Had het niet beter kunnen zeggenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:07 schreef LeBeau het volgende:
Ik verwacht een mix van beiden. Heb het volste vertrouwen in Nathalie, Charlene, Pauline en Nikki, maar de rest...![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:56 schreef BVO het volgende:
Voor ons allerliefste Charlene:
I feel pretty,
Oh, so pretty,
I feel pretty and witty and bright!
And I pity
Any girl who isn't me tonight.
I feel charming,
Oh, so charming
It's alarming how charming I feel!
And so pretty
That I hardly can believe I'm real.
See the pretty girl in that mirror there:
Who can that attractive girl be?
Such a pretty face,
Such a pretty dress,
Such a pretty smile,
Such a pretty me!
I feel stunning
And entrancing,
Feel like running and dancing for joy,
For I'm loved
By a pretty wonderful boyBVO!
Ja, daarom had ik die post om 12:35 al gequotequote:
Ik denk weer een grote deceptiequote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat het een hele leuke aflevering wordt
Qua zingen wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk weer een grote deceptie.
Ik was al bang dat ik de enige was.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb niet zoveel met musicals. Zeg maar gerust niks. Ik verwacht er dan ook niet veel van.
We zijn niet anders gewend joh.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb niet zoveel met musicals. Zeg maar gerust niks. Ik verwacht er dan ook niet veel van.
Oke leuk! Als ze 't niet te snel na Idols 4 doen! Dan kijkt er niemand meer naar!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:16 schreef BVO het volgende:
RTL meldt vandaag dat er een grote kans is op Idols 5 / X-Factor.
Of deze natuurlijk: http://nl.youtube.com/watch?v=-BQMgCy-n6U&feature=relatedquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:33 schreef Svensational het volgende:
Charlene moet gewoon dit zingen en dan komt alles goed: http://www.youtube.com/watch?v=L7BQRGXFLJs&feature=related
Zoals in dat linkje staat, willen ze het gewoon in 2008-2009 doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:19 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Oke leuk! Als ze 't niet te snel na Idols 4 doen! Dan kijkt er niemand meer naar!
Of Brigitte ...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik wou dat PiaDouwes kwam zingen vanavond
Op zich vind ik Tiffany nog wel zwakker dan Nigel dus wat mij betreft onze ik-zing-alsof-ik-moet-schijten-poppetje, Neil of Basquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:26 schreef Together het volgende:
Als één van de jongens eruit gaat ben ik tevreden.
Ik hoor het wrs morgen pasquote:
Eigenlijk ben jij de mannelijke variant van de Neilkutjesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:26 schreef Together het volgende:
Als één van de jongens eruit gaat ben ik tevreden.
Neuh, ik heb oog en oor voor kwaliteit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij de mannelijke variant van de Neilkutjes.
Mirjam en kwaliteit in één zin.......quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:44 schreef Together het volgende:
[..]
Neuh, ik heb oog en oor voor kwaliteit.
Het niveau van de jongens is dan ook elk jaar weer bedroevend, op enkele uitzonderingen na.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:48 schreef BVO het volgende:
Nee, maar serieus, je aversie tegen de mannelijke kandidaten is me zowel tijdens IDO3, XFA als IDO4 bovengemiddeld opgevallen. No offense hoor.
Kwaliteit is blijkbaar nogal persoonlijk. Ik bedoel, Nigel...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Mirjam en kwaliteit in één zin........
Waarom dat dan? Hij is een van de meest succesvolle Idols uit de geschiedenis en heeft zich na Idols alleen maar meer ontwikkeldquote:
Ik herkende hem niet eens!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
De uitstraling van Jamai is er wel op vooruit gegaan overigens.
Ik linkte (Link, hehe, wat leuk) meer naar m'n opmerking dat Together echt tegen élke mannelijke kandidaat ee aversie lijkt te hebben. Ron is trouwens wel een engerd, maar oke.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Hij is een van de meest succesvolle Idols uit de geschiedenis en heeft zich na Idols alleen maar meer ontwikkeld
Ik moet daarvoor denk ik backstage gaan kijken he?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Gaan we CDP weer spotten?
Haiquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:07 schreef Liquidootje het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Fine intro heur.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Gordon heeft ook een musical geschreven toch: "A Brown Star is Born"
ooohquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:08 schreef Maartel het volgende:
Eindelijk weer eens mooie zaterdagavond-show-televisie waar tijd in is gestoken![]()
Ik wil I Still Believe uit Miss Saigon
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
Wendy ziet er voor de verandering eens mooi uit vandaag. Heeft ze nieuwe borsten?
Zit ze op een boomstronk met een laptopje en wifi?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar Greys zit in de bossen met collega's
wat een spelbrekerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar Greys zit in de bossen met collega's
Ik zie d'r zo zittenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit ze op een boomstronk met een laptopje en wifi?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Neil kan wel in Pipo de musical... hij jankt als een clown en heeft ervaring met wonen in een woonwagen
Je bent op dreef!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft hetzelfde geluid als een reutel die mijn vader produceert als ie op de WC zit
Wildervank.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:15 schreef E.T. het volgende:
volgens mij komt ie uit de omgeving van Amsterdam
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Hij had beter iets uit De Jantjes kunnen zingen, dan was dat accent nog van pas gekomen
Moet je eens boven wendy's borstpartij kijken. Dat is pas uglyquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:17 schreef Cee het volgende:
Heeft ie nou elbow-patches op de verkeerde plaats of heeft hij echt van die zweet-oksels?
De uitstraling waar 12jarigen een natte poes van krijgen. Wij zien dat niet gelukkigquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:17 schreef jmac het volgende:
Je moet het hebben van uitstraling?
WELKE UITSTRALING?
Komt ie uit Alkmaar dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:17 schreef trepper het volgende:
Ach, AZ kan nog kampioen worden. 3x15 = 45 punten
Waarschijnlijk de uitstraling van de pijn in mijn hoofd die naar de rest van mijn lichaam trekt als ik die jongen hoor zingenquote:
Die kijken zeker niet naar z'n vader. Zo lelijk wordt ie later ook. Hij heeft nu al die lelijke wenkrauwen en alles.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:18 schreef BVO het volgende:
[..]
De uitstraling waar 12jarigen een natte poes van krijgen. Wij zien dat niet gelukkig.
Ik heb iets gemist? Wie zei dat?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:18 schreef Zhenar het volgende:
"Alhoewel... wheheheh" Wat was dat voor sneer?!![]()
Wil je harde commentaar, dan vraag je Eric en Gordon. Anders Jerney en John, die draaien vaak om de hete brij heen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:18 schreef Karina het volgende:
Best wel goed! Sorry hoor, maar Erik heeft echt wat aan zijn oren. Zijn uitstraling vind ik ook niet zo geweldig. Gordon laten ze maar niet aan het woord, want dan wordt hij meteen de grond ingeboord.
Jij bent meer een Albertfan, gok ik?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:19 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind die JvdE promotie wel een beetje te veel van het goede hoor. Alsof hij de enige is die musicals maakt.
Vandaar dat resonerende na toon elke keerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het ineens door, ze hebben tegen Neil gezegd: "Je moet als een Tarzan klinken"
Resultaat:
[ afbeelding ]
Nah, ik ben geen Neilfan,maar hij heeft tegenwoordig best een leuk koppie. Hij is er toch echt op vooruit gegaan sinds dat rare stekelvarkenkapsel is afgeknipt en zijn wijnvlek wordt weggeschminkt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:20 schreef Re het volgende:
die kop is toch net een nageboorte?
jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:18 schreef Zhenar het volgende:
"Alhoewel... wheheheh" Wat was dat voor sneer?!![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het ineens door, ze hebben tegen Neil gezegd: "Je moet als een Tarzan klinken"
Resultaat:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vandaar dat resonerende na toon elke keer
Wendy.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist? Wie zei dat?
Wendy zei: "De fans van Neil zullen wel teleurgesteld zijn dat hij niet in zo'n lendendoekje op het podium stond. Alhoewel..." En toen grinnikte ze om zichzelfquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist? Wie zei dat?
Je zou bijna denken dat ze hem eruit willen! Want zodra Gordon iemand uitkotst krijgt diegene meteen een zooi sympathiestemmen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wil je harde commentaar, dan vraag je Eric en Gordon. Anders Jerney en John, die draaien vaak om de hete brij heen.
Wendy is vandaag anders dan normaal.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wendy zei: "De fans van Neil zullen wel teleurgesteld zijn dat hij niet in zo'n lendendoekje op het podium stond. Alhoewel..." En toen grinnikte ze om zichzelf
Nou, ik hou in het algemeen van musicals, maar musicals als Kuifje, Pinokkio, Wat zien ik?! en ja ook Grease, Fame, Billy Holliday zijn zeer goede musicals, die er ook bij horen.quote:
Dat is best een leuk grapje. Van mij mag ze in dit geval best om zichzelf lachenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wendy zei: "De fans van Neil zullen wel teleurgesteld zijn dat hij niet in zo'n lendendoekje op het podium stond. Alhoewel..." En toen grinnikte ze om zichzelf
ik zat ook vanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
ja![]()
was dat nou echt zo lomp als ik het vond klinken??
quote:
Ik niet!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:27 schreef Liquidootje het volgende:
Ik hoop dat ze helemaal slecht is
ANNIEquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou, ik hou in het algemeen van musicals, maar musicals als Kuifje, Pinokkio, Wat zien ik?! en ja ook Grease, Fame, Billy Holliday zijn zeer goede musicals, die er ook bij horen.
Reken er maar op!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:32 schreef Cee het volgende:
Ik hoop alleen niet dat ze zo'n reli-Idol wordt als Sharon.
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:31 schreef jmac het volgende:
Conclusie: dit is een wedstrijd tussen wannabe's en een Afrikaanse superzangeres.
Aka: SMS'kutjes tegen de kenners.
sharonquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:32 schreef Cee het volgende:
Sharon is vergeleken met Nathalie echt een gereformeerde doosquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:32 schreef Cee het volgende:
Haar singles zijn te koop op Amazon, zo klein was het dus niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:33 schreef Karina het volgende:
Wel een beetje flauwe smoes van haar "ja het was met mijn familie en het was gospel". Hoe beroemd ze was weet ik niet, ik heb de artikelen niet gevolgd, maar ik dacht dat het toch wel iets meer was dan met je familie zingen.
Oh dan moet ik die ook een keer bekijken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dus.
(alleen vind ik Nikki en Charlene ook buiten het wannabe-zijn treden hoor)
Ja, ze heeft ook solo CD's gemaakt. En niet echt gospel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:33 schreef Karina het volgende:
Wel een beetje flauwe smoes van haar "ja het was met mijn familie en het was gospel". Hoe beroemd ze was weet ik niet, ik heb de artikelen niet gevolgd, maar ik dacht dat het toch wel iets meer was dan met je familie zingen.
Correctie, helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Dit is het allemaal net niet.
Iewwwwww dit is niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:36 schreef Karina het volgende:
Wel redelijk gezongen, maar een beetje teveel gesnik.
Dit meen je niet hé?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:36 schreef Karina het volgende:
Wel redelijk gezongen, maar een beetje teveel gesnik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |