quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
Wendy ziet er voor de verandering eens mooi uit vandaag. Heeft ze nieuwe borsten?
Zit ze op een boomstronk met een laptopje en wifi?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar Greys zit in de bossen met collega's
wat een spelbrekerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar Greys zit in de bossen met collega's
Ik zie d'r zo zittenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit ze op een boomstronk met een laptopje en wifi?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Neil kan wel in Pipo de musical... hij jankt als een clown en heeft ervaring met wonen in een woonwagen
Je bent op dreef!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft hetzelfde geluid als een reutel die mijn vader produceert als ie op de WC zit
Wildervank.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:15 schreef E.T. het volgende:
volgens mij komt ie uit de omgeving van Amsterdam
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:16 schreef TheVulture het volgende:
Hij had beter iets uit De Jantjes kunnen zingen, dan was dat accent nog van pas gekomen
Moet je eens boven wendy's borstpartij kijken. Dat is pas uglyquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:17 schreef Cee het volgende:
Heeft ie nou elbow-patches op de verkeerde plaats of heeft hij echt van die zweet-oksels?
De uitstraling waar 12jarigen een natte poes van krijgen. Wij zien dat niet gelukkigquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:17 schreef jmac het volgende:
Je moet het hebben van uitstraling?
WELKE UITSTRALING?
Komt ie uit Alkmaar dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:17 schreef trepper het volgende:
Ach, AZ kan nog kampioen worden. 3x15 = 45 punten
Waarschijnlijk de uitstraling van de pijn in mijn hoofd die naar de rest van mijn lichaam trekt als ik die jongen hoor zingenquote:
Die kijken zeker niet naar z'n vader. Zo lelijk wordt ie later ook. Hij heeft nu al die lelijke wenkrauwen en alles.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:18 schreef BVO het volgende:
[..]
De uitstraling waar 12jarigen een natte poes van krijgen. Wij zien dat niet gelukkig.
Ik heb iets gemist? Wie zei dat?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:18 schreef Zhenar het volgende:
"Alhoewel... wheheheh" Wat was dat voor sneer?!![]()
Wil je harde commentaar, dan vraag je Eric en Gordon. Anders Jerney en John, die draaien vaak om de hete brij heen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:18 schreef Karina het volgende:
Best wel goed! Sorry hoor, maar Erik heeft echt wat aan zijn oren. Zijn uitstraling vind ik ook niet zo geweldig. Gordon laten ze maar niet aan het woord, want dan wordt hij meteen de grond ingeboord.
Jij bent meer een Albertfan, gok ik?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:19 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind die JvdE promotie wel een beetje te veel van het goede hoor. Alsof hij de enige is die musicals maakt.
Vandaar dat resonerende na toon elke keerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het ineens door, ze hebben tegen Neil gezegd: "Je moet als een Tarzan klinken"
Resultaat:
[ afbeelding ]
Nah, ik ben geen Neilfan,maar hij heeft tegenwoordig best een leuk koppie. Hij is er toch echt op vooruit gegaan sinds dat rare stekelvarkenkapsel is afgeknipt en zijn wijnvlek wordt weggeschminkt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:20 schreef Re het volgende:
die kop is toch net een nageboorte?
jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:18 schreef Zhenar het volgende:
"Alhoewel... wheheheh" Wat was dat voor sneer?!![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het ineens door, ze hebben tegen Neil gezegd: "Je moet als een Tarzan klinken"
Resultaat:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Vandaar dat resonerende na toon elke keer
Wendy.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist? Wie zei dat?
Wendy zei: "De fans van Neil zullen wel teleurgesteld zijn dat hij niet in zo'n lendendoekje op het podium stond. Alhoewel..." En toen grinnikte ze om zichzelfquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist? Wie zei dat?
Je zou bijna denken dat ze hem eruit willen! Want zodra Gordon iemand uitkotst krijgt diegene meteen een zooi sympathiestemmen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wil je harde commentaar, dan vraag je Eric en Gordon. Anders Jerney en John, die draaien vaak om de hete brij heen.
Wendy is vandaag anders dan normaal.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wendy zei: "De fans van Neil zullen wel teleurgesteld zijn dat hij niet in zo'n lendendoekje op het podium stond. Alhoewel..." En toen grinnikte ze om zichzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |