1 kratje neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
* BrandX haar MUZ-maatje Bravebart ook eentje toeschuift
Idd. Die Bob.B is niet afkomstig uit KSC...quote:
en een gemiddelde van 5 posts per dagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:40 schreef OA het volgende:
[..]
Idd. Die Bob.B is niet afkomstig uit KSC...
quote:
Jij hebt gesolliciteerdquote:
Die mag ik welquote:
Kan niet waar wezenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en een gemiddelde van 5 posts per dag
quote:
quote:[..]
Kan niet waar wezen
Toch!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had uiteindelijk gesolliciteerd ja
4uur na de sluitingstijd maar ik WIST dat ik t toch nooit zou worden dus daarom eerst steeds niet en ik had me de moeite dus kunnen besparenquote:
Dan had jij het zeker moeten wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had uiteindelijk gesolliciteerd ja
En dan KLB mod, dan moet het echt een azijnpisser zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:46 schreef OA het volgende:
[..]
aantal posts: 7657 (gemiddeld 5 per dag)
Goed bezig...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
4uur na de sluitingstijd maar ik WIST dat ik t toch nooit zou worden dus daarom eerst steeds niet en ik had me de moeite dus kunnen besparen
Neukzequote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:49 schreef JortK het volgende:
Goed, ik ben naar me vriendinnetje toe
Tot zondag
Alweer een Tilbo ??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan had jij het zeker moeten worden
[..]
En dan KLB mod, dan moet het echt een azijnpisser zijn
quote:
quote:
Zit je weer eens kansloos alleen op je kamertje bier te drinken onder het kijken naar bronstige 14 jarige breezers, die zich ontkleden voor de cam om vervolgens vannacht rond een uur of 4 naar bed te gaan, met 300 posts achter de rug en jezelf dan in slaap te huilen?quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:01 schreef buzzer het volgende:
* buzzer schuift een kratje bier de KSC in
ZET AF, ZET AF... anders is je hele avond naar de klote...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:07 schreef buzzer het volgende:
Ik heb die Tineke Schouten opstaan
OMG wat verschrikkelijk
Hmmm kanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit je weer eens kansloos alleen op je kamertje bier te drinken onder het kijken naar bronstige 14 jarige breezers, die zich ontkleden voor de cam om vervolgens vannacht rond een uur of 4 naar bed te gaan, met 300 posts achter de rug en jezelf dan in slaap te huilen?
Ik zit hierquote:
Wat erg dat je dat nog niet wistquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:07 schreef buzzer het volgende:
OMG wat verschrikkelijk
dat heb ik inmiddels gedaan en mijn favo youtuve filmpje opgezet. Daar wordt ik wel vrolijk vanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ZET AF, ZET AF... anders is je hele avond naar de klote...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hmmm kanMaar nee vanavond niet
Die zogenaamde 14 jarige meidenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]Welk deel vanavond niet?
Die meisjes of dat alleen thuis zitten?
Oja, ze waren 15 he?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die zogenaamde 14 jarige meiden
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat erg dat je dat nog niet wist
Vrouwen zijn nou eenmaal niet zo grappig
Zegt diegene die op de laatste PUB-meet wasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Zeg de rest van pub laten jullie toch wel daar he?
Stuur ze naar ONZ...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik probeer nog enigszins het evenwicht te herstellen!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
het was in de stad en ik was persoonlijk uitgenodigd door messengaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zegt diegene die op de laatste PUB-meet was!
Tenminste iemand waar ik op niveau mee kon pratenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zegt diegene die op de laatste PUB-meet was!
Daarom kom ik nóóit in PUB.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tenminste iemand waar ik op niveau mee kon praten
Ik post er ook maar zeldenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom kom ik nóóit in PUB.
Kinderachtig gedoe daar!
PUB - Puisten Uitknijp Brijgadequote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom kom ik nóóit in PUB.
Kinderachtig gedoe daar!
Jij welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik post er ook maar zelden
Noem mij 3 vrouwen waar het echt leuk zijn op een podium als stand-up oidquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:16 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
of jij hebt geen gevoel voor humor....
![]()
Mijn voorkeur gaat er in ieder geval wel naar uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem mij 3 vrouwen waar het echt leuk zijn op een podium als stand-up oid
Op een andere manier zijn vrouwen dan weer veel leuker dan mannen
Bette Midler, Ruby Wax, Jennifer Saunders...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Noem mij 3 vrouwen waar het echt leuk zijn op een podium als stand-up oid
Op een andere manier zijn vrouwen dan weer veel leuker dan mannen
Ik heb ook even zitten kijken, maar kon best lachen om sommige grapjesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:07 schreef buzzer het volgende:
OMG wat verschrikkelijk
Gatver, mwah, jeuk,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:49 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Bette Midler, Ruby Wax, Jennifer Saunders...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook even zitten kijken, maar kon best lachen om sommige grapjes.
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Bier? Annyone?
En vrouwen ook gelukkigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:50 schreef Tmaatje het volgende:
Tja smaken verschillen... en mannen gelukkig ook...
Goed plan. Of 2 of 3 ofzoquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:12 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ik ook...nog maar een biertje MM ?
Ik heb ook nog bacardi hier staanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws!
Het goede nieuws is dat ik zojuist wéér eens heb geprobeerd bier te drinken.
Het slechte nieuws is dat ik het steeds niet te zuipen vind.
Ja, die heb ik daarstraks al door mijn cola gegooid. Dat was nog wel te drinken, al zat er alcohol inquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bacardi hier staan.
NIet drinken danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws!
Het goede nieuws is dat ik zojuist wéér eens heb geprobeerd bier te drinken.
Het slechte nieuws is dat ik het steeds niet te zuipen vind.
ook erg lekker...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bacardi hier staan.
Ik heb gewoon lef.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:30 schreef Jo0Lz het volgende:
Way to go Sebasser. in een topic vol modjes
Ach, af en toe probeer ik het en constateer dan wat ik eigenlijk al wist, namelijk dat ik het nog steeds niet lekker vind. Op zich is dat op feestjes wel handig... ik ben een ideale bobquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NIet drinken dan
Alleen doen als je het echt lekker vind
You got luckyquote:
Dat snap ik dan weer nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, af en toe probeer ik het en constateer dan wat ik eigenlijk al wist, namelijk dat ik het nog steeds niet lekker vind. Op zich is dat op feestjes wel handig... ik ben een ideale bob.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |