Nee omdat je alleen maar loopt te zuigen en te zieken, ik erger me er ook heel erg aan.. Alleen maar dat negatieve domme gelul. Type terug wat je wilt. Ik lees het niet meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:12 schreef neehe het volgende:
[..]
Op vrijdag 18 januari 2008 19:52 schreef neehe het volgende:
Geloof maar niet dat er iemand zonder een flinke bonus het huis uitgaat.
Wordt je daar nou kwaad om, dat ik schrijf dat er niemand zoder flinke bonus het huis uitgaat ??
Wat een overspannen reactie.
Maar het is dat ik tegen Huubje ben geloof ik.
De moeder van Suus, die reiki-trut dus, de naam is me even ontschoten (iets met meerdere a's).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lekker objectief, de moeder van haar vriendin
Ook dat zij ze niet letterlijk.quote:
mij ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het nog steeds door gaat dat Eric komt. Lijkt me wel leuk om eindelijk eens een medestander van Huub in huis komt.
Weer eens wat anders dan al die Brian en Amanda aanhangers.
Waarschijnlijk vindt Quintintin de kooi niet zo je van het. Vermoed ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:17 schreef Varen het volgende:
Lieke vindt DGK een beetje onzin nou, ze wil in de juiste leefomgeving zijn
Helemaal mee eens. En toen Eric later voor een weekendje terukwam, zat vrijwel iedereen hier ook te genieten van hun lol en gesprekken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:20 schreef miesy het volgende:
[..]
mij ook.
de huub/eric periode was voor mij het leukst.
die 2 hadden echt plezier samen!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:17 schreef Varen het volgende:
Lieke vindt DGK een beetje onzin nou, ze wil in de juiste leefomgeving zijn
Moet je eens terug lezen wat er allemaal over Lieke geschreven wordt, dat slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:19 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Nee omdat je alleen maar loopt te zuigen en te zieken, ik erger me er ook heel erg aan.. Alleen maar dat negatieve domme gelul. Type terug wat je wilt. Ik lees het niet meer.
Dit blijft ook zo'n geweldig plaatjequote:
Ik nodig je uit hier ook iets te posten... en misschien zijn er wel meer users die iets op hun hart hebben...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:19 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Nee omdat je alleen maar loopt te zuigen en te zieken, ik erger me er ook heel erg aan.. Alleen maar dat negatieve domme gelul. Type terug wat je wilt. Ik lees het niet meer.
10 minuten geleden zegt ze nog dat ze DGK onzin vindt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:25 schreef Varen het volgende:
Lieke is trots dat ze in Dgk gezeten heeft, zeker met het gevoel dat ze eruit gehaald heeft
??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En toen Eric later voor een weekendje terukwam, zat vrijwel iedereen hier ook te genieten van hun lol en gesprekken.
Dat is toch algemeen bekendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef riri het volgende:
misschien blijf je morgen wel zegt de kok
lieke: zou zomaar kunnen
Oh jee, kan ze morgen dan wel paaldansen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:28 schreef Varen het volgende:
Lieke denkt dat ze ziek aan het worden is, haar klieren zijn opgezet.
Ha ha, moet juist Huub zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:29 schreef Varen het volgende:
Lieke moet ook nog een huis zoeken, misschien wel tijdelijk iets in Alphen
Huub waarschuwd haar voor rare mensen
Nietes!! Ze gaat weg!! Ik wil het! Ik wil het! Ik wil het!!quote:
Ook mooi, de schokkende Braaaain, alleen zit Amanda erbij alsof ze een dreun verwacht. Zo van: ik ben er niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit blijft ook zo'n geweldig plaatje![]()
[ afbeelding ]
Dit zullen we wel vaker gaan zien nu het waarschijnlijk 3-2 gaat worden
yep, op Quintin...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, kan ze morgen dan wel paaldansen?
Die blik had ze gisteren ook toen ze van Brian moest wegwezen, en braaf de deur uit gingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Ook mooi, de schokkende Braaaain, alleen zit Amanda erbij alsof ze een dreun verwacht. Zo van: ik ben er niet.
Er is weinig zo opwindend als een paaldanseres met opgezette klierenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, kan ze morgen dan wel paaldansen?
Als er een raam openstaat dan voel je dat toch in de winter?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:34 schreef Varen het volgende:
Brian gaat het raam vast open zetten. Brian heeft zijn locaties om af te luisteren
Heeft ze geen degelijk broekje? Dat zal Brian niet leuk vinden!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:36 schreef mazaru het volgende:
Amanda gaat haar trainingspakje aan doen. Ze bedoelt dus een touwtje en een zakdoek
Brian is ook niet blijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Heeft ze geen degelijk broekje? Dat zal Brian niet leuk vinden!
Claire wou ook het liefst met Lieke samenspelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:38 schreef Kinga het volgende:
Claire is wel lief nou..
De Febo stuurt ze naar hen toe omdat ze zelf te dom zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:35 schreef Varen het volgende:
Alle mensen komen bij BrianAmandaNatasia terecht, dat zijn de goede mensen zegt Brian
Tis inderdaad een rancuneus mokkelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef riri het volgende:
Lieke zorgt ervoor dat Huub ook nog even niet over haar rug tv kan gaan maken door zielig te doen dat ze de villa gaat verlaten...zo van...je was toch m'n vriendinntje en we hebben zoveel meegemaakt.
Door te zeggen dat ze hem niet meer wil zien en niets meer met hem te bespreken heeft na de kooi haalt ze hem dat moment af waarmee hij alleen goede sier voor zichzelf wil maken.
Goeie zet van Lieke....
sorryquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nietes!! Ze gaat weg!! Ik wil het! Ik wil het! Ik wil het!!
*stampvoetttt*
Sorry hoor, maar ze trekken allebei geen volle zalen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:46 schreef Kinga het volgende:
Amanda trekt weer dat wonder woman pakje aan.
Nee, voor degene die er 2 jaar in heeft gezeten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Brian nu? Hij zegt dat dat hok pas vrijkomt nadat je er zelf 2 jaar er in zit.
Het is toch zo dat dat hok vrijkomt 2 jaar na aanvang van het programma?
zeiden hij en Huub vanmiddag ook; voor hem 23 sept. en voor Huub pas in december...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Brian nu? Hij zegt dat dat hok pas vrijkomt nadat je er zelf 2 jaar er in zit.
Het is toch zo dat dat hok vrijkomt 2 jaar na aanvang van het programma?
Oh jee, dat heb ik dus altijd verkeerd begrepen, thanx.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
Nee, voor degene die er 2 jaar in heeft gezeten.
Dan zal er wel een gaatje in het midden zittenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef mazaru het volgende:
Goh, Amanda heeft ook broekjes met een kruis
[ afbeelding ]
Ze heeft gisteren op haar donder gehad van Brian, ik denk niet dat ze dat vandaag durftquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:53 schreef Borga het volgende:
[..]
Dan zal er wel een gaatje in het midden zitten
Hij is in kantoor, zijn snollie in de gaten houden!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:54 schreef Varen het volgende:
Brian is naar achter
Spieden naar de doos van Manny!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
De paaldansjuffrouw ziet dat er iets met Brian is, hij zit er volgens haar verkrampt bij.
Brian is boos dat Amanda haar fokking punami aan fokking alle kerels laat zienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:01 schreef Haarklip het volgende:
Wat is er dan eigenlijk met Brian, heb het vandaag namelijk een beetje gemist.
Sylvia deed aan pole fitness; zij had dan ook vaak een lange trainingsbroek aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:01 schreef 2live het volgende:
Op 1 of andere manier vond ik het paaldansen bij Sylvia helemaal niet ordinair, maar nu
Hij kijkt nu achter mee, dadelijk wil hij niet dat Amanda nog mee gaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian is boos dat Amanda haar fokking punami aan fokking alle kerels laat zien
Ja, dat maakte het toch allemaal iets minder banaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Sylvia deed aan pole fitness; zij had dan ook vaak een lange trainingsbroek aan.
Pics or it didn't happen!quote:
Dat is bijna hypnotiserend.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Heeft ze geen degelijk broekje? Dat zal Brian niet leuk vinden!
Ik denk dat Brian Amanda wel een keer de 'draai door de voorruit' wil leren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:09 schreef Marrije het volgende:
Lieke deed m zonet wel mooi, die 'draai vanuit de vooruit'
Zal Brian proberen dat hij ook mee mag als Amanda 's manager naar het paaldans optreden?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:04 schreef Varen het volgende:
Hij kijkt nu achter mee, dadelijk wil hij niet dat Amanda nog mee gaat.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian Amanda wel een keer de 'draai door de voorruit' wil leren.
Nou, ze hebben een hele paal ter beschikking, dus schurken maarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:12 schreef Haarklip het volgende:
Iedereen moet wel eens krabben.
[ afbeelding ]
Zelf wil hij toch zijn optredens opfleuren met boobs & butts contests?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Zal Brian proberen dat hij ook mee mag als Amanda haar manager naar het paaldans optreden?
Brian vindt het niet allleen ordinair zoals de dames eruit zagen tijdens de paaldansles
maar hij kon zelfs Lieke haar ene schaamlip zien.
Deze als kaart naar Brian sturen!! Trouwens wat staat Brian woedend te draaienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:16 schreef Disana het volgende:
Kijk Brian, de vorm van de punani.
[ afbeelding ]
Dat is anders dan de punami-contest die overheersend aanwezig is tijdens het paaldansen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:16 schreef Copycat het volgende:
Zelf wil hij toch zijn optredens opfleuren met boobs & butts contests?
Nee, en dan ook zo charmant de hele tijd je broekje uit je billen plukken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:14 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie het somber in voor amanda en lieke as zaterdag want ze bakken er nog niet veel van
Hij staat weer onder 220V.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:19 schreef Donnie29 het volgende:
Trouwens wat staat Brian woedend te draaien
Gelukkig kan hij, door z'n toondoofheid, niet horen welk een bagger hij maakt!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:19 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Deze als kaart naar Brian sturen!! Trouwens wat staat Brian woedend te draaien
Waerdse Tempel: http://www.waerdsetempel.nl/quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:12 schreef STAP01 het volgende:
Hoe heet die tent eigenlijk waar ze morgen naartoe gaan in Heerhugowaard?
hhahahahahahah het ziet er toch niet uit en geile dubbel L maar gluren hahahahahquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:24 schreef Disana het volgende:
Ook de lerares weet haar punani niet constant geheel te bedekken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:24 schreef Disana het volgende:
Ook de lerares weet haar punani niet constant geheel te bedekken.
[ afbeelding ]
Ja, de vorige keer zaten al die kerels te loeren dat het een lust was, Brian trouwens niet op de laatste plaats.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hhahahahahahah het ziet er toch niet uit en geile dubbel L maar gluren hahahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |