Claire wou ook het liefst met Lieke samenspelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:38 schreef Kinga het volgende:
Claire is wel lief nou..
De Febo stuurt ze naar hen toe omdat ze zelf te dom zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:35 schreef Varen het volgende:
Alle mensen komen bij BrianAmandaNatasia terecht, dat zijn de goede mensen zegt Brian
Tis inderdaad een rancuneus mokkelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef riri het volgende:
Lieke zorgt ervoor dat Huub ook nog even niet over haar rug tv kan gaan maken door zielig te doen dat ze de villa gaat verlaten...zo van...je was toch m'n vriendinntje en we hebben zoveel meegemaakt.
Door te zeggen dat ze hem niet meer wil zien en niets meer met hem te bespreken heeft na de kooi haalt ze hem dat moment af waarmee hij alleen goede sier voor zichzelf wil maken.
Goeie zet van Lieke....
sorryquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nietes!! Ze gaat weg!! Ik wil het! Ik wil het! Ik wil het!!
*stampvoetttt*
Sorry hoor, maar ze trekken allebei geen volle zalen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:46 schreef Kinga het volgende:
Amanda trekt weer dat wonder woman pakje aan.
Nee, voor degene die er 2 jaar in heeft gezeten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Brian nu? Hij zegt dat dat hok pas vrijkomt nadat je er zelf 2 jaar er in zit.
Het is toch zo dat dat hok vrijkomt 2 jaar na aanvang van het programma?
zeiden hij en Huub vanmiddag ook; voor hem 23 sept. en voor Huub pas in december...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Brian nu? Hij zegt dat dat hok pas vrijkomt nadat je er zelf 2 jaar er in zit.
Het is toch zo dat dat hok vrijkomt 2 jaar na aanvang van het programma?
Oh jee, dat heb ik dus altijd verkeerd begrepen, thanx.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
Nee, voor degene die er 2 jaar in heeft gezeten.
Dan zal er wel een gaatje in het midden zittenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:47 schreef mazaru het volgende:
Goh, Amanda heeft ook broekjes met een kruis
[ afbeelding ]
Ze heeft gisteren op haar donder gehad van Brian, ik denk niet dat ze dat vandaag durftquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:53 schreef Borga het volgende:
[..]
Dan zal er wel een gaatje in het midden zitten
Hij is in kantoor, zijn snollie in de gaten houden!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:54 schreef Varen het volgende:
Brian is naar achter
Spieden naar de doos van Manny!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
De paaldansjuffrouw ziet dat er iets met Brian is, hij zit er volgens haar verkrampt bij.
Brian is boos dat Amanda haar fokking punami aan fokking alle kerels laat zienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:01 schreef Haarklip het volgende:
Wat is er dan eigenlijk met Brian, heb het vandaag namelijk een beetje gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |