Nee omdat je alleen maar loopt te zuigen en te zieken, ik erger me er ook heel erg aan.. Alleen maar dat negatieve domme gelul. Type terug wat je wilt. Ik lees het niet meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:12 schreef neehe het volgende:
[..]
Op vrijdag 18 januari 2008 19:52 schreef neehe het volgende:
Geloof maar niet dat er iemand zonder een flinke bonus het huis uitgaat.
Wordt je daar nou kwaad om, dat ik schrijf dat er niemand zoder flinke bonus het huis uitgaat ??
Wat een overspannen reactie.
Maar het is dat ik tegen Huubje ben geloof ik.
De moeder van Suus, die reiki-trut dus, de naam is me even ontschoten (iets met meerdere a's).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lekker objectief, de moeder van haar vriendin
Ook dat zij ze niet letterlijk.quote:
mij ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het nog steeds door gaat dat Eric komt. Lijkt me wel leuk om eindelijk eens een medestander van Huub in huis komt.
Weer eens wat anders dan al die Brian en Amanda aanhangers.
Waarschijnlijk vindt Quintintin de kooi niet zo je van het. Vermoed ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:17 schreef Varen het volgende:
Lieke vindt DGK een beetje onzin nou, ze wil in de juiste leefomgeving zijn
Helemaal mee eens. En toen Eric later voor een weekendje terukwam, zat vrijwel iedereen hier ook te genieten van hun lol en gesprekken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:20 schreef miesy het volgende:
[..]
mij ook.
de huub/eric periode was voor mij het leukst.
die 2 hadden echt plezier samen!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:17 schreef Varen het volgende:
Lieke vindt DGK een beetje onzin nou, ze wil in de juiste leefomgeving zijn
Moet je eens terug lezen wat er allemaal over Lieke geschreven wordt, dat slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:19 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Nee omdat je alleen maar loopt te zuigen en te zieken, ik erger me er ook heel erg aan.. Alleen maar dat negatieve domme gelul. Type terug wat je wilt. Ik lees het niet meer.
Dit blijft ook zo'n geweldig plaatjequote:
Ik nodig je uit hier ook iets te posten... en misschien zijn er wel meer users die iets op hun hart hebben...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:19 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Nee omdat je alleen maar loopt te zuigen en te zieken, ik erger me er ook heel erg aan.. Alleen maar dat negatieve domme gelul. Type terug wat je wilt. Ik lees het niet meer.
10 minuten geleden zegt ze nog dat ze DGK onzin vindt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:25 schreef Varen het volgende:
Lieke is trots dat ze in Dgk gezeten heeft, zeker met het gevoel dat ze eruit gehaald heeft
??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En toen Eric later voor een weekendje terukwam, zat vrijwel iedereen hier ook te genieten van hun lol en gesprekken.
Dat is toch algemeen bekendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef riri het volgende:
misschien blijf je morgen wel zegt de kok
lieke: zou zomaar kunnen
Oh jee, kan ze morgen dan wel paaldansen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:28 schreef Varen het volgende:
Lieke denkt dat ze ziek aan het worden is, haar klieren zijn opgezet.
Ha ha, moet juist Huub zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:29 schreef Varen het volgende:
Lieke moet ook nog een huis zoeken, misschien wel tijdelijk iets in Alphen
Huub waarschuwd haar voor rare mensen
Nietes!! Ze gaat weg!! Ik wil het! Ik wil het! Ik wil het!!quote:
Ook mooi, de schokkende Braaaain, alleen zit Amanda erbij alsof ze een dreun verwacht. Zo van: ik ben er niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit blijft ook zo'n geweldig plaatje![]()
[ afbeelding ]
Dit zullen we wel vaker gaan zien nu het waarschijnlijk 3-2 gaat worden
yep, op Quintin...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, kan ze morgen dan wel paaldansen?
Die blik had ze gisteren ook toen ze van Brian moest wegwezen, en braaf de deur uit gingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Ook mooi, de schokkende Braaaain, alleen zit Amanda erbij alsof ze een dreun verwacht. Zo van: ik ben er niet.
Er is weinig zo opwindend als een paaldanseres met opgezette klierenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, kan ze morgen dan wel paaldansen?
Als er een raam openstaat dan voel je dat toch in de winter?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:34 schreef Varen het volgende:
Brian gaat het raam vast open zetten. Brian heeft zijn locaties om af te luisteren
Heeft ze geen degelijk broekje? Dat zal Brian niet leuk vinden!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:36 schreef mazaru het volgende:
Amanda gaat haar trainingspakje aan doen. Ze bedoelt dus een touwtje en een zakdoek
Brian is ook niet blijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Heeft ze geen degelijk broekje? Dat zal Brian niet leuk vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |