Dat is toch algemeen bekendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef riri het volgende:
misschien blijf je morgen wel zegt de kok
lieke: zou zomaar kunnen
Oh jee, kan ze morgen dan wel paaldansen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:28 schreef Varen het volgende:
Lieke denkt dat ze ziek aan het worden is, haar klieren zijn opgezet.
Ha ha, moet juist Huub zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:29 schreef Varen het volgende:
Lieke moet ook nog een huis zoeken, misschien wel tijdelijk iets in Alphen
Huub waarschuwd haar voor rare mensen
Nietes!! Ze gaat weg!! Ik wil het! Ik wil het! Ik wil het!!quote:
Ook mooi, de schokkende Braaaain, alleen zit Amanda erbij alsof ze een dreun verwacht. Zo van: ik ben er niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit blijft ook zo'n geweldig plaatje![]()
[ afbeelding ]
Dit zullen we wel vaker gaan zien nu het waarschijnlijk 3-2 gaat worden
yep, op Quintin...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, kan ze morgen dan wel paaldansen?
Die blik had ze gisteren ook toen ze van Brian moest wegwezen, en braaf de deur uit gingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:31 schreef kissa het volgende:
[..]
Ook mooi, de schokkende Braaaain, alleen zit Amanda erbij alsof ze een dreun verwacht. Zo van: ik ben er niet.
Er is weinig zo opwindend als een paaldanseres met opgezette klierenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, kan ze morgen dan wel paaldansen?
Als er een raam openstaat dan voel je dat toch in de winter?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:34 schreef Varen het volgende:
Brian gaat het raam vast open zetten. Brian heeft zijn locaties om af te luisteren
Heeft ze geen degelijk broekje? Dat zal Brian niet leuk vinden!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:36 schreef mazaru het volgende:
Amanda gaat haar trainingspakje aan doen. Ze bedoelt dus een touwtje en een zakdoek
Brian is ook niet blijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Heeft ze geen degelijk broekje? Dat zal Brian niet leuk vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |