Sylvia deed aan pole fitness; zij had dan ook vaak een lange trainingsbroek aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:01 schreef 2live het volgende:
Op 1 of andere manier vond ik het paaldansen bij Sylvia helemaal niet ordinair, maar nu
Hij kijkt nu achter mee, dadelijk wil hij niet dat Amanda nog mee gaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brian is boos dat Amanda haar fokking punami aan fokking alle kerels laat zien
Ja, dat maakte het toch allemaal iets minder banaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Sylvia deed aan pole fitness; zij had dan ook vaak een lange trainingsbroek aan.
Pics or it didn't happen!quote:
Dat is bijna hypnotiserend.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:37 schreef Varen het volgende:
[..]
Heeft ze geen degelijk broekje? Dat zal Brian niet leuk vinden!
Ik denk dat Brian Amanda wel een keer de 'draai door de voorruit' wil leren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:09 schreef Marrije het volgende:
Lieke deed m zonet wel mooi, die 'draai vanuit de vooruit'
Zal Brian proberen dat hij ook mee mag als Amanda 's manager naar het paaldans optreden?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:04 schreef Varen het volgende:
Hij kijkt nu achter mee, dadelijk wil hij niet dat Amanda nog mee gaat.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian Amanda wel een keer de 'draai door de voorruit' wil leren.
Nou, ze hebben een hele paal ter beschikking, dus schurken maarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:12 schreef Haarklip het volgende:
Iedereen moet wel eens krabben.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |