Nope, we zwaaien met zijn allen een zonnegroetje naar haar, en wachten op de nieuwe miljonair. Of misschien zit ze al binnen, en kan Selene nog hoger van de toren gaan blazenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus ze hoeft er niet eens meer een camera voor kapot te trappen?
Lieke heeft het niet over die pesterijen...die kan ze wel verdragen...als je goed had geluisterd had je gehoord wat ze zei...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub kan het niet goed hebben dat Lieke hem een laag mannetje noemt.
Hij heeft wel gelijk dat Lieke zelf ook aan pesterijen meegedaan heeft, en dat het toen geen lage akties waren.
Als ze dat doet, komt ze er nooit meer in, net als Natasjaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:18 schreef rooie3 het volgende:
Jaap weet al te vertellen dat Huub binnen 24 uur een knal krijgt.
Volgens de 23september regel eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:09 schreef Donnie29 het volgende:
Kan Lieke nu vervangen door een nieuwe miljonair?
Ach NL mocht er toch ook nog in.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze dat doet, komt ze er nooit meer in, net als Natasja
heel veel kijkers weten dat ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:20 schreef neehe het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:10 schreef Peter6000 het volgende:
Huub kan het niet goed hebben dat Lieke hem een laag mannetje noemt.
Ja de waarheid komt hard aan.![]()
![]()
De regels zijn verandert, achter beslist nu of er iemand vervangen gaat worden. Ik geloof dat ze daar geen reden meer voor hoeven te geven.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:20 schreef akveor het volgende:
Lieke zal niet worden vervangen lijkt me... Nadia is ook niet vervangen nadat zij vrijwillig is vertrokken....
Tenminste als Lieke geen rare streken meer hoeft uit te halen van de febo. Oww nee ze speelde het spel immers niet meer. Dus we zitten op 5... op schema om te stoppen voor de EK.
..en daar gaan we weer, weer die naald die vast zit...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:19 schreef riri het volgende:
[..]
Lieke heeft het niet over die pesterijen...die kan ze wel verdragen...als je goed had geluisterd had je gehoord wat ze zei...
Lieke vindt Huub een laag mannetje om hele andere zaken...en de mensen die goed hebben gekeken weten wat ze bedoeld daarmee.
Hij heeft het vieste van het vieste gedaan tegen iemand die je een vriend noemt....en daarom is hij een laag mannetje.
Ik zag Huub eerst ook als echte winnaar daar maar ben daar helemaal van teruggekomen....ik vind hem ook een heel min mannetje en dat is niet doordat hij het spel speelt maar om hoe hij in zijn karakter is...
hij houdt de mensen heel erg voor de gek
Tja, er valt eigenlijk geen touw meer aan vast te knopen.quote:
Zo!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:17 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft een uurtje geleden haar 24-uur aangevraagd en zal morgen vertrekken. Ze vroeg dit aan voordat ze met haar ouders belde.
Liekes motivatie is dat ze bij haar familie wil zijn (haar moeder verwacht volgende week nog een uitslag van een onderzoek) en dat ze niet blijft zitten om anderen over haar rug televisie te laten maken.
Inmiddels weet de hele Kooi het. Amanda is er zichtbaar vrolijk onder. Huub snapt het, maar blijft het vervelend vinden dat hij als de kwaaie peer wordt neergezet; Lieke noemt hem nog steeds 'een klein mannetje'.
[ afbeelding ]
Maar Lieke gaat mooi naar huis.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, er valt eigenlijk geen touw meer aan vast te knopen.
Volgens mij alleen nav diskwalificatie.....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
De regels zijn verandert, achter beslist nu of er iemand vervangen gaat worden. Ik geloof dat ze daar geen reden meer voor hoeven te geven.
moeilijk hé..met de waarheid geconfronteerd te wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..en daar gaan we weer, weer die naald die vast zit...
Even afwachten of ze wel politiek correct de poort uitloopt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij alleen nav diskwalificatie.....
Het is aan Huub of ie zich inhoud en Lieke eventueel de gelegenheid geeft.... Maar tja ze is zo eerlijk en oprecht dus we zitten op 5.
Daar ís ook simpelweg geen goed weerwoord op te geven.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:24 schreef schatje het volgende:
Lieke kon geen goed weerwoord geven op de vraag waarom ze geen moeite had met Eric weg pesten als het allemaal zo min is.
Met heel veel plezier, zou ik ook doenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Even afwachten of ze wel politiek correct de poort uitloopt.
Als ze achter beloven dat ze haar 7000 euro terug krijgt als ze Huub slaat, dan doet ze dat echt wel
En Osama zit net in het vliegtuig onderweg naar de kooi om Huub te helpen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:29 schreef tipsch het volgende:
Lekker aantal zo, 5 - Heerlijk overzichtelijk. Brian en Amanda komen weer in focus, ze moeten leveren![]()
Lieke de schele mol
Het lijkt voor jou wel moeilijk te zijn om posts te plaatsen waarin je niét op de een of andere manier beschuldigingen naar andere users hier uit. Vandaag heb ik al gelezen dat het meelopers zijn, pesters die achter een leider aanlopen, ze lezen niet goed, en nu kan er weer iemand niet tegen de waarheid.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:28 schreef riri het volgende:
[..]
moeilijk hé..met de waarheid geconfronteerd te worden
Juist.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ís ook simpelweg geen goed weerwoord op te geven.
Lieke is hypocriet, en ze weet het van zichzelf.
Gek, toen ik het over sser Huubje had, vond je dat idioot, je komt zelf met Osama Bin Laden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Osama zit net in het vliegtuig onderweg naar de kooi om Huub te helpen.
Die kan gelijk weer terug naar zijn grot
Dit is de allerlaatste keer dat ik op jou reageer, je komt me een heel eind mijn neus uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:32 schreef neehe het volgende:
[..]
Gek, toen ik het over sser Huubje had, vond je dat idioot, je komt zelf met Osama Bin Laden.![]()
Gewoon niet meer reageren.Doe ik ook niet meer na dat gezeik van de week.We zijn gewoon in feeststemming toch.Lieke gaat naar huisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is de allerlaatste keer dat ik op jou reageer, je komt me een heel eind mijn neus uit.
Huub had het vanmiddag over samenspelen met Osama, jij komt vanuit je zieke geest met SSers en Hitlers en Huub die met zijn moeder neukt.
nou ik ook en dan mag hij haar lekker wegpesten lachen hoor. Ook daar kan ik me eigenlijk op verheugenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:33 schreef riri het volgende:
zou mooi zijn als achter haar een voorstel doet en ze gewoon blijft ...wil dat gezicht van Huub dan wel eens zien
Yesssssssssquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer reageren.Doe ik ook niet meer na dat gezeik van de week.We zijn gewoon in feeststemming toch.Lieke gaat naar huis![]()
Dat neem ik me iedere dag weer voor. Maar nu ben ik er echt klaar mee.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer reageren.Doe ik ook niet meer na dat gezeik van de week.We zijn gewoon in feeststemming toch.Lieke gaat naar huis![]()
Ze was echt gecast voor Lieke.Nu zal het voor Claire heel moeilijk worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:37 schreef tipsch het volgende:
Ik vind Selene toch best meevallen, ondanks alles wat over haar heb gelezen in de COS.
Claire lijkt heel lief, maar ze is wel verdomd stil zeg.
En ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat neem ik me iedere dag weer voor. Maar nu ben ik er echt klaar mee.
Ik feest lekker met jjullie mee![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan zou ze mooi voor lul staan met zielige verhaal en haar tranen voor haar moederquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:33 schreef riri het volgende:
zou mooi zijn als achter haar een voorstel doet en ze gewoon blijft ...wil dat gezicht van Huub dan wel eens zien
Claire heeft inmiddels al gekozen voor Jaap en Huub maar ik weet niet goed wat ze met haar moeten, ze is idd erg stil.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze was echt gecast voor Lieke.Nu zal het voor Claire heel moeilijk worden.
Misschien moeten ze haar broer een week als gastspeler laten opdraven. Kan ze wat sneller los komen. Is Claire pot? zou ik jammer vindenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik drink een glaasje mee.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Plop.... Champagne...?
[ afbeelding ]
Ze zijn nu wel met zijn drieen, dus dat is weer gunstig voor een meerderheidsstemming.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire heeft inmiddels al gekozen voor Jaap en Huub maar ik weet niet goed wat ze met haar moeten, ze is idd erg stil.
Maar zolang ze niet naar A en B overloopt vind ik alles best.
Hou eens op met dit gedoe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:40 schreef neehe het volgende:
Huub kwam dus met collega Osama Bin Laden op de proppen.
Osama of sser is er een verschil ?
Die Osama Bin Laden is verantwoordelijk voor veel onschuldige doden en de ss ook, maar niet alle ssers waren slecht.
Ik denk dat het aan Claire is of ze genoeg munitie kan verzamelen om samen met Huub en Jaap Amanda te lozen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens dieenebart is ze 100% hetero .quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:42 schreef tipsch het volgende:
Misschien moeten ze haar broer een week als gastspeler laten opdraven. Kan ze wat sneller los komen. Is Claire pot? zou ik jammer vinden![]()
Doe mij maar een jip en janneke(champagne)!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Plop.... Champagne...?
[ afbeelding ]
Jaap zei het al tegen Huub.Jij zal de klap krijgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan Claire is of ze genoeg munitie kan verzamelen om samen met Huub en Jaap Amanda te lozen.
Maar Lieke is de poort nog niet uit er kan nog van alles gebeuren... net als bijv. de suggestie om voor 7000 nog een knal uit te delen....
is de borg omlaag gegaan? Ze moesten toch 10.000 inleggen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan Claire is of ze genoeg munitie kan verzamelen om samen met Huub en Jaap Amanda te lozen.
Maar Lieke is de poort nog niet uit er kan nog van alles gebeuren... net als bijv. de suggestie om voor 7000 nog een knal uit te delen....
Maar, moet Amanda morgen nu alleen aan die paal dansen? Of heeft Lieke morgen al haar eerste vrije schnabbel als erotisch paaldanseres?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:43 schreef noekje het volgende:
Dat wordt flink paalhangen voor 7000 euro. Take care and hang in there, Lieke.
Boetes, zo braaf was ze nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
is de borg omlaag gegaan? Ze moesten toch 10.000 inleggen?
Ze heeft ¤ 3000,- aan boetes, dat trekken ze af van de borg.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Charmian het volgende:
is de borg omlaag gegaan? Ze moesten toch 10.000 inleggen?
Ik denk dat ze minder kans heeft bij Brian en Amanda... als ze met goede plannetjes komt zullen Huub en Jaap wel bereid zijn om haar te helpen. Maar al met al ze zit er net in. Theoretisch heeft ze evenveel recht op de hoofdprijs maar zo voel ik dat niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire heeft inmiddels al gekozen voor Jaap en Huub maar ik weet niet goed wat ze met haar moeten, ze is idd erg stil.
Maar zolang ze niet naar A en B overloopt vind ik alles best.
Lieke doet gezellig morgen mee.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar, moet Amanda morgen nu alleen aan die paal dansen? Of heeft Lieke morgen al haar eerste vrije schnabbel als erotisch paaldanseres?
Kijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens dieenebart is ze 100% hetero .
100 CPs dat dat Mike wordtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:02 schreef neehe het volgende:
Nou kunnen de mensen die Lieke haten weer een ander slachtoffer uitkiezen.
Lieke gaat morgen gewoon naar het feest maar niet als Kooister dus dat zal idd haar eerste schnabbel zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Copycat het volgende:
Maar, moet Amanda morgen nu alleen aan die paal dansen? Of heeft Lieke morgen al haar eerste vrije schnabbel als erotisch paaldanseres?
ok thanks en noekje ook...af en toe kan ik het allemaal niet meer bijhouden zonder streamsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft ¤ 3000,- aan boetes, dat trekken ze af van de borg.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:48 schreef blomst het volgende:
Heeft Brian amanda nog niet apart genomen, om te overleggen hoe ze Claire naar hun kant kunnen krijgen, of een voorstel voor een trio samen met Claire?
Claire en Amanda zijn water en vuur.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:48 schreef blomst het volgende:
Heeft Brian amanda nog niet apart genomen, om te overleggen hoe ze Claire naar hun kant kunnen krijgen, of een voorstel voor een trio samen met Claire?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:42 schreef Copycat het volgende:
Mag ik één Mojito om dit heuglijke feit te vieren?
En in haar contract staat waarschijnlijk dat ze een flink deel van de gage dient af te staan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke gaat morgen gewoon naar het feest maar niet als Kooister dus dat zal idd haar eerste schnabbel zijn.
Misschien trekt ze hem morgen weer in?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Lieke: ik ben er zondag ook nog.
Kan ik niet rekenen?
Oh, en dan zou mijn TT ook nog verkeerd zijn. Dan kan het woord 'morgen' wel weg.
Ze zegt tegen Huub dat haar 24 uur pas ingaan nadat ze Anita heeft gesproken. Jaap en Huub zeggen dat dat niet klopt. De 24 uur gaan in op het moment van aanvragen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Kan ik niet rekenen?
Oh, en dan zou mijn TT ook nog verkeerd zijn. Dan kan het woord 'morgen' wel weg.
Verpest m'n avond nou niet........quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien trekt ze hem morgen weer in?
Da's lachen dan, dan heeft ze hem te vroeg aangevraagd want ze denkt morgenmiddag nog iets te doen en dan terug te komen (optreden?).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zegt tegen Huub dat haar 24 uur pas ingaan nadat ze Anita heeft gesproken. Jaap en Huub zeggen dat dat niet klopt. De 24 uur gaan in op het moment van aanvragen.
ik heb een hekel aan mensen die anderen blij maken met een dooie musquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Kan ik niet rekenen?
Huub haar ook niet denk ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:59 schreef ericahysterica het volgende:
lieke hoeft huub niet meer te zien na de kooi
Bah, dat jij mij nou zo moet pesten...quote:
Krijgen we nu weer de discussie over hoe en wat de regels zijn omtrent het aanvragen/intrekken van je 24-uur? Als Lieke er zondag nog zit, zit ze er zondag nog en als ze weg wil gaat ze wegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien trekt ze hem morgen weer in?
Please don't hate me. Ik schreef het in mijn blijdschap, en ervan uitgaande dat die 24 in gaat op het moment dat je ze aanvraagt (wat volgens mij ook echt zo is).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan mensen die anderen blij maken met een dooie mus
Misschien dat als dit programma is afgelopen, dat iemand die hem buiten echt na staat,hem aan zijn verstand kan peuteren dat Lieke hem heeft gebruikt om in de villa te komen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Ik geloof echt, dat Lieke Huub niet meer buiten wil zien, ze zegt het zo verbeten.... Huub is er wel van onder de indruk, geloof ik
pfff ze kent de spelregels dus niet eensquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zegt tegen Huub dat haar 24 uur pas ingaan nadat ze Anita heeft gesproken. Jaap en Huub zeggen dat dat niet klopt. De 24 uur gaan in op het moment van aanvragen.
Vooral zijn lach is zo innemendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:01 schreef PeterNB het volgende:
mmmm....wie moet dan mijn favoriet worden als Lieke weg is...
Denk dat ik maar voor Brian ga. Is ook wel oprecht en leuk....
Ik vind het jammer, was iemand die een goed weerwoord heeft ten opzichten van dat kwalletje, nou ja nu zal Huub wel winnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Plop.... Champagne...?
[ afbeelding ]
Dan trekt ze het toch in, en vraagt de 24 uur morgen weer aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's lachen dan, dan heeft ze hem te vroeg aangevraagd want ze denkt morgenmiddag nog iets te doen en dan terug te komen (optreden?).
Klopt. Hij zei letterlijk dat het niet had verwacht dat ze zou vertrekken en mama klonk ook nogal teleurgesteld.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:01 schreef Disana het volgende:
Ik zeg net elders dat die vader van Lieke net zo koud en monotoon en droog klinkt als Lieke. Zo emotieloos en onverbiddelijk.
ik bedoel jou ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Please don't hate me. Ik schreef het in mijn blijdschap, en ervan uitgaande dat die 24 in gaat op het moment dat je ze aanvraagt (wat volgens mij ook echt zo is).
Tuurlijk, en als ze er volgende week nog steeds in zit, dan zit ze er volgende week nog steeds inquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer de discussie over hoe en wat de regels zijn omtrent het aanvragen/intrekken van je 24-uur? Als Lieke er zondag nog zit, zit ze er zondag nog en als ze weg wil gaat ze weg
stop jij ook met je commentaren nu jouw favorietje er de brui aan gaat geven?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:03 schreef riri het volgende:
fluisteren tegen Lieke om zichzelf proberen schoon te praten..... en zo praten alsof hij de regie over alles voert
Huub heeft haar gebruikt..dat filmpje waarin hij net voor Oud en Nieuw sprak met Joris sprak boekdelen....toen gingen helemaal mijn ogen open over hemquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien dat als dit programma is afgelopen, dat iemand die hem buiten echt na staat,hem aan zijn verstand kan peuteren dat Lieke hem heeft gebruikt om in de villa te komen.
En nooit geen ene drol om hem heeft gegeven.
Welk verstand ??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien dat als dit programma is afgelopen, dat iemand die hem buiten echt na staat,hem aan zijn verstand kan peuteren dat Lieke hem heeft gebruikt om in de villa te komen.
En nooit geen ene drol om hem heeft gegeven.
En Brian KAN tenminste van alles......quote:
... dat bepaal ik zelf wel....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:52 schreef neehe het volgende:
Geloof maar niet dat er iemand zonder een flinke bonus het huis uitgaat.
Precies, hij klonk alsof hij teleurgesteld was dat ze een prestatie niet had gehaald.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. Hij zei letterlijk dat het niet had verwacht dat ze zou vertrekken en mama klonk ook nogal teleurgesteld.
Ze waren dus beiden verbaasd. Klonk mij nogal vreemd in de oren.
Denk dat "opgeven" niet vaak voorkomt in huize de Lange!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. Hij zei letterlijk dat het niet had verwacht dat ze zou vertrekken en mama klonk ook nogal teleurgesteld.
Ze waren dus beiden verbaasd. Klonk mij nogal vreemd in de oren.
Vooral masserenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En Brian KAN tenminste van alles......
gitaarspelen, dichten, rappen, zingen, dj-en, masseren, etc. etc. etc.
Dat heeft hij helemaal niet zo gezegd. Zij keurden alles goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:08 schreef neehe het volgende:
Lieke zei vanmiddag dat de plannetjes van Huubje bij de FEBO vandaan kwamen, en hij zelf niets kon verzinnen.
Dat verwonderd mij nou niets.
![]()
![]()
![]()
De paravlieg, een klassieker.quote:
Het zoveelste project wat ze niet afmaakt ws.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, hij klonk alsof hij teleurgesteld was dat ze een prestatie niet had gehaald.
Moet je niet doen. Zolang deze posters gedoogd worden, negeer ik ze gewoon als noodzakelijk kwaad in deze COS maatschappijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:07 schreef akveor het volgende:
[..]
... dat bepaal ik zelf wel....
Spreek eens vanuit jezelf in plaats van die algemene halve suggestieve waarheiden.... Schijtziek wordt ik van dit soort posts... al weken erger ik me er kapot aan...![]()
![]()
Wat is je doel hier... iedereen hier pissed of maken?
In vele post uit je een beschuldiging, een halve waarheid.... om mensen hier bewust op de kast te jagen....? Om reacties uit te lokken.... wat is je doel? Elke discussie gaat over het zelfde keer op keer...
Probeer eens te genieten van de streams ipv maar door te blijven zeiken.
Je bent tegen Huub da's al lang duidelijk...
Op vrijdag 18 januari 2008 19:52 schreef neehe het volgende:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:07 schreef akveor het volgende:
[..]
... dat bepaal ik zelf wel....
Spreek eens vanuit jezelf in plaats van die algemene halve suggestieve waarheiden.... Schijtziek wordt ik van dit soort posts... al weken erger ik me er kapot aan...![]()
![]()
Wat is je doel hier... iedereen hier pissed of maken?
In vele post uit je een beschuldiging, een halve waarheid.... om mensen hier bewust op de kast te jagen....? Om reacties uit te lokken.... wat is je doel? Elke discussie gaat over het zelfde keer op keer...
Probeer eens te genieten van de streams ipv maar door te blijven zeiken.
Je bent tegen Huub da's al lang duidelijk...
Dat denk ik ook. En nu denkt ze nog dat ze alle (zelfs inferieure, zoals paaldansen) kanten op kan, maar dat wordt wel anders als ze tegen de veertig loopt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Het zoveelste project wat ze niet afmaakt ws.
Nee hoor..het is goed dat ze weggaat....ze kan met opgeheven hoofd die villa verlaten...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
stop jij ook met je commentaren nu jouw favorietje er de brui aan gaat geven?
Dat zei Lieke !!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat heeft hij helemaal niet zo gezegd. Zij keurden alles goed.
Kom op,klaar nuquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:12 schreef neehe het volgende:
[..]
Op vrijdag 18 januari 2008 19:52 schreef neehe het volgende:
Wordt je daar nou kwaad om, dat ik schrijf dat er niemand zoder flinke bonus het huis uitgaat ??
Wat een overspannen reactie.
kan me voorstellen dat ze niet blij waren datze het spel niet wou spelen,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:01 schreef riri het volgende:
Lieke zegt dat achter er niet blij mee is dat ze echt weg wil
Lieke:"Ze zijn er niet blij mee"
Gewoon scrollen, scheelt leeswerk en irritatie,quote:
Verder hier: [DGK] Hi-Ha-Hooligans #9 ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:12 schreef neehe het volgende:
[..]
Op vrijdag 18 januari 2008 19:52 schreef neehe het volgende:
Wordt je daar nou kwaad om, dat ik schrijf dat er niemand zoder flinke bonus het huis uitgaat ??
Wat een overspannen reactie.
Ik hoop wel dat het nog steeds door gaat dat Eric komt. Lijkt me wel leuk om eindelijk eens een medestander van Huub in huis komt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:14 schreef miesy het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat ze niet blij waren datze het spel niet wou spelen,
maar daar gewoon blijven zitten en niks doen, dat accepteren ze niet, vandaar
dat ze huub en jaap groen licht hebben gegeven om haar het huis uit te jagen.
dat eric daarvoor zou worden gebruikt bevestigt dit alleen maar.
Heb ik nooit geweten, ik dacht dat dat een vrouwelijk lichaamsdeel wasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mannen hebben toch een doos van achteren.
Lekker objectief, de moeder van haar vriendinquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef Varen het volgende:
Lieke belt morgen naar de moeder van haar vriendin voor een objectieve mening
Ohh ik vat hem! Zijn poepdoos!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mannen hebben toch een doos van achteren.
het blijft lachwekkendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |