Amanda zal zich dan ook absoluut niet aangesproken voelen door zo'n voorbeeld... die moet je met de keiharde feiten confronteren en niet met dat soort vergelijkingen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:22 schreef Dark het volgende:
Charlotte - Veel moslima's hebben last van ernstige haaruitval. Komt door al die hoofddoekjes, er komt geen licht en lucht bij!
Amanda met het nephaar dat nooit af gaat, zelfs niet onder de douche.........reageert niet.
nee Selene en Huub lopen in de tuinquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:30 schreef jassy het volgende:
Jaap en Huub staan in de tuin
Wedden die gaat naar huisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef Disana het volgende:
Lieke gaat bellen, maar kennelijk mogen we het niet horen of zien.
Oh, bij een tweede poging kennelijk toch wel.
Nee, blijkbaar toch niet. Beetje raar gedoe met die locks en wisselingen.
Dat zijn Huub en Zeur.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:30 schreef jassy het volgende:
Jaap en Huub staan in de tuin
huub heeft ze al zo vaak uitgedaagt tegen haar te spelen, dus hij en eric tegen haar zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe graag ik ook wil dat Lieke er eruit gaat, toch gun ik haar deze pesterijen echt niet. Ik ga dan ook niet kijken vanaaf.. Ze kan beter gewoon nu alvast weggaan..
Ze heeft gewisseld.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
Lieke pakt ceepees uit de gezamelijk pot en zegt dat ze weer gaat bellen, wat is dit?
"Ik wilde eerst het telefoongesprek verzieken, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen".quote:
Volgens mij is geen enkele ouder vrolijk als je vanaf de zijlijn moet toekijken hoe je kind in elkaar getrapt wordt, vervolgens in de zeik genomen wordt door haar werkgever en dan ook nog een keer met een schuld bij die werkgever weggaat... na 8 maanden 24/7 keihard werken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:42 schreef blomst het volgende:
Het nieuws word niet echt met open armen ontvangen bij Lieke haar ouders.
Ja heerlijk....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
"Ik wilde eerst het telefoongesprek verzieken, maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen".
Wat een gevoelsmens is het toch.
De voorwaarden waarop ze het huis in mocht komen heeft ze zelf aanvaard.... Daar hoorde ondermeer bij dat ze Huub's ultieme backup moest zijn. Tja wat zal ik daar verder nog over zeggen? Zoiets:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is geen enkele ouder vrolijk als je vanaf de zijlijn moet toekijken hoe je kind in elkaar getrapt wordt, vervolgens in de zeik genomen wordt door haar werkgever en dan ook nog een keer met een schuld bij die werkgever weggaat... na 8 maanden 24/7 keihard werken.
de emmer met paardeschijt die ze over dennix heen wou gooien bij zijn exit,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:41 schreef ThomasSlayer het volgende:
helamaal goed van Lieke.
De kooi zou ze nooit winnen.
Eigenlijk het simpele feit dat je meedoet aan het programma maakt je al een verliezer.
Lieke heeft teveel klasse , in ieder geval meer dan het afval wat er nu woont.
Moet gewoon haar vader en moeder gaan helpen in het bedrijf.
Lieke het ga je goed. (en laat quintin vallen)
Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:48 schreef Disana het volgende:
Ongetwijfeld speelt het kunnen zien van Quintin hier ook een rol in.
Los daarvan, heeft ze Eric vreselijk lopen treiteren, hem mentaal geschopt waar ze hem raken kon.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
De voorwaarden waarop ze het huis in mocht komen heeft ze zelf aanvaard.... Daar hoorde ondermeer bij dat ze Huub's ultieme backup moest zijn. Tja wat zal ik daar verder nog over zeggen? Zoiets:![]()
![]()
Zij is helemaal niet weggepest,zij besluit na de brief van haar moeder en vriendin dat zij bij haar moeder wil zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:46 schreef Kinga het volgende:
En nu ontkennen dat ze weggepest is, wedden
Ik heb het ook niet over het al dan niet aanvaarden van de voorwaarden... ik zeg alleen dat geen enkele ouder er blij mee zal zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:47 schreef akveor het volgende:
[..]
De voorwaarden waarop ze het huis in mocht komen heeft ze zelf aanvaard.... Daar hoorde ondermeer bij dat ze Huub's ultieme backup moest zijn. Tja wat zal ik daar verder nog over zeggen? Zoiets:![]()
![]()
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:49 schreef kybe het volgende:
[..]
Zij is helemaal niet weggepest,zij besluit na de brief van haar moeder en vriendin dat zij bij haar moeder wil zijn.
Ze heeft veel te verduren gehad en wat mij betreft mocht ze d'r borg wel houden. Maar ze heeft zelf deze onhoudbare situatie gecreeerd. Ik ben benieuwd of ze nu toch nog iets meer van zichzelf laat zien zoals zoveel vertrekkende wannabees deden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Los daarvan, heeft ze Eric vreselijk lopen treiteren, hem mentaal geschopt waar ze hem raken kon.
Zelfs dat pleziertje gunde ze de streamers niet..... het bleef bij gemekker, gezeur en incasseren...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:51 schreef mazaru het volgende:
Nou, dat is dan snel gepiept. Ze waren nog niet eens echt begonnen
Doei Lieke!!![]()
Tot nooit meer ziens Lieke![]()
Veel plezier met je zonnegroetjes Lieke![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dus, er komt een nieuwe miljonair :/quote:Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
hoezo niet slim?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:49 schreef riri het volgende:
zo claire...zeg maar dag met je handje...jij bent de volgende..je bent niet slim geweest
welnee,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:47 schreef riri het volgende:
De brief van haar moeder is de beslissende faktor geworden....haar moeder krijgt volgende week de uitslag
en terecht!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:49 schreef neehe het volgende:
Reken maar dat Huubje nu weer gaat slijmen bij Lieke, het spel bla bla bla en dit en dat weet je.
Als Lieke vertrekt staat hij te janken, ik hoop dat Lieke dan zegt : Sodemieter op Huub ik wil niks meer met jou te maken hebben.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:52 schreef neehe het volgende:
Vanaf morgen ben ik voor Brian en Amanda, de winnars van het geld en het huis, dat J d M de winnaars als cadeau geeft.
Maar zal Quintin haar nog willen als ze niet meer in de kooi zit?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:48 schreef Disana het volgende:
Ongetwijfeld speelt het kunnen zien van Quintin hier ook een rol in.
Yeah! aan de paal!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:54 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
en terecht!
ik heel veel respect voor dit meisje en ik denk dat ze een van de weinigen is die echt gelukkig wordt na de kooi
Ook Lieke kan het spel en realiteit niet scheiden...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:54 schreef Kinga het volgende:
Heel voorspelbaar, morgen bij het afscheid, gaat Huub natuurlijk vertellen hoeveel hij toch nog van haar houdt, bla bla bla. Let maar eens op.
Kun je toch zien dat Eric een heel stuk sterker was dan deze grootprater.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelfs dat pleziertje gunde ze de streamers niet..... het bleef bij gemekker, gezeur en incasseren...
Actie gelukt, ze gaat al weg voordat ze echt beginnenquote:
Dat is een heel goede vraag. Misschien als vage kennis, of voor een eenmalig optredentje?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar zal Quintin haar nog willen als ze niet meer in de kooi zit?
hebben Huub en Jaap altijd gedaan, als iemand weg gingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:57 schreef Marrije het volgende:
Nou Lieke kan lekker naar Quinten.
Huub: ik ken Lieke, ik denk dat ze nu echt naar huis gaat
Dat denk ik ook en ik vind het wel tof dat ze de terror nu ff laten voor wat het is.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:54 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
en terecht!
ik heel veel respect voor dit meisje en ik denk dat ze een van de weinigen is die echt gelukkig wordt na de kooi
beterquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:59 schreef Desii het volgende:
[..]
hebben Huub en Jaap altijd gedaan, als iemand weg ging
Ze noteert nu twee gasten op het lijstje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:02 schreef blomst het volgende:
Amanda is blij, Lieke kan nu op haar 8 uur komen.
ach joh, dat stelde niks voor, gewoon en bijrolletje voor quintin omdat lieke anders niksquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar zal Quintin haar nog willen als ze niet meer in de kooi zit?
Tuurlijk was dat onzin. Maar vanmiddag heeft Huub haar verteld dat hij en Jaap haar er ook niet uit gaan stemmen. En dat kwam keihard aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:01 schreef noekje het volgende:
Was die onzinspeech dus echt voor niks gisteren. Alsof haar moeder gisteren niet belangrijker was dan het geld. Ze wist dat achter alles steunde, dat bleek vanmiddag wel. Vandaag was dus wel de doorslag en niet die brief.
Dat zat ik ook net te denken, al die heisa gisteren, nou ja, ze heeft haar moment of fame gehad, en nu lekker naar huis, dag Liekequote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:01 schreef noekje het volgende:
Was die onzinspeech dus echt voor niks gisteren. Alsof haar moeder gisteren niet belangrijker was dan het geld. Ze wist dat achter alles steunde, dat bleek vanmiddag wel. Vandaag was dus wel de doorslag en niet die brief.
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:09 schreef Donnie29 het volgende:
Kan Lieke nu vervangen door een nieuwe miljonair?
Ja, niet als ze unaniem was weggestemd, maar nu welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:09 schreef Donnie29 het volgende:
Kan Lieke nu vervangen door een nieuwe miljonair?
Dus ze hoeft er niet eens meer een camera voor kapot te trappen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, niet als ze unaniem was weggestemd, maar nu wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |