Vermoed ik ook, heb hem er met Nathanael weinig over horen praten...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat Brian ook maar iets kan programmeren. Waarschijnlijk heeft hij daarom dus na een jaar afgehaakt, wedden?
Kan ze lang wachten. Jaap moet niks meer hebben van Lieke en haar ook uit zijn bed. Dat gaat nog wat worden vanavond.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:01 schreef schatje het volgende:
Lieke is zeker op Jaap aan het wachten?
Heb ik iets gemist, wie is Cecile?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan een situatie krijgen waar ze bij RTL ook niet op zitten te wachten.![]()
Brian en Eric hebben ook een beef. Als Huub, Jaap, Eric en Cecile tegen Lieke gaan...verwacht ik dat we 2 groepen krijgen. Nu is het nog allemaal erg tam en veelal 1 richtingsverkeer...dan krijg je hard tegen hard.
Geen idee...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, wie is Cecile?
en weer wel en toch weer niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef Disana het volgende:
Lieke gaat bellen, maar kennelijk mogen we het niet horen of zien.
Oh, bij een tweede poging kennelijk toch wel.
Nee, blijkbaar toch niet. Beetje raar gedoe met die locks en wisselingen.
Edit nog maar een keerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef beequeen het volgende:
Lieke belt haar moeder, SL.
Edit: Ze zit nu weer in de MB.
Misschien mogen we niet horen dat Lieke geld van haar ouders krijgt om weg te gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:27 schreef tipsch het volgende:
GVD, nu weer een lock op 3
Ah OK. -50cp Lieke, btwquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien mogen we niet horen dat Lieke geld van haar ouders krijgt om weg te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |