Alleen al het feit dat hij het zégt wijst erop dat hij het besef wel heeft, maar zich bewust is van het feit dat hij dingen doet die hij waarschijnlijk in het normale leven buiten de Kooi nooit zou doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:16 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "Ik heb geen moreel besef"
Dat was het indirect, geloof ik , maar daar mochten ze niet openlijk over praten. Het ging geloof ik over een uitspraak die Eric had gedaan over dekking of zoiets ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tsja, sommige dingen gingen misschien te ver. Ik kan me wel vaag iets herinneren van een voorval tussen Eric en Huub, waarna Huub hem echt niet meer moest... wat was dat ook weer? Of was dat dat aftrek-verhaal?
Het exacte breekpunt herinner ik me ook niet meer. Wel weet ik dat Eric ineens naar Amanda en Natasia toetrok, en aangaf flauw van Huub te zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tsja, sommige dingen gingen misschien te ver. Ik kan me wel vaag iets herinneren van een voorval tussen Eric en Huub, waarna Huub hem echt niet meer moest... wat was dat ook weer? Of was dat dat aftrek-verhaal?
Dat ging geloof ik over een stoel die Eric onder Huub's kont vendaan trok, vlak voor hij ging zittenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat hij het zégt wijst erop dat hij het besef wel heeft, maar zich bewust is van het feit dat hij dingen doet die hij waarschijnlijk in het normale leven buiten de Kooi nooit zou doen.
Volgens mij bedreigde Eric Huub, als Huub iets zou doen tegen zijn date.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dát was het!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat ging geloof ik over een stoel die Eric onder Huub's kont vendaan trok, vlak voor hij ging zitten
Oh ja! Dat was ook nog gebeurtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat ging geloof ik over een stoel die Eric onder Huub's kont vendaan trok, vlak voor hij ging zitten
Ik vond het nogal een overdreven reactie van Huub, maar nogmaals, ik zie het Ericje als een groot script.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dát was het!
Ik wou dat ze die spelletjes eens weghaalden uit de villa. Of net als bij BB, soms mag het even, meestal niet.
Als het je niet bevalt.....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:29 schreef riri het volgende:
zelfs hier aan cossers merk je dat er mensen bij zijn die slaafs achter een zogenaamde leider aan zouden lopen en geen eigen beslissingen zouden nemen anders maakte je zulke opmerkingen niet over Mikey van..."Waar bemoeit Mikey zich mee"
Het zijn dezelfde type mensen die in pestgedrag meegaan met een hele groep mensen en niet hardop durven zeggen dat ze het er niet mee eens zijn maar gewoon mee gaan doen..zover zelfs gaan dat ze mensen in elkaar gaan meppen
Dankzij dat éne forum is Huub kunnen worden wie hij nu isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:35 schreef noekje het volgende:
Huub: ik hou ook nog van alle andere forums hoor.
Maak van dat spel maar GELD, die kabourer alcohol doet alles voor het geld.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eensch.
Voor het amorele in het spel heeft hij een excuus voor zichzelf; "Het is voor het spel."
Mooi, ik vond die streamwissel al irritant, hoorde haar neplach duidelijk dat die dus echt nep wasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:37 schreef noekje het volgende:
Lieke huilt dikke tranen.
Mail van thuis, dat die 7000 euro geen probleem zijn ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:37 schreef noekje het volgende:
Lieke huilt dikke tranen.
Huub zei dat Q bang is voor camera's waarop Lieke zei dat Huub daar geen last van heeft en een meisje in haar bek spuit.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:34 schreef noekje het volgende:
Wat zei ze precies over het spuiten?
Ik denk dat we dan een situatie krijgen waar ze bij RTL ook niet op zitten te wachten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:30 schreef noekje het volgende:
Maar bij Eric was het opeens zo dat Natasia ook tegen hem was en Amanda ook. Binnen een dag was dat.
Jaap is ook om opeens. Ben benieuwd hoe Brian en Amanda zich gaan gedragen.
Ik help het haar hopen. Lijkt me geen pretje om voor een lullige 7000 euro ergens 3 maanden te moeten blijven zitten. Ja, ik vind dan opeens 7000 euro lullig zonder een snob te willen zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Mail van thuis, dat die 7000 euro geen probleem zijn ?
Huub heeft geen niveau ,wist je dat nog niet ??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zei dat Q bang is voor camera's waarop Lieke zei dat Huub daar geen last van heeft een een meisje in haar bek spuit.![]()
Nivootje toch?
Ja, gelukkig houdt ze het altijd netjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub zei dat Q bang is voor camera's waarop Lieke zei dat Huub daar geen last van heeft een een meisje in haar bek spuit.![]()
Nivootje toch?
Het levert in ieder geval leukere streams op de laatste dagen zolang ze niet massaal op Lieke duiken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:42 schreef T-lex het volgende:
Ik denk dat we dan een situatie krijgen waar ze bij RTL ook niet op zitten te wachten.![]()
Brian en Eric hebben ook een beef. Als Huub, Jaap, Eric en Cecile tegen Lieke gaan...verwacht ik dat we 2 groepen krijgen. Nu is het nog allemaal erg tam en veelal 1 richtingsverkeer...dan krijg je hard tegen hard.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan een situatie krijgen waar ze bij RTL ook niet op zitten te wachten.![]()
Brian en Eric hebben ook een beef. Als Huub, Jaap, Eric en Cecile tegen Lieke gaan...verwacht ik dat we 2 groepen krijgen. Nu is het nog allemaal erg tam en veelal 1 richtingsverkeer...dan krijg je hard tegen hard.
Je maakt mij niet wijs dat Brian ook maar iets kan programmeren. Waarschijnlijk heeft hij daarom dus na een jaar afgehaakt, wedden?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:46 schreef Nostalgist het volgende:
Hogeschool Amsterdam "hardcore Java programmeren" heeft Brian een jaartje gedaan....
Daarna streams eraf.... jammer, had wel meer willen horen over zijn IT-carriere....
Ja, die man kan er wat van!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:45 schreef STAP01 het volgende:
Brian: hoge informatica 1 jaar aan de HvA hardcore Java programmeren.
Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huubquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:43 schreef riri het volgende:
Huub heeft tijden terug gezegd at als hij Lieke niet had gehad dat hij allang uit die villa was gestapt.
Hij zegt ook altijd dat die 6 regen 2 situatie een hele zware tijd was....Lieke heeft zich toen heel goed staande gehouden en Huub zat er heel vaak doorheen....zij moest hem vaak steun bieden.
Ik weet zeker dat Huub zo;n situatie waarin Lieke zit in zijn eentje niet aan zou kunnen.
Wie is er hier nu sterk? Lieke...die behoudt onder alle omstandigheden haar waardigheid.
En wie is er zwak?....voor mij is dat Huub....die verlaagd zich tot het allerlaagste.
En dat...dat kan het bezit van geld nooit goed maken.
Zijn naam heeft hij zelf kapot gemaakt...dat heeft niemand anders gedaan
LOL.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub
Dat was zeker om te oefenen voor zn spreekbeurt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, die man kan er wat van!
http://www.irmahulscher.nl/
Er de rest zit daar voor persoonlijke groei?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:37 schreef neehe het volgende:
[..]
Maak van dat spel maar GELD, die kabourer alcohol doet alles voor het geld.![]()
![]()
Lieke Lieke Lieke Liekequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub
Het HOS virus is hardnekkig hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |