Wat dacht je van het LOS virus ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het HOS virus is hardnekkig hoor.
Ook zo lief van Amanda die strak langs haar heenloopt, fijn zo'n vriendin.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef Disana het volgende:
Nu wordt Lieke dus het zielige meisje met een groot verdriet dat wordt gepest.
Zoals Huub daarstraks al tegen Luc zei toen die zich afvroeg waarom ze haar geen backing verleenden: ze geven niets om Lieke.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ook zo lief van Amanda die straat langs haar heenloopt, fijn zo'n vriendin.
Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Liekequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub
nee..die denken.........."moord elkaar maar uit, weer 2 minder"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals Huub daarstraks al tegen Luc zei toen die zich afvroeg waarom ze haar geen backing verleenden: ze geven niets om Lieke.
en Jaap Jaap Jaap Jaap Jaap zijn op de streams, dat kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:55 schreef riri het volgende:
[..]
Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke Lieke
't Is in elk geval in Rotterdam.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:57 schreef jassy het volgende:
Ik weet bijna zeker dat het megastad FM is, in Rotterdam en omgeving op 93.9FM
nouderdenou nouquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:58 schreef Kinga het volgende:
What the fuck, wat zegt Jaap nou weer?!
Maakt geen reet uit, want het interview is/was live op de radioquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:58 schreef beequeen het volgende:
De streamlockman/vrouw zit met zijn vinger bij de streamlockknop op de stream van Jaap.
Tuurlijk, zo gaat het altijd. Op hun sloffen naar de finale. Ik denk dat de famlie Kubatz de feestkleding al uitgezocht heeft op de Zwarte Markt Couture.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:54 schreef milk-shake het volgende:
Wat zullen Amanda en Brian's fam/fan's in hun vuistje lachen om dit huub en Lieke gedoe..........want die twee blijven weer lekker buiten schot zo en doen hun gebruikelijke ding (niks dus)
Er volgde ook geen streamlock maar Jaap begon over zijn verleden en je zag een SL van 1 seconde.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:00 schreef jassy het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit, want het interview is/was live op de radioZonder streamlocks ^^
Vermoed ik ook, heb hem er met Nathanael weinig over horen praten...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat Brian ook maar iets kan programmeren. Waarschijnlijk heeft hij daarom dus na een jaar afgehaakt, wedden?
Kan ze lang wachten. Jaap moet niks meer hebben van Lieke en haar ook uit zijn bed. Dat gaat nog wat worden vanavond.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:01 schreef schatje het volgende:
Lieke is zeker op Jaap aan het wachten?
Heb ik iets gemist, wie is Cecile?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:42 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan een situatie krijgen waar ze bij RTL ook niet op zitten te wachten.![]()
Brian en Eric hebben ook een beef. Als Huub, Jaap, Eric en Cecile tegen Lieke gaan...verwacht ik dat we 2 groepen krijgen. Nu is het nog allemaal erg tam en veelal 1 richtingsverkeer...dan krijg je hard tegen hard.
Geen idee...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, wie is Cecile?
en weer wel en toch weer niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef Disana het volgende:
Lieke gaat bellen, maar kennelijk mogen we het niet horen of zien.
Oh, bij een tweede poging kennelijk toch wel.
Nee, blijkbaar toch niet. Beetje raar gedoe met die locks en wisselingen.
Edit nog maar een keerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef beequeen het volgende:
Lieke belt haar moeder, SL.
Edit: Ze zit nu weer in de MB.
Misschien mogen we niet horen dat Lieke geld van haar ouders krijgt om weg te gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:27 schreef tipsch het volgende:
GVD, nu weer een lock op 3
Ah OK. -50cp Lieke, btwquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien mogen we niet horen dat Lieke geld van haar ouders krijgt om weg te gaan.
Amanda zal zich dan ook absoluut niet aangesproken voelen door zo'n voorbeeld... die moet je met de keiharde feiten confronteren en niet met dat soort vergelijkingen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:22 schreef Dark het volgende:
Charlotte - Veel moslima's hebben last van ernstige haaruitval. Komt door al die hoofddoekjes, er komt geen licht en lucht bij!
Amanda met het nephaar dat nooit af gaat, zelfs niet onder de douche.........reageert niet.
nee Selene en Huub lopen in de tuinquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:30 schreef jassy het volgende:
Jaap en Huub staan in de tuin
Wedden die gaat naar huisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef Disana het volgende:
Lieke gaat bellen, maar kennelijk mogen we het niet horen of zien.
Oh, bij een tweede poging kennelijk toch wel.
Nee, blijkbaar toch niet. Beetje raar gedoe met die locks en wisselingen.
Dat zijn Huub en Zeur.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:30 schreef jassy het volgende:
Jaap en Huub staan in de tuin
huub heeft ze al zo vaak uitgedaagt tegen haar te spelen, dus hij en eric tegen haar zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe graag ik ook wil dat Lieke er eruit gaat, toch gun ik haar deze pesterijen echt niet. Ik ga dan ook niet kijken vanaaf.. Ze kan beter gewoon nu alvast weggaan..
Ze heeft gewisseld.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
Lieke pakt ceepees uit de gezamelijk pot en zegt dat ze weer gaat bellen, wat is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |