Amanda zal zich dan ook absoluut niet aangesproken voelen door zo'n voorbeeld... die moet je met de keiharde feiten confronteren en niet met dat soort vergelijkingen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:22 schreef Dark het volgende:
Charlotte - Veel moslima's hebben last van ernstige haaruitval. Komt door al die hoofddoekjes, er komt geen licht en lucht bij!
Amanda met het nephaar dat nooit af gaat, zelfs niet onder de douche.........reageert niet.
nee Selene en Huub lopen in de tuinquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:30 schreef jassy het volgende:
Jaap en Huub staan in de tuin
Wedden die gaat naar huisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef Disana het volgende:
Lieke gaat bellen, maar kennelijk mogen we het niet horen of zien.
Oh, bij een tweede poging kennelijk toch wel.
Nee, blijkbaar toch niet. Beetje raar gedoe met die locks en wisselingen.
Dat zijn Huub en Zeur.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:30 schreef jassy het volgende:
Jaap en Huub staan in de tuin
huub heeft ze al zo vaak uitgedaagt tegen haar te spelen, dus hij en eric tegen haar zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:26 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe graag ik ook wil dat Lieke er eruit gaat, toch gun ik haar deze pesterijen echt niet. Ik ga dan ook niet kijken vanaaf.. Ze kan beter gewoon nu alvast weggaan..
Ze heeft gewisseld.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
Lieke pakt ceepees uit de gezamelijk pot en zegt dat ze weer gaat bellen, wat is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |