Maar zal Quintin haar nog willen als ze niet meer in de kooi zit?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:48 schreef Disana het volgende:
Ongetwijfeld speelt het kunnen zien van Quintin hier ook een rol in.
Yeah! aan de paal!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:54 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
en terecht!
ik heel veel respect voor dit meisje en ik denk dat ze een van de weinigen is die echt gelukkig wordt na de kooi
Ook Lieke kan het spel en realiteit niet scheiden...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:54 schreef Kinga het volgende:
Heel voorspelbaar, morgen bij het afscheid, gaat Huub natuurlijk vertellen hoeveel hij toch nog van haar houdt, bla bla bla. Let maar eens op.
Kun je toch zien dat Eric een heel stuk sterker was dan deze grootprater.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelfs dat pleziertje gunde ze de streamers niet..... het bleef bij gemekker, gezeur en incasseren...
Actie gelukt, ze gaat al weg voordat ze echt beginnenquote:
Dat is een heel goede vraag. Misschien als vage kennis, of voor een eenmalig optredentje?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar zal Quintin haar nog willen als ze niet meer in de kooi zit?
hebben Huub en Jaap altijd gedaan, als iemand weg gingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:57 schreef Marrije het volgende:
Nou Lieke kan lekker naar Quinten.
Huub: ik ken Lieke, ik denk dat ze nu echt naar huis gaat
Dat denk ik ook en ik vind het wel tof dat ze de terror nu ff laten voor wat het is.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:54 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
en terecht!
ik heel veel respect voor dit meisje en ik denk dat ze een van de weinigen is die echt gelukkig wordt na de kooi
beterquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:59 schreef Desii het volgende:
[..]
hebben Huub en Jaap altijd gedaan, als iemand weg ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |