De paravlieg, een klassieker.quote:
Het zoveelste project wat ze niet afmaakt ws.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, hij klonk alsof hij teleurgesteld was dat ze een prestatie niet had gehaald.
Moet je niet doen. Zolang deze posters gedoogd worden, negeer ik ze gewoon als noodzakelijk kwaad in deze COS maatschappijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:07 schreef akveor het volgende:
[..]
... dat bepaal ik zelf wel....
Spreek eens vanuit jezelf in plaats van die algemene halve suggestieve waarheiden.... Schijtziek wordt ik van dit soort posts... al weken erger ik me er kapot aan...![]()
![]()
Wat is je doel hier... iedereen hier pissed of maken?
In vele post uit je een beschuldiging, een halve waarheid.... om mensen hier bewust op de kast te jagen....? Om reacties uit te lokken.... wat is je doel? Elke discussie gaat over het zelfde keer op keer...
Probeer eens te genieten van de streams ipv maar door te blijven zeiken.
Je bent tegen Huub da's al lang duidelijk...
Op vrijdag 18 januari 2008 19:52 schreef neehe het volgende:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:07 schreef akveor het volgende:
[..]
... dat bepaal ik zelf wel....
Spreek eens vanuit jezelf in plaats van die algemene halve suggestieve waarheiden.... Schijtziek wordt ik van dit soort posts... al weken erger ik me er kapot aan...![]()
![]()
Wat is je doel hier... iedereen hier pissed of maken?
In vele post uit je een beschuldiging, een halve waarheid.... om mensen hier bewust op de kast te jagen....? Om reacties uit te lokken.... wat is je doel? Elke discussie gaat over het zelfde keer op keer...
Probeer eens te genieten van de streams ipv maar door te blijven zeiken.
Je bent tegen Huub da's al lang duidelijk...
Dat denk ik ook. En nu denkt ze nog dat ze alle (zelfs inferieure, zoals paaldansen) kanten op kan, maar dat wordt wel anders als ze tegen de veertig loopt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Het zoveelste project wat ze niet afmaakt ws.
Nee hoor..het is goed dat ze weggaat....ze kan met opgeheven hoofd die villa verlaten...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
stop jij ook met je commentaren nu jouw favorietje er de brui aan gaat geven?
Dat zei Lieke !!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat heeft hij helemaal niet zo gezegd. Zij keurden alles goed.
Kom op,klaar nuquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:12 schreef neehe het volgende:
[..]
Op vrijdag 18 januari 2008 19:52 schreef neehe het volgende:
Geloof maar niet dat er iemand zonder een flinke bonus het huis uitgaat.
Wordt je daar nou kwaad om, dat ik schrijf dat er niemand zoder flinke bonus het huis uitgaat ??
Wat een overspannen reactie.
kan me voorstellen dat ze niet blij waren datze het spel niet wou spelen,quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:01 schreef riri het volgende:
Lieke zegt dat achter er niet blij mee is dat ze echt weg wil
Lieke:"Ze zijn er niet blij mee"
Gewoon scrollen, scheelt leeswerk en irritatie,quote:
Verder hier: [DGK] Hi-Ha-Hooligans #9 ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:12 schreef neehe het volgende:
[..]
Op vrijdag 18 januari 2008 19:52 schreef neehe het volgende:
Geloof maar niet dat er iemand zonder een flinke bonus het huis uitgaat.
Wordt je daar nou kwaad om, dat ik schrijf dat er niemand zoder flinke bonus het huis uitgaat ??
Wat een overspannen reactie.
Ik hoop wel dat het nog steeds door gaat dat Eric komt. Lijkt me wel leuk om eindelijk eens een medestander van Huub in huis komt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:14 schreef miesy het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat ze niet blij waren datze het spel niet wou spelen,
maar daar gewoon blijven zitten en niks doen, dat accepteren ze niet, vandaar
dat ze huub en jaap groen licht hebben gegeven om haar het huis uit te jagen.
dat eric daarvoor zou worden gebruikt bevestigt dit alleen maar.
Heb ik nooit geweten, ik dacht dat dat een vrouwelijk lichaamsdeel wasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mannen hebben toch een doos van achteren.
Lekker objectief, de moeder van haar vriendinquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef Varen het volgende:
Lieke belt morgen naar de moeder van haar vriendin voor een objectieve mening
Ohh ik vat hem! Zijn poepdoos!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mannen hebben toch een doos van achteren.
het blijft lachwekkendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |