Krijgen we nu weer de discussie over hoe en wat de regels zijn omtrent het aanvragen/intrekken van je 24-uur? Als Lieke er zondag nog zit, zit ze er zondag nog en als ze weg wil gaat ze wegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien trekt ze hem morgen weer in?
Please don't hate me. Ik schreef het in mijn blijdschap, en ervan uitgaande dat die 24 in gaat op het moment dat je ze aanvraagt (wat volgens mij ook echt zo is).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan mensen die anderen blij maken met een dooie mus
Misschien dat als dit programma is afgelopen, dat iemand die hem buiten echt na staat,hem aan zijn verstand kan peuteren dat Lieke hem heeft gebruikt om in de villa te komen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Ik geloof echt, dat Lieke Huub niet meer buiten wil zien, ze zegt het zo verbeten.... Huub is er wel van onder de indruk, geloof ik
pfff ze kent de spelregels dus niet eensquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zegt tegen Huub dat haar 24 uur pas ingaan nadat ze Anita heeft gesproken. Jaap en Huub zeggen dat dat niet klopt. De 24 uur gaan in op het moment van aanvragen.
Vooral zijn lach is zo innemendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:01 schreef PeterNB het volgende:
mmmm....wie moet dan mijn favoriet worden als Lieke weg is...
Denk dat ik maar voor Brian ga. Is ook wel oprecht en leuk....
Ik vind het jammer, was iemand die een goed weerwoord heeft ten opzichten van dat kwalletje, nou ja nu zal Huub wel winnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Plop.... Champagne...?
[ afbeelding ]
Dan trekt ze het toch in, en vraagt de 24 uur morgen weer aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's lachen dan, dan heeft ze hem te vroeg aangevraagd want ze denkt morgenmiddag nog iets te doen en dan terug te komen (optreden?).
Klopt. Hij zei letterlijk dat het niet had verwacht dat ze zou vertrekken en mama klonk ook nogal teleurgesteld.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:01 schreef Disana het volgende:
Ik zeg net elders dat die vader van Lieke net zo koud en monotoon en droog klinkt als Lieke. Zo emotieloos en onverbiddelijk.
ik bedoel jou ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Please don't hate me. Ik schreef het in mijn blijdschap, en ervan uitgaande dat die 24 in gaat op het moment dat je ze aanvraagt (wat volgens mij ook echt zo is).
Tuurlijk, en als ze er volgende week nog steeds in zit, dan zit ze er volgende week nog steeds inquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer de discussie over hoe en wat de regels zijn omtrent het aanvragen/intrekken van je 24-uur? Als Lieke er zondag nog zit, zit ze er zondag nog en als ze weg wil gaat ze weg
stop jij ook met je commentaren nu jouw favorietje er de brui aan gaat geven?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:03 schreef riri het volgende:
fluisteren tegen Lieke om zichzelf proberen schoon te praten..... en zo praten alsof hij de regie over alles voert
Huub heeft haar gebruikt..dat filmpje waarin hij net voor Oud en Nieuw sprak met Joris sprak boekdelen....toen gingen helemaal mijn ogen open over hemquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien dat als dit programma is afgelopen, dat iemand die hem buiten echt na staat,hem aan zijn verstand kan peuteren dat Lieke hem heeft gebruikt om in de villa te komen.
En nooit geen ene drol om hem heeft gegeven.
Welk verstand ??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien dat als dit programma is afgelopen, dat iemand die hem buiten echt na staat,hem aan zijn verstand kan peuteren dat Lieke hem heeft gebruikt om in de villa te komen.
En nooit geen ene drol om hem heeft gegeven.
En Brian KAN tenminste van alles......quote:
... dat bepaal ik zelf wel....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:52 schreef neehe het volgende:
Geloof maar niet dat er iemand zonder een flinke bonus het huis uitgaat.
Precies, hij klonk alsof hij teleurgesteld was dat ze een prestatie niet had gehaald.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. Hij zei letterlijk dat het niet had verwacht dat ze zou vertrekken en mama klonk ook nogal teleurgesteld.
Ze waren dus beiden verbaasd. Klonk mij nogal vreemd in de oren.
Denk dat "opgeven" niet vaak voorkomt in huize de Lange!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. Hij zei letterlijk dat het niet had verwacht dat ze zou vertrekken en mama klonk ook nogal teleurgesteld.
Ze waren dus beiden verbaasd. Klonk mij nogal vreemd in de oren.
Vooral masserenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En Brian KAN tenminste van alles......
gitaarspelen, dichten, rappen, zingen, dj-en, masseren, etc. etc. etc.
Dat heeft hij helemaal niet zo gezegd. Zij keurden alles goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:08 schreef neehe het volgende:
Lieke zei vanmiddag dat de plannetjes van Huubje bij de FEBO vandaan kwamen, en hij zelf niets kon verzinnen.
Dat verwonderd mij nou niets.
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |