ok thanks en noekje ook...af en toe kan ik het allemaal niet meer bijhouden zonder streamsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft ¤ 3000,- aan boetes, dat trekken ze af van de borg.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:48 schreef blomst het volgende:
Heeft Brian amanda nog niet apart genomen, om te overleggen hoe ze Claire naar hun kant kunnen krijgen, of een voorstel voor een trio samen met Claire?
Claire en Amanda zijn water en vuur.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:48 schreef blomst het volgende:
Heeft Brian amanda nog niet apart genomen, om te overleggen hoe ze Claire naar hun kant kunnen krijgen, of een voorstel voor een trio samen met Claire?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:42 schreef Copycat het volgende:
Mag ik één Mojito om dit heuglijke feit te vieren?
En in haar contract staat waarschijnlijk dat ze een flink deel van de gage dient af te staan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke gaat morgen gewoon naar het feest maar niet als Kooister dus dat zal idd haar eerste schnabbel zijn.
Misschien trekt ze hem morgen weer in?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Lieke: ik ben er zondag ook nog.
Kan ik niet rekenen?
Oh, en dan zou mijn TT ook nog verkeerd zijn. Dan kan het woord 'morgen' wel weg.
Ze zegt tegen Huub dat haar 24 uur pas ingaan nadat ze Anita heeft gesproken. Jaap en Huub zeggen dat dat niet klopt. De 24 uur gaan in op het moment van aanvragen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Kan ik niet rekenen?
Oh, en dan zou mijn TT ook nog verkeerd zijn. Dan kan het woord 'morgen' wel weg.
Verpest m'n avond nou niet........quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien trekt ze hem morgen weer in?
Da's lachen dan, dan heeft ze hem te vroeg aangevraagd want ze denkt morgenmiddag nog iets te doen en dan terug te komen (optreden?).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zegt tegen Huub dat haar 24 uur pas ingaan nadat ze Anita heeft gesproken. Jaap en Huub zeggen dat dat niet klopt. De 24 uur gaan in op het moment van aanvragen.
ik heb een hekel aan mensen die anderen blij maken met een dooie musquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef Disana het volgende:
Kan ik niet rekenen?
Huub haar ook niet denk ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:59 schreef ericahysterica het volgende:
lieke hoeft huub niet meer te zien na de kooi
Bah, dat jij mij nou zo moet pesten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |