eerste keer dat ik ut doe...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:22 schreef zquing het volgende:
wanneer leren ze 't ook een keer....... Als je een plaatje op 4chan ziet, downloaden en uploaden, niet linken naar 4chan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer begin jij aan je sas-dag?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:59 schreef Jordy-B het volgende:
is allemaal de schuld van Joran vd Sloot...
Bastard...
Je bent niet de enige die dat had.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:29 schreef Bakakame het volgende:
wtf ..
somehow heb ik dit hele topic gemist.. Waarschijnlijk is 't vorige volgepost toen ik er niet was ..
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:29 schreef Bakakame het volgende:
De nieuwe naruto is wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:58 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat had.![]()
Schaam je!
[..]Nee, klopt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al kan ik niet wachten op meer uitleg overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:22 schreef F04 het volgende:
TVP, plus complimenten voor de op.
Hoezo? Je hebt toch internet. Kan je lekker zelf bepalen wat je wanneer kijkt.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:27 schreef the_contract_killer het volgende:
zou het niet tof zijn als we een zender hadden op de kabel of schotel met alleen maar manga en anime![]()
zou eens tijd worden
Ah, dat is nog eens lang geleden dat ik daar wat over gehoord heb...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:38 schreef koffiegast het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1098327/
Tja, het zijn eenmaal de financien hé.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:27 schreef the_contract_killer het volgende:
zou het niet tof zijn als we een zender hadden op de kabel of schotel met alleen maar manga en anime![]()
zou eens tijd worden
maar je moet het wel kunnen downloaden in redelijke kwaliteit,en het liefst met enige ondertiteling of engels gesproken...en dat wil wel eens een probleem zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 19:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt toch internet. Kan je lekker zelf bepalen wat je wanneer kijkt.
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:00 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
maar je moet het wel kunnen downloaden in redelijke kwaliteit,en het liefst met enige ondertiteling of engels gesproken...en dat wil wel eens een probleem zijn
Google is your friend in veel gevallen...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:00 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
maar je moet het wel kunnen downloaden in redelijke kwaliteit,en het liefst met enige ondertiteling of engels gesproken...en dat wil wel eens een probleem zijn
Ik was in de veronderstelling dat zolang je niet linkt naar de daadwerkelijke site het oké was.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:00 schreef zquing het volgende:
je mag gewoon animesuki zeggen toch?
Wat voor anime is het?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:47 schreef zquing het volgende:
Solty Rei is een echte aanrader, goed verhaal, zeer goed getekend, enigzins ontroerend
volgens mij mocht je zelfs geen directe hints oid geven...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:00 schreef zquing het volgende:
je mag gewoon animesuki zeggen toch?
Een onderbouwing met plaatjes doet altijd goed.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:47 schreef zquing het volgende:
Solty Rei is een echte aanrader, goed verhaal, zeer goed getekend, enigzins ontroerend
Er is een apart topic over de Dragonball-film...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:38 schreef koffiegast het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1098327/
Zo streng zullen ze denk ik ook weer niet zijn, maar het is niet de bedoeling dat we hier hele praktijken gaan starten.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
volgens mij mocht je zelfs geen directe hints oid geven...
vond het zelf idd een erg leuk, vooral mooie (animatie's) seriequote:Op zondag 10 februari 2008 22:47 schreef zquing het volgende:
Jep, 't mag niet...quote:Op zondag 10 februari 2008 23:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
volgens mij mocht je zelfs geen directe hints oid geven...
nouja, Jordy de l77t dewd weet het vast wel!
Op woensdag 16 november 2005 20:02 schreef Jordy-B het volgende:quote:Op zondag 10 februari 2008 23:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een onderbouwing met plaatjes doet altijd goed.
quote:Het maakt niet echt veel verschil of je nou www.animesuki.com zegt, of alleen animesuki, dus beiden zijn niet toegestaan.
goed hè...quote:
Ik dacht altijd dat de Tachikoma een matte lak hadden. Staat wel mooier dan dat metallic spul.quote:
Ziet er cool uit, die tachikoma, ik heb alleen het idee dat hij in de serie groter is omdat er een persoon in die bak moet passen. Ik zie bateau zichzelf niet in dat kleine bakkie wurmenquote:
Whoei! Me too!quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:58 schreef Jordy-B het volgende:
Want!
http://www.youtube.com/watch?v=qVC7_t92X8Y
Hmmquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:56 schreef Sh0g het volgende:
Vage robot
Ik heb eindelijk een nieuwe PC
Na 5 jaar... mijn PC stierf de opstart dood. Waarschijnlijk de harde schijf kapot.
En nu: van een miezerige AMD 1800+ naar een AMD 5000+ Dual Core.
Mijn nieuwe videokaart geeft echt prachtig beeld op de TV.
En eindelijk kan ik anime kijken, downloaden en branden tegelijk.Helemaal anime proof dus.
*jaloers is....quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:56 schreef Sh0g het volgende:
Vage robot
Ik heb eindelijk een nieuwe PC
Na 5 jaar... mijn PC stierf de opstart dood. Waarschijnlijk de harde schijf kapot.
En nu: van een miezerige AMD 1800+ naar een AMD 5000+ Dual Core.
Mijn nieuwe videokaart geeft echt prachtig beeld op de TV.
En eindelijk kan ik anime kijken, downloaden en branden tegelijk.Helemaal anime proof dus.
alles is relatief: ik heb +22K postsquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:48 schreef zquing het volgende:
is chobits de moeite waard om te kijken?
verkapte ik heb eindelijk 6k posts en eigenlijk geen leven post......
Het is een tachikoma... Zie een paar posts eerder.quote:Op donderdag 14 februari 2008 06:54 schreef Ge4ce het volgende:
Lijk wel een of ander beestje uit Spore.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:48 schreef zquing het volgende:
is chobits de moeite waard om te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (niet echt een spoiler maar niet iedereen hoeft et zo te lezen)
was redelijk verbaasd toen ik dat zag/hoorde.. zeker gezien hoe de serie in het begin was...
alleen dat einde.... wat was die ring ?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:56 schreef mschol het volgende:
myself;yourself...
wow wat een twist in et verhaal zeg... (naja gebeurtenissen meer) tegen het einde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (niet echt een spoiler maar niet iedereen hoeft et zo te lezen)
was redelijk verbaasd toen ik dat zag/hoorde.. zeker gezien hoe de serie in het begin was...
alleen dat einde.... wat was die ring ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb 'm wel op m'n Want To See-lijst staanquote:Op maandag 18 februari 2008 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben jullie ooit Code Geass gekeken? Hoofdpersoon is een soort van Light 2, die ook een superkracht krijgt. In een oorlog/mecha sfeertje. Heb alleen nog de eerste 4 eps gezien hoor
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
staat op externe schijf, moet nog gekeken wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben jullie ooit Code Geass gekeken? Hoofdpersoon is een soort van Light 2, die ook een superkracht krijgt. In een oorlog/mecha sfeertje. Heb alleen nog de eerste 4 eps gezien hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?:')
Ik versta er niets van, maar wtf.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:35 schreef Crashcat het volgende:
http://dagobah.biz/flash/cucumber.swf
Lekker hyped up van IOSYS
duidelijk is het ook wel, meer wazig as in: vreemde setting van de seriequote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:05 schreef Ge4ce het volgende:
Wat is er wazig aan? Veel aspecten lijken mij vrij duidelijk.
Niet opgeven.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:28 schreef mschol het volgende:
gister eerste 2/3 episodes van bleach gezien...
wat een wazige serie is dat..
hijs wazig.. niet niet leukquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:07 schreef rakotto het volgende:
[..]
Niet opgeven.Gewoon door blijven kijken tot ep 35 ofzo. Beoordeel dan pas.
mits normaal geprijsd...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:50 schreef zquing het volgende:
zouden er hier mensen geinteresseerd zijn in toffe animeshirts van goede kwaliteit?
een vriend en ik willen laten drukken. Zou wel handig zijn als er wat meer mensen meebestelden ivm met de prijs. maar de ontwerpen moeten nog gemaakt wordenquote:
Aah zo, ik had je dan verkeerd begrepen. Naja, mijn persoonlijk mening is om de eerste 35 afleveringen te zien om dan te beoordelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs wazig.. niet niet leuk
denk dat als et zo doorgaat dat ik em wel kan blijven kijken
Coole Deathnote of Gungrave shirts zoudenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:09 schreef zquing het volgende:
[..]
een vriend en ik willen laten drukken. Zou wel handig zijn als er wat meer mensen meebestelden ivm met de prijs. maar de ontwerpen moeten nog gemaakt worden
na een aflevering of 6 kan je imho meestal wel zien of een serie echt leuk is..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:10 schreef rakotto het volgende:
[..]
Aah zo, ik had je dan verkeerd begrepen. Naja, mijn persoonlijk mening is om de eerste 35 afleveringen te zien om dan te beoordelen.
Je kunt er al twee arc's (Bount, Bount aanval) van doorstrepen, bedraagt: ep 64 t/m 109. Je kunt deze reeks wel kijken, alleen heeft het niets met het verhaal te maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
en bleach kijkt lekker weg, lang geleden dat ik zo'n serie had, die dan ook nog eens lang duurt(nu @ ep 9 , moet tot de 161 :s )
SPOILER: Manga chapter 311Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ge4ce op 23-02-2008 06:04:58 ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 05:49 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Je kunt er al twee arc's (Bount, Bount aanval) van doorstrepen, bedraagt: ep 64 t/m 109. Je kunt deze reeks wel kijken, alleen heeft het niets met het verhaal te maken.
50, 132, 133 en 134 zijn fillers.
147, 148, 149 zijn drie anime-only episodes.
De eerste Bleach (Memories of Nobody) film lijkt mij verstandig na episode 63 te kijken.
(Arc's: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_Bleach )
-zolang de serie me boeit kijk ik et, zoniet kijk ik wel of ik ga/kan skippenSPOILER: Manga chapter 311Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naruto heb ik ook tot 160 gezien ofzo voordat ik ging skippen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |