Je bent niet de enige die dat had.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:29 schreef Bakakame het volgende:
wtf ..
somehow heb ik dit hele topic gemist.. Waarschijnlijk is 't vorige volgepost toen ik er niet was ..
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:29 schreef Bakakame het volgende:
De nieuwe naruto is wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:58 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat had.![]()
Schaam je!
[..]Nee, klopt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al kan ik niet wachten op meer uitleg overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:22 schreef F04 het volgende:
TVP, plus complimenten voor de op.
Hoezo? Je hebt toch internet. Kan je lekker zelf bepalen wat je wanneer kijkt.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:27 schreef the_contract_killer het volgende:
zou het niet tof zijn als we een zender hadden op de kabel of schotel met alleen maar manga en anime![]()
zou eens tijd worden
Ah, dat is nog eens lang geleden dat ik daar wat over gehoord heb...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:38 schreef koffiegast het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1098327/
Tja, het zijn eenmaal de financien hé.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:27 schreef the_contract_killer het volgende:
zou het niet tof zijn als we een zender hadden op de kabel of schotel met alleen maar manga en anime![]()
zou eens tijd worden
maar je moet het wel kunnen downloaden in redelijke kwaliteit,en het liefst met enige ondertiteling of engels gesproken...en dat wil wel eens een probleem zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 19:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt toch internet. Kan je lekker zelf bepalen wat je wanneer kijkt.
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:00 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
maar je moet het wel kunnen downloaden in redelijke kwaliteit,en het liefst met enige ondertiteling of engels gesproken...en dat wil wel eens een probleem zijn
Google is your friend in veel gevallen...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:00 schreef the_contract_killer het volgende:
[..]
maar je moet het wel kunnen downloaden in redelijke kwaliteit,en het liefst met enige ondertiteling of engels gesproken...en dat wil wel eens een probleem zijn
Ik was in de veronderstelling dat zolang je niet linkt naar de daadwerkelijke site het oké was.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:00 schreef zquing het volgende:
je mag gewoon animesuki zeggen toch?
Wat voor anime is het?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:47 schreef zquing het volgende:
Solty Rei is een echte aanrader, goed verhaal, zeer goed getekend, enigzins ontroerend
volgens mij mocht je zelfs geen directe hints oid geven...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:00 schreef zquing het volgende:
je mag gewoon animesuki zeggen toch?
Een onderbouwing met plaatjes doet altijd goed.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:47 schreef zquing het volgende:
Solty Rei is een echte aanrader, goed verhaal, zeer goed getekend, enigzins ontroerend
Er is een apart topic over de Dragonball-film...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:38 schreef koffiegast het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1098327/
Zo streng zullen ze denk ik ook weer niet zijn, maar het is niet de bedoeling dat we hier hele praktijken gaan starten.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
volgens mij mocht je zelfs geen directe hints oid geven...
vond het zelf idd een erg leuk, vooral mooie (animatie's) seriequote:Op zondag 10 februari 2008 22:47 schreef zquing het volgende:
Jep, 't mag niet...quote:Op zondag 10 februari 2008 23:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
volgens mij mocht je zelfs geen directe hints oid geven...
nouja, Jordy de l77t dewd weet het vast wel!
Op woensdag 16 november 2005 20:02 schreef Jordy-B het volgende:quote:Op zondag 10 februari 2008 23:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een onderbouwing met plaatjes doet altijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |