quote:Het maakt niet echt veel verschil of je nou www.animesuki.com zegt, of alleen animesuki, dus beiden zijn niet toegestaan.
goed hè...quote:
Ik dacht altijd dat de Tachikoma een matte lak hadden. Staat wel mooier dan dat metallic spul.quote:
Ziet er cool uit, die tachikoma, ik heb alleen het idee dat hij in de serie groter is omdat er een persoon in die bak moet passen. Ik zie bateau zichzelf niet in dat kleine bakkie wurmenquote:
Whoei! Me too!quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:58 schreef Jordy-B het volgende:
Want!
http://www.youtube.com/watch?v=qVC7_t92X8Y
Hmmquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:56 schreef Sh0g het volgende:
Vage robot
Ik heb eindelijk een nieuwe PC
Na 5 jaar... mijn PC stierf de opstart dood. Waarschijnlijk de harde schijf kapot.
En nu: van een miezerige AMD 1800+ naar een AMD 5000+ Dual Core.
Mijn nieuwe videokaart geeft echt prachtig beeld op de TV.
En eindelijk kan ik anime kijken, downloaden en branden tegelijk.Helemaal anime proof dus.
*jaloers is....quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:56 schreef Sh0g het volgende:
Vage robot
Ik heb eindelijk een nieuwe PC
Na 5 jaar... mijn PC stierf de opstart dood. Waarschijnlijk de harde schijf kapot.
En nu: van een miezerige AMD 1800+ naar een AMD 5000+ Dual Core.
Mijn nieuwe videokaart geeft echt prachtig beeld op de TV.
En eindelijk kan ik anime kijken, downloaden en branden tegelijk.Helemaal anime proof dus.
alles is relatief: ik heb +22K postsquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:48 schreef zquing het volgende:
is chobits de moeite waard om te kijken?
verkapte ik heb eindelijk 6k posts en eigenlijk geen leven post......
Het is een tachikoma... Zie een paar posts eerder.quote:Op donderdag 14 februari 2008 06:54 schreef Ge4ce het volgende:
Lijk wel een of ander beestje uit Spore.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:48 schreef zquing het volgende:
is chobits de moeite waard om te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (niet echt een spoiler maar niet iedereen hoeft et zo te lezen)
was redelijk verbaasd toen ik dat zag/hoorde.. zeker gezien hoe de serie in het begin was...
alleen dat einde.... wat was die ring ?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op maandag 18 februari 2008 17:56 schreef mschol het volgende:
myself;yourself...
wow wat een twist in et verhaal zeg... (naja gebeurtenissen meer) tegen het einde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (niet echt een spoiler maar niet iedereen hoeft et zo te lezen)
was redelijk verbaasd toen ik dat zag/hoorde.. zeker gezien hoe de serie in het begin was...
alleen dat einde.... wat was die ring ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |