Heb 'm wel op m'n Want To See-lijst staanquote:Op maandag 18 februari 2008 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben jullie ooit Code Geass gekeken? Hoofdpersoon is een soort van Light 2, die ook een superkracht krijgt. In een oorlog/mecha sfeertje. Heb alleen nog de eerste 4 eps gezien hoor
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:05 schreef Bakakame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
staat op externe schijf, moet nog gekeken wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hebben jullie ooit Code Geass gekeken? Hoofdpersoon is een soort van Light 2, die ook een superkracht krijgt. In een oorlog/mecha sfeertje. Heb alleen nog de eerste 4 eps gezien hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?:')
Ik versta er niets van, maar wtf.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:35 schreef Crashcat het volgende:
http://dagobah.biz/flash/cucumber.swf
Lekker hyped up van IOSYS
duidelijk is het ook wel, meer wazig as in: vreemde setting van de seriequote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:05 schreef Ge4ce het volgende:
Wat is er wazig aan? Veel aspecten lijken mij vrij duidelijk.
Niet opgeven.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:28 schreef mschol het volgende:
gister eerste 2/3 episodes van bleach gezien...
wat een wazige serie is dat..
hijs wazig.. niet niet leukquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:07 schreef rakotto het volgende:
[..]
Niet opgeven.Gewoon door blijven kijken tot ep 35 ofzo. Beoordeel dan pas.
mits normaal geprijsd...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 00:50 schreef zquing het volgende:
zouden er hier mensen geinteresseerd zijn in toffe animeshirts van goede kwaliteit?
een vriend en ik willen laten drukken. Zou wel handig zijn als er wat meer mensen meebestelden ivm met de prijs. maar de ontwerpen moeten nog gemaakt wordenquote:
Aah zo, ik had je dan verkeerd begrepen. Naja, mijn persoonlijk mening is om de eerste 35 afleveringen te zien om dan te beoordelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs wazig.. niet niet leuk
denk dat als et zo doorgaat dat ik em wel kan blijven kijken
Coole Deathnote of Gungrave shirts zoudenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:09 schreef zquing het volgende:
[..]
een vriend en ik willen laten drukken. Zou wel handig zijn als er wat meer mensen meebestelden ivm met de prijs. maar de ontwerpen moeten nog gemaakt worden
na een aflevering of 6 kan je imho meestal wel zien of een serie echt leuk is..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:10 schreef rakotto het volgende:
[..]
Aah zo, ik had je dan verkeerd begrepen. Naja, mijn persoonlijk mening is om de eerste 35 afleveringen te zien om dan te beoordelen.
Je kunt er al twee arc's (Bount, Bount aanval) van doorstrepen, bedraagt: ep 64 t/m 109. Je kunt deze reeks wel kijken, alleen heeft het niets met het verhaal te maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
en bleach kijkt lekker weg, lang geleden dat ik zo'n serie had, die dan ook nog eens lang duurt(nu @ ep 9 , moet tot de 161 :s )
SPOILER: Manga chapter 311Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ge4ce op 23-02-2008 06:04:58 ]
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 05:49 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Je kunt er al twee arc's (Bount, Bount aanval) van doorstrepen, bedraagt: ep 64 t/m 109. Je kunt deze reeks wel kijken, alleen heeft het niets met het verhaal te maken.
50, 132, 133 en 134 zijn fillers.
147, 148, 149 zijn drie anime-only episodes.
De eerste Bleach (Memories of Nobody) film lijkt mij verstandig na episode 63 te kijken.
(Arc's: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_Bleach )
-zolang de serie me boeit kijk ik et, zoniet kijk ik wel of ik ga/kan skippenSPOILER: Manga chapter 311Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
naruto heb ik ook tot 160 gezien ofzo voordat ik ging skippen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |