abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56147267
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 02:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Samenvatting?
Bumperkleven altijd slecht.
Onnodige linksrijden irritant.
Iedereen is ongeduldig in het verkeer.
We gaan er allemaal aan
  zaterdag 19 januari 2008 @ 02:44:25 #77
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56147268
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 02:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Samenvatting?
Als je net zo lang doet over inhalen als je post snap ik heel goed dat menen gaan bumperkleven.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 19 januari 2008 @ 02:46:04 #78
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56147283
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 02:44 schreef Dingest het volgende:

[..]

Bumperkleven altijd slecht.
Onnodige linksrijden irritant.
Iedereen is ongeduldig in het verkeer.
We gaan er allemaal aan
Dank u. Weltrusten
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_56147289
Wat een verhaal voor dit tijdstip. Of heb je daar zo lang over gedaan dat je het nu pas af had? .
pi_56147362
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 02:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als je net zo lang doet over inhalen als je post snap ik heel goed dat menen gaan bumperkleven.
Ik schrijf veel. Ik rij normaal

Dit was nog niets qua lengte
Maar 3 uur 's nachts is voor mij hetzelfde als 10 uur 's avonds voor gewone mensen. Ik leef gewoon iets later dan andere mensen En het nam maar een paar minuutjes in beslag.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 05:39:34 #81
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_56147935
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef Joydesign het volgende:
mooiste is trouwens als ik ergens in de stad achter me heb, en hij bij 't stoplicht nog achter me zit.. ben ik m binne 5 sec. kwijt :p

met mn alpina bmw b7

500 geile paarden onder de kap
Dit bericht vond ik nog het mooiste van alles,

Je moet gewoon gas houden kerel..
schijt mij het of je binnen 5seconden op 100kmh zit.
als je ook maar langer dan 5seconden 100+ kmh rijd

Maar goed,
Over het algemeen heb ik geen last van andere weg gebruikers..
5uur s'ochtends.. 2uur 's middags (najah coentunneltje dan) 22:00 s'avonds..

lekker rustig meestal
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:49 schreef Meike26 het volgende:
Mistlichtje aan !
Dat ja!
God, ik reed over de a10, en ik was 'm net voor bij en dacht. Hey da's me collega!
Hmm hoe begroet ik hem nou ff.. *trekt aan het licht knopje voor de mistlichten achter*
*ziet auto achter zich vol in de ankers gaan

Hij was ook aan het bumper kleven,
Niet zo'n slimme zet opzich.
Maar ik erger me niet aan die lui. tenzij het @ coentunnel is. Dan vind ik het gevaarlijk. sinds er (mits drukte) altijd josti's zijn die het nodig vinden om van 100 *boven aan* onder in de tunnel plotseling 40 te gaan rijden..
Vooral als je weet dat er vlak achter je een vracht auto zit

[ Bericht 16% gewijzigd door Devilnl op 19-01-2008 05:46:48 ]
  zaterdag 19 januari 2008 @ 05:58:06 #82
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_56147955
Ik ga meestal zachter rijden en wachten tot ze me recht in willen halen en dan trap ik me gas in en laat ik ze ver achter me. Zitten ze ook gelijk op de goede rijstrook.

Wat ook leuk is om ze voorbij te laten gaan en dan bij diegene te gaan bumperkleven. Werkt altijd erg goed!
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 06:25:53 #83
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56147981
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 05:58 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ik ga meestal zachter rijden en wachten tot ze me recht in willen halen en dan trap ik me gas in en laat ik ze ver achter me. Zitten ze ook gelijk op de goede rijstrook.

Wat ook leuk is om ze voorbij te laten gaan en dan bij diegene te gaan bumperkleven. Werkt altijd erg goed!
Hoezo op de goeie rijstrook?
Daar hoor jij te rijden.
Signature.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 09:10:46 #84
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56148338
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 05:58 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ik ga meestal zachter rijden en wachten tot ze me recht in willen halen en dan trap ik me gas in en laat ik ze ver achter me. Zitten ze ook gelijk op de goede rijstrook.

Wat ook leuk is om ze voorbij te laten gaan en dan bij diegene te gaan bumperkleven. Werkt altijd erg goed!
Als mensen jou op een rijstrook (dus niet de vluchtstrook) rechts in kunnen halen, rij jij dus onnodig links!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 09:41:32 #85
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56148520
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:10 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Als mensen jou op een rijstrook (dus niet de vluchtstrook) rechts in kunnen halen, rij jij dus onnodig links!
... en als ie niet onnodig links had gereden, had ie geen last gehad van bumperklevers 14.gif
Signature.
pi_56148953
Heb zelden last van linksplakkers. Die mensen zien vaak in de spiegel toch wel dat je een stuk harder aan komt rijden en er voorbij wil. Als je dan gewoon netjes ruime afstand laat en dus laat zien dat je ze niet opjaagt gaan ze 9 van de 10 keer bij de eerst volgende mogelijkheid voor je opzij. En die ene keer zitten ze gewoon echt te slapen, dus moet je ff een seintje geven. Het zij zo.
pi_56149367
gewoon genoeg vermogen hebben op je achterwielen, even tempo laten zakken, terug schakelen naar zn 3, en dan vol een burn maken en doortrekken, dat hij niks meer ziet, en tegend e vangrail zichzelf DOOD rijd

en dan stoppen, terug rijden, en nog even natrappen, hahaha

Son of a @!$#%
  zaterdag 19 januari 2008 @ 11:14:04 #88
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56149604
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:01 schreef Estolan het volgende:
gewoon genoeg vermogen hebben op je achterwielen, even tempo laten zakken, terug schakelen naar zn 3, en dan vol een burn maken en doortrekken, dat hij niks meer ziet, en tegend e vangrail zichzelf DOOD rijd

en dan stoppen, terug rijden, en nog even natrappen, hahaha

Son of a @!$#%
filmpje?
Maar dan zonder dat degene erachter doodgaat
Signature.
pi_56149663
nee, doodgaan moet wel

kill all!


maar als je maar genoeg vermogen hebt, kan je makkelijk tot je 4e versnelling doorslippen
  zaterdag 19 januari 2008 @ 11:22:01 #90
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56149750
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:16 schreef Estolan het volgende:
nee, doodgaan moet wel

kill all!


maar als je maar genoeg vermogen hebt, kan je makkelijk tot je 4e versnelling doorslippen
ok, wat jij wilt, maar ik hoef dat niet perse op film te zien
Signature.
pi_56151591
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:18 schreef vlad het volgende:
Bumperklevers zijn verschrikkelijk
En je moet nog oppassen ook, anders heb je zo een deuk in je nummerplaat door hun trekhaak. Altijd als ik op zo'n bumperklever aankom, toeter en knipper ik een keertje om de aandacht te krijgen en met een simpel handgebaartje vraag ik of de beste man even aan de kant wil. Maar altijd beginnen ze te remmen, slingeren en agressief te doen.
Bumperklevers
So true Binnenkort maar ff me mistlampen aanpassen, zo'n stroboscoop effect helpt misschien wel
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:06:31 #92
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_56161272
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 09:10 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

Als mensen jou op een rijstrook (dus niet de vluchtstrook) rechts in kunnen halen, rij jij dus onnodig links!
Als mensen blijven bumperkleven dan blijf ik inderdaad onnodig links rijden. Verder blijf ik zelden plakken op de linkerbaan. Ik doelde meer op de mensen die constant aan het drukken zijn, maar vergat dat er duidelijker bij te vermelden.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:19:52 #93
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56161676
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 20:06 schreef dJ-Zcore het volgende:

[..]

Als mensen blijven bumperkleven dan blijf ik inderdaad onnodig links rijden. Verder blijf ik zelden plakken op de linkerbaan. Ik doelde meer op de mensen die constant aan het drukken zijn, maar vergat dat er duidelijker bij te vermelden.
Heeft ook zoveel zin om dat te doen gelukkig
Signature.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 21:03:35 #94
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_56162958
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:21 schreef rival het volgende:

[..]

-knip-

maar nog steeds geen antwoord op de vraag, waarom de stroming dwars zitten ipv alles lekker soepel laten verlopen?
Ach als ik met 125 langs een serie auto's rijd waar ik me met moeite even tussen zou kunnen proppen om een bumperklever er langs te laten heb ik daar echt geen zin in hoor
Dan mag ik naar rechts, in de ankers voor iemand die langzamer rijd dan ik om de klever er langs te laten

Zodra er zo veel ruimte is dat ik er op vertrouw dat de klever er langs kan zonder dat ik snelheid hoef te minderen om weer door te kunnen als zo iemand in haalt ga ik naar rechts. Tot die tijd heeft zo iemand pech.
Het is heel simpel: Jij wilt duidelijk niet remmen voor mij, ik dus ook niet voor jou.

Oh en daarbij: Continue 120+ rijden is in nederland zowiezo "alles lekker soepel laten verlopen".

Als er daarentegen een hardrijder aan komt die vervolgens keurig afstand houdt wil ik best heel even plek maken ook al is er iets minder ruimte. Dat doe ik graag, zo vaak mogelijk en met plezier

Wat overigens wel fucking irritant is is als je op de cruise langs een wat langzamer iemand rijdt, het zo uitgemikt denkt te hebben dat je door snel na het inhalen naar rechts te gaan iemand achter je er langs kan laten zonder dat die hoeft te remmen degene rechts ineens harder gaat rijden

[ Bericht 3% gewijzigd door TR08 op 19-01-2008 21:09:16 ]
  zaterdag 19 januari 2008 @ 22:54:21 #95
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56166024
had laatst zon gekke fransman achter me die op ene stuk wegwerkzaamheden (moerdijkbrug) perse erlangs moest Kwam die met linker knipperlichten en groot licht signalen
Zulke dingen motiveren mij niet echt om aan de kant te gaan

Ik ga me er alleen niet al te druk over maken, sommige mensen zullen het nooit begirijpen en dat geeft niet. Enige wat ik hoop is dat ze zichzelf dood rijden oid zodat ze zichzelf niet voortplanten. En bumperkleven is altijd fout, er is echt geen reden om het te doen. Dat sommige mensen het voor zichzelf proberen goed te lullen geeft alleen maar hun domheid aan.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:35:32 #96
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56167169
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 22:54 schreef Fugie het volgende:
had laatst zon gekke fransman achter me die op ene stuk wegwerkzaamheden (moerdijkbrug) perse erlangs moest Kwam die met linker knipperlichten en groot licht signalen
Zulke dingen motiveren mij niet echt om aan de kant te gaan

Ik ga me er alleen niet al te druk over maken, sommige mensen zullen het nooit begirijpen en dat geeft niet. Enige wat ik hoop is dat ze zichzelf dood rijden oid zodat ze zichzelf niet voortplanten. En bumperkleven is altijd fout, er is echt geen reden om het te doen. Dat sommige mensen het voor zichzelf proberen goed te lullen geeft alleen maar hun domheid aan.
Maar hoezo dan niet.
Daar en in Duitsland bijvoorbeeld is dat heel normaal, en iedereen gaat ook gewoon netjes aan de kant als ze dat doen, ik vind dat best een goed systeem.
Ik vind dat wij Nederlanders nog wel wat kunnen leren van het rijgedrag van enkele andere landen hier in de buurt.
Signature.
  zondag 20 januari 2008 @ 09:30:20 #97
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_56171817
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 23:35 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind dat wij Nederlanders nog wel wat kunnen leren van het rijgedrag van enkele andere landen hier in de buurt.
  zondag 20 januari 2008 @ 09:34:32 #98
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_56171838
Ik had laatst een mooie klever achter me trouwens Ik rij 85 op de ring, komt er zo'n Sjonnie achter me rijden. Ik vind dat irritant dus ik denk, ach ik ga wat langzamer, eens kijken of hij me inhaalt (er waren daar 2 rijstroken voor 1 richting en de linker was gewoon vrij). Op het laatst reed ik gewoon 55 (80 was toegestaan) en die knuppel zat nog steeds achter me

@eer-ik: Ik vind het knipperen ook een prima systeem. Helemaal in Duitsland waar mensen soms zo hard rijden dat ze heel snel heel dichtbij zijn. Punt is alleen wel dat je daar geen snelheidslimiet hebt op veel stukken (wat hier 's nachts van mij ook zou mogen) en hier niet. Ik vind dat je daarmee in dit land ook niet het recht hebt om de baan even "op te eisen in het kader van doorstroming" omdat jij zo nodig 160 wil.
Je hebt wel het volste recht om de minister zo ver proberen te krijgen dat die de snelheidslimieten hier en daar afschaft. Totdat die dat gedaan heeft is de limiet gewoon 120 en hoef je imo niet te verwachten dat iedereen maar kost wat kost aan de kant gaat als jij zo nodig harder wilt.

Oh en nog wat: Het knipperen is dus prima als in een waarschuwing van "he kijk ik kom eraan". Niet als in "ik wil 180 en tyf jij even snel op". Als ik 125 rijd, jij 180 en jij verwacht cq eist met je geknipper dat ik maar even een klein gaatje tussen vrachtwagens in duik heb je pech.
  zondag 20 januari 2008 @ 10:09:51 #99
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56172067
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 23:35 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Maar hoezo dan niet.
Daar en in Duitsland bijvoorbeeld is dat heel normaal, en iedereen gaat ook gewoon netjes aan de kant als ze dat doen, ik vind dat best een goed systeem.
Ik vind dat wij Nederlanders nog wel wat kunnen leren van het rijgedrag van enkele andere landen hier in de buurt.
Omdat andere mensen het doen is het goed ? Beetje loos argument lijkt me.
Door te weinig afstand te houden creeer je onveilige situaties voor jezelf en medeweggebruikers, dat kan je niet ontkennen en daarom is het dus altijd fout (in mijn ogen en die van de wet dan).

Ik zal niet tegenspreken dat sommige mensen absoluut niet om zich heen kijken en maar wat doen op de weg. En dat ze dan met 120 even voor je schieten als je met 160 komt aanrijden dat is niet zo handig nee, aan de andere kant mag je geen 160 dus het is alsnog niet de fout van diegene die ervoor schiet.
Het zou wel wat socialer zijn om in zo'n situatie niet ervoor te schieten en even te wachten, maar dat heeft met inzicht en mentaliteit te maken. Veel mensen denken dat de snelweg van hun is en handelen daar ook naar, ongeacht de eventuele gevolgen want dat is toch niet hun schuld ?

Persoonlijk kijk ik altijd naar de situatie, en ik zeg zeker niet dat ik nooit fouten maak of dingen verkeerd inschat maar ik probeer alles altijd zo goed mogelijk op te lossen. Als dat betekend dat ik misschien even moet afremmen van 120->100 omdat ik zie dat er iemand met 160 aankomt en ik weet dat die persoon van 160->120 moet remmen als ik hem ervoor gooi kies ik liever de wat veiligere oplossing en rem zelf.

En dan heb je nog de mensen die om 2 uur snachts op een lege snelweg gewoon lekker 10 meter afstand houden ofzo, die heb ik nog nooit begrepen
pi_56172285
quote:
Op zondag 20 januari 2008 09:34 schreef TR08 het volgende:
Ik had laatst een mooie klever achter me trouwens Ik rij 85 op de ring, komt er zo'n Sjonnie achter me rijden. Ik vind dat irritant dus ik denk, ach ik ga wat langzamer, eens kijken of hij me inhaalt (er waren daar 2 rijstroken voor 1 richting en de linker was gewoon vrij). Op het laatst reed ik gewoon 55 (80 was toegestaan) en die knuppel zat nog steeds achter me
Die mensen zijn irri idd. Heb 't regelmatig gehad op een driebaansweg, ben ik lekker aan het inhalen op de middelste baan (rij 110 oid), linkerbaan is vrij, gaan ze toch achter je hangen en er pas voorbij als je naar rechts gaat. Alsof ze zelf niet van baan verwisselen of zo. Die mensen zie dan vervolgens ook doorrijden op de middelste baan als de rechterbaan leeg is.
(als de linkerbaan vol is, rij ik niet 110 op de middelste baan als je er 120 mag).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')