Dat krijg ik dus in de UB ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
bij mij lukt het niet, alleen moet ik wel zeggen dat ik nu achter een pc in het RC zit
PC geeft aan dat het een corrupte file is
Zulke dagen heb ik ook vaakquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:18 schreef Bob. het volgende:
Meh, 40 minuten te laat bij een vergadering aan komen rennen, mijn iPod kwijt en nu wil mijn cd speler ook niet meer open.
Mirjam-de-chaoot dagen!
Aha als ik dubbelklik op system zie ik allemaal SILManuscripte IPA93/ SILSophia IPA93 ed.. en die staan inmiddels op mn computer....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
G., ik kom een heel end, maar het laatste gaat mis.. Als ik in lettertypen ben, en dan bestand doe, en nieuw lettertype toevoegen doe, en dan naar system ga, vindt ie niets. Grr.
Maar thanks..
Ws mag je het dan niet importeren. Ik ben een nood, maar kan je het niet installeren naar je eigen schijf en dan bij het toevoegen naar die schijf gaan? Helpt niet denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat krijg ik dus in de UB ook..
Misschien is dat wel iets dat ze liever niet op het internet ziet?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bob., is jouw echte naam Mirjam?.
Het staat ook lang en breed in dr FoBo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Misschien is dat wel iets dat ze liever niet op het internet ziet?
Gelukkig heb ik het nu gequote.
Dus eigenlijk was het een beetje een domme vraag van DaDquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het staat ook lang en breed in dr FoBo.
Ja. Eigs wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het een beetje een domme vraag van DaD
Omg. Komt er nu zo'n "The Matrix, no choice is your own" weet ik wat voor verhaal?!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:11 schreef Grulez het volgende:
Als alles wat wij beseffen in ons hoofd zit, wat is dan wijsheid?
wie zegt tenslotte dat onze ervaring per definitie niet door onze geest worden gecreeerd
Valt wel mee tochquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:20 schreef MaxMark het volgende:
Sinds wanneer wordt er in dit topic op niveau gesproken?
In dat subforum kom ik dus nooit..., maar het er wel op neer ongeveer plus minus denk ik mssquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omg. Komt er nu zo'n "The Matrix, no choice is your own" weet ik wat voor verhaal?!
Zoiets als: Opzettelijk fouten maken in de Matrix
Heb ik ooit via een link gekregen, toen ik net in m'n nieuwe huisje woondequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
In dat subforum kom ik dus nooit..., maar het er wel op neer![]()
Ach de algemene gedachte klopt wel, maar geloven in en al die andere ongein....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb ik ooit via een link gekregen, toen ik net in m'n nieuwe huisje woonde
Echt. Wat een vaaaag gebrabbel.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:37 schreef maok het volgende:
thuis
Jahaaa. Hij wel.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jahaaa. Hij wel.
Een opvallende overeenkomst tussen de vele Mrijams die ikken is btw dat ze allemaal best ok zijn.
Oh, daar kom ik nooit. Maar ik zag het in een post van d'r staan en ik vind het helemaal niet bij d'r passen, voor wat betreft de indruk die ik hier heb van Bob.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het staat ook lang en breed in dr FoBo.
Zin om volgende week mee te gaan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:38 schreef Grulez het volgende:
Ik ga vanavond gewoon ordinair bierdrinken in mn tentamenweek en bovenal ik heb er zin an. Weer een demotiverende kutdag, dus mss helpt het. [.................................................................................] ruimte voor een vloekarsenaal.
Eh wanneer is dat ook alweer? Eerst met mn hoofd bij komende week, maar ik kan wel em kijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zin om volgende week mee te gaan?.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eh wanneer is dat ook alweer? Eerst met mn hoofd bij komende week, maar ik kan wel em kijken.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lieve medegroningers, en ook lieve niet-in-Groningen-wonenden-maar-desondanks-gelukkig-toch-gezellig-meepostenden,
Het leek Do2 en mij leuk om naar een 90's party in Simplon te gaan, zaterdag over een week, ook wel 26 januari, omdat dat nog een periode is waar we allebei nostalgisch over kunnen doen, al was ik in 1990 vijf en hij veertien en reikte mijn muziekkennis nog niet veel verder dan Glory Days van Bruce en de zijne zich al flink aan het ontwikkelen was, evenals kennis op vele andere gebieden, anyway, de vraag was dus eigenlijk, van ons allebei, Do2 en ik dus, of er mensen, al dan niet woonachtig in Groningen, zijn, die het leuk lijkt om mee te gaan, volgende week zaterdag, 26 januari, naar de 90's party in Simplon. Kaartjes kosten vijf euro en zijn te verkrijgen bij Plato en de Jongens van Hemmes en het begint om 11 uur, 's avonds uiteraard. Iemand?
Heel veel liefs en kusjes,
DevilsAndDust
Druk smuck.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moest het ff zeggen van hem
! 'Ja, lang geleden in STA ja'
Dus bij dezen.
Druk![]()
No time
Hehehe, lekker is dat hèquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
Zo, kan eindelijk weer eens 's avonds achter een fatsoenlijke computer zitten
Gezellig, even kijken of ik ook kanquote:
Ook niet mijn ding, maar in goed gezelschap?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:54 schreef Grulez het volgende:
Ok. Ik zal er even over denken, ondanks dat zulke 'party's' niet echt mijn ding zijn
Welterustenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joh, is leuk. Denk er maar over na, ik ga op bed..
Je staart is sneller?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Tjek mijn UI.
Ik ben er toch echt een.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik nooit. Maar ik zag het in een post van d'r staan en ik vind het helemaal niet bij d'r passen, voor wat betreft de indruk die ik hier heb van Bob..
Deze zouden we moeten zien?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie dat CZ deze in haar profiel heeft staan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:03 schreef maok het volgende:
Daar is een ander topic voorMaar ze zijn wel leuk.
Instellingen ook aangepast, nu zie ik ineens allemaal nieuwe icoontjes
ik post die post wel als tvp in het volgende deelquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:03 schreef maok het volgende:
Daar is een ander topic voorMaar ze zijn wel leuk.
Instellingen ook aangepast, nu zie ik ineens allemaal nieuwe icoontjes
Herkenning!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:12 schreef maok het volgende:
Ik ben te moe om te gaan slapen, is zo'n gedoe, omkleden, tandenpoetsen enzo. Maar ik ga toch maar, anders slaap ik straks nog op de bank.![]()
![]()
weltrustenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:01 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb 2 uur geslapen vanavond omdat ik uit zo gaan. Ging het niet door
Mja, dat hoorde ik ook. Is inderdaad een troostquote:Op zaterdag 19 januari 2008 04:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
weltrusten
troost je het was weinig aan in de stad
Ben jij zoeen teletoeter?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:08 schreef maok het volgende:
Ik had er heen gewilt, maar ik kon geen kaartje krijgen, toen de verkoop van start ging lag de site gelijk plat en toen die het weer deed, was het uitverkocht![]()
Ik had achteraf mijn collega in moeten schakelen die bij een ijsvereniging lid is, die krijgen voorrang.
Een watte? Ik vind het gewoon een leuke sport om naar de kijken, ik ben ook naar het NK alround geweest in Kardinge.quote:
Iemand die zich in het oranje uitdost en volop meezingt en joelt met alle dweilorkest-liedjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:15 schreef maok het volgende:
[..]
Een watte? Ik vind het gewoon een leuke sport om naar de kijken, ik ben ook naar het NK alround geweest in Kardinge.
heheh.. jij bent een huphollandhupper?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Iemand die zich in het oranje uitdost en volop meezingt en joelt met alle dweilorkest-liedjes.
Ik ben namelijk wel zo iemand bij elke thuiswedstrijd van het NL elftal
Nee, dat is zelfs voor mij te 'laag'. Ik kom nog wel echt voor het voetbal. Alleen voor het feest voorafgaand in de stad, ben ik zo 'uitgedost'. Eenmaal in het stadion zing ik niet meer mee (behalve het volkslied, uiteraard), zelfs de wave vind ik niksquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh.. jij bent een huphollandhupper?
Dan ben je een teletoeterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:49 schreef Bob. het volgende:
Oh ik vind juist dat hele me in oranje wikkelen en hup Holland hup liedjes zingen mooi. Sport interesseert me dan weer bar weinig.
Mwah dat heb ik net niet. Behalve dan de bar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:49 schreef Bob. het volgende:
Oh ik vind juist dat hele me in oranje wikkelen en hup Holland hup liedjes zingen mooi. Sport interesseert me dan weer bar weinig.
Het tournooi is nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ja er was schaatsen!
* Alexxxxx is net weer terug van Thialf. Was gezellig
Wie heeft gewonnen?
Oh, okquote:
Ik ga morgenochtend met de trein van kwart voor 9 naar Breda.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben je niet bij Do2, Tineke?(of andersom)
Hm, ja, kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend met de trein van kwart voor 9 naar Breda.. Misschien dat ik straks als het langer licht is wel eens nog na m'n werk ga, maar dat vind ik nu niet fijn.
Nee, de opruiming is afgelopen dus alle streamers moesten weer uit de winkel. Die hangen met 2 haakjes aan het plafond, acht gangpaden, vijftien streamers per gangpad. Dus ik de trap op, haak losmaken, andere haak losmaken, trap weer af, trap verschuiven naar de volgende streamer, trap weer op, haak losmaken, andere haak losmaken, trap weer af, trap verschuiven... En dat dus 120 keer. Daarna wat bedden gesjouwd, hele dag gerend, en zelfs in m'n pauzes werd ik weer steeds teruggeroepen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, ja, kan ik me heel goed voorstellen.
En je taak op het werk was vandaag spullen naar boven sjouwen blijkbaar?
idemquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben moe, maar te lui om op bed te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |