Omg. Komt er nu zo'n "The Matrix, no choice is your own" weet ik wat voor verhaal?!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:11 schreef Grulez het volgende:
Als alles wat wij beseffen in ons hoofd zit, wat is dan wijsheid?
wie zegt tenslotte dat onze ervaring per definitie niet door onze geest worden gecreeerd
Valt wel mee tochquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:20 schreef MaxMark het volgende:
Sinds wanneer wordt er in dit topic op niveau gesproken?
In dat subforum kom ik dus nooit..., maar het er wel op neer ongeveer plus minus denk ik mssquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Omg. Komt er nu zo'n "The Matrix, no choice is your own" weet ik wat voor verhaal?!
Zoiets als: Opzettelijk fouten maken in de Matrix
Heb ik ooit via een link gekregen, toen ik net in m'n nieuwe huisje woondequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
In dat subforum kom ik dus nooit..., maar het er wel op neer![]()
Ach de algemene gedachte klopt wel, maar geloven in en al die andere ongein....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb ik ooit via een link gekregen, toen ik net in m'n nieuwe huisje woonde
Echt. Wat een vaaaag gebrabbel.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:37 schreef maok het volgende:
thuis
Jahaaa. Hij wel.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jahaaa. Hij wel.
Een opvallende overeenkomst tussen de vele Mrijams die ikken is btw dat ze allemaal best ok zijn.
Oh, daar kom ik nooit. Maar ik zag het in een post van d'r staan en ik vind het helemaal niet bij d'r passen, voor wat betreft de indruk die ik hier heb van Bob.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het staat ook lang en breed in dr FoBo.
Zin om volgende week mee te gaan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:38 schreef Grulez het volgende:
Ik ga vanavond gewoon ordinair bierdrinken in mn tentamenweek en bovenal ik heb er zin an. Weer een demotiverende kutdag, dus mss helpt het. [.................................................................................] ruimte voor een vloekarsenaal.
Eh wanneer is dat ook alweer? Eerst met mn hoofd bij komende week, maar ik kan wel em kijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zin om volgende week mee te gaan?.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eh wanneer is dat ook alweer? Eerst met mn hoofd bij komende week, maar ik kan wel em kijken.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lieve medegroningers, en ook lieve niet-in-Groningen-wonenden-maar-desondanks-gelukkig-toch-gezellig-meepostenden,
Het leek Do2 en mij leuk om naar een 90's party in Simplon te gaan, zaterdag over een week, ook wel 26 januari, omdat dat nog een periode is waar we allebei nostalgisch over kunnen doen, al was ik in 1990 vijf en hij veertien en reikte mijn muziekkennis nog niet veel verder dan Glory Days van Bruce en de zijne zich al flink aan het ontwikkelen was, evenals kennis op vele andere gebieden, anyway, de vraag was dus eigenlijk, van ons allebei, Do2 en ik dus, of er mensen, al dan niet woonachtig in Groningen, zijn, die het leuk lijkt om mee te gaan, volgende week zaterdag, 26 januari, naar de 90's party in Simplon. Kaartjes kosten vijf euro en zijn te verkrijgen bij Plato en de Jongens van Hemmes en het begint om 11 uur, 's avonds uiteraard. Iemand?
Heel veel liefs en kusjes,
DevilsAndDust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |