Druk smuck.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moest het ff zeggen van hem
! 'Ja, lang geleden in STA ja'
Dus bij dezen.
Druk![]()
No time
Hehehe, lekker is dat hèquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
Zo, kan eindelijk weer eens 's avonds achter een fatsoenlijke computer zitten
Gezellig, even kijken of ik ook kanquote:
Ook niet mijn ding, maar in goed gezelschap?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:54 schreef Grulez het volgende:
Ok. Ik zal er even over denken, ondanks dat zulke 'party's' niet echt mijn ding zijn
Welterustenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joh, is leuk. Denk er maar over na, ik ga op bed..
Je staart is sneller?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Tjek mijn UI.
Ik ben er toch echt een.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik nooit. Maar ik zag het in een post van d'r staan en ik vind het helemaal niet bij d'r passen, voor wat betreft de indruk die ik hier heb van Bob..
Deze zouden we moeten zien?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie dat CZ deze in haar profiel heeft staan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:03 schreef maok het volgende:
Daar is een ander topic voorMaar ze zijn wel leuk.
Instellingen ook aangepast, nu zie ik ineens allemaal nieuwe icoontjes
ik post die post wel als tvp in het volgende deelquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:03 schreef maok het volgende:
Daar is een ander topic voorMaar ze zijn wel leuk.
Instellingen ook aangepast, nu zie ik ineens allemaal nieuwe icoontjes
Herkenning!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:12 schreef maok het volgende:
Ik ben te moe om te gaan slapen, is zo'n gedoe, omkleden, tandenpoetsen enzo. Maar ik ga toch maar, anders slaap ik straks nog op de bank.![]()
![]()
weltrustenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:01 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb 2 uur geslapen vanavond omdat ik uit zo gaan. Ging het niet door
Mja, dat hoorde ik ook. Is inderdaad een troostquote:Op zaterdag 19 januari 2008 04:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
weltrusten
troost je het was weinig aan in de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |