Dat las ik vandaag ook ergens. Normaal worden er nu al pilots geschreven voor volgend jaar, dus er zullen er een stuk minder van zijn. Dat geeft een show die misschien aan de kant zou worden gezet weer een betere kansquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:57 schreef zquing het volgende:
Met een beetje geluk krijgen ze extra veel kijkers door de staking
Hey Richardfun, dat "ergens", (1-3) heb ik ook ontdekt. Haal ze nu binnen. Maar hoe kan het dat die episodes gelekt zijn??quote:
2 - Condorquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:25 schreef Geqxon het volgende:
Wet zijn eigenlijk de titels van aflevering 2 en 3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige nadeel van aflevering 1 t/m 3 al gezien hebben, is trouwens dat het nog zo lang duurt tot aflevering 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef DaMart het volgende:Ik heb net even zitten puzzelen met die morsecodes, dit is volgens mij wat er geseind wordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:15 schreef Whizzkith het volgende:
Die eerste 3 afleveringen die ik net tegenkwam zijn dus wel echt?![]()
Topquote:Op woensdag 13 februari 2008 03:09 schreef Vitamine_C het volgende:
heb er zin in, heb me in kunnen houden niet de afleveringen te downloaden die al op i-net staan.
Zet vanavond gewoon de TV aan en zal zo meehelpen met de kijkcijfers hoog te krijgen
Was vanavond op tv idd, maar geen idee hoe ze het gedaan hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:02 schreef planethugo het volgende:
ah het is dus op tv geweest? goeie kijkcijfers?
7,15 miljoen kijkers, ongeveer dezelfde getallen die er vorig seizoen voor zorgden dat Jericho van de buis gehaald werd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:56 schreef rthls het volgende:
Ep 1 gezien. Was weer leuk, maar wel weer even inkomen.
Ben ook wel benieuwd naar kijkcijfers, maar ik zou niet weten waar je die kunt vinden
Dat is niet z'n dochter, maar z'n zus. Op alle overige punten heb je gelijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gave serie.
Ik ben nu bij S01E17 en 't is erg gaaf. Die boer, z'n dove dochter en die stadse auditor zijn echt een van de leukste "gezinnen" ooit uit een serie![]()
.
Best intressante discussie daar, Zo te lezen moeten we na de rest van dit seizoen toch vrezezn voor Jericho....quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:23 schreef Symer het volgende:
[..]
7,15 miljoen kijkers, ongeveer dezelfde getallen die er vorig seizoen voor zorgden dat Jericho van de buis gehaald werd.
Niet al te best dus![]()
(hier staan de dagelijkse kijkcijfers doorgaans).
En dat zijn er 7?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:11 schreef Chielus het volgende:
na de rest van dit seizoen
Dat was wel het plan. Ze hebben heel seizoen 1 herhaald voor nieuwe kijkers + op dvd uitgebracht, en ze hoopten dat alle publiciteit en mond-op-mond reclame de kijkcijfers op zouden krikken.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:43 schreef JedaiNait het volgende:
Het zou toch ook wel raar zijn als een serie die in eerste instantie gecanceld zou worden bij een herstart wel ineens hoge kijkcijfers zou krijgen. Mensen die halverwege het eerste seizoen zijn afgekapt gaan nu niet ineens verder kijken en veel nieuwe kijkers kan je ook niet verwachten lijkt me (die vallen dan midden in het verhaal).
serieus? ik vind die allemaal maar irritant en overbodig, dat slappe liefdesverhaaltje van 'm met die meid uit de grote stad, ach wat leukquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die boer, z'n dove dochter zus en die stadse auditor zijn echt een van de leukste "gezinnen" ooit uit een serie![]()
.
Overbodig, nee manquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:11 schreef planethugo het volgende:
serieus? ik vind die allemaal maar irritant en overbodig, dat slappe liefdesverhaaltje van 'm met die meid uit de grote stad, ach wat leuk
toch geen eps 4 neem ik aan ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:51 schreef rthls het volgende:
Mooie aflevering weer. Vorig jaar had ik steeds niet dat ik dacht kut, de ep is afgelopen. Nu welda's een goed teken.
Maar meer dan de 7 afleveringen zullen er wel niet komen?
was al heel vaak in tussenstukjes naar voren gekomenquote:Op donderdag 28 februari 2008 08:58 schreef rthls het volgende:
Ja idd!
Ik was trouwens helemaal vergeten dat Jake voor Jennings & Rall had gewerkt (of was dat uberhaupt nog niet bekend?)
Ik denk dat hij mee wil gaan doen met Jake en consorten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:42 schreef Richardfun het volgende:
Fantastische ep!
Dat wordt rellen met farmer boy en J&R volgende week!
Precies, dat zag je aan zijn ogen, die stonden echt op onweer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef DaMart het volgende:
Bonnie, nee!.
Maar Stanley zal nu zeker mee gaan werken, lijkt me. Die wil maar één ding: wraak op J&R!
Wel een geweldige aflevering weer. Maar we zitten alweer over de helft van dit seizoen.
Ja, Mimi zullen ze vast weer binnen laten bij J&R, en zij staat ook te popelen daar weer aan de slag te gaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:42 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Precies, dat zag je aan zijn ogen, die stonden echt op onweer.
Misschien gaat hij wel via Mimi (hoe schrijf je dat eigenlijk) foute dingen bij J&R zoeken.
Hmm, daar heb je een puntje en ik had niet over nagedachtquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:00 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ja, Mimi zullen ze vast weer binnen laten bij J&R, en zij staat ook te popelen daar weer aan de slag te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |