Opnieuw is er een onderzoek gepleegd naar het probleem "jonge Marokkanen" en andermaal blijkt dat ondanks alle inspanningen vanuit bijvoorbeeld de Nederlandse Gemeenschap de meeste jonge Marokkanen niets op hebben met Nederland en hun gebruiken en glashard vasthouden aan hun eigen tradities. Niet waar? Lees maar hieronder.quote:'Jonge Marokkanen zijn een plaag'
Bron : Revu
Undercoverjournalist en Midden-Oosten-expert Arthur van Amerongen (49) dook een jaar onder in het moslimmilieu van Brussel en schreef daarover het boek BXL Eurabia dat volgende maand verschijnt. Revu-verslaggever Arnold Karskens zocht hem op en sprak zes uur lang met hem over de zelfdestructiedrang van Marokkanen, de overeenkomsten met de zwartekousengemeentes en de charmes van het geiten neuken. Enkele soundbites:
- ‘Vooral de salafistische vorm van de islam, vooral populair onder jonge Marokkanen in Brussel, is bikkelhard, ontdaan van enige liefde en verdraagzaamheid.’
- ‘Marokkanen vormen de meest omstreden groep. Ze trappen overal rotzooi, in zwembaden, als drugsdealers, als loverboys die jonge meisjes tot prostitutie dwingen. Niet alleen in Brussel, maar overal, van Parijs tot Madrid. Ik kom uit Ede, het Mekka voor kransenvoetbal op 4 mei.’
- ‘Een jongen gaf me een trap in de rug. Dat bedoel ik. Ze zijn zo laf en hypocriet. Iedereen die ik ken in het centrum van Brussel is wel eens overvallen door Marokkanen.’
- ‘Strafkampen zijn nodig. Echt waar.’
- ‘Ik heb de leuke islam gezien, die gaat verder dan de overleveringen van de profeet. Ik houd van de romantische islam, de mystieke soefi en het mediteren, de cultuur, de muziek. Een warme samenleving met gastvrijheid. Als je volgens de Koran goed leeft, beroof je geen oude vrouwtjes.’
- ‘Er is natuurlijk de jaloezie jegens de westerse samenleving met alle vrijheden, en vooral de vermeende seksuele vrijheid die wij genieten. Ik ben benieuwd wat Freud over moslimterroristen in steden als Brussel en Amsterdam gezegd zou hebben.’
- ‘Aanslagen in Brussel en Nederland zijn een kwestie van tijd.’
Dit interview mag je niet missen! Lees het hele artikel in de Nieuwe Revu van deze week
Zeilkamp was zeker tofquote:
Speciaal voor zulke mensen hebben ze die woestijn uitgevonden...quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:19 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ja, allemaal in kampen stoppen vind ik de perfecte oplossing voor minderwaardige woestijnbewoners die een plaag zijn voor ons west-europenanen.
Eh wij zijn niet begonnenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:42 schreef IHVK het volgende:
Flikker eens op met dit gedoe elke dag.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:40 schreef LXIV het volgende:
Nou, ik denk wel dat het wegstoppen in kampementen voor iedereen uiteindelijk het beste is. En niet in de laatste plaats voor deze Marokkaanse kansenmensen zelf. Zo zijn ze gezellig met hun eigen mensen onder elkaar, en worden ze niet geconfronteerd met de excessen van de Westerse maatschappij. Ook zal niemand hen daar aankijken op een gebrek aan opleiding of hun slechte beheersing van de Nederlandse taal!
Klinkt inderdaad perfect, was er maar een land waar ze dat allemaal konden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:40 schreef LXIV het volgende:
Nou, ik denk wel dat het wegstoppen in kampementen voor iedereen uiteindelijk het beste is. En niet in de laatste plaats voor deze Marokkaanse kansenmensen zelf. Zo zijn ze gezellig met hun eigen mensen onder elkaar, en worden ze niet geconfronteerd met de excessen van de Westerse maatschappij. Ook zal niemand hen daar aankijken op een gebrek aan opleiding of hun slechte beheersing van de Nederlandse taal!
Ik moest lachen : en tevens TVPquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:40 schreef LXIV het volgende:
Moet je nu weer lachen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik moest lachen : en tevens TVP
I know.... maar aan de TT van een geplaatst nieuwsbericht "gevalideerd vanaf de OP" sleutel ik liever niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Moet je nu weer lachen?
Eigenlijk is het dieptriest om een soort mensen een plaag te noemen...
Nog niet half zo triest als het feit dat het waar/nodig is...quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dieptriest om een soort mensen een plaag te noemen...
Ik zie er 4, incl. de zelfbenoemde 3e.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:29 schreef Undergod het volgende:
plaag (de; plagen)
1 explosieve toename van organismen die grote schade of overlast met zich meebrengt
2 onheil
3 door God gezonden straf
4 iem. die anderen tot last is, graag plaagt
Ik zie 2 correcte omschrijvingen en 1 ironische.
Discussiëren over het nieuws? Waarom moeten we daar mee stoppen? Wil je liever een theocratie waarin jij bepaald waar andere mensen wel en niet over mogen praten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:42 schreef IHVK het volgende:
Ik geef Wilders 3 dagen om met dit zelfde bericht te komen Hij is namelijk best grappig, zefls voor een knuffelaar zoals ik, heb namelijk het idee dat wilders op Fok meeleest!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:29 schreef Undergod het volgende:
plaag (de; plagen)
1 explosieve toename van organismen die grote schade of overlast met zich meebrengt
2 onheil
3 door God gezonden straf
4 iem. die anderen tot last is, graag plaagt
Ik zie 2 correcte omschrijvingen en 1 ironische.
Men is voor en achter de schermen bezig het niveau van NWS te verhogenquote:
Waar de politiek zijn ogen voor lijkt te sluitenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:04 schreef GewoneMan het volgende:
ehhh dit is geen nieuws, enkel een al jarenlang bekend feit
psssst...met de mantel der liefde bedekken heet zoietsquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waar de politiek zijn ogen voor lijkt te sluiten
helaas wel ja... is ook goed dat dit onder de aandacht komt hoor. maar een oplossing lijkt ver wegquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waar de politiek zijn ogen voor lijkt te sluiten
Ja Siberie is ook ver.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
helaas wel ja... is ook goed dat dit onder de aandacht komt hoor. maar een oplossing lijkt ver weg
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
Wat een verrassing...
Als dat van Siberie blijkt te werken, zou de politiek daar eens serieus over na moeten gaan denken.
Over 10 jaar geven we de polen of bulgaren de schuld van dit soort ellende.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:22 schreef erkel het volgende:
Maar wat is er aan te doen?
Waarschijnlijk zal deze groep alleen maar toenemen in de toekomst, want ze fokken harder dan autochtonen. Ik zie alleen maar meer problemen komen.
Molukkers deden het best goed hoor, alleen een keertje iets met een trein vertraging ofzoquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over 10 jaar geven we de polen of bulgaren de schuld van dit soort ellende.
ook de aandacht hiervoor is gewoon een modegril. (of zijn de Molukkers, Surinamers en Turken nu wel probleemloos geintergreerd?
Die hadden dan ook hun eigen wijken, dat scheelt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:28 schreef Xith het volgende:
[..]
Molukkers deden het best goed hoor, alleen een keertje iets met een trein vertraging ofzo
Europeanen, amerikanen en aziaten zijn allemaal geen probleem.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
ook de aandacht hiervoor is gewoon een modegril. (of zijn de Molukkers, Surinamers en Turken nu wel probleemloos geintergreerd?
En daarom moeten we, en dan met name de NL politiek, het Duitse Siberie plan maar eens zeer goed in de gaten houden!!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nu misschien niet, maar een paar jaar terug wel en over een paar jaar ook wel weer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:35 schreef Undergod het volgende:
[..]
Europeanen, amerikanen en aziaten zijn allemaal geen probleem.
Oh jij bent een racist hequote:Op donderdag 17 januari 2008 22:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nu misschien niet, maar een paar jaar terug wel en over een paar jaar ook wel weer.
Ja ik wil heel graag een theocratie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Discussiëren over het nieuws? Waarom moeten we daar mee stoppen? Wil je liever een theocratie waarin jij bepaald waar andere mensen wel en niet over mogen praten?
Je bent de een-na-laatse want ik ben de laatstequote:Op donderdag 17 januari 2008 23:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik wil heel graag een theocratie.![]()
Serieus.![]()
![]()
![]()
Ik ben een beetje allochtoon-nieuws moe that's all. Gelijk een suggestieve onlogische persoonlijke aanval.
Ik ben de laatste persoon op aarde die een theocratie wilt.
Waarom?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:42 schreef IHVK het volgende:
Misschien een andere hobby zoeken?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:19 schreef waht het volgende:
[..]
Waarom?
Vertel eens waarom we het niet over marokkanen mogen hebben?
1 korinthe 13, toch ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
psssst...met de mantel der liefde bedekken heet zoiets
Dan klik je dit soort topics niet aan. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik wil heel graag een theocratie.![]()
Serieus.![]()
![]()
![]()
Ik ben een beetje allochtoon-nieuws moe that's all. Gelijk een suggestieve onlogische persoonlijke aanval.
Ik ben de laatste persoon op aarde die een theocratie wilt.
tja.. zolang ze geld krijgen om door te fokken....quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:22 schreef erkel het volgende:
Maar wat is er aan te doen?
Waarschijnlijk zal deze groep alleen maar toenemen in de toekomst, want ze fokken harder dan autochtonen. Ik zie alleen maar meer problemen komen.
Oke.quote:
Marokkanen niet dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die hadden dan ook hun eigen wijken, dat scheelt.
quote:
De waarheid is nogal hard voor je ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:42 schreef IHVK het volgende:
Inderdaad, het is allemaal onze eigen fout.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat precies?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:56 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Inderdaad, het is allemaal onze eigen fout.
Hett was meer sarcastisch bedoeld hoor. 'Plaag' en 'kamp' vind ik enge woorden als het om bepaalde bevolkingsgroepen gaat.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:19 schreef zwemmerseczeem het volgende:
note++, generaliseren.
Marokkanen? Of bedoel je meer specifiek Riff-raff?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:11 schreef retteketet het volgende:
Ik denk dat het komt omdat het Marokkanen zijn, ja
mjah ik zie weinig andere methodes om ze aan te pakken... het is een opvoedkamp of het land uit wat mij betreft. en het is volkomen terrecht ze een plaag te noemen. bekijk de CBS cijfers maar eens met betrekking tot misdaad cijfers. marokanen en antilianen die samen +/- 5% van de bevolking tellen en op nr 1 en nr 2 staan als het gaat om misdaad. dan vind ik plaag eerder een understatementquote:Op maandag 21 januari 2008 06:50 schreef Yildiz het volgende:
Strafkampje hier, een volledige groep als plaag bestempelen daar,
Bullcrap.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe dieper je in de materie duikt, des te ontluisterender wordt het beeld. Hier op Fok zie je dat ook: degenen die het moslim-probleem het meest relativeren, wonen ver weg in Amerika, of gezellilg ergens in Heerenveen.
Precies.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:42 schreef IHVK het volgende:
Ga de gemiddelde reactie van users als Maartena of SCH lezen, lees de uitkomsten van onderzoeken en al dan niet undercover gemaakte reportages en kom dan nog eens terug om hetzelfde te beweren, maar dan graag MET een onderbouwing.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Bullcrap.
Ik woon in een gevaarlijkere stad dan Amsterdam (CBS over het jaar 2006) en ik woon in een 'prachtwijk'. Daarvoor zat ik in Lyon wat een stad is met een groter 'noord-afrikaans' probleem dan Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga de gemiddelde reactie van users als Maartena of SCH lezen, lees de uitkomsten van onderzoeken en al dan niet undercover gemaakte reportages en kom dan nog eens terug om hetzelfde te beweren, maar dan graag MET een onderbouwing.
leuke linkse reactie echter verklaar mij dan eens waarom we dergelijke problemen niet hebben met chinezen, americanen en andere aziaten ??? check and matequote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:41 schreef Yildiz het volgende:
Zucht, oogkleppen..
Ok, dan nu even de echte feiten.
Waar ook ter wereld je kijkt, zul je zien dat de buitenlander vaker in de gevangenis zit dan de plaatselijke bewoners. Dat betekend niet dat ze meer of minder crimineel zijn. Zie bijvoorbeeld die ene oer-Hollandse witte-boordendrimineel. Die zich met 10 miljoen borg voorlopig even vrij heeft gekocht. Fraudeerde miljoenen, hoeveel tasjesroven zijn dat wel niet? Het antwoord doet er verder niet toe.
Om hem nog even af te maken, hier zijn het misschien Noord-Afrikanen, in Zuid-US weer de Mexicanen, et cetera et cetera.
Wat er wel toe doet, is: kijk alsjeblieft eens een keer vérder dan het CBS. En vooral, zeg niet tegen mensen die dat doen, oogkleppen op hebben. Dat staat zo, nouja, dat weet je nu zelf wel.
Dat komt omdat de gemiddelde bevolking die mensen schijnbaar beter accepteren / verwerken dan de arabische. Waarom zal me verder een worst wezen, maar ongetwijfeld zal het iets te maken hebben met simplistische vooroordelen. Ik zou trouwens de Aziatische criminaliteit even niet onderschatten als ik jou was. De laatste keer dat een chinees hier in de buurt iemand op straat met een bijl bewerkte was ook niet zo lang geleden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
leuke linkse reactie echter verklaar mij dan eens waarom we dergelijke problemen niet hebben met chinezen, americanen en andere aziaten ??? check and mate
En trouwens, in plekken waar luidruchtiger minderheden ontbreken, (om op te mopperen,) moppert men op Chinezen. Als het slecht gaat in Indonesie gaan vaak de Chinese winkels in de fik.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
leuke linkse reactie echter verklaar mij dan eens waarom we dergelijke problemen niet hebben met chinezen, americanen en andere aziaten ??? check and mate
Ik reken de NL' ers toch ook niet af op uitspraken op de frontpage?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
Wat zijn voor jou dan de echte feiten, Yildiz? Als cijfers van het CBS je niks zeggen, zeggen de ervaringen van een undercoverjournalist je dan WEL iets? Wanneer vind jij iets waarheidsgetrouw?
Of moet je misschien gewoon zo reëel zijn op te stellen dat dat de CBS-cijfers het beeld bevestigen dat de undercoverjournalist optekent (en omgekeerd). Problemen bestrijden begint met het onderkennen ervan.
het is geen beroving, het is armoedequote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:48 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat komt omdat de gemiddelde bevolking die mensen schijnbaar beter accepteren dan de arabische. Waarom zal me verder een worst wezen, maar ongetwijfeld zal het iets te maken hebben met simplistische vooroordelen. Ik zou trouwens de Aziatische criminaliteit even niet onderschatten als ik jou was. De laatste keer dat een chinees hier in de buurt iemand op straat met een bijl bewerkte was ook niet zo lang geleden.
Ik wens daarnaast niet uitgemaakt te worden voor links of rechts. Elk individu is te complex om onder 1 woordje geplaatst te worden.
Nog iets, kijk eens naar criminaliteitscijfers per capita van diverse landen. Misschien dat dat je inzicht geeft.
but dude, ik zit er midden tussen... ik haal mijn ervaring dus niet uit loze cijfertjes maar wel uit de echte wereld.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef GewoneMan het volgende:![]()
@Mutsaers__78 , Bonjasky82, Xith, AcidBurner en alle anderen met oogkleppen op...
kijk even naar de misdaad cijfers van CBS en de bevolkingscijfers van het CBS en dan is er werkelijk maar 1 conclussie
marokanen staan op nr 2 en antilianen op nr 1 als het gaat om criminaliteit en ze halen misschien samen net de 5% van de bevolking. hoe rijm je dat![]()
Wat is je punt? De undercoverjournalist rekent de Marokkanen toch ook niet af op de uitspraken op het Marokko-forum? Is er iets wat je niet snapt aan het woord 'undercover'?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:55 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik reken de NL' ers toch ook niet af op uitspraken op de frontpage?
Mohammed B was uitstekend geschoold (vwo, als ik het me goed herinner). Wat de undercoverjournalist signaleert en wat overigens OOK blijkt uit rapportages van onze AIVD, is dat veel moslimjongeren de extremistische vormen van de islam, zoals het salafisme, aanhangen. Een stroming die VER van de westerse samenleving is verwijderd, wat dus onvermijdelijk tot meer botsingen leidt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:56 schreef Pool het volgende:
Het geboortecijfer onder Marokkaanse Nederlanders neem al jarenlang af en nadert nu het autochtone geboortecijfer. Bovendien zal de volgende generatie al een minder groot probleem zijn. Er zitten hier nu al volop allochtonen (ook Marokkanen) op de universiteit en hun kinderen zullen waarschijnlijk al weinig tot geen overlast gaan veroorzaken, omdat hun ouders goed Nederlands spreken en welvarend zijn. Uiteindelijk heeft het veroorzaken van overlast veel meer te maken met de sociale positie dan met de afkomst.
Ja, laten we een undercover journalist nemen ipv het CBS - veel objectiever ja...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
Laat dit topic nou juist eens NIET over CBS-cijfers gaan, maar over de ervaringen van een undercoverjournalist in Brussel. Een stad (land) die (dat) je vrij goed kunt vergelijken met bijvoorbeeld Amsterdam (Nederland).
Die journalist ondervindt van dichtbij:
"Vooral de salafistische vorm van de islam, vooral populair onder jonge Marokkanen in Brussel, is bikkelhard, ontdaan van enige liefde en verdraagzaamheid."
"Marokkanen vormen de meest omstreden groep. Ze trappen overal rotzooi, in zwembaden, als drugsdealers, als loverboys die jonge meisjes tot prostitutie dwingen. Niet alleen in Brussel, maar overal, van Parijs tot Madrid. "
"Er is natuurlijk de jaloezie jegens de westerse samenleving met alle vrijheden, en vooral de vermeende seksuele vrijheid die wij genieten"’
Wat zijn voor jou dan de echte feiten, Yildiz? Als cijfers van het CBS je niks zeggen, zeggen de ervaringen van een undercoverjournalist je dan WEL iets? Wanneer vind jij iets waarheidsgetrouw?
Of moet je misschien gewoon zo reëel zijn op te stellen dat dat de CBS-cijfers het beeld bevestigen dat de undercoverjournalist optekent (en omgekeerd). Problemen bestrijden begint met het onderkennen ervan.
Tja, ik zit er ook midden in (prachtwijken ftw!) maar blijkbaar zien we het nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:01 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
but dude, ik zit er midden tussen... ik haal mijn ervaring dus niet uit loze cijfertjes maar wel uit de echte wereld.
het valt allemaal nog wel mee hoor! .... tis het rechtse kutvolkje die het opblaast... maar goed ik zal het wel allemaal verkeerd hebben, woon ook nog maar 8 jaar in brussel
je begint het wel gestaag toe te geven, maar acties ho maarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:00 schreef Xith het volgende:
[..]
Tja, ik zit er ook midden in (prachtwijken ftw!) maar blijkbaar zien we het niet. Blijkbaar moet je, als je in de grote stad woont, vinden dat alle moslims slecht zijn omdat er relatief meer Marokkaanse straat criminelen zijn dan Nederlandse, welke meer stelen maar die je niet ziet - nee echt, pas dan kijk je zonder oogkleppen!!
Verlicht ons, GewoneMan! Laat ons zien hoe we onze rationele bril kunnen afzetten en ook vooroordelend kunnen kijken!
Lees nu nog eens héél rustig zijn post door.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je begint het wel gestaag toe te geven, maar acties ho maar
het zijn geen vooroordelen het zijn keiharde feiten. maar goed je probeert het te verbloemen, je zou de politiek in moeten gaankan je die fijne groepjes nog wat harder knuffelen en wellicht nog een paar miljoen belasting euries erin pompen
Het typische is, dat die marokkaanse kansenjongeren veel vaker elkaar bestelen, mishandelen en all that. Vraag maar aan Meki.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:00 schreef Xith het volgende:
[..]
Tja, ik zit er ook midden in (prachtwijken ftw!) maar blijkbaar zien we het niet. Blijkbaar moet je, als je in de grote stad woont, vinden dat alle moslims slecht zijn omdat er relatief meer Marokkaanse straat criminelen zijn dan Nederlandse, welke meer stelen maar die je niet ziet - nee echt, pas dan kijk je zonder oogkleppen!!
Verlicht ons, GewoneMan! Laat ons zien hoe we onze rationele bril kunnen afzetten en ook vooroordelend kunnen kijken!
Nu we het toch over oogkleppen hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je begint het wel gestaag toe te geven, maar acties ho maar
het zijn geen vooroordelen het zijn keiharde feiten. maar goed je probeert het te verbloemen, je zou de politiek in moeten gaankan je die fijne groepjes nog wat harder knuffelen en wellicht nog een paar miljoen belasting euries erin pompen
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Het typische is, dat die marokkaanse kansenjongeren veel vaker elkaar bestelen, mishandelen en all that. Vraag maar aan Meki.![]()
Gezien de pesthekel die onze GewoneMan heeft aan alles wat allochtoon, moslim of anderzins 'niet-authentiek -nederlands' is, kan ik me niet voorstellen dat-ie dat nou zo erg vindt. Dus wat is z'n probleem nou eigenlijk?
Je hebt geen enkel probleem met rassen, maar je beweert wel dat criminaliteit aangeboren is in sommige volken. Jaja.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
waar haal je dat nou weer vandaan ? ik haat rasicme maar ik ben wel reeel en islam past niet in onze cultuur de sneller we dat beseffen de beter. en wat groeperingen betreft die zo crimineel zijn dat het wel in hun bloed moet zitten tja kan ik ook geen voorstander van zijn. verder heb ik geen enkel probleem met welk ras dan ook van spierwit tot pikzwart
agressiviteit, intelligentie en EQ zijn zeker wel aangeboren en deels door de omgeving.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je hebt geen enkel probleem met rassen, maar je beweert wel dat criminaliteit aangeboren is in sommige volken. Jaja.
verleden tijd, het christendom heeft een enorme verlichting mee gemaakt (iig in het westen) maar van mij mag het verbannen worden hoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:01 schreef AcidBurner het volgende:
Gewoneman - laten we het katholicisme dan ook maar verbannen - je zou verbaasd staan wat die allemaal door de eeuwen hebben gemoord - verbrandt en verkracht ... of de Joden of de hindoes of ... whatever ... een hele bevolkingsgroep verbannen is altjid verkeerd ... dat zou jij ook moeten weten.
ik beweer dat niet, ik gaf aan dat het een feit is dat 2 specifieke groeperingen (antilianen en marokanen) extreem hoog scoren in de criminaliteit en wat betreft dat het in hun bloed zou zittenquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je hebt geen enkel probleem met rassen, maar je beweert wel dat criminaliteit aangeboren is in sommige volken. Jaja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |