Onder de plaatjes kun je klikken voor het plaatje op originele groottequote:Op donderdag 17 januari 2008 19:02 schreef appelsjap het volgende:
kan je het niet wat groter uploaden, dit is echt irritant lezen
Jij zit toch in de verzekeringen...Wie de schoent past trekke...!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Mensen die denken dat de Belastingdienst iets is van 'zij' tegen de bevolking... ""
quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Mensen die denken dat de Belastingdienst iets is van 'zij' tegen de bevolking... ""
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:18 schreef PietPrak het volgende:
[..]
Jij zit toch in de verzekeringen...Wie de schoent past trekke...!
Mwah, dat heeft ook iets met efficiency te maken natuurlijk...quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:50 schreef Croga het volgende:
[..]
![]()
Iedereen klagen dat er beter openbaar vervoer moet komen, dat de wegen beter moeten, dat er dit moet verbeteren of dat maar ondertussen niemand die bereid is daarvoor te betalen.... Wordt lastig dan heh?
mensen die denken dat het niet zo isquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:45 schreef Five_Horizons het volgende:
Ah! De Belastingdienst is natuurlijk een NV.... wat stom van mij! "quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:43 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
mensen die denken dat het niet zo is
Waar kan ik aandelen kopen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ah! De Belastingdienst is natuurlijk een NV.... wat stom van mij! ""
Amen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:50 schreef Croga het volgende:
[..]
![]()
Iedereen klagen dat er beter openbaar vervoer moet komen, dat de wegen beter moeten, dat er dit moet verbeteren of dat maar ondertussen niemand die bereid is daarvoor te betalen.... Wordt lastig dan heh?
Owww, Panorama... De kop kwam me al bekend voor, dat artikel heb ik geskiptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Amen.
En voor de rest: PanoramaHet artikel is echt verschrikkelijk slecht geschreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |