abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 16:29:19 #151
137949 Disana
pi_56106246
Claire mag doen wat ze wil, ook tegen Lieke spelen als het nodig is.
pi_56106266
Pff ze zit er dus voor spek en bonen, het spel kan haar middelvinger krijgen, ze sluit zich bij niemand aan. En doet dr EIGEN DING.. nutteloos voor het spel dus opzouten maar.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 16:31:11 #153
135305 beequeen
Lost.
pi_56106302
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Lieke zegt dat je helemaal nog niet weg wilt x 3, maar het is haar om het even.

Wat is dat nou voor dom gelul?
Dat moet ze zeggen anders lijkt het er op dat ze weggestemt wil worden en dat mag niet uitgesproken worden.
We worden weer voor achterlijk versleten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56106303
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Lieke zegt dat je helemaal nog niet weg wilt x 3, maar het is haar om het even.

Wat is dat nou voor dom gelul?
Daar bedoeld ze vast mee stem me eruit.
Goedemorgen :W
pi_56106317
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:29 schreef Donnie29 het volgende:
Pff ze zit er dus voor spek en bonen, het spel kan haar middelvinger krijgen, ze sluit zich bij niemand aan. En doet dr EIGEN DING.. nutteloos voor het spel dus opzouten maar.
Ik begrijp het probleem niet zo goed. Claire wil niet dat Lieke weg gaat, en Lieke wil niet weg. Waarom nemen ze dan soort van afscheid? Claire kan Lieke er toch gewoon in houden?
pi_56106325
quote:
Op zich verschilt ze daarin dan niet zoveel met Brian en Amanda van de afgelopen maanden, ben dus benieuwd. Lieke erin houden heeft voor de redactie als voordeel dat Brian niet meer zo in de kijker is bij de lookies
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 16:34:23 #157
137949 Disana
pi_56106399
Ik vraag me af of Lieke ook manisch depressief zou kunnen zijn. Eerst heeft ze zogenaamd SAD (winterdepressie), dan ineens weet ze hélemaal wat ze voelt en wat ze wil. Maar volgens mij is dat allemaal fantasie... ik zie haar niet paaldansen en dj'en, sterker nog, ik vind het belachelijk voor iemand die VWO heeft gedaan en uit de sport komt.
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:36:08 #158
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56106462
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik begrijp het probleem niet zo goed. Claire wil niet dat Lieke weg gaat, en Lieke wil niet weg. Waarom nemen ze dan soort van afscheid? Claire kan Lieke er toch gewoon in houden?
Lieke heeft ook 7 maanden tegen Huub gezegd dat ze van hem hield, terwijl ze eigenlijk bedoelde dat ze hem haatte en bang voor hem was
Dus als Lieke zegt "zwart", dan bedoelt ze 'wit', als Lieke zegt "Ja" dan bedoelt ze 'nee'
Eigenlijk is het dus allemaal niet zo moeiljik
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_56106472
quote:

[..]

Lieke geeft toch aan dat ze met haar borg naar huis wil, dus of ze word er uit gestemd of ze vertrekt na een jaar, in mei dus.
Claire wil wel het spel spelen, en als ze dan Lieke steunt, en die vertrekt in mei, zal Claire de volgende maand eruit worden gestemd.
Goedemorgen :W
pi_56106492
quote:

[..]

Claire heeft niets aan iemand die het spel niet meer wilt spelen, dus zal Claire haar wel eruit stemmen lijkt me.. Dit is een soort onzichtbare toneelhaak

[ Bericht 0% gewijzigd door Donnie29 op 17-01-2008 16:52:01 ]
pi_56106549
quote:
ff tussendoor
volgens mij zitten ze daar allemaal voor spek en bonen
euuh tenminste niet om een spel te spelen
want het spel is allang overleden
gaat nu aleen nog maar om tv maken
dus iemand verwijten dat hij/zij "het spel" niet speelt is pure nonsens
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_56106612
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of Lieke ook manisch depressief zou kunnen zijn. Eerst heeft ze zogenaamd SAD (winterdepressie), dan ineens weet ze hélemaal wat ze voelt en wat ze wil. Maar volgens mij is dat allemaal fantasie... ik zie haar niet paaldansen en dj'en, sterker nog, ik vind het belachelijk voor iemand die VWO heeft gedaan en uit de sport komt.
Kan ook in opdracht van achter zijn natuurlijk, Sylvia kwam ook met zo'n wazig verhaal over gevoel, zelf denk ik gewoon een toneelhaak en er een verhaaltje om heen maken.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56106613
quote:
wat is dat nou voor onzin, alsof je als je VWO hebt gedaan nooit meer in je leven zou mogen paaldansen.
Het is misschien wel een leuke bezigheid die ook nog wat opbrengt terwijl je rondkijkt wat je nu eigenlijk verder wil.
Waarom niet proberen gebruik te maken van je tv bekendheid van het afgelopen jaar. Heb je in ieder geval niet voor jodokus in die kooi gezeten.

Het is overigens wel een heel goede zet van Lieke vind ik persoonlijk. Ze zet nu het hokje en Huub enorm voor het blok. Huub kan niet meer zeggen dat het door hem komt of door zijn getreiter dat ze weg gaat. Ze gaat gewoon weg omdat ze het wel gezien heeft in dat gekkenhuis. En het hokje kan nu nooit meer waarmaken dat de stemmingsrondes eerlijk verlopen en zonder inmenging van het hokje zijn gegaan.
pi_56106633
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:38 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

ff tussendoor
volgens mij zitten ze daar allemaal voor spek en bonen
euuh tenminste niet om een spel te spelen
want het spel is allang overleden
gaat nu aleen nog maar om tv maken
dus iemand verwijten dat hij/zij "het spel" niet speelt is pure nonsens
Lieke maakt geen tv dus Lieke moet weg? Zo beter? Trouwens Lieke wilt weg..
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:40:57 #165
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_56106651
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:36 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

Claire heeft niets aan iemand die het spel niet meer wilt spelen, dus zal Claire haar wel eruit stemmen lijkt me.. Dit is een soort ontzichtbare toneelhaak
Voor een onzichtbare toneelhaak ligt het er allemaal wel erg dik bovenop
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 16:41:44 #166
137949 Disana
pi_56106674
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Kan ook in opdracht van achter zijn natuurlijk, Sylvia kwam ook met zo'n wazig verhaal over gevoel, zelf denk ik gewoon een toneelhaak en er een verhaaltje om heen maken.
Ja, dat van Sylvia hou ik zeker in mijn achterhoofd... zelfde verloop inderdaad.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 16:43:00 #167
137949 Disana
pi_56106716
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef Verida het volgende:

[..]

wat is dat nou voor onzin, alsof je als je VWO hebt gedaan nooit meer in je leven zou mogen paaldansen.
Het is misschien wel een leuke bezigheid die ook nog wat opbrengt terwijl je rondkijkt wat je nu eigenlijk verder wil.
Waarom niet proberen gebruik te maken van je tv bekendheid van het afgelopen jaar. Heb je in ieder geval niet voor jodokus in die kooi gezeten.

Het is overigens wel een heel goede zet van Lieke vind ik persoonlijk. Ze zet nu het hokje en Huub enorm voor het blok. Huub kan niet meer zeggen dat het door hem komt of door zijn getreiter dat ze weg gaat. Ze gaat gewoon weg omdat ze het wel gezien heeft in dat gekkenhuis. En het hokje kan nu nooit meer waarmaken dat de stemmingsrondes eerlijk verlopen en zonder inmenging van het hokje zijn gegaan.
De 'onzin' zit hem er voor mij in dat ze die dingen helemaal nog niet kan en desondanks nu ineens denkt te kunnen gaan doen zonder enige achtergrond. Ik vind dat hyper overkomen.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 16:46:19 #168
137949 Disana
pi_56106824
Jaap informeert Claire: ze gaan zeggen dat ze Lieke gaan wegstemmen als ze de keuzes maakt die ze maakt.
pi_56106924
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:43 schreef Disana het volgende:

[..]

De 'onzin' zit hem er voor mij in dat ze die dingen helemaal nog niet kan en desondanks nu ineens denkt te kunnen gaan doen zonder enige achtergrond. Ik vind dat hyper overkomen.
Op het filmpje van afgelopen week vond ik dat het best goed ging, dat het imho alleen nog het aan elkaar breien van een aantal bewegingen was. Ze heeft ook op haar verjaardag al een keer paaldansen gedaan dacht ik en ook toen vond ik het best goed gaan. Ze heeft volgens mij ook al eens verteld dat ze in discotheken heeft gedanst e.d. Dus zo out of the blue komt dit niet. Bovendien kunnen ze achter al aangegeven hebben dat er al een aantal 'optredens' geboekt staan, net zoals de optredens voor Brian en Huub en Jaap al een aantal weken bekend zijn.
pi_56106992
Zal Lieke vanavond niet een fout moeten maken met wegstemmen en dat ze dan eruit word gezet.
pi_56107001
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:40 schreef David_Aames het volgende:

[..]

Voor een onzichtbare toneelhaak ligt het er allemaal wel erg dik bovenop
OOPS typoo.. uiteraard zonder T.. zat niet op te letten.. Ja het ligt er ook heel dik bovenop..
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 16:56:31 #172
137949 Disana
pi_56107139
Jaap houdt ook nog serieus rekening met diskwalificatie omdat het niet mis is wat er allemaal is gezegd.

Wat houdt dat eigenlijk precies in, weggestuurd worden?
pi_56107152
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:56 schreef Disana het volgende:
Jaap houdt ook nog serieus rekening met diskwalificatie omdat het niet mis is wat er allemaal is gezegd.

Wat houdt dat eigenlijk precies in, weggestuurd worden?
Ja dus kan er een nieuwe in.Volgens mij gaat dat ook gebeuren.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 16:58:12 #174
137949 Disana
pi_56107172
Lord Brian wil Lieke eerst zelf wel eens horen.

pi_56107185
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:57 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Yep dat vermoeden heb ik nu ook wel na Jaap zijn woorden..
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 16:58:59 #176
137949 Disana
pi_56107196
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:57 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Oh, dat zou voor ons wel leuk zijn (maar niet echt eerlijk tegenover de anderen).
pi_56107222
quote:
Hmm, twijfelachtig. Ik vind de fluctuaties in stemming niet zo groot.
Ik vind overigens wel dat ze typische anti-depressivum emotie toont (...bitter weinig dus).

Ik heb altijd gedacht dat kabouter Huub zo manisch als de nete is.
pi_56107282
Die brief is dus belangrijk.Huub weet er niks van en kijkt ook zeer verbaasd.Brian wil hem Huub niet geven.
pi_56107309
Brian vertelt net hoe hij Jaaps brief in de vuilniszakken heeft gevonden en hem in elkaar heeft gezet. "Jaap zet normaal nooit het vuilnis buiten en dat is z'n fout geweest" aldus hem.

Puh-lease, hoe voelt zich echt net Sherlock Holmes himself
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:03:17 #180
137949 Disana
pi_56107311
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:59 schreef tipsch het volgende:

[..]

Hmm, twijfelachtig.
Ik vind overigens wel dat ze typische anti-depressivum emotie toont (...bitter weinig dus).
Ik heb altijd gedacht dat kabouter Huub zo manisch als de nete is.
Huub is toch gewoon een beetje ADHD?

Nou, whatever it is, ik vind dat Lieke zweeft en zichzelf voor de gek houdt met dat 'eigen ding doen' en 'ik voel me goed'.
pi_56107323
SL ze mogen niet over de brief meer praten.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:03:59 #182
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56107335
Gelukkig, daar is de langverwachte streamlock
pi_56107354
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef Kevv het volgende:
Brian vertelt net hoe hij Jaaps brief in de vuilniszakken heeft gevonden en hem in elkaar heeft gezet. "Jaap zet normaal nooit het vuilnis buiten en dat is z'n fout geweest" aldus hem.

Er stond een hoop informatie in en Brian heeft er een hoop aangehad.Hij heeft alleen nog geen verhaal gehaald bij de werkgever en toen was er een streamlock.
pi_56107371
quote:

ff ter correctie het was een brief van Lieke die ze in 4 stukken had gescheurt en Jaap in kleinere stukjes had gescheurt, maar ze mogen de brief niet gebuiken zegt Brian en een SL
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56107381
quote:

Hij is toch ook gewoon goed bezig...is toch niet zo moeilijk om dat toe te geven. Informatie is power!
Je kan wel alles afkraken wat hij doet, maar met die brief is gewoon een hele goeie actie.
pi_56107390
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Huub is toch gewoon een beetje ADHD?

Nou, whatever it is, ik vind dat Lieke zweeft en zichzelf voor de gek houdt met dat 'eigen ding doen' en 'ik voel me goed'.
OK, en die waan doet je denken dat ze MD zou kunnen zijn. Ik vind die fluctuaties in stemming echt niet extreem genoeg. Misschien is ze dan wel een heel licht gevalletje of tript ze lekker op een aardig anti-depressivum
pi_56107402
De brief zou gaan over allerlei manieren waarop Lieke weg zou gaan, werd door Jaap en Brian bevestigt.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:07:53 #188
135305 beequeen
Lost.
pi_56107414
Begrijp ik het goed dat de brief van Lieke een soort plan bevat met voorstellen waarom ze weg mag/wil gericht aan de FEBO?

Edit: Ja dus, bedankt Margo.
― Mark Twain
pi_56107427
weet iemand nou eigenlijk wat er in die brief staat? wat maakt die brief dan zooooo belangrijk?
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:10:07 #190
130755 Kinga
versier hier
pi_56107457
Ver-schrik-ke-lijk. Het is werkelijk zo ver he, praten over het spel, maar Jaap móet er nog even aan toevoegen dat het wel leuk past in de verhaallijnen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:10:15 #191
38396 mazaru
pi_56107462
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:06 schreef T-lex het volgende:

[..]

Hij is toch ook gewoon goed bezig...is toch niet zo moeilijk om dat toe te geven. Informatie is power!
Je kan wel alles afkraken wat hij doet, maar met die brief is gewoon een hele goeie actie.
Ik snap alleen niet waarom mensen een brief in een paar stukjes verscheuren en hem dan in de vuilnisbak gooien.
Er zijn al tig keren brieven uit de zak gehaald. als je het verbrandt in een asbak of zo weet je zeker dat niemand er meer wat van kan maken.
Ik vind het er een beetje dik opleggen.
pi_56107466
Nou hop, vervroegde ontslagronde
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:10:25 #193
135305 beequeen
Lost.
pi_56107472
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:08 schreef ericahysterica het volgende:
weet iemand nou eigenlijk wat er in die brief staat? wat maakt die brief dan zooooo belangrijk?
Lees de posts boven je.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:10:29 #194
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_56107473
Is die zweefteef nog niet weg?
pi_56107484
iets snap ik niet,waarommag lieke het er niet over hebben dat ze in mei weg gaat?
natas deed dat toch ook !!!!!
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:11:31 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56107496
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:10 schreef mazaru het volgende:

Plus ik dacht dat Jaap zo paranoïde was dat hij alle schrijfsels door de shredder deed?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:12:21 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_56107512
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:10 schreef mazaru het volgende:

Ik snap alleen niet waarom mensen een brief in een paar stukjes verscheuren en hem dan in de vuilnisbak gooien.
Er zijn al tig keren brieven uit de zak gehaald. als je het verbrandt in een asbak of zo weet je zeker dat niemand er meer wat van kan maken.
Het is toch crystal clear dat Brian getipt is door de FEBO. Alsof Brian er op zou letten wie een vuilniszak uit de bak haalt, een BS verhaal dus.
― Mark Twain
pi_56107517
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Lees de posts boven je.
pi_56107529
En Jaap wil nog steeds niet geloven dat Brian die brief heeft...hij denkt dat hij wat stukjes heeft. Jammer Jaapie.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:13:10 #200
38396 mazaru
pi_56107535
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Plus ik dacht dat Jaap zo paranoïde was dat hij alle schrijfsels door de shredder deed?
Ik snap er ook niets van
Er zijn zat manieren om een brief echt te laten verdwijnen. Ze hebben daar toch ook wc's die je kunt doortrekken?
pi_56107556
Brian heeft hulp van de plasma nodig om zijn script te onthouden.
pi_56107562
Brian voelt er niks voor om uit te spreken dat hij Lieke weg wil stemmen, Amanda ook niet
het water roept
pi_56107569
brian en amanda voelen er niets voor om lieke weg te sturen zoals ik het nu beluister
pi_56107586
Huub zegt: Na de dood komt nieuw leven (Over het vertrek van Lieke, ze gaat bijna zeker weg). Het managment is iig mooi pissig zegt Jaap.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:16:04 #205
38396 mazaru
pi_56107591
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef ericahysterica het volgende:
brian en amanda voelen er niets voor om lieke weg te sturen zoals ik het nu beluister
Ze moeten het toch nog een beetje spannnend maken voor ons
pi_56107611
het wordt tijd dat de rat z,n pammetjes krijgt,hij weet z,n script niet meer!!!!!!!!!
pi_56107614
heerlijk...amanda keert haar kont tegen de krib....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:17:32 #208
38396 mazaru
pi_56107622
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:16 schreef fredfik het volgende:
het wordt tijd dat de rat z,n pammetjes krijgt,hij weet z,n script niet meer!!!!!!!!!
Hij leest het gewoon van de plasma
pi_56107624
Brian zou Lieke er liever in willen houden omdat Jaap en Huub zich aan Lieke storen.
het water roept
pi_56107637
wat een moeizaam gesprek
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:19:01 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_56107660
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:17 schreef mazaru het volgende:

Het valt gelukkig helemaal niet op.
― Mark Twain
pi_56107664
Brian: het is off limit wat er in de brief van Lieke stond, hij gaat aan Lieke zeggen dat hij de brief gelezen heeft.
het water roept
pi_56107666
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jaap gooit idd alle brieven door de shredder, dus dit is weer een leuk opzetje van de FEBO.

Maar moet zeggen, dat ik er weinig leuks aan vind. Laten ze nu eindelijk eens wat origineels verzinnen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_56107670
Amanda gaat later in het groepsgesprek zeggen dat zij Lieke erin houdt
pi_56107672
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:16 schreef riri het volgende:
heerlijk...amanda keert haar kont tegen de krib....
Ik voorzie dat amanda zo bij flens moet komen......
pi_56107692
amanda gaat lieke er deze maand inhouden.
brian ook want die wil niet dat er een andere bewoner voor terugkomt
pi_56107711
Huub zei net iets in de trant van:

"Wel post van een ander lezen, en toch nog winnen!! Knap! (Over brian dus)".

Ik proef hieruit nu zoo sterk dat het hokje Brian al als winnaar heeft gekozen!!
pi_56107722
Brian en Amanda hebben plannen, waar Jaap en Huub niks van af weten. Ze gaan het tegenovergestelde doen en Amanda gaat zeggen dat ze Lieke erin houdt.
Brian gaat snel naar dinges toe. Hij vraagt of hij Lieke zo kan spreken
het water roept
pi_56107731
ik hou wel van dat tegendraadse van Amanda...altijd anders doen dan andere mensen van haar willen
pi_56107743
Slim van brian om Lieke erin te houden.
pi_56107778
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef ericahysterica het volgende:
amanda gaat lieke er deze maand inhouden.
brian ook want die wil niet dat er een andere bewoner voor terugkomt
Maar die komt er dan toch sowieso niet wat lult hij nu weer?
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:23:33 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_56107787
Brian zegt: Ze moet naar achter. Ging dit over Lieke?
― Mark Twain
pi_56107791
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:21 schreef Rotterdammert het volgende:
Slim van brian om Lieke erin te houden.
dom juist, want als ze eruit gestemd wordt komt er geen nieuwe in. En als ze wegloopt wel!
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:24:16 #224
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56107802
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:17 schreef mazaru het volgende:

[..]

Bij de febo denken ze dat het klootjes volk, het niet door hebben,dat het gestuurd wordt.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:24:45 #225
135305 beequeen
Lost.
pi_56107809
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:23 schreef noekje het volgende:

[..]

Maar die komt er dan toch sowieso niet wat lult hij nu weer?
Wel als Lieke een Dennixje uithaalt en daar zijn ze misschien bang voor.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:25:49 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56107841
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
Wel als ze Lieke unaniem wegstemmen. Lieke zit er nog geen jaar dus kan ze vervangen worden.

Geldt die regel ook voor stemmingen? Wat absurd. Zo is het spel (...) toch helemaal lamgelegd?
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:26:57 #227
135305 beequeen
Lost.
pi_56107869
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geldt die regel ook voor stemmingen? Wat absurd. Zo is het spel (...) toch helemaal lamgelegd?
Ik zat daar fout, heb het al veranderd.
Lieke baalt dat Brian Lieke's brief gelezen heeft.
― Mark Twain
pi_56107885
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja idd, snap er ook geen zak meer van.
pi_56107900
Brian wacht met het zeggen tegen Lieke van de brief, hij vraagt wel aan haar of ze gezegd heeft dat ze met iedereen wil spreken. Lieke bevestigd dat. Lieke vraagt of het waar is om Brian een brief van haar aanelkaar geplakt heeft. Brian geeft dat toe. Lieke is daar niet blij mee.
het water roept
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:28:40 #230
135305 beequeen
Lost.
pi_56107909
Dit staat er in het Regelboek.

Elke maand vindt een ontslagvergadering plaats waarin de Miljonairs de mogelijkheid hebben een mede-Miljonair unaniem weg te sturen. Wanneer een Miljonair unaniem wordt weggestemd, wordt hij/zij niet vervangen en krijgt hij/zij de borg van 10.000 euro terug.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:28:56 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56107912
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:26 schreef beequeen het volgende:
Ik zat daar fout, heb het al veranderd.
Lieke baalt dat Brian Lieke's brief gelezen heeft.
Ah okay. Alhoewel het in de kooi altijd alle kanten op kan.
pi_56107967
Lieke gaat de groep aan spreken. Ze heeft het verhaal (van de brief?) figuurlijk ergens anders neergelegd. Ze is niet meer bezig met het spel. Ze moet naar achter.
het water roept
pi_56107968
Lieke wil gewoon weg en Brian en Amanda houden het tegen. Mooi Lieke loopt volgende maand weg en er komt een nieuwe in.
pi_56107994
ja brain hoe zou lieke het nu toch weten van die brief.......febo????
pi_56107996
Brian is licht para
het water roept
pi_56107998
Amanda onderbreekt Brian en ja hoor Para komt weer boven.
pi_56108009
Waarschijnlijk ziet de redactie het nog altijd niet zitten als Brian en Amanda dan toch eindelijk in het spel betrokken zullen gaan worden zodra Lieke eenmaal vertrokken is.
Lieke, hun bliksemafleider en da's alles wat ze ooit is geweest, ben ik bang
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:33:57 #238
135305 beequeen
Lost.
pi_56108017
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:31 schreef petraa het volgende:
Lieke wil gewoon weg en Brian en Amanda houden het tegen. Mooi Lieke loopt volgende maand weg en er komt een nieuwe in.
Ach, uiteindelijk beslist het hokje, daar hebben Brian en Amanda niks over te zeggen. Dat weten we inmiddels.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:34:31 #239
38396 mazaru
pi_56108033
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:33 schreef petraa het volgende:
Amanda onderbreekt Brian en ja hoor Para komt weer boven.
Brian kan steeds minder van Amanda hebben, en Amanda pikt steeds minder zijn parabuien.
Dat gaat de goede kant op
pi_56108073
Luc komt binnen, hij is niet welkom in de private.
Amanda vindt het prachtig dat het Huub en Jaap zo raakt hoe het gaat met Lieke
het water roept
pi_56108091
Selene vraagt om een update aan Brian, ze moet wachten tot Amanda terug is.
Brian pingelt op zijn gitaar.
het water roept
pi_56108108
Amanda is er weer en Brian vertelt zijn verhaal aan Selene
het water roept
pi_56108110
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wel als Lieke een Dennixje uithaalt en daar zijn ze misschien bang voor.
daar gaan ze juist voor Lieke gaat Huub een klap verkopen en huppekee weer een nieuwe bewoner!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:39:31 #244
38396 mazaru
pi_56108126
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:39:35 #245
135305 beequeen
Lost.
pi_56108128
Zeur vraagt of ze een Update kan krijgen van Brian en Amanda over het Lieke gebeuren.
Wat heeft ze daar mee te maken als gastspeler, niks toch? Of zou zij echt de vervangster worden van Lieke?
― Mark Twain
pi_56108132
Heerlijk zoals Brian en Amanda de plank misslaan, ik lach me suf.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:41:20 #247
38396 mazaru
pi_56108166
Die piano is echt een uitlaatklep voor Huub

† In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:41:26 #248
137949 Disana
pi_56108171
Ja hoor, Brian heeft aanmerkingen op het paaldansen; hij vindt haar broekje te focking ordinair, het laat teveel zien en hij wil niet dat iedereen de doos van zijn vriendin ziet.
pi_56108190
De brief van Amanda moet aangetekend worden, Brian vraagt of ze dat aangegeven heeft.
Amanda vindt het cool dat ze naar Expornstar gaat. Brian heeft commentaart op haar broekje, te ordinair. Hij wil niet dat iedereen haar focking doos ziet, ze is zijn vriendin
het water roept
pi_56108194
brian heeft er moeite mee dat amanda haar lichaam toont aan andere mannen tijdens dat paaldansen
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:43:14 #251
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56108210
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:41 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, Brian heeft aanmerkingen op het paaldansen; hij vindt haar broekje te focking ordinair, het laat teveel zien en hij wil niet dat iedereen de doos van zijn vriendin ziet.
En terecht, dat hele paaldansen is natuurlijk al ordinair.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:43:14 #252
135305 beequeen
Lost.
pi_56108211
knip.
― Mark Twain
pi_56108214
alle mannen rukken op amanda haar punanivorm en brian wordt hier niet blij van!
pi_56108221
rat staat niet te popelen op het paaldansen ...vooral het rode broekje vind hij niks
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:43:34 #255
38396 mazaru
pi_56108226
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:41 schreef Disana het volgende:
Amandels reaktie

pi_56108228
Brian is op de focking tour. Hij staat niet te popelen dat Amanda haar lichaam laat zien aan anderen. Brian wordt daar allemaal niet blij van
het water roept
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:43:59 #257
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56108233
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
knip.
Maar daar wordt geld mee verdiend
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:44:13 #258
137949 Disana
pi_56108238
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

En terecht, dat hele paaldansen is natuurlijk al ordinair.
Och, zoals Sylvia het deed destijds niet, dat waren ook heel andere paaldanseressen (fitness).
pi_56108241
Amanda wou hebben dat iedereen weg ging met het paaldansen
het water roept
pi_56108251
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
knip.
ja dat is zijn verzinsel...dan is het goed, natuurlijk
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:45:22 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56108270
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Och, zoals Sylvia het deed destijds niet, dat waren ook heel andere paaldanseressen (fitness).
Maar daar gaat het nu niet om, zij hebben gekozen voor erotisch paaldansen. Zoals Lieke zegt 'wat meer sexy'.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:45:53 #262
135305 beequeen
Lost.
pi_56108284
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar daar wordt geld mee verdiend
Buiten dat hok mag dat natuurlijk wel, hij moet nu nog even het imago ophouden van St. Brian, de beschermheilige van Amanda.
― Mark Twain
pi_56108285
Brian en Huub gaan niet optreden zaterdag. Amanda: dan weet je ook hoe ik me voel, als jullie optreden.
Brian pingelt en geeft geen antwoord
het water roept
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:46:13 #264
38396 mazaru
pi_56108294
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Varen het volgende:
En als ze gaat optreden vraagt ze gewoon of het publiek hen ogen dicht wil doen
pi_56108307
Amanda geeft nog ff een steekje dat zij zich ook zo voelt als hij optreed.....maar rat zegt hier niks op en blijft pingelen op zijn gitaar
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:46:34 #266
137949 Disana
pi_56108311
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar daar gaat het nu niet om, zij hebben gekozen voor erotisch paaldansen. Zoals Lieke zegt 'wat meer sexy'.
Triest he. Lieke wordt er geen spat sexier door en Amanda, degene die het per se wilde, kan er helemaal niets van.

Overigens denk ik dat Brian het later wel goed zou vinden als er geld mee in het laatje zou komen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:46:47 #267
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56108315
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Varen het volgende:
Dat begrijp ik dan ook wel weer, eerst oefenen dan showen. Dat wij kunnen meekijken is al erg genoeg voor hun
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:47:48 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_56108337
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

Amanda gaf als uitleg dat erotisch paaldansen sneller door de keuring zou komen van de FEBO......sex hè?
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:47:53 #269
38396 mazaru
pi_56108340
Jaap is nu echt benieuwd naar het groepsgesprek zegt die
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:48:14 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56108348
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Triest he. Lieke wordt er geen spat sexier door en Amanda, degene die het per se wilde, kan er helemaal niets van.

Overigens denk ik dat Brian het later wel goed zou vinden als er geld mee in het laatje zou komen.
Dat vond ik dan wel weer leuk om te zien, dat de o-zo-sexy-Amanda dit nou net niet kan
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:48:55 #271
137949 Disana
pi_56108369
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat vond ik dan wel weer leuk om te zien, dat de o-zo-sexy-Amanda dit nou net niet kan
Ja, was vermakelijk. Bovendien stak ze erbovenuit als een klein dikkerdje.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:50:03 #272
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56108399
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Amanda gaf als uitleg dat erotisch paaldansen sneller door de keuring zou komen van de FEBO......sex hè?
Precies, daar waar Silsaai er nog mee wegkwam, kan nu ècht niet meer. Nu moet het sexy, en het is me toch sexy
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:50:18 #273
137949 Disana
pi_56108401
Brian (commando): dit wordt niet je hobby.
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:50:23 #274
38396 mazaru
pi_56108404
Maar lieke scheurt haar brief in vier stukjes

donderdag 17 januari 2008 @ 17:50:23 #275
167797 mistinguett
seul dieu peu me judge
pi_56108405
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:36 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

Claire heeft niets aan iemand die het spel niet meer wilt wil spelen, dus zal Claire haar wel eruit stemmen lijkt me.. Dit is een soort onzichtbare toneelhaak
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:51 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

OOPS typoo.. uiteraard zonder T.. zat niet op te letten.. Ja het ligt er ook heel dik bovenop..

sorry off-topic maar mijn grootste ergernis, dat mensen het werkwoord 'willen' tegenwoordig niet meer correct kunnen vervoegen.
well, my heart knows me better then i know myself
so i'm gonna let it do all the talking
pi_56108412
Het zal wel weer door achter ingegeven zijn dat Brian ineens problemen heeft met de kleding van Amanda.
ten eerste levert het natuurlijk prachtige tv op, zijne heiligheid die uitspreekt hoe netjes hij is en ten tweede hebben ze natuurlijk achter ook wel gezien dat Amanda er niets van bakt en het risico loopt gigantisch "voor paal" te staan zaterdag.
Als Brian dus nu zijn veto uitspreekt, hoeft Amanda zaterdag niet veel te doen
pi_56108428
brian, paaldansen wordt niet je fucking hobby
pi_56108442
Brian gaat zich steeds meer irriteren aan het paaldansen, dat wordt niet haar hobby zegt hij op commando toon..
Amanda heeft het weer over een net broekje, maar Brian zegt dat ze niet snapt, je spreidt je benen voor mannen
het water roept
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 17:56:33 #279
135305 beequeen
Lost.
pi_56108562
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:50 schreef Verida het volgende:
Het zal wel weer door achter ingegeven zijn dat Brian ineens problemen heeft met de kleding van Amanda.
ten eerste levert het natuurlijk prachtige tv op, zijne heiligheid die uitspreekt hoe netjes hij is en ten tweede hebben ze natuurlijk achter ook wel gezien dat Amanda er niets van bakt en het risico loopt gigantisch "voor paal" te staan zaterdag.
Precies. Amanda zei eerder dat ze gewoon een beetje gaat dansen omdat het paaldansen niet echt wil lukken....het Teaserdansje natuurlijk.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:56:41 #280
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56108567
Hahaha, die Brian
pi_56108572
Brian: jij wil op de penis van een andere man gaan rijden.

Huh? Ik heb iets gemist geloof ik.
Go hard or go home
pi_56108596
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:50 schreef Verida het volgende:
Precies, als Amanda het wel zou kunnen zou het voor Brian geen enkel probleem zijn. Pure voorbereiding.
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_56108606
Gadverdamme, nu wordt dat hele Lieke-gedoe weer zo'n Nadia- toestand. Ik was zo blij dat we daar vanaf waren.
Go hard or go home
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:58:59 #284
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_56108609
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:56 schreef noekje het volgende:

hahaha, ja grappig he! Huub (?) wilde dat Amanda hem een lapdance zou geven als ze de weddenschap zou verliezen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:00:30 #285
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56108640
quote:

Kom net binnenvallen en Amanda mag geen lapdances doen bij andere mannen

Ff bijgelezen..........Lieke wil weg en toch ook weer niet, maar either way, het is de schuld van Huub!

Want als de plasma zegt dat Lieke gediskwalificeerd gaat worden als ze nog 1x over weggaan spreekt, heeft Huub het gedaan!.............mooi!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_56108644
En wederom gunt Brian iemand zijn borg niet terug. De eerste keer was dat zo met Nicolaas, die beloofde op te stappen als de koffer geld aan hem werd gegeven, hij ging niet maar zat wel op de stoel bij de ontslag- ronde en Brian hield hem erin.
Snapt hij niet dat Lieke gewoon naar huis wil met behoud van haar borg.
  † In Memoriam † donderdag 17 januari 2008 @ 18:00:49 #287
135305 beequeen
Lost.
pi_56108648
quote:

Van paaldansen naar een lapdance is voor Brian een makkelijke overstap. Zijne schijnheiligheid loopt dagen te zeuren om een trio en nu ineens dit. Denk dat tijdens de reguliere niet zo lekker doet als Brian het alleen maar over sex heeft......wrs onbruikbaar beeldmateriaal.
― Mark Twain
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:00:50 #288
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_56108649
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:58 schreef Marrije het volgende:

[..]

hahaha, ja grappig he! Huub (?) wilde dat Amanda hem een lapdance zou geven als ze de weddenschap zou verliezen.
Welke weddenschap?
eurobilltracker.com
pi_56108657
brian moet zo ook naar de febo (ff script voor vanavond ophalen)
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:01:07 #290
130755 Kinga
versier hier
pi_56108660
Tankstation, is dat het nieuwe 'hokje'?
pi_56108686
quote:

Amanda verteld dat Luc een potje Domino wou aangaan. Dat stelde hij voor in de jacuzi toen Brian er niet was. Tegenprestatie bij verlies, die Luc verzonnen had was een lapdance. Amanda gaf aan dat ze daar niet alleen zelf over ging (dus ook met Brian rekening ging houden daarin) Maar volgens Luc zou Brian dit wel goed vinden.

Dus Brian krijgt nog maar weer is in de gaten, wat een smerig mannetje Luc eigenlijk is naar z'n meisie. LEUK...Brian z'n gedrag naar Luc veranderd steeds meer, dit is ook weer een duw in de goeie richting!
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:02:27 #292
130755 Kinga
versier hier
pi_56108694
Wanneer vertrekt Mike nou eens?
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:03:50 #293
38396 mazaru
pi_56108719
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:01 schreef Kinga het volgende:
Het zou me niets verbazen als hij echt even een stukje mag gaan touren
pi_56108735
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:02 schreef T-lex het volgende:

[..]

Amanda verteld dat Luc een potje Domino wou aangaan. tegenprestatie bij verlies, die Luc verzonnen had was een lapdance. Amanda gaf aan dat ze daar niet alleen zelf over ging (dus ook met Brian rekening ging houden daarin)

Dus Brian krijgt nog maar weer is in de gaten, wat een smerig mannetje Luc eigenlijk is naar z'n meisie. LEUK...Brian z'n gedrag naar Luc veranderd steeds meer, dit is ook weer een duw in de goeie richting!
Ging het om Luc??
Go hard or go home
pi_56108736
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:50 schreef mistinguett het volgende:

[..]

[..]

sorry off-topic maar mijn grootste ergernis, dat mensen het werkwoord 'willen' tegenwoordig niet meer correct kunnen vervoegen.
Pleur op zeg, ik zit hier niet op een spellingstoets, vuile MIERENNEUKER..
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:05:42 #296
38396 mazaru
pi_56108739
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:02 schreef Kinga het volgende:
Wanneer vertrekt Mike nou eens?
Mike heeft het bij mij ook helemaal verpest door alles aan die rat door te lullen
pi_56108742
quote:

dus els een ijzeren paal ziet hij al als concurrentie?
ligt wel erg gevoelg bij deze jongen.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_56108749
Jaap en Huub kunnen niets anders dan een zwakke speelster naar zich toe trekken....toch zie ik het voor Huub en Jaap somber in....Jaap had er meer aan gehad dat hij en Lieke hecht samen bleven,denk nog steeds dat dat erin zit.....Huub heeft in dit spel op het moment dat hij tegen Lieke ging spelen de grootste fout begaan.....Huub gaat niet zo ver komen als hij denkt...hij is daar zo zelfverzekerd van en ziet ondertussen zijn foute beslissingen en misstappen niet....
Ze onderschatten Amanda ook schromelijk
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:07:14 #299
168951 STAP01
body and brain
pi_56108766
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:01 schreef Kinga het volgende:
Ik weiger woorden van die vuilak over te nemen!
Why don't you just use that thing inside your head....
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:07:23 #300
38396 mazaru
pi_56108769
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:05 schreef miesy het volgende:

[..]

dus els een ijzeren paal ziet hij al als concurrentie?
ligt wel erg gevoelg bij deze jongen.
Volgens mij had hij het over Luc zijn penis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')