Ze moeten het toch nog een beetje spannnend maken voor onsquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef ericahysterica het volgende:
brian en amanda voelen er niets voor om lieke weg te sturen zoals ik het nu beluister
Hij leest het gewoon van de plasmaquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:16 schreef fredfik het volgende:
het wordt tijd dat de rat z,n pammetjes krijgt,hij weet z,n script niet meer!!!!!!!!!
Het valt gelukkig helemaal niet op.quote:
Jaap gooit idd alle brieven door de shredder, dus dit is weer een leuk opzetje van de FEBO.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus ik dacht dat Jaap zo paranoïde was dat hij alle schrijfsels door de shredder deed?
Ik voorzie dat amanda zo bij flens moet komen......quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:16 schreef riri het volgende:
heerlijk...amanda keert haar kont tegen de krib....
Maar die komt er dan toch sowieso niet wat lult hij nu weer?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef ericahysterica het volgende:
amanda gaat lieke er deze maand inhouden.
brian ook want die wil niet dat er een andere bewoner voor terugkomt
dom juist, want als ze eruit gestemd wordt komt er geen nieuwe in. En als ze wegloopt wel!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:21 schreef Rotterdammert het volgende:
Slim van brian om Lieke erin te houden.
Bij de febo denken ze dat het klootjes volk, het niet door hebben,dat het gestuurd wordt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij leest het gewoon van de plasma
Wel als Lieke een Dennixje uithaalt en daar zijn ze misschien bang voor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar die komt er dan toch sowieso niet wat lult hij nu weer?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
Wel als ze Lieke unaniem wegstemmen. Lieke zit er nog geen jaar dus kan ze vervangen worden.
Ik zat daar fout, heb het al veranderd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geldt die regel ook voor stemmingen? Wat absurd. Zo is het spel (...) toch helemaal lamgelegd?
Ja idd, snap er ook geen zak meer van.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geldt die regel ook voor stemmingen? Wat absurd. Zo is het spel (...) toch helemaal lamgelegd?
Ah okay. Alhoewel het in de kooi altijd alle kanten op kan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:26 schreef beequeen het volgende:
Ik zat daar fout, heb het al veranderd.
Lieke baalt dat Brian Lieke's brief gelezen heeft.
Ach, uiteindelijk beslist het hokje, daar hebben Brian en Amanda niks over te zeggen. Dat weten we inmiddels.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:31 schreef petraa het volgende:
Lieke wil gewoon weg en Brian en Amanda houden het tegen. Mooi Lieke loopt volgende maand weg en er komt een nieuwe in.
Brian kan steeds minder van Amanda hebben, en Amanda pikt steeds minder zijn parabuien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:33 schreef petraa het volgende:
Amanda onderbreekt Brian en ja hoor Para komt weer boven.
daar gaan ze juist voor Lieke gaat Huub een klap verkopen en huppekee weer een nieuwe bewoner!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel als Lieke een Dennixje uithaalt en daar zijn ze misschien bang voor.
En terecht, dat hele paaldansen is natuurlijk al ordinair.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:41 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, Brian heeft aanmerkingen op het paaldansen; hij vindt haar broekje te focking ordinair, het laat teveel zien en hij wil niet dat iedereen de doos van zijn vriendin ziet.
Amandels reaktiequote:Op donderdag 17 januari 2008 17:41 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, Brian heeft aanmerkingen op het paaldansen; hij vindt haar broekje te focking ordinair, het laat teveel zien en hij wil niet dat iedereen de doos van zijn vriendin ziet.
Maar daar wordt geld mee verdiendquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
knip.
Och, zoals Sylvia het deed destijds niet, dat waren ook heel andere paaldanseressen (fitness).quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
En terecht, dat hele paaldansen is natuurlijk al ordinair.
ja dat is zijn verzinsel...dan is het goed, natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:43 schreef beequeen het volgende:
knip.
Maar daar gaat het nu niet om, zij hebben gekozen voor erotisch paaldansen. Zoals Lieke zegt 'wat meer sexy'.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, zoals Sylvia het deed destijds niet, dat waren ook heel andere paaldanseressen (fitness).
Buiten dat hok mag dat natuurlijk wel, hij moet nu nog even het imago ophouden van St. Brian, de beschermheilige van Amanda.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar daar wordt geld mee verdiend
En als ze gaat optreden vraagt ze gewoon of het publiek hen ogen dicht wil doenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Varen het volgende:
Amanda wou hebben dat iedereen weg ging met het paaldansen
Triest he. Lieke wordt er geen spat sexier door en Amanda, degene die het per se wilde, kan er helemaal niets van.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar daar gaat het nu niet om, zij hebben gekozen voor erotisch paaldansen. Zoals Lieke zegt 'wat meer sexy'.
Dat begrijp ik dan ook wel weer, eerst oefenen dan showen. Dat wij kunnen meekijken is al erg genoeg voor hunquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:44 schreef Varen het volgende:
Amanda wou hebben dat iedereen weg ging met het paaldansen
Amanda gaf als uitleg dat erotisch paaldansen sneller door de keuring zou komen van de FEBO......sex hè?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar daar gaat het nu niet om, zij hebben gekozen voor erotisch paaldansen. Zoals Lieke zegt 'wat meer sexy'.
Dat vond ik dan wel weer leuk om te zien, dat de o-zo-sexy-Amanda dit nou net niet kanquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Triest he. Lieke wordt er geen spat sexier door en Amanda, degene die het per se wilde, kan er helemaal niets van.
Overigens denk ik dat Brian het later wel goed zou vinden als er geld mee in het laatje zou komen.
Ja, was vermakelijk. Bovendien stak ze erbovenuit als een klein dikkerdje.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer leuk om te zien, dat de o-zo-sexy-Amanda dit nou net niet kan
Precies, daar waar Silsaai er nog mee wegkwam, kan nu ècht niet meer. Nu moet het sexy, en het is me toch sexyquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda gaf als uitleg dat erotisch paaldansen sneller door de keuring zou komen van de FEBO......sex hè?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:36 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Claire heeft niets aan iemand die het spel niet meer wilt wil spelen, dus zal Claire haar wel eruit stemmen lijkt me.. Dit is een soort onzichtbare toneelhaak
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:51 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
OOPS typoo.. uiteraard zonder T.. zat niet op te letten.. Ja het ligt er ook heel dik bovenop..
Precies. Amanda zei eerder dat ze gewoon een beetje gaat dansen omdat het paaldansen niet echt wil lukken....het Teaserdansje natuurlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:50 schreef Verida het volgende:
Het zal wel weer door achter ingegeven zijn dat Brian ineens problemen heeft met de kleding van Amanda.
ten eerste levert het natuurlijk prachtige tv op, zijne heiligheid die uitspreekt hoe netjes hij is en ten tweede hebben ze natuurlijk achter ook wel gezien dat Amanda er niets van bakt en het risico loopt gigantisch "voor paal" te staan zaterdag.
Als Brian dus nu zijn veto uitspreekt, hoeft Amanda zaterdag niet veel te doen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:50 schreef Verida het volgende:
Het zal wel weer door achter ingegeven zijn dat Brian ineens problemen heeft met de kleding van Amanda.
ten eerste levert het natuurlijk prachtige tv op, zijne heiligheid die uitspreekt hoe netjes hij is en ten tweede hebben ze natuurlijk achter ook wel gezien dat Amanda er niets van bakt en het risico loopt gigantisch "voor paal" te staan zaterdag.
Als Brian dus nu zijn veto uitspreekt, hoeft Amanda zaterdag niet veel te doen
hahaha, ja grappig he! Huub (?) wilde dat Amanda hem een lapdance zou geven als ze de weddenschap zou verliezen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:56 schreef noekje het volgende:
Brian: jij wil op de penis van een andere man gaan rijden.
Huh? Ik heb iets gemist geloof ik.
Kom net binnenvallen en Amanda mag geen lapdances doen bij andere mannenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:56 schreef noekje het volgende:
Van paaldansen naar een lapdance is voor Brian een makkelijke overstap. Zijne schijnheiligheid loopt dagen te zeuren om een trio en nu ineens dit. Denk dat tijdens de reguliere niet zo lekker doet als Brian het alleen maar over sex heeft......wrs onbruikbaar beeldmateriaal.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:56 schreef noekje het volgende:
Welke weddenschap?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
hahaha, ja grappig he! Huub (?) wilde dat Amanda hem een lapdance zou geven als ze de weddenschap zou verliezen.
Amanda verteld dat Luc een potje Domino wou aangaan. Dat stelde hij voor in de jacuzi toen Brian er niet was. Tegenprestatie bij verlies, die Luc verzonnen had was een lapdance. Amanda gaf aan dat ze daar niet alleen zelf over ging (dus ook met Brian rekening ging houden daarin) Maar volgens Luc zou Brian dit wel goed vinden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:56 schreef noekje het volgende:
Het zou me niets verbazen als hij echt even een stukje mag gaan tourenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:01 schreef Kinga het volgende:
Tankstation, is dat het nieuwe 'hokje'?
Ging het om Luc??quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Amanda verteld dat Luc een potje Domino wou aangaan. tegenprestatie bij verlies, die Luc verzonnen had was een lapdance. Amanda gaf aan dat ze daar niet alleen zelf over ging (dus ook met Brian rekening ging houden daarin)
Dus Brian krijgt nog maar weer is in de gaten, wat een smerig mannetje Luc eigenlijk is naar z'n meisie. LEUK...Brian z'n gedrag naar Luc veranderd steeds meer, dit is ook weer een duw in de goeie richting!
Pleur op zeg, ik zit hier niet op een spellingstoets, vuile MIERENNEUKER..quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:50 schreef mistinguett het volgende:
[..]
[..]
sorry off-topic maar mijn grootste ergernis, dat mensen het werkwoord 'willen' tegenwoordig niet meer correct kunnen vervoegen.
Mike heeft het bij mij ook helemaal verpest door alles aan die rat door te lullenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:02 schreef Kinga het volgende:
Wanneer vertrekt Mike nou eens?
dus els een ijzeren paal ziet hij al als concurrentie?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:56 schreef noekje het volgende:
Ik weiger woorden van die vuilak over te nemen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:01 schreef Kinga het volgende:
Tankstation, is dat het nieuwe 'hokje'?
Volgens mij had hij het over Luc zijn penisquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:05 schreef miesy het volgende:
[..]
dus els een ijzeren paal ziet hij al als concurrentie?
ligt wel erg gevoelg bij deze jongen.
Amanda moest Luc een lapdance geven als ze van hem verloor. Dat had Luc verzonnen als haar tegenprestatie. En volgens hem zou Brian hier helemaal geen probleem van maken. vandaar ook dat hij het ff stiekem als Amanda half lam is voorsteld als Brian er niet bij zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |