Ze moeten het toch nog een beetje spannnend maken voor onsquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:14 schreef ericahysterica het volgende:
brian en amanda voelen er niets voor om lieke weg te sturen zoals ik het nu beluister
Hij leest het gewoon van de plasmaquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:16 schreef fredfik het volgende:
het wordt tijd dat de rat z,n pammetjes krijgt,hij weet z,n script niet meer!!!!!!!!!
Het valt gelukkig helemaal niet op.quote:
Jaap gooit idd alle brieven door de shredder, dus dit is weer een leuk opzetje van de FEBO.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus ik dacht dat Jaap zo paranoïde was dat hij alle schrijfsels door de shredder deed?
Ik voorzie dat amanda zo bij flens moet komen......quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:16 schreef riri het volgende:
heerlijk...amanda keert haar kont tegen de krib....
Maar die komt er dan toch sowieso niet wat lult hij nu weer?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:20 schreef ericahysterica het volgende:
amanda gaat lieke er deze maand inhouden.
brian ook want die wil niet dat er een andere bewoner voor terugkomt
dom juist, want als ze eruit gestemd wordt komt er geen nieuwe in. En als ze wegloopt wel!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:21 schreef Rotterdammert het volgende:
Slim van brian om Lieke erin te houden.
Bij de febo denken ze dat het klootjes volk, het niet door hebben,dat het gestuurd wordt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij leest het gewoon van de plasma
Wel als Lieke een Dennixje uithaalt en daar zijn ze misschien bang voor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar die komt er dan toch sowieso niet wat lult hij nu weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |