Oh, dat zou voor ons wel leuk zijn (maar niet echt eerlijk tegenover de anderen).quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dus kan er een nieuwe in.Volgens mij gaat dat ook gebeuren.
Hmm, twijfelachtig. Ik vind de fluctuaties in stemming niet zo groot.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of Lieke ook manisch depressief zou kunnen zijn. Eerst heeft ze zogenaamd SAD (winterdepressie), dan ineens weet ze hélemaal wat ze voelt en wat ze wil. Maar volgens mij is dat allemaal fantasie... ik zie haar niet paaldansen en dj'en, sterker nog, ik vind het belachelijk voor iemand die VWO heeft gedaan en uit de sport komt.
Huub is toch gewoon een beetje ADHD?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hmm, twijfelachtig.
Ik vind overigens wel dat ze typische anti-depressivum emotie toont (...bitter weinig dus).
Ik heb altijd gedacht dat kabouter Huub zo manisch als de nete is.
Er stond een hoop informatie in en Brian heeft er een hoop aangehad.Hij heeft alleen nog geen verhaal gehaald bij de werkgever en toen was er een streamlock.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef Kevv het volgende:
Brian vertelt net hoe hij Jaaps brief in de vuilniszakken heeft gevonden en hem in elkaar heeft gezet. "Jaap zet normaal nooit het vuilnis buiten en dat is z'n fout geweest" aldus hem.
Puh-lease, hoe voelt zich echt net Sherlock Holmes himself
ff ter correctie het was een brief van Lieke die ze in 4 stukken had gescheurt en Jaap in kleinere stukjes had gescheurt, maar ze mogen de brief niet gebuiken zegt Brian en een SLquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef Kevv het volgende:
Brian vertelt net hoe hij Jaaps brief in de vuilniszakken heeft gevonden en hem in elkaar heeft gezet. "Jaap zet normaal nooit het vuilnis buiten en dat is z'n fout geweest" aldus hem.
Hij is toch ook gewoon goed bezig...is toch niet zo moeilijk om dat toe te geven. Informatie is power!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef Kevv het volgende:
OK, en die waan doet je denken dat ze MD zou kunnen zijn. Ik vind die fluctuaties in stemming echt niet extreem genoeg. Misschien is ze dan wel een heel licht gevalletje of tript ze lekker op een aardig anti-depressivumquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub is toch gewoon een beetje ADHD?![]()
Nou, whatever it is, ik vind dat Lieke zweeft en zichzelf voor de gek houdt met dat 'eigen ding doen' en 'ik voel me goed'.
Ik snap alleen niet waarom mensen een brief in een paar stukjes verscheuren en hem dan in de vuilnisbak gooien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij is toch ook gewoon goed bezig...is toch niet zo moeilijk om dat toe te geven. Informatie is power!
Je kan wel alles afkraken wat hij doet, maar met die brief is gewoon een hele goeie actie.
Lees de posts boven je.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:08 schreef ericahysterica het volgende:
weet iemand nou eigenlijk wat er in die brief staat? wat maakt die brief dan zooooo belangrijk?
Plus ik dacht dat Jaap zo paranoïde was dat hij alle schrijfsels door de shredder deed?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:10 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het er een beetje dik opleggen.
Het is toch crystal clear dat Brian getipt is door de FEBO. Alsof Brian er op zou letten wie een vuilniszak uit de bak haalt, een BS verhaal dus.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:10 schreef mazaru het volgende:
Ik snap alleen niet waarom mensen een brief in een paar stukjes verscheuren en hem dan in de vuilnisbak gooien.
Er zijn al tig keren brieven uit de zak gehaald. als je het verbrandt in een asbak of zo weet je zeker dat niemand er meer wat van kan maken.
Ik vind het er een beetje dik opleggen.
Ik snap er ook niets vanquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus ik dacht dat Jaap zo paranoïde was dat hij alle schrijfsels door de shredder deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |