Dat moet ze zeggen anders lijkt het er op dat ze weggestemt wil worden en dat mag niet uitgesproken worden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Lieke zegt dat je helemaal nog niet weg wilt x 3, maar het is haar om het even.
Wat is dat nou voor dom gelul?
Daar bedoeld ze vast mee stem me eruit.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Lieke zegt dat je helemaal nog niet weg wilt x 3, maar het is haar om het even.
Wat is dat nou voor dom gelul?
Ik begrijp het probleem niet zo goed. Claire wil niet dat Lieke weg gaat, en Lieke wil niet weg. Waarom nemen ze dan soort van afscheid?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:29 schreef Donnie29 het volgende:
Pff ze zit er dus voor spek en bonen, het spel kan haar middelvinger krijgen, ze sluit zich bij niemand aan. En doet dr EIGEN DING.. nutteloos voor het spel dus opzouten maar.
Op zich verschilt ze daarin dan niet zoveel met Brian en Amanda van de afgelopen maanden, ben dus benieuwd. Lieke erin houden heeft voor de redactie als voordeel dat Brian niet meer zo in de kijker is bij de lookiesquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:29 schreef Donnie29 het volgende:
Pff ze zit er dus voor spek en bonen, het spel kan haar middelvinger krijgen, ze sluit zich bij niemand aan. En doet dr EIGEN DING.. nutteloos voor het spel dus opzouten maar.
Lieke heeft ook 7 maanden tegen Huub gezegd dat ze van hem hield, terwijl ze eigenlijk bedoelde dat ze hem haatte en bang voor hem wasquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem niet zo goed. Claire wil niet dat Lieke weg gaat, en Lieke wil niet weg. Waarom nemen ze dan soort van afscheid?Claire kan Lieke er toch gewoon in houden?
Lieke geeft toch aan dat ze met haar borg naar huis wil, dus of ze word er uit gestemd of ze vertrekt na een jaar, in mei dus.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem niet zo goed. Claire wil niet dat Lieke weg gaat, en Lieke wil niet weg. Waarom nemen ze dan soort van afscheid?Claire kan Lieke er toch gewoon in houden?
Claire heeft niets aan iemand die het spel niet meer wilt spelen, dus zal Claire haar wel eruit stemmen lijkt me.. Dit is een soort onzichtbare toneelhaakquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
ff tussendoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:29 schreef Donnie29 het volgende:
Kan ook in opdracht van achter zijn natuurlijk, Sylvia kwam ook met zo'n wazig verhaal over gevoel, zelf denk ik gewoon een toneelhaak en er een verhaaltje om heen maken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of Lieke ook manisch depressief zou kunnen zijn. Eerst heeft ze zogenaamd SAD (winterdepressie), dan ineens weet ze hélemaal wat ze voelt en wat ze wil. Maar volgens mij is dat allemaal fantasie... ik zie haar niet paaldansen en dj'en, sterker nog, ik vind het belachelijk voor iemand die VWO heeft gedaan en uit de sport komt.
wat is dat nou voor onzin, alsof je als je VWO hebt gedaan nooit meer in je leven zou mogen paaldansen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me af of Lieke ook manisch depressief zou kunnen zijn. Eerst heeft ze zogenaamd SAD (winterdepressie), dan ineens weet ze hélemaal wat ze voelt en wat ze wil. Maar volgens mij is dat allemaal fantasie... ik zie haar niet paaldansen en dj'en, sterker nog, ik vind het belachelijk voor iemand die VWO heeft gedaan en uit de sport komt.
Lieke maakt geen tv dus Lieke moet weg? Zo beter? Trouwens Lieke wilt weg..quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ff tussendoor
volgens mij zitten ze daar allemaal voor spek en bonen
euuh tenminste niet om een spel te spelen
want het spel is allang overleden
gaat nu aleen nog maar om tv maken
dus iemand verwijten dat hij/zij "het spel" niet speelt is pure nonsens
Voor een onzichtbare toneelhaak ligt het er allemaal wel erg dik bovenopquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:36 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Claire heeft niets aan iemand die het spel niet meer wilt spelen, dus zal Claire haar wel eruit stemmen lijkt me.. Dit is een soort ontzichtbare toneelhaak
Ja, dat van Sylvia hou ik zeker in mijn achterhoofd... zelfde verloop inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kan ook in opdracht van achter zijn natuurlijk, Sylvia kwam ook met zo'n wazig verhaal over gevoel, zelf denk ik gewoon een toneelhaak en er een verhaaltje om heen maken.
De 'onzin' zit hem er voor mij in dat ze die dingen helemaal nog niet kan en desondanks nu ineens denkt te kunnen gaan doen zonder enige achtergrond. Ik vind dat hyper overkomen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is dat nou voor onzin, alsof je als je VWO hebt gedaan nooit meer in je leven zou mogen paaldansen.
Het is misschien wel een leuke bezigheid die ook nog wat opbrengt terwijl je rondkijkt wat je nu eigenlijk verder wil.
Waarom niet proberen gebruik te maken van je tv bekendheid van het afgelopen jaar. Heb je in ieder geval niet voor jodokus in die kooi gezeten.
Het is overigens wel een heel goede zet van Lieke vind ik persoonlijk. Ze zet nu het hokje en Huub enorm voor het blok. Huub kan niet meer zeggen dat het door hem komt of door zijn getreiter dat ze weg gaat. Ze gaat gewoon weg omdat ze het wel gezien heeft in dat gekkenhuis. En het hokje kan nu nooit meer waarmaken dat de stemmingsrondes eerlijk verlopen en zonder inmenging van het hokje zijn gegaan.
Op het filmpje van afgelopen week vond ik dat het best goed ging, dat het imho alleen nog het aan elkaar breien van een aantal bewegingen was. Ze heeft ook op haar verjaardag al een keer paaldansen gedaan dacht ik en ook toen vond ik het best goed gaan. Ze heeft volgens mij ook al eens verteld dat ze in discotheken heeft gedanst e.d. Dus zo out of the blue komt dit niet. Bovendien kunnen ze achter al aangegeven hebben dat er al een aantal 'optredens' geboekt staan, net zoals de optredens voor Brian en Huub en Jaap al een aantal weken bekend zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
De 'onzin' zit hem er voor mij in dat ze die dingen helemaal nog niet kan en desondanks nu ineens denkt te kunnen gaan doen zonder enige achtergrond. Ik vind dat hyper overkomen.
OOPS typoo.. uiteraard zonder T.. zat niet op te letten.. Ja het ligt er ook heel dik bovenop..quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:40 schreef David_Aames het volgende:
[..]
Voor een onzichtbare toneelhaak ligt het er allemaal wel erg dik bovenop
Ja dus kan er een nieuwe in.Volgens mij gaat dat ook gebeuren.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:56 schreef Disana het volgende:
Jaap houdt ook nog serieus rekening met diskwalificatie omdat het niet mis is wat er allemaal is gezegd.
Wat houdt dat eigenlijk precies in, weggestuurd worden?
Yep dat vermoeden heb ik nu ook wel na Jaap zijn woorden..quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dus kan er een nieuwe in.Volgens mij gaat dat ook gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |