Welkequote:Op donderdag 17 januari 2008 08:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben met de trein naar 't werk gegaan. Heb onderweg fijn een tekenfilmserie zitten kijken. Relaaaaxed.
Ben ik ook niet hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Niet zo cranky.
Ik bedoel het goed.
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Foster's Home for Imaginary Friends.
Zoek op youtube maar eens op The Best of Cheese.quote:
Ik zal als ik thuis ben wel is gaan zoeken, kan nu niet echt op Youtube... proxy enzoquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zoek op youtube maar eens op The Best of Cheese.Of It's Hot in Topeka. Het is echt enorm grappig.
Ik moet vandaag daadwerkelijk aan de slagquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:29 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zit al een halfuur te niksen. 1 call gehad, en die moest ik doorverbinden.Lekker rustig!
Ik ook... en dan moet ik morgen ook nog is naar Rijswijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:37 schreef Lynx666 het volgende:
Computer heeft er ook al geen zin in.
Op de computer?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ook... en dan moet ik morgen ook nog is naar Rijswijk [afbeelding]
Was het maar zo'n feest, dan kon ik tenminste thuis blijven.quote:
Fijn om te wetenquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:42 schreef Arjan007 het volgende:
ik ben bezig aan men eerste koffie en ik moet altijd scheiten na 2 a 3 koffie. Begin het nu al te voelen haha
Kapper? Je moet toch werken?quote:
* Bellerophon voelt... Hmm de tondeuse gaat er weer overheen dit weekendquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:48 schreef Lynx666 het volgende:
Hmm.. bedrijfskapper!
*balletje opgooit bij de directie*
Ik moet ook hoog nodig..
Ik werk altijd van 8 tot 1.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kapper? Je moet toch werken?
Wist ik niet, nu welquote:
Dat is nou precies wat ik wilde wetenquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:42 schreef Arjan007 het volgende:
ik ben bezig aan men eerste koffie en ik moet altijd scheiten na 2 a 3 koffie. Begin het nu al te voelen haha
Nou dan weet je het nuquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat ik wilde weten
tjah het is maar waar je trots op kan zijnquote:
Hey Droxz, hebben we nog een beetje zin vandaag?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
mogguh droxzquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
heb ook genoeg te doen, maar weet bij god niet hoe ik het moet doen... het wordt klakkeloos op mijn bord geflikkerd met de boodschap, over een week af, succes!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk heb ik 'genoeg te doen op mijn werk, maar geen zin' vandaag![]()
Sterf bitch!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey Droxz, hebben we nog een beetje zin vandaag?
mogguh Bellerquote:
I'll take that as a no...quote:
Heftig, nah als je toch niks te doen hebt mag je mij wel helpen met mijn RfCquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
Weer op werk,
moest 1 persoon terugbellen en alweer gedaan
Behalve de bevestiging dat er echt iets aan die verdediging gedaan moet wordenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:14 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Ajax had gisteren NIKS te zoeken in Breda!!!![]()
![]()
![]()
sorry... moest er ff uit
zo danquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Volgens mij gaat er straks iemand taart uitdelen...
Behoorlijk ja. Kon er in het stadion weinig mee zitten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Behalve de bevestiging dat er echt iets aan die verdediging gedaan moet worden
De tyfus jij hebt dus ECHT niks te doenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Want dit is mijn 10.000e post op dit forum...
Eet smakelijk allemaal
[ afbeelding ]
Heftige taartquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Eet smakelijk allemaal
[ afbeelding ]
* WhiteLightning snoept snel de stukjes banaan vd taartquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Eet smakelijk allemaal
[ afbeelding ]
Mogguh WLquote:
Dat lijkt mij ook jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Kon er in het stadion weinig mee zitten.2x in 1 Seizoen Ajax verslaan is voor ons al verwennerij als NAC supporter
Dit jaar valt wel mee hoor... Doe nu weer rustig aan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
De tyfus jij hebt dus ECHT niks te doen![]()
Gefeliciteerd!!![]()
Maar goed, we zijn door, en het seizoen gaat toch al boven verwachting goed. Voor het eerst in zoveel jaar, dat m'n seizoenskaart z'n geld waard isquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja![]()
Maar het is gewoon dramatisch, en dan moet Heitinga overtredingen gaan maken om de schade nog enigzins te beperken. Om te huilen gewoon
En ik zeg als Ajacied zijnde dat NAC volledig terecht gewonnen heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar goed, we zijn door, en het seizoen gaat toch al boven verwachting goed. Voor het eerst in zoveel jaar, dat m'n seizoenskaart z'n geld waard is
nee, emanualsonquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja![]()
Maar het is gewoon dramatisch, en dan moet Heitinga overtredingen gaan maken om de schade nog enigzins te beperken. Om te huilen gewoon
Ja ok, je hebt altijd baas boven baas natuurlijk, maar voor mij is het veelquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
10.000, da's niets man
(nou ja.. met dit account heb ik er wat minder)
Dank uquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik zeg als Ajacied zijnde dat NAC volledig terecht gewonnen heeft.
Maar wat ik niet snap van NAC (het bestuur dan) waarom doen ze zo vaag of het contract van Bradts (zo was het toch?)
je moet je pas zorgen gaan maken als je tong80 voorbijgaatquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja ok, je hebt altijd baas boven baas natuurlijk, maar voor mij is het veel
Emanualson en Maduro... strik eromheen en verkopenquote:
Ja want volgens mij doet hij het toch gewoon ontzettend goed? Zo'n coach wil je dan toch behouden... lijkt mij hoor. Ik hoop voor NAC dat hij wel blijft, hij komt in mijn optiek over als een goede coachquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dank u![]()
Dat snappen wij ook niet eigenlijk. Hij doet het goed met de middelen die hij heeft. We hebben een Directeur (Theo Mommers) die goed is met financien, maar weinig verstand heeft van voetballen
gelukkig wordt emanuelson nog door van basten geselecteerd, en niet tim de clerquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Emanualson en Maduro... strik eromheen en verkopen
Daar ben ik het dus ook mee eens. HIj komt in de pers nogal over als een boer, maar hij heeft z'n zaakjes op orde. John Karelse is een prima assistent, en met de middelen die we hebben, gaat het gewoon goed.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja want volgens mij doet hij het toch gewoon ontzettend goed? Zo'n coach wil je dan toch behouden... lijkt mij hoor. Ik hoop voor NAC dat hij wel blijft, hij komt in mijn optiek over als een goede coach
van bastenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig wordt emanuelson nog door van basten geselecteerd, en niet tim de cler![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben ik nog zieligerquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:33 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb er pas 7000 en een beetjeen ik zit hier al van zomer 2003.
Ik hoop het wel hoor, het zou niet slim zijn in ieder geval... Maar we wachten rustig afquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus ook mee eens. HIj komt in de pers nogal over als een boer, maar hij heeft z'n zaakjes op orde. John Karelse is een prima assistent, en met de middelen die we hebben, gaat het gewoon goed.
Maarja... het is wel vaker gek gegaan bij NAC (Cees Lok, Pierre van Hooijdonk)... dus het is afwachten
doe maar rijkaardquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
van basten![]()
Landzaat![]()
![]()
![]()
Gelukkig gaat van Basten na het EK weg, en dan... van Gaal? de Haan?
Brandts zal wel beschikbaar zijnquote:
Stoer!quote:
Ja kan ook wel, bedoel die heeft nu meer ervaring opgedaan, dan de eerste keer met Oranjequote:
*achter BL gaat staan*quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Voetbal... ja echt? [afbeelding]
hij is idd goed op wegquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja kan ook wel, bedoel die heeft nu meer ervaring opgedaan, dan de eerste keer met Oranje
Cruijff zal het nooit gaan doen, die is te bang om onderuit te gaan, Michels gaat een beetje lastigquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is idd goed op weg
NL coaches van Barcelona in Primera División
Coach Duels PD Zeges Winst %
1. Johan Cruijff 306 183 59%
2. Frank Rijkaard 171 105 61%
3. Rinus Michels 204 105 51%
4. Louis van Gaal 133 72 54%
ik moest heel hard lachenquote:
Zonde... kan ik hier niet zienquote:
Forum Opties | |
---|---|