* Bellerophon voelt... Hmm de tondeuse gaat er weer overheen dit weekendquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:48 schreef Lynx666 het volgende:
Hmm.. bedrijfskapper!
*balletje opgooit bij de directie*
Ik moet ook hoog nodig..
Ik werk altijd van 8 tot 1.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kapper? Je moet toch werken?
Wist ik niet, nu welquote:
Dat is nou precies wat ik wilde wetenquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:42 schreef Arjan007 het volgende:
ik ben bezig aan men eerste koffie en ik moet altijd scheiten na 2 a 3 koffie. Begin het nu al te voelen haha
Nou dan weet je het nuquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat ik wilde weten
tjah het is maar waar je trots op kan zijnquote:
Hey Droxz, hebben we nog een beetje zin vandaag?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
mogguh droxzquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
heb ook genoeg te doen, maar weet bij god niet hoe ik het moet doen... het wordt klakkeloos op mijn bord geflikkerd met de boodschap, over een week af, succes!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk heb ik 'genoeg te doen op mijn werk, maar geen zin' vandaag![]()
Sterf bitch!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey Droxz, hebben we nog een beetje zin vandaag?
mogguh Bellerquote:
I'll take that as a no...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |