tjah het is maar waar je trots op kan zijnquote:
Hey Droxz, hebben we nog een beetje zin vandaag?quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
mogguh droxzquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
heb ook genoeg te doen, maar weet bij god niet hoe ik het moet doen... het wordt klakkeloos op mijn bord geflikkerd met de boodschap, over een week af, succes!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk heb ik 'genoeg te doen op mijn werk, maar geen zin' vandaag![]()
Sterf bitch!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey Droxz, hebben we nog een beetje zin vandaag?
mogguh Bellerquote:
I'll take that as a no...quote:
Heftig, nah als je toch niks te doen hebt mag je mij wel helpen met mijn RfCquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:11 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
Weer op werk,
moest 1 persoon terugbellen en alweer gedaan
Behalve de bevestiging dat er echt iets aan die verdediging gedaan moet wordenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:14 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Ajax had gisteren NIKS te zoeken in Breda!!!![]()
![]()
![]()
sorry... moest er ff uit
zo danquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Volgens mij gaat er straks iemand taart uitdelen...
Behoorlijk ja. Kon er in het stadion weinig mee zitten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Behalve de bevestiging dat er echt iets aan die verdediging gedaan moet worden
De tyfus jij hebt dus ECHT niks te doenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Want dit is mijn 10.000e post op dit forum...
Eet smakelijk allemaal
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |