Niet zo klagen. Mijn scrollknopje is stuk terwijl ik net een nieuwe feature had ingesteldquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hm, m'n zus heeft m'n muist geleend en ik ben aangewezen op de tab. Wat zijn computers toch vreselijke apparaten.
Krakers?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Mensen die hun naam niet zeggen als ze je bellen!
quote:De 19-jarige deelneemster Bregje, die in de aflevering van afgelopen dinsdag trots zei dat ze met meer dan vijftig jongens het bed te hebben gedeeld,
Zaad van 50 jongens in haar mond, bijvoorbeeld.quote:Ze heeft smerige, denigrerende, respectloze dingen over zich heen gekregen”,
Ach ga toch weg. Ik weet gewoon uitstekend wie de graaiers en onderdrukkers zijn. Rechts verzint altijd wel een excuus om te graaien, is het de ene keer omdat 'arme mensen nu eenmaal dom zijn' de andere keer 'moeten arme mensen gewoon van hun luie reet af komen'quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop, vanaf de wieg al geleerd dat "rechts" slecht is.
Als je in de pubertijd komt zal je wel bijdraaien, ga je je afzetten tegen je ouders enzo
Mag je eigenlijk al stemmen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ach ga toch weg. Ik weet gewoon uitstekend wie de graaiers en onderdrukkers zijn. Rechts verzint altijd wel een excuus om te graaien, is het de ene keer omdat 'arme mensen nu eenmaal dom zijn' de andere keer 'moeten arme mensen gewoon van hun luie reet af komen'
Tsja.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ach ga toch weg. Ik weet gewoon uitstekend wie de graaiers en onderdrukkers zijn. Rechts verzint altijd wel een excuus om te graaien, is het de ene keer omdat 'arme mensen nu eenmaal dom zijn' de andere keer 'moeten arme mensen gewoon van hun luie reet af komen'
Tsja.
Over moslims mag je alles zeggen, over gerefo's niet. Goed dat iemand er wat tegen durft te doen.quote:Ophef over column Barnevels raadslid
16-01-2008 09:50 | Van onze correspondent
BARNEVELD - In Barneveld is ophef ontstaan over een oudejaarscolumn van Pro’98-fractievoorzitter mevrouw M. Rosbergen. Zij roept daarin op tot een „krachtige samenwerking van progressieve partijen.” Reden voor de oproep is „dat Barneveld steeds meer een reformatorisch dorp wordt.”
De column is in december gepubliceerd op de website van Pro’98, een plaatselijk samenwerkingsverband van Pro Barneveld, PvdA en D66. Rosbergen schrijft daarin: „Het lijkt er sterk op dat de groei van de SGP gestaag zal doorzetten in Barneveld en dat is iets waar we ons op moeten voorbereiden. Deze groep Barnevelders kenmerkt zich door hun sterke onderlinge band met elkaar en de kerk. Daarom krijgen die groepen zoveel voor elkaar.” Als voorbeelden noemt ze de bouw van twee grote kerken en de snelle komst van het reformatorische Witsiuscollege.
Bijna een maand na dato zijn haar opmerkingen opgepikt door de Barneveldse Krant, die gisteren uitpakte met de kop ”Pro’98 vreest ’refodorp’ Barneveld”. Volgens het artikel merkte Rosbergen desgevraagd op dat ze bang is dat de gestage groei van de SGP uiteindelijk consequenties zal hebben voor het openbaar bestuur. Daarmee duidt ze op zondagsopenstellingen.
SGP-fractievoorzitter G. S. Schotanus zegt zich niet te herkennen in het beeld dat Rosbergen oproept. Hij wijst erop dat de SGP bij de laatste verkiezingen slechts 27 stemmen meer had dan de keer ervoor. Hij vindt de vrees van Rosbergen voor een toenemende reformatorische invloed in Barneveld op grond van de bouw van twee kerken en een school „niet gegrond.”
In een reactie zegt Rosbergen zich te verbazen over de ophef. „Het woord ”bang” heb ik niet gebruikt. Ik heb slechts zaken geconstateerd. Wat mij is opgevallen is dat bijvoorbeeld het Witsiuscollege door gezamenlijk optreden vrij vlot geregeld was.” Wat haar betreft gaat het om een inmiddels oude column. „De aanleiding was dat er tijdens de gemeenteraadsvergadering in december maar een kleine meerderheid voor het theater stemde.”
Schotanus noemt Rosbergens column stigmatiserend. „Ze neemt hem niet terug. Wat ze doet, is een groep die bij een bepaalde kerkelijke denominatie hoort, wegzetten alsof die zaken sneller kan regelen. Wij moeten ons ook aan de wettelijke richtlijnen houden, net als wie dan ook.”
Mijn zaad is niet denigrerend en zeker respectvol.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:29 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zaad van 50 jongens in haar mond, bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:51 schreef Chewie het volgende:
Best een topic met potentie. Beetje jammer dat TS weer de kant op gaat van de corporatie's zijn "evil" en beheersen de overheid.
Met zo'n opmerking verdien je ook wel een ban eigenlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef Monidique het volgende:
[..]. Sorry Chewie, en dan kom ik met mijn baggeropmerking.
Dat staat buiten kijfquote:Nou, eerst mag TS wel wat aan zijn zinnen en alinea's doen.
Toevallig een stukje van die aflevering gezien en ik vroeg me toch echt af welke 50 jongens zo wanhopig waren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:25 schreef Gabry het volgende:
Seksrel Bregje door sms'je in EO-programma
[..]
![]()
Gezien de foto's zou ik het er wel op kunnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toevallig een stukje van die aflevering gezien en ik vroeg me toch echt af welke 50 jongens zo wanhopig waren.
http://www.nytimes.com/2008/01/18/world/asia/18china.html?_r=2&oref=slogin&oref=sloginquote:More than 100 people are under investigation and several government officials have been detained or removed from office in central China after a dispute in early January in which a group of city officials beat a bystander to death.
The government investigation, which was reported by state-run news outlets here, was touched off by bloggers in China who were outraged that a 41-year-old man had been fatally beaten while trying to use his cellphone to photograph a dispute between villagers and city inspectors.
zoals ik dinsdag al zei is ze te dom om te poepen en gezegend met een flink minderwaardigheidscomplex. Bovendien heeft ze echt een heel lelijke bek wanneer ze lacht of m opendoet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toevallig een stukje van die aflevering gezien en ik vroeg me toch echt af welke 50 jongens zo wanhopig waren.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=6258637&md5=93d48f0c24945b138d190dd1650dc63cquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:10 schreef Monidique het volgende:
Is ze zo verkeerd dan?
En het probleem isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
zoals ik dinsdag al zei is ze te dom om te poepen en gezegend met een flink minderwaardigheidscomplex.
Die hoeft ze ook alleen maar open te doen om wat te ontvangenquote:Bovendien heeft ze echt een heel lelijke bek wanneer ze lacht of m opendoet.
Kettingrookster Lilly Allen krijgt miskraamquote:De 22-jarige Lily Allen (...) zwanger van haar eerste kind dat ze samen met Chemical Brother Ed Simons (37) had verwekt (...) rookte tijdens haar zwangerschap een pakje sigaretten per dag
Rock_de_Braziliaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:54 schreef Reya het volgende:
Wie kijkt er uberhaupt naar dat programma?
Tjaaa. dat heb je met die zgn rechtsstaten..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:41 schreef Gabry het volgende:
Ik heb het wel weer gezien voor vandaag. Alweer PvdA schandalen en loze beloftes. Eigenlijk zouden ze voor al hun wandaden aangeklaagd moeten kunnen worden.
met balls, I presume ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:14 schreef Monidique het volgende:
Ik ga vanmiddag poolen./
voorlopig niet.quote:
Dat dus. Ik ga de NSFW foto's hier niet bekijken, maar in die serie was voornamelijk haar gezicht in beeld en dat was nou niet echt charmant.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
zoals ik dinsdag al zei is ze te dom om te poepen en gezegend met een flink minderwaardigheidscomplex. Bovendien heeft ze echt een heel lelijke bek wanneer ze lacht of m opendoet.
Type kapster.
probeer eens start>uitvoeren> command > ipconfig?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe kan ik er achterkomen welke internetprovider mijn schoonzus heeft in haar studentenhuis zonder dat ik daarvoor haar huisbaas hoef te bellen? Voor de goede orde ik kan (ook) niet in de router komen om de instellingen te bekijken.
Omdat (invloed)rijke extremisten in het midden-oosten door die Wildersfilm de "dreiging" die van het Westen uitgaat een religieuze dimensie kunnen geven en daardoor mensen kunnen mobiliseren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:51 schreef Autodidact het volgende:
AEL komt met tegenfilm op Wilders
Je zou toch zeggen dat de AEL en Wilders in een ander tijdperk leven. Tegenwoordig zie je dit soort filmpjes elke dag op youtube en dat soort sites verschijnen. Qua inhoud dus niets nieuws onder de zon. Waarom zou de Oemma wel in de fik vliegen om deze film, als het bij die youtube films niet zo gaat?
Bien étonnés de se trouver ensemble...quote:De voornaamste oppositiebeweging, de Moslim Broederschap, reageerde instemmend op de resolutie van het EP. Een parlementariër en voorman van de broederschap, Hussein Mohammed Ibrahim, zei dat „mensenrechten een internationale taal zijn geworden”. Wanneer het EP spreekt over marteling in Egypte of over processen voor militaire tribunalen, dan spreekt het over echte dingen die hier echt gebeuren, aldus Hussein Mohammed Ibrahim.
De domeinnaam opzoeken die bij het ipadres van het internetabbo hoort, dat is bijna altijd de domeinnaam van de provider.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe kan ik er achterkomen welke internetprovider mijn schoonzus heeft in haar studentenhuis zonder dat ik daarvoor haar huisbaas hoef te bellen? Voor de goede orde ik kan (ook) niet in de router komen om de instellingen te bekijken.
Hoezo? Antimoslimfilms zijn er genoeg op het internet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Omdat (invloed)rijke extremisten in het midden-oosten door die Wildersfilm de "dreiging" die van het Westen uitgaat een religieuze dimensie kunnen geven en daardoor mensen kunnen mobiliseren.
Ja, maar die zijn niet gemaakt door politici of anderen die een volk vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hoezo? Antimoslimfilms zijn er genoeg op het internet.
Thnx!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De domeinnaam opzoeken die bij het ipadres van het internetabbo hoort, dat is bijna altijd het domeinnaam van de provider.
Thnx!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
probeer eens start>uitvoeren> command > ipconfig?
Maar waarom vliegt de Oemma niet in de fik bij de film van bijvoorbeeld Dawkins, die niet alleen de islam afkraakt, maar het hele domein dat religie heet?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn niet gemaakt door politici of anderen die een volk vertegenwoordigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |