Dat lukt haar dan aardig. Ik dacht eerst dat ze een ernstige ziekte had vanwege haar broodmagere uiterlijkmaar ze bleek dus een schrijfster te zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker opmerkelijk. Dat wil ze ook graag zijn
gewoon, iemand die fundamtalistische gedachten heeft bij televisieprogramma's.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk Paul de Leeuw.
Wat is een tv-extremist?
Of zussen. Zij heeft immers je muis.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hm, m'n zus heeft m'n muist geleend en ik ben aangewezen op de tab. Wat zijn computers toch vreselijke apparaten.
Joost Prinsen zat deze week nog bij De wereld draait door. Volgens mij kwam er gewoon weer een nieuw seizoen aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nou ja, de meeste programma's zijn om te huilen zo slecht en als er dan eens een juweeltje tussen zit, verdwijnt het binnen een jaar terwijl de PO juist voor aparte programma's moet zorgen. In ernst, er is geen enkel programma waar ik eens goed voor ga zitten. Vroeger was er Met het mes op tafel, maar dat bestaat ook niet meer, dacht ik.
Dat bestaat nog steeds hoor en Milou zingt nog steeds valsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
Nou ja, de meeste programma's zijn om te huilen zo slecht en als er dan eens een juweeltje tussen zit, verdwijnt het binnen een jaar terwijl de PO juist voor aparte programma's moet zorgen. In ernst, er is geen enkel programma waar ik eens goed voor ga zitten. Vroeger was er Met het mes op tafel, maar dat bestaat ook niet meer, dacht ik.
Ze is duivels.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Of zussen. Zij heeft immers je muis.
Echt? Briljant. Is de verlopen pianist er nog steeds?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat bestaat nog steeds hoor en Milou zingt nog steeds vals
denk het wel ja. Volgens mij was het laatst nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Echt? Briljant. Is de verlopen pianist er nog steeds?
Hahaha, hij had een leeftijdsgenoot een keer bij zich, voor het goede doel ofzo, die speelde met hem theater in de jaren 70 ofzo. Zegt ie ineens zoiets als: Zoals vroeger bij het afscheid nemen in het hotel: vind u het goed als ik aan u denk bij het masturberen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:35 schreef Zwaardvisch het volgende:
Joost is een onderschat talent. Er zijn maar weinig presentators waar je je zo vreselijk aan kan ergeren maar die er tegelijkertijd voor zorgen dat je juist daarom naar een programma kijkt. En vergeet zijn sketches voor Klokhuis niet.
Als Balkenende zegt dat er geen recessie komt, dan komt 'ie er niet, tenzij Rutte zegt van wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:29 schreef Klopkoek het volgende:
Wat een lul is Rutte ook. Die man probeert expres een recessie aan te praten voor electoraal gewin. Roep het maar hard genoeg, maak mensen onzeker, en de recessie komt er nog ook. Wat een klootzak, electoraal proberen te profiteren door ellende over het land proberen uit te storten.
En hij komt weer natuurlijk met een standaardriedel over het ontslagrecht...
Alles wat Balkenende heeft gezegd in zijn vier kabinetten is waar gebleken!*quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:06 schreef Gabry het volgende:
Als Balkenende zegt dat er geen recessie komt, dan komt 'ie er niet, tenzij Rutte zegt van wel.
Dat verklaart een hoop, vanaf de wieg al geleerd dat "rechts" slecht is.quote:
quote:
Mensen die dit zeggen mogen per direct tegen de muur.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:58 schreef Aoristus het volgende:
moggel
Dat werkt om de één of andere reden alleen andersom. Rechts opgevoede kinderen willen nog weleens in een kraakpand terecht komen. Andersom gebeurt pas op veel latere leeftijd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop, vanaf de wieg al geleerd dat "rechts" slecht is.
Als je in de pubertijd komt zal je wel bijdraaien, ga je je afzetten tegen je ouders enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |