De wet BIBOB wordt inderdaad misbruikt om 'onfatsoenlijke' horecagelegenheden te sluiten, terwijl de wet daarvoor niet bedoeld is.quote:
Ik lees situatieschetsen van nu, en situatieschetsen over hoe het er over 10 jaar uit zal gaan zien, tesamen met conspiracy theorieeen.quote:
Kom zeg, zolang houdt de mensheid dat niet vol.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:46 schreef LXIV het volgende:
Misschien over 25 jaar weer flower-power.
Slag in rond neuken, bier, rock 'n roll.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kom zeg, zolang houdt de mensheid dat niet vol.
Ik verwacht de flowerpower hype tussen het EK en de Olympische spelen in.
Mijn plannen voor het weekendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:04 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Slag in rond neuken, bier, rock 'n roll.
Dat is inderdaad een behoorlijk slechte zaak. Ik blow niet, vrijwel nooit, maar ik ben blij dat ik zo wiet kan halen als het moet, dat anderen zo wiet kunnen halen als zij dat willen en dat ik niet belemmerd word door kortzichtig moralisme.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Weer een stoner die bang is zijn dagelijkse blowtje kwijt te raken
Dat vind ik ook prima, maar de enige reden dat ik tegen zo'n verbod zou zijn is omdat het een verbod is...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een behoorlijk slechte zaak. Ik blow niet, vrijwel nooit, maar ik ben blij dat ik zo wiet kan halen als het moet, dat anderen zo wiet kunnen halen als zij dat willen en dat ik niet belemmerd word door kortzichtig moralisme.
Uiteraard. Dat is toch de primaire reden om tegen verboden te zijn?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prima, maar de enige reden dat ik tegen zo'n verbod zou zijn is omdat het een verbod is...
Eigenlijk wel ja..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat is toch de primaire reden om tegen verboden te zijn?
Ook die Rock 'n' Roll? Is dat niet een beetje 1910?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mijn plannen voor het weekend
En dan ga ik ook nog roken ook![]()
Nee, hij vindt de gristenterreur niet leuk. En terecht.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:06 schreef Burghardt het volgende:
Volgens mij vindt TS democratie niet leuk.
Ik ben ook al een ouwe lulquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:29 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ook die Rock 'n' Roll? Is dat niet een beetje 1910?
Nee, de gristenen claimen nu het allenrecht op normen en waarden en willen dat de rest van de maatschappij door de strot jensen. Dat is heel wat anders dan dat D66-ers een gebrek aan normen zouden willen zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:46 schreef LXIV het volgende:
Het is wat de mensen willen, anders was er niet massaal CDA/CU gestemd. Dat een kleine minderheid van de bevolking, aka D66-adepten, liever een totaal gebrek aan normen ziet is jammer voor hen.
Was het ook niet, maar iedereen geloofde Pimmetje op z'n kale knikker. Overigens was Paars 2 wel aan wat nieuw elan toe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
Paars was dus blijkbaar zo slecht nog niet
Gevolg van democratie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:30 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee, hij vindt de gristenterreur niet leuk. En terecht.
En het einde.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Sharia, ook een gevolg van democratie.
Welnu, het zijn óf de normen&waarden van christlelijk rechts die de maatschappij opgelegd worden, óf die van de links-liberalen. Maar dat de maatschappij beïnvloed wordt door de ideeën en idealen van de aanwezige machthebbers en opiniemakers, dat is toch niets nieuws?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:37 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee, de gristenen claimen nu het allenrecht op normen en waarden en willen dat de rest van de maatschappij door de strot jensen. Dat is heel wat anders dan dat D66-ers een gebrek aan normen zouden willen zien.
Het gaat me niet om de belangstelling, het gaat me om het ontnemen van vrijheden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Welnu, het zijn óf de normen&waarden van christlelijk rechts die de maatschappij opgelegd worden, óf die van de links-liberalen. Maar dat de maatschappij beïnvloed wordt door de ideeën en idealen van de aanwezige machthebbers en opiniemakers, dat is toch niets nieuws?
Wat jou dwarszit is dat het niet jouw ideeën zijn die nu in de belangstelling staan. Want hoeveel jarenlang zijn zaken als de multikul, ontwapening, vrij drugsgebruik, homofilie etc. niet gepropageerd?
Christenterreur, terreur. Net alsof er mensen vervolgd of afgemaakt worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:16 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Net zoals de gristenterreur.
Haha. Voor jou zeker wel!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:19 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de belangstelling, het gaat me om het ontnemen van vrijheden.
(Mooie typo trouwens!)
Er wordt heel hard gewerkt aan het ontnemen van vrijheden, alles onder het mom van 'wij weten wel wat goed voor u is, wij weten hoe u uw leven moet leven.'. Alles moet daarvoor wijken. Dat is rechtstreeks staatsterreur.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Christenterreur, terreur. Net alsof er mensen vervolgd of afgemaakt worden.
Wat meer aandacht voor de traditionele waarden en er wordt meteen van terreur gesproken. Net alsof Nederland onder Grijs IV (Balkenende) niet nog steeds één van de meest liberale en vrijzinnige landen ter wereld is.
Vervolgt ja. Coffeeshops worden gesloten en kwekers worden opgerold. Het is pure inquisitie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Christenterreur, terreur. Net alsof er mensen vervolgd of afgemaakt worden.
Het gaat hard de verkeerd kant op. Weet je het franse meisje nog dat zogenaamd sprong vanwege paddo's? Ze had geen paddo's gebruikt maar we staan op de rand van een paddo-verbod. De staat liegt keihard om ons onze vrijheden af te nemen. Revolutie!quote:Wat meer aandacht voor de traditionele waarden en er wordt meteen van terreur gesproken. Net alsof Nederland onder Grijs IV (Balkenende) niet nog steeds één van de meest liberale en vrijzinnige landen ter wereld is.
Dat is volstrekt niet relevant. Meer kan ik er niet van maken. Omdat het verboden is om te stelen, is het verboden om te blowen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Voor jou zeker wel!
Maar de essentie van een maatschappij is dat vrijheden ontnomen worden. Per definitie. Of dat nu met de harde of de zachte hand gebeurt.
Wat blijkbaar nieuw voor jou is is het idee dat je mensen de vrijheid kan geven om zelf beslissingen te nemen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Welnu, het zijn óf de normen&waarden van christlelijk rechts die de maatschappij opgelegd worden, óf die van de links-liberalen. Maar dat de maatschappij beïnvloed wordt door de ideeën en idealen van de aanwezige machthebbers en opiniemakers, dat is toch niets nieuws?
Veel te kort.quote:Wat jou dwarszit is dat het niet jouw ideeën zijn die nu in de belangstelling staan. Want hoeveel jarenlang zijn zaken als de multikul, ontwapening, vrij drugsgebruik, homofilie etc. niet gepropageerd?
Jaja, het kraakverbod zit er ook aan te komen. Indrukwekkende verhalen over Poolse maniakken die een gezin terroriseren door hun bovenverdieping te kraken, en door een gat in het plavond iedere avond op die piepers te plassen. De aardappels afgieten noemen ze dat, op zijn Pools. Met als dreigende ondertoon in het artikel:"Pas op mensen, dat kan u óók zo gebeuren wanneer u langer dan drie weken op vakantie gaat!" Met als doel dat iedereen uiteindelijk staat te klappen als Balkenende een kraakverbod instelt. (en en passant ook het eten van kaugom op straat verbiedt)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vervolgt ja. Coffeeshops worden gesloten en kwekers worden opgerold. Het is pure inquisitie.
[..]
Het gaat hard de verkeerd kant op. Weet je het franse meisje nog dat zogenaamd sprong vanwege paddo's? Ze had geen paddo's gebruikt maar we staan op de rand van een paddo-verbod. De staat liegt keihard om ons onze vrijheden af te nemen. Revolutie!
Dat is alleen maar jouw definitie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha. Voor jou zeker wel!
Maar de essentie van een maatschappij is dat vrijheden ontnomen worden. Per definitie.
Liever gewoon niet.quote:Of dat nu met de harde of de zachte hand gebeurt.
Blowen is diefstal.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:29 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Dat is volstrekt niet relevant. Meer kan ik er niet van maken. Omdat het verboden is om te stelen, is het verboden om te blowen.
Stroom, autoradio's, gezondheid, mogelijkheden, sociale voorzieningen, tijd, noem maar op.quote:
Het probleem is dat de staat in principe niet gelogen heeft. Maar de onzin die een krant verspreid meteen als waarheid aanneemt. Dat is een feit wat we onze kabinetsleden zeker mogen aanrekenen dat men naar de waan van de dag leeft, terwijl men wel de feiten zou moeten onderzoeken voordat men er een issue van wilt maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het gaat hard de verkeerd kant op. Weet je het franse meisje nog dat zogenaamd sprong vanwege paddo's? Ze had geen paddo's gebruikt maar we staan op de rand van een paddo-verbod. De staat liegt keihard om ons onze vrijheden af te nemen. Revolutie!
We worden geconditioneerd. Het is werkelijk walgelijk hoe we worden bedrogen en onszelf bedriegen. Revolutie!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jaja, het kraakverbod zit er ook aan te komen. Indrukwekkende verhalen over Poolse maniakken die een gezin terroriseren door hun bovenverdieping te kraken, en door een gat in het plavond iedere avond op die piepers te plassen. De aardappels afgieten noemen ze dat, op zijn Pools. Met als dreigende ondertoon in het artikel:"Pas op mensen, dat kan u óók zo gebeuren wanneer u langer dan drie weken op vakantie gaat!" Met als doel dat iedereen uiteindelijk staat te klappen als Balkenende een kraakverbod instelt. (en en passant ook het eten van kaugom op straat verbiedt)
Zo werken dat soort dingen nu eenmaal. Je moet het volk niet gaan boeien, je moet zorgen dat het volk gaat smeken om geboeid te worden. Maar er zal vast óók wel een bekend links staatshoofd zijn dat hier een mooi aforisme over bedacht heeft!
Het wachten is eigenlijk enkel nog op een straffe internet-controle. Alle IP-adressen en berichten worden natuurlijk verplicht al een paar jaar opgeslagen, maar daar schijnt niemand zich al te veel zorgen over te maken. Wie weet wat volgt, waarschijnlijk een paar verhalen over mensen die als gevolg van het een of andere postje hun gezin in de fik gezet hebben. We zullen zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |