abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56122990
Wanneer worden we nu eens collectief wakker? dat is de vraag die ik mijzelf de afgelopen tijd regelmatig stel.
Ziet er nu helemaal niemand wat er met Nederland gebeurt? We worden geregeerd door een christelijke elite die stukje bij beetje door propaganda en leugens allle liberale vrijheden probeert in te dammen. Om hun eigen christelijke moraal op te dringen aan mensen die hier niet op zitten te wachten Er gaat geen dag voorbij en de media bericht over allerlei maatregelen die deze elite van Christenunie en CDA (en in het kielzog de laffe PVDA) indient om nederland "fatsoenlijker" te maken.

Deze maatregelen worden onderbouwd met excessen om op deze manier draagvlak te creeren bij de bevolking. Om te beginnen de demonisering van softdrugs, er gaat geen dag voorbij en de media bericht wel over criminaliteit die zogenaamd gelinkt wordt aan softdrugs. Deze criminaliteit is echt niet nieuw, het bestaat al sinds de tijd van wijlen Klaas Bruinsma ,maar nu omdat deze coalitie tegen softdrugs is worden zaken uitvergroot in de media gezet om zo de publieke opinie te beinvloeden..Het zelfde verhaal met paddo`s, "een man slacht zijn hond onder invloed van paddo`s" staat er heel groot in de dagbladen, alleen de man bleek achteraf een psychiatrisch patient te zijn... dat wordt ff niet vermeld in de krant. Nee het wordt aangegrepen als propagandamiddel voor het offensief van deze christelijke moraalridders tegen alles wat plezier maken heet.

Door de invoering van de BIBOB wetgeving kunnen horecagelegenheden, bordelen en coffeeshops gesloten worden als er alleen maar een risico is van mogelijk criminele activiteiten, Let wel een risico van mogelijk... kortom als we dit in een bredere context plaatsen kan de overheid dus alles sluiten wat ze maar willen, Dit alles om Nedrland fatsoenlijker te maken...
Het draait er op uit dat we binnen 10 jaar in een politiestaat leven waar we weinig tot niks meer kunnen zonder dat we in de gaten worden gehouden door vele Duizenden camera`s die iedere stap die we zetten registreren en dat de politie een steeds ruimer mandaat krijgt om mensen preventief op te pakken en zelfs een geheel weekend kan opsluiten, let wel ik vind het terecht dat bepaalde raddraaiers die ambulance personeel aanvallen en relschoppen zonder reden ook strenger gestraft moeten worden, maar deze excessen worden aangegrepen om vergaande privacy belettende maatregelen door te voeren, wat wat nu als je een keer op een verkeerde plaats op een verkeerde tijd bent?, wat nu als oom agent je als een crimineel er uit vind zien? alsjeblieft trek het toch eens in een bredere context.

we zeiken allemaal op de Islam maar we laten het gewoon gebeuren dat een kleine christelijke elite ons hun moraal gaat opleggen
Tijdens hun nieuwjaarsboodschap pleitte de CU in bijbelse taal voor een algeheel blowverbod op straat vanwege de plastic weedzakjes..."we moeten grondvesten van de vorige generaties afbreken" en over het indammen van prostitutie "we moeten de naakten kleden" alsjeblieft zeg moeten maar met rokken en zwarte kousen gaan lopen? als een of andere Imam dit soort standpunten inneemt valt half Nederland erover maar nu juichen we het toe. iedereen moet geloven wat die wilt maar dring dat niet op naar anderen, vergeet niet beste mensen dit is ook uw vrijheid en laat u niet betuttelen door de overheid want dan staat u volgend jaar als loonslaaf van dre BV Nederland op afgeschermde plaatsen uw vuurwerk af te steken met oud en nieuw....Ontwaakt!
"Laat je niet voor de gek houden door de overheid!"
pi_56123009
Schopje naar TRU

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2008 10:15:36 ]
pi_56123129
Allemaal voorbereidingsmaatregelen voor als de pleuris uitbreekt na "de film" .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:21:25 #4
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56123146
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:15 schreef Scorpie het volgende:
Schopje naar TRU
De wet BIBOB wordt inderdaad misbruikt om 'onfatsoenlijke' horecagelegenheden te sluiten, terwijl de wet daarvoor niet bedoeld is.
Diverse maatregelen omtrent omgang voor persoonsgegevens worden hedendaags ingezet voor dingen waarvoor ze niet bedoeld zijn.
Het paddo-nieuws-offensief was ook duidelijk. Het is nooit bewezen dat dat ene Franse meisje paddo's had gebruikt, er is nooit autopsie of toxologisch onderzoek uitgevoerd. Daarnaast nog die ene man die onder invloed van een volledige fles whiskey en toevallig wat paddo's wat stond te schreeuwen uit een hotelraam, waar volledig op de paddo's werd gefocussed. Het ongeval met het Franse meisje werd echter wel vaak aangehaald om paddo's in een kwaad daglicht te stellen.

Zoveel onzin staat er niet.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56123150
Niks schopje naar TRU, hij heeft groot gelijk.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:26:10 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_56123254
Goede OP

Ik deel het geheel met je

Alleen vergeet je nog de Ultraconservatieve PVV, de VVD met die enge Fred Teeven en Jeroen Dijsselbloem en al die PVDA-draaikonten
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:40:32 #7
201498 Babyloniaa
wat zijn valse vlags?
pi_56123561
Het is bovendien geen losstaand gebeuren
In de omringende landen is dezelfde evolutie gaande.
Denk aan de uitlevering naar polen van Robert Horchner
Een schandvlek op een rechtsstaat.
Vele van deze wetten komen uit de EU Als je in een land iets mag van de EU of wordt vrijgesproken maar het andere niet akkoord is, moet je worden uitgeleverd.
Dat alles in naam van de strijd tegen internationale crimlinaliteit.
In Belgie is met de oprichting van het platform voor vrije meningsuiting waarin 160 organisaties zich solidair verklaarden een startsein gegeven van de strijd. Er zijn mensen van greenpeace ondervraagd en in verdenking gesteld van bendevorming nav een paar ludieke acties, evenals een jongen die tegen de slechte omstandigen van de gevangenissen in Turkye vocht en met een vlag had gezwaaid in het EU parlement. Die heeft een jaar in de gevangenis gezeten op verdenking van terrorisme. Zo zijn er mensen 4 maanden afgeluisterd en bespied in Luik die met acties voor de G8 bezig waren.
Sociaal en politiek protest wordt gecriminaliseerd; Dat is een kwalijke evolutie in een democratie;
Als er tegen de barbaarse praktijken van multinationals niet meer geprotesteerd kan worden...
Zo zijn twee activisten van de schone kleren actie ook voor de rechter gedaagd...
En wat doen we nu als voor veel dingen zou blijken dat het witte boorden criminaliteit is ?
Ik heb geen vertrouwen in mijn overheid meer, u wel?
Kennis is macht, onwetendheid is gevaarlijk..
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:46:51 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56123712
Het is wat de mensen willen, anders was er niet massaal CDA/CU gestemd. Dat een kleine minderheid van de bevolking, aka D66-adepten, liever een totaal gebrek aan normen ziet is jammer voor hen.
Het is een verkeerde veronderstelling dat normen in de loop der tijd altijd maar losser zouden moeten worden. Dat kan natuurlijk niet. Nu is de tijd gekomen om weer terug naar een strakkere maatschappij te gaan. Misschien over 25 jaar weer flower-power.
The End Times are wild
pi_56123746
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:21 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zoveel onzin staat er niet.
Ik lees situatieschetsen van nu, en situatieschetsen over hoe het er over 10 jaar uit zal gaan zien, tesamen met conspiracy theorieeen.

Is dat politiek tegenwoordig?
pi_56123872
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:46 schreef LXIV het volgende:
Misschien over 25 jaar weer flower-power.
Kom zeg, zolang houdt de mensheid dat niet vol.

Ik verwacht de flowerpower hype tussen het EK en de Olympische spelen in.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:53:23 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56123893
Idd. Het conservatief reveil komt op de eerste plaats uit de mensen zelf. Overheid en bedrijfsleven sluiten zich hierbij aan.
The End Times are wild
pi_56124212
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kom zeg, zolang houdt de mensheid dat niet vol.

Ik verwacht de flowerpower hype tussen het EK en de Olympische spelen in.
Slag in rond neuken, bier, rock 'n roll.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:06:43 #13
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_56124261
Volgens mij vindt TS democratie niet leuk.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_56124267
Wat zou dat gaaf zijn
pi_56124304
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:04 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Slag in rond neuken, bier, rock 'n roll.
Mijn plannen voor het weekend

En dan ga ik ook nog roken ook

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2008 11:08:46 ]
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:09:18 #16
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_56124336
Niederlande erwache!
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_56124519
Weer een stoner die bang is zijn dagelijkse blowtje kwijt te raken
pi_56124562
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Weer een stoner die bang is zijn dagelijkse blowtje kwijt te raken
Dat is inderdaad een behoorlijk slechte zaak. Ik blow niet, vrijwel nooit, maar ik ben blij dat ik zo wiet kan halen als het moet, dat anderen zo wiet kunnen halen als zij dat willen en dat ik niet belemmerd word door kortzichtig moralisme.
pi_56124630
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een behoorlijk slechte zaak. Ik blow niet, vrijwel nooit, maar ik ben blij dat ik zo wiet kan halen als het moet, dat anderen zo wiet kunnen halen als zij dat willen en dat ik niet belemmerd word door kortzichtig moralisme.
Dat vind ik ook prima, maar de enige reden dat ik tegen zo'n verbod zou zijn is omdat het een verbod is...
pi_56124662
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:20 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat vind ik ook prima, maar de enige reden dat ik tegen zo'n verbod zou zijn is omdat het een verbod is...
Uiteraard. Dat is toch de primaire reden om tegen verboden te zijn?
pi_56124754
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Uiteraard. Dat is toch de primaire reden om tegen verboden te zijn?
Eigenlijk wel ja..
pi_56124912
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:08 schreef Chewie het volgende:

[..]

Mijn plannen voor het weekend

En dan ga ik ook nog roken ook
Ook die Rock 'n' Roll? Is dat niet een beetje 1910?
pi_56124946
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:06 schreef Burghardt het volgende:
Volgens mij vindt TS democratie niet leuk.
Nee, hij vindt de gristenterreur niet leuk. En terecht.
pi_56125002
Paars was dus blijkbaar zo slecht nog niet
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_56125039
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:29 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Ook die Rock 'n' Roll? Is dat niet een beetje 1910?
Ik ben ook al een ouwe lul
pi_56125142
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:46 schreef LXIV het volgende:
Het is wat de mensen willen, anders was er niet massaal CDA/CU gestemd. Dat een kleine minderheid van de bevolking, aka D66-adepten, liever een totaal gebrek aan normen ziet is jammer voor hen.
Nee, de gristenen claimen nu het allenrecht op normen en waarden en willen dat de rest van de maatschappij door de strot jensen. Dat is heel wat anders dan dat D66-ers een gebrek aan normen zouden willen zien.
pi_56125190
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
Paars was dus blijkbaar zo slecht nog niet
Was het ook niet, maar iedereen geloofde Pimmetje op z'n kale knikker. Overigens was Paars 2 wel aan wat nieuw elan toe.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:45:36 #28
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_56125404
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:30 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Nee, hij vindt de gristenterreur niet leuk. En terecht.
Gevolg van democratie.
pi_56125424
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef Burghardt het volgende:

[..]

Gevolg van democratie.
Sharia, ook een gevolg van democratie.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:08:10 #30
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_56126046
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Sharia, ook een gevolg van democratie.
En het einde.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:12:10 #31
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_56126157
Eigen schuld. Nederland is een land vol luie aso's die zelf geen verantwoordelijkheid voor hun omgeving durven te nemen en daarom maar op partijen stemmen die dat menen dat wel te kunnen doen. En ondertussen maar kankeren dat de samenleving verloedert. Ook een betere maatschappij begint bij jezelf, maai ze het gras voor de voeten weg, wordt een schappelijke vent. Je maakt al die gristenfundi's onmiddelijk overbodig.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:15:21 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56126260
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:37 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Nee, de gristenen claimen nu het allenrecht op normen en waarden en willen dat de rest van de maatschappij door de strot jensen. Dat is heel wat anders dan dat D66-ers een gebrek aan normen zouden willen zien.
Welnu, het zijn óf de normen&waarden van christlelijk rechts die de maatschappij opgelegd worden, óf die van de links-liberalen. Maar dat de maatschappij beïnvloed wordt door de ideeën en idealen van de aanwezige machthebbers en opiniemakers, dat is toch niets nieuws?
Wat jou dwarszit is dat het niet jouw ideeën zijn die nu in de belangstelling staan. Want hoeveel jarenlang zijn zaken als de multikul, ontwapening, vrij drugsgebruik, homofilie etc. niet gepropageerd?
The End Times are wild
pi_56126272
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:08 schreef Burghardt het volgende:

[..]

En het einde.
Net zoals de gristenterreur.
pi_56126360
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Welnu, het zijn óf de normen&waarden van christlelijk rechts die de maatschappij opgelegd worden, óf die van de links-liberalen. Maar dat de maatschappij beïnvloed wordt door de ideeën en idealen van de aanwezige machthebbers en opiniemakers, dat is toch niets nieuws?
Wat jou dwarszit is dat het niet jouw ideeën zijn die nu in de belangstelling staan. Want hoeveel jarenlang zijn zaken als de multikul, ontwapening, vrij drugsgebruik, homofilie etc. niet gepropageerd?
Het gaat me niet om de belangstelling, het gaat me om het ontnemen van vrijheden.

(Mooie typo trouwens!)
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:20:35 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56126400
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:16 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Net zoals de gristenterreur.
Christenterreur, terreur. Net alsof er mensen vervolgd of afgemaakt worden.
Wat meer aandacht voor de traditionele waarden en er wordt meteen van terreur gesproken. Net alsof Nederland onder Grijs IV (Balkenende) niet nog steeds één van de meest liberale en vrijzinnige landen ter wereld is.
The End Times are wild
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:21:20 #36
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_56126423
Over 4 jaar draaien we alles weer om. Je kan een vrij volk als Nederlanders niet ongestraft opsluiten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:22:02 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56126447
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:19 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Het gaat me niet om de belangstelling, het gaat me om het ontnemen van vrijheden.

(Mooie typo trouwens!)
Haha. Voor jou zeker wel!
Maar de essentie van een maatschappij is dat vrijheden ontnomen worden. Per definitie. Of dat nu met de harde of de zachte hand gebeurt.
The End Times are wild
pi_56126512
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat meer aandacht voor de traditionele waarden en er wordt meteen van terreur gesproken. Net alsof Nederland onder Grijs IV (Balkenende) niet nog steeds één van de meest liberale en vrijzinnige landen ter wereld is.
Er wordt heel hard gewerkt aan het ontnemen van vrijheden, alles onder het mom van 'wij weten wel wat goed voor u is, wij weten hoe u uw leven moet leven.'. Alles moet daarvoor wijken. Dat is rechtstreeks staatsterreur.
Overigens is dit Grijs 1.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:26:24 #39
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56126578
Grijs 1? Maar wat waren al die vorige kabinetten van Balkenende dan? Bruin 1 t/m III?
The End Times are wild
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:27:14 #40
pi_56126602
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef LXIV het volgende:

[..]

Vervolgt ja. Coffeeshops worden gesloten en kwekers worden opgerold. Het is pure inquisitie.
quote:
Het gaat hard de verkeerd kant op. Weet je het franse meisje nog dat zogenaamd sprong vanwege paddo's? Ze had geen paddo's gebruikt maar we staan op de rand van een paddo-verbod. De staat liegt keihard om ons onze vrijheden af te nemen. Revolutie!
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_56126668
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar de essentie van een maatschappij is dat vrijheden ontnomen worden. Per definitie. Of dat nu met de harde of de zachte hand gebeurt.
Dat is volstrekt niet relevant. Meer kan ik er niet van maken. Omdat het verboden is om te stelen, is het verboden om te blowen.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:32:48 #42
pi_56126778
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wat blijkbaar nieuw voor jou is is het idee dat je mensen de vrijheid kan geven om zelf beslissingen te nemen.
quote:
Veel te kort.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:36:18 #43
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56126868
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Vervolgt ja. Coffeeshops worden gesloten en kwekers worden opgerold. Het is pure inquisitie.
[..]

Het gaat hard de verkeerd kant op. Weet je het franse meisje nog dat zogenaamd sprong vanwege paddo's? Ze had geen paddo's gebruikt maar we staan op de rand van een paddo-verbod. De staat liegt keihard om ons onze vrijheden af te nemen. Revolutie!
Jaja, het kraakverbod zit er ook aan te komen. Indrukwekkende verhalen over Poolse maniakken die een gezin terroriseren door hun bovenverdieping te kraken, en door een gat in het plavond iedere avond op die piepers te plassen. De aardappels afgieten noemen ze dat, op zijn Pools. Met als dreigende ondertoon in het artikel:"Pas op mensen, dat kan u óók zo gebeuren wanneer u langer dan drie weken op vakantie gaat!" Met als doel dat iedereen uiteindelijk staat te klappen als Balkenende een kraakverbod instelt. (en en passant ook het eten van kaugom op straat verbiedt)
Zo werken dat soort dingen nu eenmaal. Je moet het volk niet gaan boeien, je moet zorgen dat het volk gaat smeken om geboeid te worden. Maar er zal vast óók wel een bekend links staatshoofd zijn dat hier een mooi aforisme over bedacht heeft!
Het wachten is eigenlijk enkel nog op een straffe internet-controle. Alle IP-adressen en berichten worden natuurlijk verplicht al een paar jaar opgeslagen, maar daar schijnt niemand zich al te veel zorgen over te maken. Wie weet wat volgt, waarschijnlijk een paar verhalen over mensen die als gevolg van het een of andere postje hun gezin in de fik gezet hebben. We zullen zien.
The End Times are wild
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:36:20 #44
pi_56126869
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar de essentie van een maatschappij is dat vrijheden ontnomen worden. Per definitie.
Dat is alleen maar jouw definitie.
quote:
Of dat nu met de harde of de zachte hand gebeurt.
Liever gewoon niet.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:36:52 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56126883
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:29 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Dat is volstrekt niet relevant. Meer kan ik er niet van maken. Omdat het verboden is om te stelen, is het verboden om te blowen.
Blowen is diefstal.
The End Times are wild
pi_56126928
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Blowen is diefstal.
van?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:39:24 #47
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_56126947
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

van?
Stroom, autoradio's, gezondheid, mogelijkheden, sociale voorzieningen, tijd, noem maar op.
The End Times are wild
pi_56126976

Past overigens verder prima bij het gebrek aan logica in dit topic
pi_56127002
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Het probleem is dat de staat in principe niet gelogen heeft. Maar de onzin die een krant verspreid meteen als waarheid aanneemt. Dat is een feit wat we onze kabinetsleden zeker mogen aanrekenen dat men naar de waan van de dag leeft, terwijl men wel de feiten zou moeten onderzoeken voordat men er een issue van wilt maken.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:41:43 #50
pi_56127007
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:36 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jaja, het kraakverbod zit er ook aan te komen. Indrukwekkende verhalen over Poolse maniakken die een gezin terroriseren door hun bovenverdieping te kraken, en door een gat in het plavond iedere avond op die piepers te plassen. De aardappels afgieten noemen ze dat, op zijn Pools. Met als dreigende ondertoon in het artikel:"Pas op mensen, dat kan u óók zo gebeuren wanneer u langer dan drie weken op vakantie gaat!" Met als doel dat iedereen uiteindelijk staat te klappen als Balkenende een kraakverbod instelt. (en en passant ook het eten van kaugom op straat verbiedt)
Zo werken dat soort dingen nu eenmaal. Je moet het volk niet gaan boeien, je moet zorgen dat het volk gaat smeken om geboeid te worden. Maar er zal vast óók wel een bekend links staatshoofd zijn dat hier een mooi aforisme over bedacht heeft!
Het wachten is eigenlijk enkel nog op een straffe internet-controle. Alle IP-adressen en berichten worden natuurlijk verplicht al een paar jaar opgeslagen, maar daar schijnt niemand zich al te veel zorgen over te maken. Wie weet wat volgt, waarschijnlijk een paar verhalen over mensen die als gevolg van het een of andere postje hun gezin in de fik gezet hebben. We zullen zien.
We worden geconditioneerd. Het is werkelijk walgelijk hoe we worden bedrogen en onszelf bedriegen. Revolutie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')