quote:Op maandag 4 februari 2008 22:03 schreef Roi het volgende:
- Matte kleuren, saai perspectief.
+ Schaduwen, hoogte.
Mijn foto:
[ afbeelding ]
Héééél erg tofquote:Op maandag 4 februari 2008 22:03 schreef Roi het volgende:
+ Schaduwen, hoogte.
Mijn foto:
[ afbeelding ]
Maar 1 smiley mogelijk:quote:Op maandag 4 februari 2008 22:03 schreef Roi het volgende:
+ Schaduwen, hoogte.
Mijn foto:
[ afbeelding ]
zo voor aan de muur in groot formaat!quote:Op maandag 4 februari 2008 22:03 schreef Roi het volgende:
+ Schaduwen, hoogte.
Mijn foto:
[ afbeelding ]
+ Mooi licht val, het idee.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:50 schreef Roi het volgende:
+ Mooi licht(val), het idee.
- Dode kleuren. Mischien mooier geweest als ook de vlam scherp was.
Mijn foto:
[ afbeelding ]
Dankz. Het koele komt wegens aan de ene kant een knalrooie zon en aan de andere kant een knalblauwe luchtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:32 schreef Marc H het volgende:
Wow, mooie lichtval op een pracht van een hert. Vind de afbeelding alleen vrij koel.
Yupzquote:8/500 spiegel?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:22 schreef Ouwesok het volgende:
+ Kop leuk losgetrokken
- Nekpartij helemaal dichtgeslagen, achtergrond wat futloos
Vanavond bij het laatste licht
[ afbeelding ]
met de 350D en de Tokina 8/500mm
Losgetrokken van de achtergrond, en de nek is dichtgeslagen als in: zwart (donker) vlak zonder detail/zichtbaar structuur van de haren.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Losgetrokken en dichtgeslagen?
De volgende keer misschien wat meer woorden gebruiken voor je feedback, want dit is wel erg mager.quote:
+ Heerlijke kleuren en mooie compo, kun je erg lang naar kijken, alle takjes volgenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:05 schreef ElizabethR het volgende:
Roi
+ geweldige symmetrie, mooie compositie en lekkere kleuren
- De zon is wat te uitgebeten
Hier ook een zonnetje dat onder gaat.
[ afbeelding ]
+wat een pracht plaat.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:05 schreef ElizabethR het volgende:
Roi
[ afbeelding ]
+ Hele mooie foto, wat een kleurenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:05 schreef ElizabethR het volgende:
Roi
[ afbeelding ]
Minolta, heb je ook nog een positief punt? Oh, en: je beschrijft nu wat je ziet, dat is prima, maar kan je uitleggen wáárom je er dan niet veel aan vindt? Wat had jij anders gedaan? Hoe was de compositie beter geweest?quote:Op maandag 11 februari 2008 17:33 schreef minolta het volgende:
@Razztwizzle
Sorry ik vind er niet veel aal
Je ziet twee mini vogelsn en zeer veel takken .
De compositie vind ik ook niet echt goed .
Volgende keer beter
+, daar was ik ook erg blij meequote:Op maandag 11 februari 2008 17:22 schreef Razztwizzle het volgende:
+ Mooie "vorm" van die zon (weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen), maar het feit dat het geen vlek of blurp is maar een mooie ster met zes punten. Ook fijne bijna-lente-sfeer zo.
- Hij lijkt scheef? En ook wel wat donker. De paal linksvoorin stoort ook een beetje.
Mijn bijdrage van een mooie lentedag, slechts geresized voor dit topic:
[ afbeelding ]
+ Spontane foto. Leuke momentopname dus.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:33 schreef minolta het volgende:
@Razztwizzle
Sorry ik vind er niet veel aan
Je ziet twee mini vogelsn en zeer veel takken .
De compositie vind ik ook niet echt goed .
Volgende keer beter
Mijn foto van de middag
[ afbeelding ]
De blauwe lucht vind ik wel mooi.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:42 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Minolta, heb je ook nog een positief punt? Oh, en: je beschrijft nu wat je ziet, dat is prima, maar kan je uitleggen wáárom je er dan niet veel aan vindt? Wat had jij anders gedaan? Hoe was de compositie beter geweest?
Ik kan natuurlijk ook wel zeggen dat ik "twee mensen die zitten te lezen" zie en dat "niet veel aan vind", maar daar heb je natuurlijk niks aan, als je wil leren betere foto's te maken.
- Door de diepte valt de duif niet echt op. Check bovenaan deze pagina, staat een linkje over DOF.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:52 schreef opinionr het volgende:
[..]
+ Spontane foto. Leuke momentopname dus.
- Die schaduwen vind ik wat minder, maar dat is smaak. anderen zullen er dol op zijn.
[ afbeelding ]
Deze foto heb ik afgelopen zomer al gemaakt in Israël. Kwam hem nu weer tegen.
+ Mooie skyline, veel op te zien. Vooral in groter formaat komt ie beter tot z'n recht denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
+ Hele sfeertje in de foto. En het contrast op de rechterhelft is gaaf!
- Links is imho VEEL te flets. Lantaarn had ik er toch net helemaal op gedaan, ook al doet het ding opzich er niet toe![]()
[ afbeelding ]
Wel! Want die had ik nog neit gezien!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:59 schreef Xilantof het volgende:
@Mystical_moonlight:
Ik denk niet dat het nodig zal zijn om een foto hier te plaatsen als je er ook al commentaar op krijgt in de showcase waar hij in staat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |