Die foto roept om meer contrastquote:
Combineer die 2 eens tot 1 fotoquote:Op zondag 3 februari 2008 13:24 schreef Roi het volgende:
Thanks!
Hier dan de versie met iets meer contrast:
[ afbeelding ] <> [ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:12 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Combineer die 2 eens tot 1 foto
Klopt, de JPEG compressie is behoorlijk hoog, want op de originele foto kun je de bakstenen gewoon tellen. De foto is ook niet spannend bedoeld geweest, want het is meer bedoeld als illustratiemateriaal voor gebruik in kranten en/of folders e.d.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:05 schreef minolta het volgende:
Die foto lijkt mij niet echt scherp.
En de compositie vind ik alles behalve spannend of mooi .
Volgens mij komt het feit dat je de bakstenen niet meer kunt tellen meer doordat-ie zo klein isquote:Op zondag 3 februari 2008 18:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klopt, de JPEG compressie is behoorlijk hoog, want op de originele foto kun je de bakstenen gewoon tellen. De foto is ook niet spannend bedoeld geweest, want het is meer bedoeld als illustratiemateriaal voor gebruik in kranten en/of folders e.d.
* Naar beginnerstopic gaat omtrent JPEG compressie en scherpte![]()
En die van de andere kant nemenquote:Op maandag 4 februari 2008 01:36 schreef kvdv het volgende:
@ACT-F
+ Kleuren, contrast
- Ik zou hem een tikkeltje naar rechts kantelen.
Wat is die 50mm f1.8 toch een heerlijk lensje:
[ afbeelding ]
Had ik al gezegd dat ik die 50mm f1.8 zo'n geweldige lens vond?
Tuurlijk heb ik die ook. Maar vond dit ook wel een spannend perspectief.quote:Op maandag 4 februari 2008 07:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En die van de andere kant nemenJe zit nu tegen de rug aan te kijken. Ik denk dat de voorkant spannender is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |