dat wordt gewoon weer 0-3quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef Ordinair het volgende:
Lijkt erop dat je ook nog ingemaakt word door NEC.
Wat moet je anders?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef jna het volgende:
Dan maar kampioen en een jaartje niet de beker
Ja ik probeer het positief te bekijken
dat dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef jna het volgende:
Dan maar kampioen en een jaartje niet de beker
Ja ik probeer het positief te bekijken
je op gaan laden voor de play offsquote:
American football seizoen afgelopen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je op gaan laden voor de play offs
eeuhh.. nee.. wat wij zijn Ajaxquote:
Het leidsche plein bedoel jequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je op gaan laden voor de play offs
NOGMAALS, als vd Wiel en Vermaelen eindelijk eens terugkomen scheelt dat al een hoop. Dan haal je een verdediger en die raakt ook geblesseerd, dan heb je dus precies hetzelfde probleem!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:36 schreef Enchanter het volgende:
Gaat lekker snel zo die topics.
Als van Geel nu nog niet inziet dat ie toch echt snel een verdediger moet gaan halen , dan weet ik het ook niet meer
quote:Steven Defour kan een persoonlijke prijs aan zijn palmares bijschrijven. De negentienjarige middenvelder van Standard won vandaag met een straatlengte voorsprong op zijn concurrenten de Gouden Schoen van België.
Gaan van der Wiel en Vemaelen dan op de vleugel spelen en laten we Heitinga en Verthongen centraal staan ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
NOGMAALS, als vd Wiel en Vermaelen eindelijk eens terugkomen scheelt dat al een hoop. Dan haal je een verdediger en die raakt ook geblesseerd, dan heb je dus precies hetzelfde probleem!
Ik ben niet diegene die denkt dat we het wel redden zonder versterkingen in de achterhoede. Als het aan mij ligt komen er een links- en rechtsback bij en gaan Vermaelen, van der Wiel en Heitinga het centraal achterin maar uitvechten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Vertonghen centraal? Ben je wel lekker?
Zit je dus nog slapjes in de vleugelverdedigers. Ik vind Heitinga of van der Wiel rechtsachter of Vermaelen linksachter ook maar noodverbanden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:49 schreef F1Bas het volgende:
Het gaat er gewoon om dat je wel spelers kan halen maar met al die blessure's kan je daar niet tegenop kopen.
Maar hoe lang duurt het voordat vd Wiel en Varmaelen wedstrijd fit zijn? Dat zal heus wel wat tijd gaan kosten, en de komende 5 wedstrijden zijn tegen NEC, Utrecht, Vitesse, Feyenoord en Roda JC. Dat zijn toch wedstrijden waar Ajax punten zal moeten pakken. Zeker omdat je in Maart/April nog uitwedstrijden tegen Groningen, PSV, Heerenveen en Twente hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef F1Bas het volgende:
NOGMAALS, als vd Wiel en Vermaelen eindelijk eens terugkomen scheelt dat al een hoop. Dan haal je een verdediger en die raakt ook geblesseerd, dan heb je dus precies hetzelfde probleem!
In ieder geval weer stapje dichter bij de tribunequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Maduro zat vandaag gewoon op de bank zeker?
Jammer. Zag hem vandaag liever in de basis staan dan Siem of Donald.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:53 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
In ieder geval weer stapje dichter bij de tribune
Het was een beetje vreemd, maar kan het me wel voorstellen van de scheidsrechter. Er was maar 1 minuut extra en die was verlopen. Als hij die penalty gegeven zou hebben zouden er weer zoveel negatieve dingen over de scheidsrechters geschreven worden, dus nu heeft ie zichzelf er makkelijk vanaf gemaakt. Maar ik zou hetzelfde gedaan hebben...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:54 schreef versteegrob het volgende:
Vonden jullie het ook niet raar dat de scheids al in de 91ste minuut al floot. Ik dacht die floot voor een penalty.
Dan was het heus niet beter afgelopen. Maduro moet gewoon even duidelijk gemaakt worden dat hij beter per direct een andere club moet opzoeken. Koop je weer een Silva voorquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jammer. Zag hem vandaag liever in de basis staan dan Siem of Donald.
Heeft iemand daar een linkje van?quote:
Dat zeg ik niet. Maar Maduro vind ik nou wel een betere alternatief voor die positie dan een Donald of De Jong.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:57 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Dan was het heus niet beter afgelopen.
Daar is Ajax mee bezig en je ziet hoe moeilijk clubs doen, in dit geval Groningen(even los van dat dat terecht is).quote:
Heb niks gemist dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een volkomen mislukte voorzet?![]()
Ja daar leek het ook wel op maar het was wel een goal. Denk nu al goal van het seizoen hoor,quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een volkomen mislukte voorzet?![]()
Ja boeiend, hoeveel is het met alle wedstrijden bij elkaar opgeteld?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:33 schreef Thieske het volgende:
Tussenstand NAC - Ajax: 7-3
Sorry, ik zal hier niet meer komen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja boeiend, hoeveel is het met alle wedstrijden bij elkaar opgeteld?
Ga toch carnaval vierenquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Sorry, ik zal hier niet meer komen.![]()
Succes met het behalen van een champions leauge plek voor komend seizoen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 04:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, wat een drama... Ik kreeg van een psv'er een sms, hem toch maar even medegedeeld dat Jong Heereveen alszijnde psv klop had gekregen van Quick Boys. Maar wat was het secht zeg...
Verrek ja zonder Heitingaquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:48 schreef Radegast het volgende:
De verdediging zal tegen NEC al helemaal een geitenkaas worden zonder Heitinga. Fijn vooruitzicht.
Dat is niet eens een grap. Huntelaar werkt tenminste nog en zou zelfs op rechtsback uit de voeten kunnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef Damzkieee het volgende:
Huntelaar rechtsback zou nog beter zijn dan wat er nu loopt man.
Hier begin je toch ook kotsbeu van te wordenquote:Terugkeer Van der Wiel dichtbij, terugkeer Vermaelen duurt nog enkele weken
Martin zit in een winterslaap!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:17 schreef Wooldoor het volgende:
Je wordt hier toch echt helemaal gestoord van, hoe krijgen ze het voor elkaar dat als Davids er niet bij is weer zonder bezieling te spelen. Laten we hopen dat Martin hierdoor wakker is geworden en eindelijk eens inziet dat het zo niet kan met deze verdediging. Ook als zou er eventueel geld bespaard moeten worden, gewoon niet doen want zo worden we geen kampioen.
Nee, het is gewoon een debiel. Klaar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Martin zit in een winterslaap!![]()
Was het twee jaar dat we onze neus ophaalden voor Graversen ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:31 schreef Nashje het volgende:
Die Engelaar speelt toch ook als een houthakker met een veel te traag tempo?
Er moeten gewoon types als Davids komen. Mensen die de groep op scherp kunnen zetten. Spelers die strijden en niet solliciteren naar een plek in het nieuwe Ajax vrouwenelftal.
Ja, die Captain Obvious uitspraak was ook een beetje laatquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:57 schreef Sethje het volgende:
onder welke steen heeft koster gelegen dat hij nu begint te klagen over het gebrek aan fatsoenlijke verdedigers
Wat doe jij al zo vroeg wakker! Ga naar bed gek!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Martin zit in een winterslaap!![]()
Hij ging 100% express op de arm van Heitinga staan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:28 schreef Wooldoor het volgende:
Wat een vreselijk irritant ****** ventje is die Lurling trouwens, ik vraag me echt af of hij niet de kleinzoon van Anton Mussert is.
Al speelde ie maar 20 minuten, die 20 minuten speelt ajax dan wel veel feller.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:25 schreef Wooldoor het volgende:
Davids moet je mee oppasen, je ziet hoe belangrijk hij is na zo'n wedstrijd. Beker boeit een stuk minder dan kampioen worden en voor het kampioenschap hebben we Davids een stuk harder nodig.
We hebben emanuelson tochquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:37 schreef zjroentje het volgende:
Verdedigers zijn ook nergens voor nodig hè, Martin.
Wees niet bang, dit Ajax gaat nog genoeg klop krijgen hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:36 schreef S-Two het volgende:
Zou het misschien niet eens erg vinden als we komend weekend ook nog een keer flink klop krijgen, ben alleen bang dat dat niets helpt en er alsnog geen verdedigers komen.
anders ik wel, zat nog te twijfelen om een vrije dag op te nemenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er echt ziek van...
Klopt, mits: nieuwe rechtsback, nieuwe linksback, eventueel nieuwe centrale verdediger en een goede medische staf.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef denthemen het volgende:
We worden (gewoon, net als elk jaar) kampioen
ik zal hem vanmiddag ook maar even duidelijk maken dat het gewoon een kankerkakkerlak is!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij ging 100% express op de arm van Heitinga staan.
Bij de 1-1 zag ik het nog wel goed komen. Toen 2-1 en klaar. Allerlei woorden bij elkaar gescholden, gisteravond voelde ik me nog kut, maar vandaag ben ik er al weer vrij nuchter onder en is 't allemaal niet zo speciaal meer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er echt ziek van...
Van Urby weet je het, maar hoe is Ogararu in godsnaam Roemeens international geworden?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:56 schreef Wooldoor het volgende:
Ogararu en Emmanuelson lieten zich echt kinderlijk uitspelen gister.
Ogararu speelt tijdens interlands met Roemenie beter dan bij Ajax daar zat ik me gisteren echt over te verbazen. Schijnbaar kan hij het dan wel opbrengen om een fatsoenlijke wedstrijd te spelen. Hij straalt toch ook he-le-maal niets uit manquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van Urby weet je het, maar hoe is Ogararu in godsnaam Roemeens international geworden?
Als we ze gisteren gratis bij NAC hadden aangeboden hadden ze ons keihard uitgelachen....
Heb hem wel eens gezien bij roemenie, was eigenlijk ook de slechtste man achterin....quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ogararu speelt tijdens interlands met Roemenie beter dan bij Ajax daar zat ik me gisteren echt over te verbazen. Schijnbaar kan hij het dan wel opbrengen om een fatsoenlijke wedstrijd te spelen. Hij straalt toch ook he-le-maal niets uit man
Je moet toegeven, een meesterlijke zet van Dirk om Van Geel naar Ajax te schuivenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:02 schreef dronkeykong het volgende:
Gewoon binnen 1 minuut 2-1 achterstaan ik dacht dat ik kapot ging. Me telefoon heeft alle hoeken van de kamer gezien. Me vriendin over de zeik door het gescheldWat ze eigenlijk elk weekend wel hoort (behalve afgelopen zondag)
Kat bang voor me dat beest begon helemaal te blazen![]()
En voor wat?? Voor een paar van die lapzwansen die het Ajax shirt bij lange na niet waard zijn en dan nog die achterlijke Van Geel met zijn belachelijke uitspraken?
Voordeel is dat Nec niet scoortquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:48 schreef Radegast het volgende:
De verdediging zal tegen NEC al helemaal een geitenkaas worden zonder Heitinga. Fijn vooruitzicht.
AZ eigenlijk ook, dat was een buitenspelgoal dus telt normaal niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:13 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste keer de 0 gehouden:
28/10/2007 FC Utrecht Ajax 0-1 ?
Ja, en vorig seizoen tegen PSV was het 0 - 0 want die bal viel toevallig op die kale klets.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
AZ eigenlijk ook, dat was een buitenspelgoal dus telt normaal niet.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voordeel is dat Nec niet scoort
En dan mij uitlachen als ik zeg dat Ajax gister nooit het veldspel hadden kunnen laten zien met 10 manquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
AZ eigenlijk ook, dat was een buitenspelgoal dus telt normaal niet.
Zal je net zien...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Voordeel is dat Nec niet scoort
Het gaat om de verdeding, het was buitenspel dus geen geldig doelpunt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dan mij uitlachen als ik zeg dat Ajax gister nooit het veldspel hadden kunnen laten zien met 10 man, en een 2-0 achterstand door de niet gegeven penalty voor Nac
Was dat een ongeldig doelpunt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, en vorig seizoen tegen PSV was het 0 - 0 want die bal viel toevallig op die kale klets.
Zo blijft het..
Ander voorbeeld dan: Wamberto in de bekerfinale. Zullen we dat ding alsnog maar aan FC Utrecht geven?quote:
Als je het goed bekijkt is er op alle lagen van de organisatie wel iets mis.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:18 schreef dronkeykong het volgende:
Trouwens wat duren die blessures van Van der Wiel en Vermaelen lang zeg.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan waren die 2 doelpunten van Suarez ook niet geldig, want die had al rood moeten hebben
Je hebt wel gelijk. Ajax is veel te veel een bedrijf aan het worden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het goed bekijkt is er op alle lagen van de organisatie wel iets mis.
Bestuur faalt.
Medische staf faalt
Scouting faalt
Spelers falen
Saneren is de enige oplossing lijkt me.
Mensen met Ajaxgevoel in het bestuur
Opbokken met de medische slagers, huur maar een particuliere staf in.
Praat eens met h'veen en groningen, die kleine clubjes kunnen het wel.
Qua spelers is het lastiger, clubliefde bestaat gewoon niet meer, maar iets slimmer omgaan met ze lijkt me niet teveel gevraagd.
Maak daar maar Van Geel faalt van.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bestuur faalt.
Duidelijk.quote:Medische staf faalt
Dat vind ik knap, aangezien er niet naar de scouting wordt geluisterd. Alleen oordelen op Ogararu vind ik niet terecht.quote:Scouting faalt
Aan het worden? Man.. het is geen AFC AJAX meer.. maar AJAX NVquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Ajax is veel te veel een bedrijf aan het worden.
En dat is extra zuur want van het Salaris van LUQUE kun je ook 3 getalenteerde spelers aantrekkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:13 schreef Blight het volgende:
Ik heb trouwens lichtelijk het vermoeden dat Koster behoorlijk klaar is met de strapatsen van Luque, sinds het incident bij Feyenoord. Luque is altijd al een licht ontvlambaar typje geweest, dus ik denk toch dat hij aardig te keer gegaan zal zijn tegen Suarez destijds.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Koster daadwerkelijk gelooft dat Kennedy een betere vleugelspeler is dan Luque. Kennedy is duidelijk te licht. Hij heeft mogen pieken bij een goed draaiend FC Twente, maar nu is het uit met de pret. Wat een drama zeg, die jongen.
Ja en die commissie stelt ook geen FUCK voorquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bestuur faalt.
Medische staf faalt
Scouting faalt
Spelers falen
Saneren is de enige oplossing lijkt me.
Qua spelers is het lastiger, clubliefde bestaat gewoon niet meer, maar iets slimmer omgaan met ze lijkt me niet teveel gevraagd.
Het eerste wat Ajax moet doen is de beurs verlatenquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aan het worden? Man.. het is geen AFC AJAX meer.. maar AJAX NV
We zijn ook nooit AJAX geweest. Gewoon Ajax. We zijn geen afkortingquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aan het worden? Man.. het is geen AFC AJAX meer.. maar AJAX NV
Ajax mensen in het bestuur lijkt mij juist niet verstandig, we hebben al zat van die mensen lopen en het gaat er niet beter om. Ook blijven die gasten volhouden over dat je verplicht 4-3-3 moet spelen en dat de jeugd altijd voorgaat. Ik denk juist dat iemand van buitenaf het beter zou doen, iemand met veel ervaring zoals Hiddink.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin.. doordat Ajax (zo goed?) op de beurs zit hebben wij ten minste wel een transparant club bedrijf.. daardoor weet je zeker dat je financiële huishouding goed zit..quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het eerste wat Ajax moet doen is de beurs verlaten
Dat is ook maar opportunistisch geblaat van de supporters. De meeste mensen die dat roepen weten niet eens hoe de beurs in elkaar steekt. Ajax moet organisatorisch gewoon anders te werk gaan en haar prioriteiten verleggen. Ajax pakt de pijnpunten niet aan, beurs of geen beurs.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het eerste wat Ajax moet doen is de beurs verlaten
quote:Met het stevige competitieprogramma op komst kunnen de mannen van Koster de borst nat maken. Troost is dat Davids dan weer van de partij kan zijn. En technisch directeur Martin van Geel zal binnenkort wel een nieuwe verdediger vastleggen.
Daarmee kunnen ze ook doelen op Silva.quote:
Transparantie hoeft niet altijd een voordeel te zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onzin.. doordat Ajax (zo goed?) op de beurs zit hebben wij ten minste wel een transparant club bedrijf.. daardoor weet je zeker dat je financiële huishouding goed zit..
Iets waar ze in rotterdam nog wel eens problemen mee hebben..
Iddquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Silva en nog geen centrale verdediger dus.
Dat is geen pretje hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef Wooldoor het volgende:
Eigenlijk zouden we even een totaal rampseizoen moeten krijgen zoals feyenoord volgens mij wordt er dan pas ECHT actie ondernomen. Ik vraag me ook af wat ze met dat rapport van die commisie gaan doen.
Rapport? Ter kennisgeving aannemen en de mannen bedanken voor de moeite..quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef Wooldoor het volgende:
Eigenlijk zouden we even een totaal rampseizoen moeten krijgen zoals feyenoord volgens mij wordt er dan pas ECHT actie ondernomen. Ik vraag me ook af wat ze met dat rapport van die commisie gaan doen.
Daar wordt kennis van genomen, en men gaat gewoon weer over op de orde van de dag.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef Wooldoor het volgende:
Hey! eindelijk een verstandige opmerkingquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd![]()
Maar misschien is het ook wat te gemakkelijk om alleen Van Geel wat te verwijten. Wie weet wat die Jeroen Slop aan budget weggeeft.
Klopt, het enige wat we Van Geel wel kunnen verwijten is dat hij vooral spelers uit zijn eigen kringetje haalt en niet verder dan de eredivisie kijkt. Scouting lijkt buitenspel te staan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hey! eindelijk een verstandige opmerkingScheelt dat er toch wel wat meer mensen betrokken zijn bij het kopen van spelers dan alleen een TD..
Nee heb je helemaal gelijk in maar je ziet het nu bij Feyenoord dat ze na een aantal jaar weer eens competatief meedoen en de basis toch wel gelegd is voor de toekomst. Al valt dat nog te bezien aan het einde van dit seizoen.quote:
Ach ja, men is hier altijd snel in oordelen. Martin wil het geld echt wel uitgeven, alleen mag hij dat niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hey! eindelijk een verstandige opmerkingScheelt dat er toch wel wat meer mensen betrokken zijn bij het kopen van spelers dan alleen een TD..
Van Geel heeft die debiele uitspraken toch gedaan? Niet Jeroen Slop.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd![]()
Maar misschien is het ook wat te gemakkelijk om alleen Van Geel wat te verwijten. Wie weet wat die Jeroen Slop aan budget weggeeft.
We hebben een ramp decennium hoor. "vroeger" kan je er donder op zeggen dat je om het jaar ofzo wel kampioen werd. Nu is het gewoon altijd PSV.....quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:37 schreef Wooldoor het volgende:
Nee dat klopt wel. Maar ik bedoel waarom wij geen verdediger kunnen aantrekken, en waarom het maar bij één aankoop blijft. Dat is niet alleen aan Van Geel toe te schrijven.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Geel heeft die debiele uitspraken toch gedaan? Niet Jeroen Slop.
"Ja Hedwiges we willen nu weten wat je doet anders haal ik dalijk een vervanger en blijkt het dat je blijft. Dan hebben we een speler teveel."Hoe kun je zoiets in godsnaam zeggen in de huidige situatie. Echt
.
quote:Defour is Ajax nog niet vergeten
Geschreven door Franklin Stoker op donderdag, 17 januari om 11:26
Steven Defour zegt een overgang naar Ajax nog altijd in het achterhoofd te hebben zitten. De winnaar van de Belgische Gouden Schoen aast niet zo zeer op een transfer, maar wil een vertrek bij Standard Luik komende zomer niet helemaal uitsluiten.
“Ik hoop vooral elk seizoen progressie te maken”, vertelde de negentienjarige middenvelder na afloop van zijn gewoon trofee. “En of dat volgend jaar bij Standard of een andere ploeg is, zien we wel. Ik zou niet ongelukkig zijn als ik in Luik zou blijven. Misschien kunnen we onze grenzen in de Champions League of in het UEFA Cup-toernooi verleggen.”
In de competitie ligt Defour met de Rouges in ieder geval op Europees schema. Ook bij Ajax is voetbal over de landsgrenzen een vaste gewoonte. De Amsterdammers deden onlangs nog een bod van acht miljoen euro op de twaalfvoudig international, maar Standard weigerde mee te werken.
“Als Ajax eind dit seizoen weer aanklopt, zullen we met alle partijen weer om de tafel zitten. Maar als het dan weer nee wordt, dan is het nee”, aldus Defour. Hij heeft in Luik nog een verbintenis tot en met juni 2011.
Hoezo niet? Constantin en klaar. Tegenwoordig is het meer rotzooi uit de eredivisie waar we interesse in hebben. Daar heeft Jeroen Slop weinig in te zeggen lijkt mij. Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee dat klopt wel. Maar ik bedoel waarom wij geen verdediger kunnen aantrekken, en waarom het maar bij één aankoop blijft. Dat is niet alleen aan Van Geel toe te schrijven.
Van Ajax hoor je eigenlijk altijd wel geruchten van spelers maar meestal zijn dat standaard spelers die iedereen wel kent, nooit eens een echt buitenlands onbekend talent. Behalve natuurlijk die zuid-afrikaan die is gecontracteerd maar dat komt doordat Ajax cape town van Ajax zelf isquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Sterker nog.. waarom wordt er hier geroepen dat de scouting buitenspel blijft? Wie zegt dat ie fucking scouting van ons wel met fatsoenlijke ideeen komt?
Jeroen Slop stelt een budget beschikbaar aan Van Geel om spelers aan te trekken. Wij zijn niet op de hoogte van die financiele ruimte die Van Geel krijgt. Als het Van Geel niet lukt om een goede verdediger te halen, een Constatin bijvoorbeeld, dan kan het zijn:quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoezo niet? Constantin en klaar. Tegenwoordig is het meer rotzooi uit de eredivisie waar we interesse in hebben. Daar heeft Jeroen Slop weinig in te zeggen lijkt mij. Ik zie het probleem niet.
Hé, dan stond je in de buurt bij mij. In de buurt van die kerel die de hele tijd dat 'lelijke' doek wilde ophangen met AFCA Seven Hill ofzo. En die Tokkie was echt een mongool.quote:
Dat bedoel ik.. Heb je Ajax ooit met een Farfan.. of een Alex.. of Gomes horen komen? NOOIT! Enige fatsoenlijke gescoutte spelers in de afgelopen tijd zijn Zlatan, Maxwell, Chivu en Trabelsi geweest.. (misschien in zekere zin MIDO ook)..quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Van Ajax hoor je eigenlijk altijd wel geruchten van spelers maar meestal zijn dat standaard spelers die iedereen wel kent, nooit eens een echt buitenlands onbekend talent. Behalve natuurlijk die zuid-afrikaan die is gecontracteerd maar dat komt doordat Ajax cape town van Ajax zelf is
Eigenlijk boeit het niet welk poppetje nou verantwoordelijk is. Het hele bestuur moet 1 doel voor ogen hebben, sportief resultaat met AFC Ajax!quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jeroen Slop stelt een budget beschikbaar aan Van Geel om spelers aan te trekken. Wij zijn niet op de hoogte van die financiele ruimte die Van Geel krijgt. Als het Van Geel niet lukt om een goede verdediger te halen, een Constatin bijvoorbeeld, dan kan het zijn:
1. Onkunde Van Geel
2. Beperkte financiele ruimte gekregen van Slop
Wij kunnen daar als buitenstaanders moeilijk over oordelen. Vandaar dat ik optie 2 ook in mijn achterhoofd houd.
Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Maar ik gaf het even aan, omdat het zich nu enkel richt op Van Geel. En zoals jij terecht stelt, het hele bestuur verantwoordelijk is voor deze slechte resultaten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het niet welk poppetje nou verantwoordelijk is. Het hele bestuur moet 1 doel voor ogen hebben, sportief resultaat met AFC Ajax!
En dat kost nou eenmaal geld, geld mede opgebracht door 48000 mensen die komen kijken naar jullie wanproduct. Als Sony 10 jaar lang zoveel value for money zou bieden was zelfs het almachtige Sony nu failliet geweest.
Die heefd schuldeisers achter zich aan in Nederland.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
Heeft Trabelsi alweer werk trouwens? Of is hij persona non grata in Amsterdam?
Mij maakt het niet uit... van mij part heeft ie 291 verschillende nationaliteiten.. ik wil vleugelverdedigers.. ECHTE.. geen omgetoverde middenvelders..quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:57 schreef dronkeykong het volgende:
Ik blijf erbij voor mij ff geen Roemeen meer.
Van Melchiot is al langer sprake, maar die wilde zelf (nog) niet. Zei hij laatst tenminste.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:57 schreef Wooldoor het volgende:
Ik lees nu zo'n beetje overal dat als Bruno Silva niet haalbaar is ze Mario Melchiot willen. Lijkt mij niet eens een verkeerde keuze, in ieder geval voor de Nederlandse competitie een versterking.
Europees mag Ajax nu niet eens aan denken, nogmaals met alle respect, maar als je met 65 Miljoen budget geen spelersgroep kan maken die kan winnen van NAC Breda ben je flink incompetent lijkt me zo...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Maar ik gaf het even aan, omdat het zich nu enkel richt op Van Geel. En zoals jij terecht stelt, het hele bestuur verantwoordelijk is voor deze slechte resultaten.
Nu snap ik wel dat Ajax door het missen van Europees voetbal een gat in de begroting heeft. Maar aan de andere kant moet je ook durven investeren om ooit weer eens Europees voetbal te bereiken, en dat lef is er schijnbaar niet.
Silva 2,5 miljoen en Engelaar 3 miljoen? Voor 5,5 miljoen heb je Constantin binnen. Volgens mij heeft Slop minder te zeggen dan iedereen denkt hier.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jeroen Slop stelt een budget beschikbaar aan Van Geel om spelers aan te trekken. Wij zijn niet op de hoogte van die financiele ruimte die Van Geel krijgt. Als het Van Geel niet lukt om een goede verdediger te halen, een Constatin bijvoorbeeld, dan kan het zijn:
1. Onkunde Van Geel
2. Beperkte financiele ruimte gekregen van Slop
Wij kunnen daar als buitenstaanders moeilijk over oordelen. Vandaar dat ik optie 2 ook in mijn achterhoofd houd.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Silva 2,5 miljoen en Engelaar 3 miljoen? Voor 5,5 miljoen heb je Constantin binnen. Volgens mij heeft Slop minder te zeggen dan iedereen denkt hier.
Weet jij het misschien? Dit is geen aanval, maar oprechte interesse.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:52 schreef Blight het volgende:
Waarom hebben we het steeds over die Constantin? Is hij ooit een target geweest, uberhaupt? Wie van jullie heeft hem daadwerkelijk recentelijk nog vaak zien spelen? Waarop baseren jullie dat hij het niveau van de Roemeense competitie ontstijgt? Of zijn we gewoon weer lekker aan het papegaaien?
Je denkt weer veel te makkelijk, moeten we dan de backs maar laten zitten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Silva 2,5 miljoen en Engelaar 3 miljoen? Voor 5,5 miljoen heb je Constantin binnen. Volgens mij heeft Slop minder te zeggen dan iedereen denkt hier.
Grapje zeker?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hé, dan stond je in de buurt bij mij. In de buurt van die kerel die de hele tijd dat 'lelijke' doek wilde ophangen met AFCA Seven Hill ofzo. En die Tokkie was echt een mongool.
En verder, tsja.Prutsers. Al begon het de tweede helft best goed, met veel kansen. Maarja, dan schiet NAC drie keer op doel en is het plots 4-1. Maar als er deze serie wedstrijden toch een pot verloren moet gaan, dan maar deze. Ik word liever kampioen. Alleen heb ik er met deze verdediging weinig vertrouwen in. Had op zich best wel zin in om naar De Kuip te gaan weer.
Wat ik schandaliger vond was dat je dertig euro voor een kaartje betaalde om:
A) je eigen benzine op te rijden
B) daarna alsnog tien minuten in een bus te zitten
Was jij de man van de touwtjes dan? Ik had dat doek nog mee terug naar boven genomen toen ik was pissen, dacht dat jullie 'm terug moesten hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Grapje zeker?
haha ik moest helpen dat doek ophangenwat een achterlijk kutdoek was dat
die steward in die opa wagen beneden rondjes te rijden![]()
Sarpong gaat toch verhuurd worden?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:02 schreef Wooldoor het volgende:
Ik snap ook trouwens niet dat Ajax sommige "eeuwige" talenten niet verhuurd, een Sarpong, Anita, Donald allemaal jongens die grote talenten zijn maar die Ajax nu niet kan gebruiken omdat ze er niet gelijk staan. Een Vertonghen en Vermaelen zijn ook bepaald niet slechter geworden door hun verhuur. Die jongens kunnen zich totaal niet goed ontwikkelen in een zwalkend Ajax.
Neuh, ik stond naast anne (lange rooie gast die de hele tijd fotos liep te maken. en aan de andere kant stond een dikke papzak =D) Had zo een beetje groene/bruinige geruite jas an!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Was jij de man van de touwtjes dan? Ik had dat doek nog mee terug naar boven genomen toen ik was pissen, dacht dat jullie 'm terug moesten hebben.
En Theo is een held.
Nee dat zeg ik niet. Maar ik heb liever 1 regelrechte versterking dan 2 subtoppers die weinig tot niets toevoegen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je denkt weer veel te makkelijk, moeten we dan de backs maar laten zitten?
Dat heb ik gister uitgelegd in het vorige topic.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:01 schreef Blight het volgende:
[..]
[..]
Weet jij het misschien? Dit is geen aanval, maar oprechte interesse.
Hmm, dat weet ik niet. Ik stond twee meter van de trap af ofzo, stond nog twee man rechts van me. En de rest van de groep waar ik mee was, man of zeven, stond verdeeld over de eerste en tweede rij. Ik had een grijze jas.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Neuh, ik stond naast anne (lange rooie gast die de hele tijd fotos liep te maken. en aan de andere kant stond een dikke papzak =D) Had zo een beetje groene/bruinige geruite jas an!
Volgens mij ben je niet op de hoogte van de mogelijke vraagprijs van FC Twente.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan betrekken we Oga en Furby toch in de deal? Probleem opgelost.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die gaat nooit voor 3 miljoen weg. Eerder 6 of 7.
van cashin zeker? (zet je pm eens aan, zo gaat t kut!)quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hmm, dat weet ik niet. Ik stond twee meter van de trap af ofzo, stond nog twee man rechts van me. En de rest van de groep waar ik mee was, man of zeven, stond verdeeld over de eerste en tweede rij. Ik had een grijze jas.
Dan heb je dus nog meer geld voor een échte versterking.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet op de hoogte van de mogelijke vraagprijs van FC Twente.
Die gaat nooit voor 3 miljoen weg. Eerder 6 of 7.
Dan moet je geld bijleggen man...quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan betrekken we Oga en Furby toch in de deal? Probleem opgelost.
Doen alsof ie een idee heeft waar ie mee bezig is, zoals al tijdenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:22 schreef devv05 het volgende:
Ik ben er weer even helemaal klaar mee. Wat zou van Geel de hele dag aan het doen zijn nu?
One man army bij jullie achterin. Vervelend dat die eenling dan ook nog eens ontbreekt tegen NEC.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik krijg toch medelijden met Sjonnie om hem alsmaar te zien irriteren aan kneuzen als Oga en Urby
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je geld bijleggen man...
Edit: geregeld, geloof ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:18 schreef Noshiba het volgende:
[..]
van cashin zeker? (zet je pm eens aan, zo gaat t kut!)
Aflevering 2 van de lamme tegen de blinde.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:37 schreef Scorpie het volgende:
Nou NEC, gatenkaas aankomende zondag. Schiet maar raak voor een knaak.
Is Slijngard geblesseerd ofzo dat die geen kans krijgt?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Er moet toch ergens bij Ajax in de organisatie een verdediger rondlopen die misschien op papier minder "goed" is dan Urby maar die je door hem strak 1 opdracht te geven (dus niet mee naar voren etc) gewoon kan spelen tegen NEC?
Urby is zo stoned als een garnaal die snapt dat niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Er moet toch ergens bij Ajax in de organisatie een verdediger rondlopen die misschien op papier minder "goed" is dan Urby maar die je door hem strak 1 opdracht te geven (dus niet mee naar voren etc) gewoon kan spelen tegen NEC?
Urby kost je elke week punten, ik had hem echt niet meer opgesteld. Al blijf ik erbij dat Koster hem echt een keihard op zijn lazer moet geven. "JE STAAT HIER EN NERGENS ANDERS!!!"
Leonardo had last van een stijve knie, daarom speelde hij niet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:39 schreef Wooldoor het volgende:
Zondag met Davids er weer bij en Leonardo en beter begint hij met Luque of Leonardo in de basis in plaats van Kennedy.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:44 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Urby is zo stoned als een garnaal die snapt dat niet.
Met dank aan Venom.quote:'Ajax ziet in Melchiot alternatief voor Bruno Silva'
Indien de transfer van Bruno Silva niet doorgaat, heeft Ajax een lijstje met namen opgesteld met alternatieven. Mario Melchiot is de eerste kandidaat, weten Engelse media.
Martin van Geel's zoektocht naar een verdediger verloopt vooralsnog niet bepaald soepel. Groningen werkt vooralsnog niet mee aan de transfer van Bruno Silva. Indien Groningen voet bij stuk houdt heeft de technisch directeur Mario Melchiot op het oog als alternatief.
De rechtsback is bezig aan zijn eerste seizoen bij Wigan Athletic en werd aan het begin van het voetbaljaar gelijk aangewezen als aanvoerder van de Engelsen.
In het verleden speelde de Oranje-international al voor de Amsterdammers. Hij begon zijn carrière in 1996 bij Ajax en vertrok in 1999 naar Chelsea. Hij speelde 73 competitiewedstrijden voor Ajax en scoorde één maal.
goal.com
Denk dat Koster vaak zat heeft gezegd dat hij dat niet moet doen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nee serieus, waarom mag hij nog steeds mee opkomen van Koster?
Ik zou het bij god niet weten. Telkens als ie voorin te vinden was had hij nog van die kut passes die iedereen voorbij ging of niemand snapte.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Nee serieus, waarom mag hij nog steeds mee opkomen van Koster?
Waar gaat het heenquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Uit het Bruno Silva topic:
[..]
Met dank aan Venom.
Daarom begrijp ik niet dat ze eens in scandinavie of rusland gaan rondkijken. De competities daar lopen van augustus tot october, zodat de spelers daar rond deze tijd makkelijker te halen zijn dan spelers uit west/zuid europa. Het is niet voor niets dat clubs uit Engeland en Duitsland nu in de winterstop ineens alle goede spelers uit rusland weg aan het kopen zijn. En als je bedenkt dat de scandinavische landen verdedigend in orde zijn moet een kapitaal-krachtige club zoals Ajax toch wel in staat zijn om daar 1 of 2 spelers te vinden? En met scandinaviers heb je geen mentaliteit of klimaats aanpassingen van de spelers (in tegenstelling tot spelers uit zuid-amerika of zuid-europa). En ze spreken allemaal engels, dus geen echte taal-barriere.quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef xFriendx het volgende:
Ajax heeft geld, heeft verdedigers nodig = shoppen.
Om maar wat te noemen ja. Al koop je 2 verdedigers van elk 8 miljoen. Lekker boeiend. De zak met geld is goed gevuld en dat verdien je zo weer terug als je de rest van het seizoen dan stabiel kan ballen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik niet dat ze eens in scandinavie of rusland gaan rondkijken. De competities daar lopen van augustus tot october, zodat de spelers daar rond deze tijd makkelijker te halen zijn dan spelers uit west/zuid europa. Het is niet voor niets dat clubs uit Engeland en Duitsland nu in de winterstop ineens alle goede spelers uit rusland weg aan het kopen zijn. En als je bedenkt dat de scandinavische landen verdedigend in orde zijn moet een kapitaal-krachtige club zoals Ajax toch wel in staat zijn om daar 1 of 2 spelers te vinden? En met scandinaviers heb je geen mentaliteit of klimaats aanpassingen van de spelers (in tegenstelling tot spelers uit zuid-amerika of zuid-europa). En ze spreken allemaal engels, dus geen echte taal-barriere.
Verwijder je Oga en Furby dan ook even uit het playerprofile?quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:11 schreef dronkeykong het volgende:
Ga maar ff PES2008 spelen met me master league ;')
In dat spel voetballen ze vast beterquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verwijder je Oga en Furby dan ook even uit het playerprofile?
Emanuelson is inderdaad best goed in PES2008quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:20 schreef OssieMan het volgende:
[..]
In dat spel voetballen ze vast beter
Toppers komen niet (meer) en met talenten weet je nooit of die wél een versterking zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Melchiot heeft laatst zelf al gezegd dat ie niet wil.
Niet als de AI met hen speeltquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:20 schreef OssieMan het volgende:
[..]
In dat spel voetballen ze vast beter
Zijn ze inderdaad uit verwijdertquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verwijder je Oga en Furby dan ook even uit het playerprofile?
We moeten een ervaren kracht erbij hebben! 1tje die de klappen van de zweep kent en er een keer doorheen schreeuwt in t veld.. Zoiets als Johnnyquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:44 schreef BonJovi het volgende:
Kunnen we Blind niet uit de A1 plukken.
Gooi Johnny in de kloonmachine van Professor Barabas!quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
We moeten een ervaren kracht erbij hebben! 1tje die de klappen van de zweep kent en er een keer doorheen schreeuwt in t veld.. Zoiets als Johnny!
Het Johnny kloon idee had ik al in een ander topic voorgesteld... ik denk dat we het gewoon moeten uitvoerenquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gooi Johnny in de kloonmachine van Professor Barabas!
Beste idee van de dag.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Uit het Bruno Silva topic:
[..]
heeft Ajax een lijstje met namen
Met dank aan Venom.
Oh my bad, sorryquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:48 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Het Johnny kloon idee had ik al in een ander topic voorgesteld... ik denk dat we het gewoon moeten uitvoeren
quote:"Tsja, het is natuurlijk makkelijk om nu te zeggen dat we Davids misten", zegt Emanuelson. "En natuurlijk is het ook zo dat Edgar iets extra's brengt, dat dit team sterker maakt. Maar tegen NAC lag het niet alleen maar aan de absentie van Edgar, ook voorin slaagden we er niet in om de bal vast te houden en bovendien gaven de achterin de doelpunten veel te gemakkelijk weg."
Jan Vertonghen sluit zich aan bij de woorden van zijn teamgenoot. "Het is overdreven om te stellen dat we zonder Edgar niet kunnen winnen. Maar goed, het is wel duidelijk dat Edgar heel belangrijk voor deze ploeg is, want het contrast met de wedstrijd tegen AZ is wel heel groot. We zijn echt van het één in het ander gevallen. Na de wedstrijd tegen AZ was iedereen nog lovend, nu zal dat heel anders zijn. Ik denk dan ook dat ik donderdag maar even geen kranten ga lezen", lacht hij.
Ik stel voor Heitinga, Stekelenburg, Huntelaar en Perez om mee te beginnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh my bad, sorry
Maareh, kloon dan direct nog effe een paar extra voor ons.
Mwah, 2 x Stekelenburg is weer iets te veel van het goedequote:Op donderdag 17 januari 2008 13:58 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Ik stel voor Heitinga, Stekelenburg, Huntelaar en Perez om mee te beginnen.
En een kloon van Sneijder terug
De echte is na dit seizoen wegquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwah, 2 x Stekelenburg is weer iets te veel van het goede
quote:Ajax-supporter in Dubai in kerker gegooid
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: donderdag 17 januari 2008 @ 13:11
Een 38-jarige supporter van Ajax verblijft al sinds 5 januari in een ondergrondse gevangenis in Dubai. Hij had 2 gram softdrugs in zijn broek toen hij op de vluchthaven van de stad in de Verenigde Arabische Emiraten arriveerde.
In het oliestaatje bedraagt de minimale gevangenisstraf voor drugsbezit 4 jaar. De fan uit Almere wilde het trainingskamp van zijn favoriete club in Dubai bezoeken. Hij kreeg de reis van zijn familie aangeboden omdat hij na twee zware jaren na de geboorte van een zwaar gehandicapt dochtertje wel wat ontspanning kon gebruiken.
De clubleiding van Ajax heeft inmiddels contact opgenomen met de Nederlandse consul in Dubai. Het regime in de gevangenis is zeer streng. De fan mag slechts vijf minuten per half jaar bezoek ontvangen. De familie van de supporter heeft minister-president Jan Peter Balkenende om hulp gevraagd.
quote:Morgen hebben de boys uit Amsterdam een vrije dag en daarom werd de vrijdagse perspraat een dag naar voor geschoven. ‘De spelers beseffen dat ze het gisteren hebben laten lopen. Maargoed, we moeten door’, zo laat Koster weten.
‘De tweede helft startten we goed tegen NAC en kregen we veel kansen. Toen hadden we de wedstrijd moeten beslissen, dat gebeurde echter niet. Vervolgens geef je veel te makkelijk een aantal doelpunten weg; dat is een probleem.’ Adrie blikt terug op gisteravond toen Ajax een gigantische dreun kreeg van NAC, waardoor het bekertoernooi inmiddels een gepasseerd station is.
‘Defensief zitten we krap voor zondag, we zullen een puzzeltje in elkaar moeten zetten. Hierbij is het mogelijk dat er spelers van Jong Ajax bij de selectie kunnen komen. Dat hangt ook af van Jurgen Colin, die nog revalideert van een blessure. Thomas Vermaelen maakt maandag mogelijk speelminuten bij Jong Ajax, Leonardo heeft wat lichte last van z'n knie, dat wachten we nog even af.'
Davids kreeg rust tegen de Bredase formatie maar zal aanstaande zondag zeker present zijn in Nijmegen. ‘Het mag niet zo zijn dat één speler zoveel invloed heeft op het team, máár Edgar is wel een hele belangrijke man die het team coacht en leidt. Andere spelers moeten ook meer onderling praten en coachen; dwingen, dwingen dwingen totdat je die bal krijgt.’
Hoe de wedstrijd zondag zal verlopen is zeker in dit wisselvallende seizoen compleet onvoorspelbaar. ‘NEC, die klappen erop’, zo zegt Koster, dat hebben we echter vaker gehoord: het wordt tijd dat de Ajax-spelers dit ook een keer doen.
Speelminuten voor Vermaelen maar gaat dus wel weken duren nog?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:06 schreef kevin6188 het volgende:
SV Ajax en het perspraatje van Koster dat een dag naar voren is geschoven,
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:11 schreef Bankstel-frank het volgende:
Ajax-fan nog altijd vast in Dubai
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=550473
En dat voor 2 gram softdrugs...
Alvast gefeliciteerd met de knvb-beker.quote:
lol, hoevaak zullen we het nog voorbij zien komen.quote:
Niks te danken, en als je zo blijft janken dan plaats ik het nog 5 xquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:59 schreef devv05 het volgende:
Wow bedankt, dat was hier nog niet 5x gemeld.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:11 schreef Bankstel-frank het volgende:
Ajax-fan nog altijd vast in Dubai
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=550473
En dat voor 2 gram softdrugs...
Naast het ontwijken van verdedigende taken is Urby ook een meester in het ontwijken van Drugshonden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef xFriendx het volgende:
Verbazingwekkend dat Urby dan daar niet is opgepakt, die is constant in hogere sferen.
Die supporter heeft het voor hem meegesmokkeld.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:25 schreef xFriendx het volgende:
Verbazingwekkend dat Urby dan daar niet is opgepakt, die is constant in hogere sferen.
Wat komt er voorbij?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
lol, hoevaak zullen we het nog voorbij zien komen.
Misschien mocht ie tv kijken en heeft ie dus een extra marteling gehadquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:33 schreef xFriendx het volgende:
Je kan het ook positief zien, die vent die vast zit in Dubai (oh ja joh?) heeft de wedstrijd van gisteren niet gezien.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:36 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Misschien mocht ie tv kijken en heeft ie dus een extra marteling gehad
Dat heeft ie er vast en zeker voor over gehad jaquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:36 schreef OssieMan het volgende:
[..]
Misschien mocht ie tv kijken en heeft ie dus een extra marteling gehad
quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:48 schreef Nashje het volgende:
Schijnt de vader van Urby te zijn. Die gast die in Dubai vast zit.
Ik las het ook. Daar zit maar 1 voordeel aan ... jullie zijn een boel centjes rijkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
In de VI van gisteren stond een groot artikel over het eventuele vertrek van Stekelenburg, Emanuelson, Huntelaar, Heitinga en Maduro.
Als die vijf echt vertrekken dan mag van Geel laten zien wat hij kan realiseren. Dat wordt dan een fijne zomer als alle clubs hun hakken in het zand zetten. Ik ben benieuwd hoe vaak we dan het onhaalbaar verhaal gaan horen.
We waren dit seizoen ook al heel wat centjes rijker met de verkoop van Sneijder en Babel. Maar werd dit geld vervolgens weer geinvesteerd? Nee, we kregen gratis voetballers als Delorge, Colin, Luque en Urzaiz.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:55 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Ik las het ook. Daar zit maar 1 voordeel aan ... jullie zijn een boel centjes rijken.
Was net als vd Heijden geblesseerd.. zijn als het goed is wel fit voor zondag.. ben benieuwd..quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:56 schreef MaxC het volgende:
Waarom krijgt Schilder geen kans op de linksback? Met Davids voor je moet hij dat toch wel kunnen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:01 schreef Wooldoor het volgende:
Schilder is ook gewoon een middenvelder.
Als Vermaelen en/of vd Wiel nu snel terugkomt kan Vertonghen op linksback.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:56 schreef MaxC het volgende:
Waarom krijgt Schilder geen kans op de linksback? Met Davids voor je moet hij dat toch wel kunnen
Schilder zat 'gewoon' op de bank gisteren. En werd vooraf bij het lummelen helemaal zoek getikt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Was net als vd Heijden geblesseerd.. zijn als het goed is wel fit voor zondag.. ben benieuwd..
Vanmiddag trouwens kaartje gekocht voor Vitesse uit.. ben ook benieuwd wat voor middag dat gaat worden..
Omdat Schilder geen linksback is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:56 schreef MaxC het volgende:
Verkocht ja, geen optie dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef dronkeykong het volgende:
Hoe zit het met Boakey eigenlijk, deze wordt toch nog steeds verhuurd aan Almelo?
Is deze nou al een beetje gegroeid? Zo ja dan kan deze gelijk op de plek van Ogararu
Terugkopen voor een miljoentje. In de trant van kapitaalvernietigingquote:
Nee, meen ik ook niet! Hij komt volgende week nog terugquote:
Lurling in ons mooie shirt, dat doet pas pijnquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:37 schreef snarfbreda het volgende:
Doet het nog pijn bij jullie?
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:37 schreef snarfbreda het volgende:
ah oke.. my bad.. dacht vernomen te hebben dat ie geblesseerd was..quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Schilder zat 'gewoon' op de bank gisteren. En werd vooraf bij het lummelen helemaal zoek getikt.
Ben eerder geschrokken van het trieste niveau van jullie 'fans' stelletje staatmogolen zeg kolerequote:Op donderdag 17 januari 2008 16:37 schreef snarfbreda het volgende:
Vind je het gek.. brabanders..quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ben eerder geschrokken van het trieste niveau van jullie 'fans' stelletje staatmogolen zeg kolere
quote:Colin en Leonardo mogelijk ook niet tegen NEC
17 januari 2008
Ajax-coach Adrie Koster moet voor de uitwedstrijd tegen NEC, komende zondag, flink improviseren. De coach mist naast de langer geblesseerden Gregory van der Wiel en Thomas Vermaelen en de geschorste John Heitinga mogelijk ook Jurgen Colin. Hij is nog altijd niet voldoende hersteld van een knieblessure.
"Als blijkt dat Colin niet inzetbaar is, hebben we in verdedigend opzicht nog maar heel weinig mogelijkheden", weet Koster, die overweegt om tegen NEC aan te treden met middenvelder Hedwiges Maduro in het hart van de defensie.
Naast Colin ontbreekt mogelijk ook Leonardo, die weer last gekregen heeft van zijn knie. Daar staat tegenover dat Edgar Davids zijn rentree maakt. Hij werd in de bekerwedstrijd tegen NAC Breda nog uit voorzorg aan de kant gehouden. "Een elftal mag nooit op één iemand leunen, maar Edgar werd gisteren duidelijk gemist", blikte de coach nog eenmaal terug op het met 4-2 verloren bekerduel.
Toch jammer dat die kerel de tweede helft weg was.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ben eerder geschrokken van het trieste niveau van jullie 'fans' stelletje staatmogolen zeg kolere
Komt door die achterlijke kusjes.quote:Naast Colin ontbreekt mogelijk ook Leonardo, die weer last gekregen heeft van zijn knie.
Ook wel leuk, gaan ze roepen you only sing when you winnng terwijl het 1-1 werdquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch jammer dat die kerel de tweede helft weg was.
Prachtige supporters en een geweldige sfeer, iets waar jullie jaloers op kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:46 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik weet dat bij de B Lorenzo Ebecilio een groot talent (nr 10) en Geoffrey Castillion een spits grote talenten zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat komen er bij Ajax eigenlijk voor een talenten aan?
Jullie B1 doet het erg goed toch? Wat zijn in dat elftal zo'n beetje de talenten?
Als het afgelopen zaterdag tegen VVV nou ook zo'n gekkenhuis was geweest had je een punt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:01 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Prachtige supporters en een geweldige sfeer, iets waar jullie jaloers op kunnen zijn.
Kijk dan maar niet op vi.nl, ieks.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lurling in ons mooie shirt, dat doet pas pijn
Ja daar had ik dus al gekeken, had ik beter niet kunnen doen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als het afgelopen zaterdag tegen VVV nou ook zo'n gekkenhuis was geweest had je een punt.
Maar toen werden jullie door 500 VVV'ers weggezongen, dus doe nou maar niet alsof dit standaard was voor NAC.
[..]
Kijk dan maar niet op vi.nl, ieks.
Ik zal jouw eens pijn doenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:37 schreef snarfbreda het volgende:
Rodney Sneijder doet het goed hij mag soms zelf met de A1 meedoen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat komen er bij Ajax eigenlijk voor een talenten aan?
Jullie B1 doet het erg goed toch? Wat zijn in dat elftal zo'n beetje de talenten?
Ja kan je geen foto posten ofzo, ben wel benieuwd welke kneus jullie bedoelen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef Jasza het volgende:
gvd wat een tyfusavond gister zeg, ook nog een uur op 010 centraal moeten wachten op de trein, en had 39.4 graden koorts.
Wat een geweldige tyfuszooi
Enige leuke aan die wedstrijd was die kneus naast het uitvak
Koster: "niks ergs alleen een beetje stijf"quote:
Heb er geen foto vanquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:50 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Ja kan je geen foto posten ofzo, ben wel benieuwd welke kneus jullie bedoelen.
En we hadden ook niet verwacht dat we gingen winnen.
2 x van ajax achter elkaar winnen is voor ons uniek.
Nac doet het bijna altijd goed met de beker ook, vorig jaar was psv ook de klos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |