dat wordt gewoon weer 0-3quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:19 schreef Ordinair het volgende:
Lijkt erop dat je ook nog ingemaakt word door NEC.
Wat moet je anders?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef jna het volgende:
Dan maar kampioen en een jaartje niet de beker
Ja ik probeer het positief te bekijken
dat dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:20 schreef jna het volgende:
Dan maar kampioen en een jaartje niet de beker
Ja ik probeer het positief te bekijken
je op gaan laden voor de play offsquote:
American football seizoen afgelopen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je op gaan laden voor de play offs
eeuhh.. nee.. wat wij zijn Ajaxquote:
Het leidsche plein bedoel jequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je op gaan laden voor de play offs
NOGMAALS, als vd Wiel en Vermaelen eindelijk eens terugkomen scheelt dat al een hoop. Dan haal je een verdediger en die raakt ook geblesseerd, dan heb je dus precies hetzelfde probleem!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:36 schreef Enchanter het volgende:
Gaat lekker snel zo die topics.
Als van Geel nu nog niet inziet dat ie toch echt snel een verdediger moet gaan halen , dan weet ik het ook niet meer
quote:Steven Defour kan een persoonlijke prijs aan zijn palmares bijschrijven. De negentienjarige middenvelder van Standard won vandaag met een straatlengte voorsprong op zijn concurrenten de Gouden Schoen van België.
Gaan van der Wiel en Vemaelen dan op de vleugel spelen en laten we Heitinga en Verthongen centraal staan ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
NOGMAALS, als vd Wiel en Vermaelen eindelijk eens terugkomen scheelt dat al een hoop. Dan haal je een verdediger en die raakt ook geblesseerd, dan heb je dus precies hetzelfde probleem!
Ik ben niet diegene die denkt dat we het wel redden zonder versterkingen in de achterhoede. Als het aan mij ligt komen er een links- en rechtsback bij en gaan Vermaelen, van der Wiel en Heitinga het centraal achterin maar uitvechten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Vertonghen centraal? Ben je wel lekker?
Zit je dus nog slapjes in de vleugelverdedigers. Ik vind Heitinga of van der Wiel rechtsachter of Vermaelen linksachter ook maar noodverbanden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:49 schreef F1Bas het volgende:
Het gaat er gewoon om dat je wel spelers kan halen maar met al die blessure's kan je daar niet tegenop kopen.
Maar hoe lang duurt het voordat vd Wiel en Varmaelen wedstrijd fit zijn? Dat zal heus wel wat tijd gaan kosten, en de komende 5 wedstrijden zijn tegen NEC, Utrecht, Vitesse, Feyenoord en Roda JC. Dat zijn toch wedstrijden waar Ajax punten zal moeten pakken. Zeker omdat je in Maart/April nog uitwedstrijden tegen Groningen, PSV, Heerenveen en Twente hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:42 schreef F1Bas het volgende:
NOGMAALS, als vd Wiel en Vermaelen eindelijk eens terugkomen scheelt dat al een hoop. Dan haal je een verdediger en die raakt ook geblesseerd, dan heb je dus precies hetzelfde probleem!
In ieder geval weer stapje dichter bij de tribunequote:Op donderdag 17 januari 2008 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Maduro zat vandaag gewoon op de bank zeker?
Jammer. Zag hem vandaag liever in de basis staan dan Siem of Donald.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:53 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
In ieder geval weer stapje dichter bij de tribune
Het was een beetje vreemd, maar kan het me wel voorstellen van de scheidsrechter. Er was maar 1 minuut extra en die was verlopen. Als hij die penalty gegeven zou hebben zouden er weer zoveel negatieve dingen over de scheidsrechters geschreven worden, dus nu heeft ie zichzelf er makkelijk vanaf gemaakt. Maar ik zou hetzelfde gedaan hebben...quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:54 schreef versteegrob het volgende:
Vonden jullie het ook niet raar dat de scheids al in de 91ste minuut al floot. Ik dacht die floot voor een penalty.
Dan was het heus niet beter afgelopen. Maduro moet gewoon even duidelijk gemaakt worden dat hij beter per direct een andere club moet opzoeken. Koop je weer een Silva voorquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jammer. Zag hem vandaag liever in de basis staan dan Siem of Donald.
Heeft iemand daar een linkje van?quote:
Dat zeg ik niet. Maar Maduro vind ik nou wel een betere alternatief voor die positie dan een Donald of De Jong.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:57 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Dan was het heus niet beter afgelopen.
Daar is Ajax mee bezig en je ziet hoe moeilijk clubs doen, in dit geval Groningen(even los van dat dat terecht is).quote:
Heb niks gemist dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een volkomen mislukte voorzet?![]()
Ja daar leek het ook wel op maar het was wel een goal. Denk nu al goal van het seizoen hoor,quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon een volkomen mislukte voorzet?![]()
Ja boeiend, hoeveel is het met alle wedstrijden bij elkaar opgeteld?quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:33 schreef Thieske het volgende:
Tussenstand NAC - Ajax: 7-3
Sorry, ik zal hier niet meer komen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja boeiend, hoeveel is het met alle wedstrijden bij elkaar opgeteld?
Ga toch carnaval vierenquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Sorry, ik zal hier niet meer komen.![]()
Succes met het behalen van een champions leauge plek voor komend seizoen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 04:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, wat een drama... Ik kreeg van een psv'er een sms, hem toch maar even medegedeeld dat Jong Heereveen alszijnde psv klop had gekregen van Quick Boys. Maar wat was het secht zeg...
Verrek ja zonder Heitingaquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:48 schreef Radegast het volgende:
De verdediging zal tegen NEC al helemaal een geitenkaas worden zonder Heitinga. Fijn vooruitzicht.
Dat is niet eens een grap. Huntelaar werkt tenminste nog en zou zelfs op rechtsback uit de voeten kunnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:47 schreef Damzkieee het volgende:
Huntelaar rechtsback zou nog beter zijn dan wat er nu loopt man.
Hier begin je toch ook kotsbeu van te wordenquote:Terugkeer Van der Wiel dichtbij, terugkeer Vermaelen duurt nog enkele weken
Martin zit in een winterslaap!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:17 schreef Wooldoor het volgende:
Je wordt hier toch echt helemaal gestoord van, hoe krijgen ze het voor elkaar dat als Davids er niet bij is weer zonder bezieling te spelen. Laten we hopen dat Martin hierdoor wakker is geworden en eindelijk eens inziet dat het zo niet kan met deze verdediging. Ook als zou er eventueel geld bespaard moeten worden, gewoon niet doen want zo worden we geen kampioen.
Nee, het is gewoon een debiel. Klaar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Martin zit in een winterslaap!![]()
Was het twee jaar dat we onze neus ophaalden voor Graversen ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:31 schreef Nashje het volgende:
Die Engelaar speelt toch ook als een houthakker met een veel te traag tempo?
Er moeten gewoon types als Davids komen. Mensen die de groep op scherp kunnen zetten. Spelers die strijden en niet solliciteren naar een plek in het nieuwe Ajax vrouwenelftal.
Ja, die Captain Obvious uitspraak was ook een beetje laatquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:57 schreef Sethje het volgende:
onder welke steen heeft koster gelegen dat hij nu begint te klagen over het gebrek aan fatsoenlijke verdedigers
Wat doe jij al zo vroeg wakker! Ga naar bed gek!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Martin zit in een winterslaap!![]()
Hij ging 100% express op de arm van Heitinga staan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:28 schreef Wooldoor het volgende:
Wat een vreselijk irritant ****** ventje is die Lurling trouwens, ik vraag me echt af of hij niet de kleinzoon van Anton Mussert is.
Al speelde ie maar 20 minuten, die 20 minuten speelt ajax dan wel veel feller.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:25 schreef Wooldoor het volgende:
Davids moet je mee oppasen, je ziet hoe belangrijk hij is na zo'n wedstrijd. Beker boeit een stuk minder dan kampioen worden en voor het kampioenschap hebben we Davids een stuk harder nodig.
We hebben emanuelson tochquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:37 schreef zjroentje het volgende:
Verdedigers zijn ook nergens voor nodig hè, Martin.
Wees niet bang, dit Ajax gaat nog genoeg klop krijgen hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:36 schreef S-Two het volgende:
Zou het misschien niet eens erg vinden als we komend weekend ook nog een keer flink klop krijgen, ben alleen bang dat dat niets helpt en er alsnog geen verdedigers komen.
anders ik wel, zat nog te twijfelen om een vrije dag op te nemenquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er echt ziek van...
Klopt, mits: nieuwe rechtsback, nieuwe linksback, eventueel nieuwe centrale verdediger en een goede medische staf.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:49 schreef denthemen het volgende:
We worden (gewoon, net als elk jaar) kampioen
ik zal hem vanmiddag ook maar even duidelijk maken dat het gewoon een kankerkakkerlak is!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij ging 100% express op de arm van Heitinga staan.
Bij de 1-1 zag ik het nog wel goed komen. Toen 2-1 en klaar. Allerlei woorden bij elkaar gescholden, gisteravond voelde ik me nog kut, maar vandaag ben ik er al weer vrij nuchter onder en is 't allemaal niet zo speciaal meer.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben er echt ziek van...
Van Urby weet je het, maar hoe is Ogararu in godsnaam Roemeens international geworden?quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:56 schreef Wooldoor het volgende:
Ogararu en Emmanuelson lieten zich echt kinderlijk uitspelen gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |