Plus dat juist op het punt van impact het meeste materiaal (dus ook het brandbare) weggeslagen is. Als eer een vliegtuig door je verdieping heen raast, blijft er op het stuk waar het vliegtuig langs is gekomen niet zo heel veel liggen, lijkt me.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:08 schreef wormwood het volgende:
[..]
Op dat moment wel. Maar je kunt je de vuurzee op het moment van impact toch wel herinneren?
Branden blijven niet eeuwig duren en kunnen er ook voor zorgen dat materialen verzwakken.
Zelden zulke grote prullebakken gezien idd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe blind ben je dan?]
De gemiddelde prullenbak is op deze resolutie nog niet eens een pixel groot.
maar dan weer niet in lijn met het door-hitte-verzwakte-staal-verhaal, lijkt me..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:22 schreef gorgg het volgende:
Wat bewijst die vrouw nu eigenlijk?
NIST stelt helemaal niet dat het daar extreem warm had moeten zijn.
Uit de simulaties die ze gedaan hebben, is het resultaat zelfs dat het er niet zo warm was.. Volledig in lijn met wat waargenomen wordt dus....
Euh, jawel...quote:Op zondag 20 januari 2008 00:27 schreef Orwell het volgende:
[..]
maar dan weer niet in lijn met het door-hitte-verzwakte-staal-verhaal, lijkt me..
Dat het lokaal wat koeler was maakt daar niet zo veel voor uit. Vooral daar nietquote:Op zondag 20 januari 2008 00:27 schreef Orwell het volgende:
[..]
maar dan weer niet in lijn met het door-hitte-verzwakte-staal-verhaal, lijkt me..
Als jij iets denkt te zien, wil nog niet meteen zeggen dat het ook zo is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:02 schreef Torah het volgende:
[..]
En opnieuw ontwijk je mijn vraag!
Pak die film op het genoemde moment en verklaar die circa 6 enorme explosies in WTC-1. Makkie voor jou!
Dat verzwakken dat kan niet na een uurtje. En bovendien de bereikte temperaturen was niet toereikend daarvoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:08 schreef wormwood het volgende:
[..]
Op dat moment wel. Maar je kunt je de vuurzee op het moment van impact toch wel herinneren?
Branden blijven niet eeuwig duren en kunnen er ook voor zorgen dat materialen verzwakken.
Het is neergehaald meneer Rumsfeld heeft het zelf gezegd.quote:Op zondag 20 januari 2008 08:54 schreef wormwood het volgende:
[..]
Als jij iets denkt te zien, wil nog niet meteen zeggen dat het ook zo is.
Overigens staan er aan jou ook nog een heleboel vragen op naar aanleiding van jouw beweringen over vlucht 93. Zolang je die niet wil beantwoorden is het wel erg simpel om iemand andes te beschuldigen dat die vragen ontwijkt.
Ik ga niet eens proberen al deze onzin te weerleggen.quote:Op zondag 20 januari 2008 09:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat verzwakken dat kan niet na een uurtje. En bovendien de bereikte temperaturen was niet toereikend daarvoor.
En als zou het gaan verzwakken, dan zou je vervormingen moet zien. Maar kennelijk vind met het normaal dat de torens in storten maar je eigen openhaard die x-voud hogere temparaturen heeft gebeurd niets geen vervormingen.
Wat een ontiegelijke kolder moeten we slikken dat torens door vuur zijn ingestort. Het is gewoonweg onmogelijk.
Zelfs je eigen schuur of woonkamer brand langer als het in fik staat dan dat stomme aangstokken brandje op de 80ste verdieping. Want in mijn ogen lijkt het wel of er bepaalde zaken gewoon expres aangestoken zijn. De vuurbal explosie had alles al verbrand in een keer. Ook de brand is voor en na 911 nooit vertoond. Kortstonding zwartrokend brandje dat een complete wolkenkraber omverkrijgt. tssss
Natuurkundige wetten hadden een dagje vrij als je uitgaat van het officieel verhaal. Natuurkunde wetten hebben geen dagje vrij dus het officieel verhaal is onzin. Maar de oogklepintellectuelen willen het niet inzien.
Er mankeert wat aan je ogen. Opgelost, slotje.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:02 schreef Torah het volgende:
[..]
En opnieuw ontwijk je mijn vraag!
Pak die film op het genoemde moment en verklaar die circa 6 enorme explosies in WTC-1. Makkie voor jou!
NEE! NEE! NEE!quote:
Volgens mij zit er wat stro in je ogen.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Er mankeert wat aan je ogen. Opgelost, slotje.
Zoals ik al schreef, jemig wat een leugens.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
NEE! NEE! NEE!
NIST, FEMA, Us Govt, Bush, Rumsfeld, Cheney, Wolfowitz, Rize en de rest van de kliek. Zij zijn GODVERDOMME de pathelogische leugenaars.
En wij moeten hun walgelijke idiote verzinsels, kronkels en waanzin geloven. Belachelijk.
En het erge is. Jy, Terecht en andere figuren geloven hun op hun woord. Mijn god wat is de intellectuele mens walgelijk ignorant. Jezus ,mijn god.
Och och och. Laat hun maar de depopulatie in zetten. Want de mens is toch niet meer te redden. Jezus wat is de mens een dom. Dat men zich zo gemakkelijk laat verleiden, bedotten, besodemieteren en voorliegen door de Overheid/MSM-indroctinatie.
Tss. Newton, Einstein, Tesla, Bohr. Zullen zich omdraaien in hun graf. Dat gros van de mensen hun wetmatighedemn aan de kant schuiven om het 911 plaatje passend te krijgen. Belachelijk!
Heb je die foto's nou al eens goed bekeken?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens mij zit er wat stro in je ogen.
Nee hoor. Dat moet je niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:09 schreef Lambiekje het volgende:
En wij moeten hun walgelijke idiote verzinsels, kronkels en waanzin geloven. Belachelijk.
Volgens mij neem je niet eens de moeite om die circa zes krachtige explosies aan de westzijde van WTC-1 te bekijken, omdat het kennelijk niet in jou niet-flexibele straatje past. Nog maar een keer het linkje:quote:Op zondag 20 januari 2008 12:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Er mankeert wat aan je ogen. Opgelost, slotje.
Ach Lambiekje, maak je niet zo druk, koel even af bij een bakquote:Och och och. Laat hun maar de depopulatie in zetten. Want de mens is toch niet meer te redden. Jezus wat is de mens een dom. Dat men zich zo gemakkelijk laat verleiden, bedotten, besodemieteren en voorliegen door de Overheid/MSM-indroctinatie.
Laat maar ... het is wel duidelijk.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:44 schreef Torah het volgende:
[..]
Volgens mij neem je niet eens de moeite de om die circa zes krachtige explosies aan de westzijde van WTC-1 te bekijken, omdat het kennelijk niet in jou niet-flexibele straatje past. Nog maar een keer het linkje:
http://www.stage6.com/use(...)age_and_AV_Analysis)
Vanaf tijdstip 19:40. De explosies vinden plaats onder de impact zone en gaan van rechts naar links.
Brilletje op Terecht en gewoon je ogen gebruiken. Zie je ze niet, dan wordt het echt tijd om even langs de brillenboer te gaan voor jampot glazen
Dat gebied is niet eens goed in beeld. Wat bazel je nou?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:44 schreef Torah het volgende:
[..]
Volgens mij neem je niet eens de moeite om die circa zes krachtige explosies aan de westzijde van WTC-1 te bekijken, omdat het kennelijk niet in jou niet-flexibele straatje past. Nog maar een keer het linkje:
Vanaf tijdstip 19:40. De explosies vinden plaats onder de impact zone en gaan van rechts naar links.
Brilletje op Terecht en gewoon je ogen gebruiken. Zie je ze niet, dan wordt het echt tijd om even langs de brillenboer te gaan voor jampot glazen
Nee, er zijn geen 6 van rechts naar links moverende krachtige, enorme explosies te zien. Zoals ik al zei, plaats maar een screenshotje met die 6 van rechts naar links moverende krachtige, enorme explosies, liefst omcirkelt graag.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:44 schreef Torah het volgende:
[..]
Volgens mij neem je niet eens de moeite om die circa zes krachtige explosies aan de westzijde van WTC-1 te bekijken, omdat het kennelijk niet in jou niet-flexibele straatje past. Nog maar een keer het linkje:
Waar ik me dus over verbaas is dat ze met geen enkel punt in zien dat Bush en Co. Wel eens verkeerde plannen hebben en ook daadwerkelijk uitvoeren. Het lijkt wel of ze geen smetje op hun blazoen hebben. Zo eerlijk. Zo oprecht. Zo humaan. Ze wisten van niets.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:56 schreef Torah het volgende:
[..]
Ach Lambiekje, maak je niet zo druk, koel even af bij een baken dit interview met Aaron Russo:
http://video.google.com/videoplay?docid=1263677258215075609&total=32&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=7
Waarin hij een jaar geleden verteld dat Nick Rockefeller verwoede pogingen heeft gedaan om hem in het Neoconservatieve complot te krijgen. Uiteindelijk is hij er niet ingestapt, maar vertelt nu wel dat Rockefeller in oktober 2000 aan hem vertelde dat er 'iets' (een trigger) zou gaan gebeuren als aanleiding om Afghanistan en Irak te kunnen aanvallen, er een pijpleiding naar de Kaspische zee aangelegd gaat worden, de bevolking gechipped gaat worden en de wereldbevolking gehalveerd gaat worden.
Waar hebben we het dan over: massamoord van een slordige 3 miljard mensen
Wie doen dat dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waar ik me dus over verbaas is dat ze met geen enkel punt in zien dat Bush en Co. Wel eens verkeerde plannen hebben en ook daadwerkelijk uitvoeren. Het lijkt wel of ze geen smetje op hun blazoen hebben. Zo eerlijk. Zo oprecht. Zo humaan. Ze wisten van niets.
Ga je weer met je leugens.quote:Maar wij worden wel gepakt op plaatjes en andere feiten wat gewoonweg niet klopt met het officiel verhaal.
Weigeren om maar ook enig goed gedocumenteerd en veriveerbare docu's te kijken. Ze willen gewoon willens en wetens in het overheidsprookje geloven. Omdat school heeft verteld dat je de autoriteiten altijd moet (of kunt) vertrouwen.
Dat heeft de school mij nooit geleerd. Ik heb op school altijd geleerd dingen zelf uit te zoeken en zelf een mening te vormen.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:13 schreef Lambiekje het volgende:
Weigeren om maar ook enig goed gedocumenteerd en veriveerbare docu's te kijken. Ze willen gewoon willens en wetens in het overheidsprookje geloven. Omdat school heeft verteld dat je de autoriteiten altijd moet (of kunt) vertrouwen.
wtc 2 is de toren die instort, wtc1 is de toren die je op de voorgrond ziet. Kijk anders nog een keertje of je de volgens torah 6 van rechts naar links migrerende krachtige, enorme explosies kunt zienquote:Op zondag 20 januari 2008 15:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat gebied is niet eens goed in beeld. Wat bazel je nou?
Edit: sterker nog, de toren in kwestie is niet eens in beeld
Het waren geen ervaren piloten die op een dubbeltje konden landen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:21 schreef duymelijntje het volgende:
Maar jullie niet gelovers moeten het toch wel met me eens zijn dat er een paar dingen zeer onlogisch zijn:
- De plek waar ze het pentagon raakte, als de 'terroristen' zich wat beter hadden ingelezen wisten ze dat je beter het vliegtuig in het pentagon had kunnen storten en meer mensen had kunnen raken en ik ga ervanuit dat ze heus wel hadden geweten dat ze een super beveiligd stuk, met bijna geen mensen erin zouden raken met die stomme omweg die ze nu hebben gemaakt.
Hoezo hebben ze niet gereageerd?quote:- Waarom heeft de regering niet gereageerd toen er 4!!! vliegtuigen uit koers raakte? Weet je hoeveel geld er omgaat in bescherming van het lang? Dat slaat dus ook nergens op.
Een stuk beton verpulverd makkelijker dan een dun papiertje.quote:- En hoe kan het dat er rijbewijzen en paspoorten zijn gevonden van kapers terwijl alles naar de klote is gegaan en de wtc torens zelfs zijn ingestort?
Jawel hoor.quote:Zelfs al geloof je niet in de conspiracies, geef toe. This doesn't make any sense.
Er is helemaal niet zoveel geheimzinnigheid. Dat is iets wat de complot gelovers graag willen doen geloven.quote:En zelfs al heeft de regering 1% informatie achtergehouden, dat is voor mij al reden genoeg voor wantrouw, want als ze niks te verbergen hebben, waarom al die geheimzinnigheid.
Kennelijk heb ik een iets ander linkje gebruikt, er zijn explosies zichtbaar op 22:50.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:11 schreef Terecht het volgende:
Nee, er zijn geen 6 van rechts naar links moverende krachtige, enorme explosies te zien. Zoals ik al zei, plaats maar een screenshotje met die 6 van rechts naar links moverende krachtige, enorme explosies, liefst omcirkelt graag.
Ik weet in ieder geval waar jij staat in deze discussiequote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef wormwood het volgende:
[..]
Het waren geen ervaren piloten die op een dubbeltje konden landen.
[..]
Hoezo hebben ze niet gereageerd?
Ze hebben wel gereageerd maar er was niet genoeg tijd. De meeste vliegtuigen zaten binnen een half uur na de kaping in een gebouw en hadden er ook voor gezorgd dat ze niet makkelijk vindbaar waren.
[..]
Een stuk beton verpulverd makkelijker dan een dun papiertje.
[..]
Jawel hoor.
Gewoon verder kijken dan je neus lang is en even logisch nadenken.
[..]
Er is helemaal niet zoveel geheimzinnigheid. Dat is iets wat de complot gelovers graag willen doen geloven.
Over de aanslagen en hoe die tot stand zijn gekomen is heel veel informatie te vinden.
Het gegeven linkje is juist!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
wtc 2 is de toren die instort, wtc1 is de toren die je op de voorgrond ziet. Kijk anders nog een keertje of je de volgens torah 6 van rechts naar links migrerende krachtige, enorme explosies kunt zien.
WTC 3 en WTC 4 zijn compleet verpletterd door het instorten van WTC 1 en 2quote:Op zondag 20 januari 2008 20:35 schreef duymelijntje het volgende:
Heb je dan ook een verklaring voor het feit dat van alle wtc die ook superbeschadigd waren, nr 3 t/m 7 alleen 7 is ingestort?
Net toevallig het gebouw met de meeste geheime informatie?
Dit is niet correct wormwood en dat zou jij toch zeker moeten weten: desinfoquote:Op zondag 20 januari 2008 20:39 schreef wormwood het volgende:
[..]
WTC 5 is ook ingestort, alleen niet op video te zien en ook niet als 1 gebouw.
Bedrag klopt niet.quote:Bedenk zelf eens, in die film is zo'n 2 miljoen dollar gestoken om te maken.
WTC 3quote:Op zondag 20 januari 2008 20:42 schreef Torah het volgende:
[..]
Dit is niet correct wormwood en dat zou jij toch zeker moeten weten: desinfo![]()
Zowel WTC 3, 4, 5 en 6 zijn niet op 9/11 ingestort, maar alle vier later gesloopt.
Als je had geschreven dat WTC 5 op 9/11 gedeeltelijk was ingestort, dan zat je dichter in de buurt!
WTC-5:
[ afbeelding ]
Van WTC 4 waren er inderdaad nog wat delen die overeind waren blijven staan. Maar veruit het meeste was al met de grond gelijk op 12/9.quote:As a result of the collapse of the Twin Towers, the hotel was destroyed. Two hotel employees were killed and about two dozen hotel guests were unaccounted for. Many firefighters who used the hotel as a staging ground and evacuated hotel guests also died in the hotel
Als je nou eens een keer aangeeft wat het dan wel is. Zeggen dat het niet klopt kan iedereen maar daar heb je geen fuck aan. Zeg dan ook even wat het wel is.quote:
Goede vraag! Het lijkt idd vreemd dat Hani Hanjour zijn vliegtuig in het sterkste gedeelte van het pentagon heeft gevlogen. De blackboxgegevens wijzen uit dat Hani voordat hij met flight 77 in het vliegtuig vloog eerst nog een neerwaartse bocht van 330 graden heeft gemaakt. Het lijkt erop alsof Hani een goede aanloop wilde nemen om het vliegtuig in de eerste de beste zijde van het pentagon die hij zag, te rammen.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:21 schreef duymelijntje het volgende:
Even iets tussendoor. Dit is de eerste dat ik bij dit topic reageer en hebook niet alles gelezen en ik zie dat jullie met een discussie bezig zijn, maar even een opmerking tussendoor:)
Heb net loose change; final cut gezien en ik snap dat de mensen die niet in de conspiracy geloven vanalles kunnen weerleggen.
Maar jullie niet gelovers moeten het toch wel met me eens zijn dat er een paar dingen zeer onlogisch zijn:
- De plek waar ze het pentagon raakte, als de 'terroristen' zich wat beter hadden ingelezen wisten ze dat je beter het vliegtuig in het pentagon had kunnen storten en meer mensen had kunnen raken en ik ga ervanuit dat ze heus wel hadden geweten dat ze een super beveiligd stuk, met bijna geen mensen erin zouden raken met die stomme omweg die ze nu hebben gemaakt.
NORAD was niet voorbereid op kapingen in het binnenland. De kapers hadden de transponders van de vliegtuigen afgezet zodat ze niet meer duidelijk te zien waren op de radar. Dit is een goed topic waarom de Amerikanen gefaald hebben de 4 vliegtuigen te onderscheppen:quote:- Waarom heeft de regering niet gereageerd toen er 4!!! vliegtuigen uit koers raakte? Weet je hoeveel geld er omgaat in bescherming van het lang? Dat slaat dus ook nergens op.
Zo vreemd is dat niet hoor:quote:- En hoe kan het dat er rijbewijzen en paspoorten zijn gevonden van kapers terwijl alles naar de klote is gegaan en de wtc torens zelfs zijn ingestort?
9/11 was een criminele daad, bij een recherche onderzoek in Nederland geven ze toch ook niet zomaar alle informatie vrij? Dat Bush, zijn regering en overheidsinstanties hebben gelogen en zaken hebben achtergehouden betekent nog niet automatisch dat ze op enigerlij wijze verantwoordelijk waren voor de aanslagenquote:Zelfs al geloof je niet in de conspiracies, geef toe. This doesn't make any sense.
En zelfs al heeft de regering 1% informatie achtergehouden, dat is voor mij al reden genoeg voor wantrouw, want als ze niks te verbergen hebben, waarom al die geheimzinnigheid.
Sorry voor deze onderbreking van de discussie, maar moest ik even kwijt
Je weet toch wel wat LCFC heeft gekost? En 1 en 2?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:51 schreef wormwood het volgende:
[..]
Als je nou eens een keer aangeeft wat het dan wel is. Zeggen dat het niet klopt kan iedereen maar daar heb je geen fuck aan. Zeg dan ook even wat het wel is.
Blijkbaar weet ik dat niet en jij wel. Dus zeg het eens.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:57 schreef Torah het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat LCFC heeft gekost? En 1 en 2?
Hoe zit het dan met de documenten die ze bij het neerstorten van flight 93 hebben gevonden, het vliegtuig incl motoren waren wel weg, maar papier is overgebleven?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
Goede vraag! Het lijkt idd vreemd dat Hani Hanjour zijn vliegtuig in het sterkste gedeelte van het pentagon heeft gevlogen. De blackboxgegevens wijzen uit dat Hani voordat hij met flight 77 in het vliegtuig vloog eerst nog een neerwaartse bocht van 330 graden heeft gemaakt. Het lijkt erop alsof Hani een goede aanloop wilde nemen om het vliegtuig in de eerste de beste zijde van het pentagon die hij zag, te rammen.
http://911myths.com/html/flight_path.html
[..]
NORAD was niet voorbereid op kapingen in het binnenland. De kapers hadden de transponders van de vliegtuigen afgezet zodat ze niet meer duidelijk te zien waren op de radar. Dit is een goed topic waarom de Amerikanen gefaald hebben de 4 vliegtuigen te onderscheppen:
[9/11] NORAD
[..]
Zo vreemd is dat niet hoor:
http://www.911myths.com/html/passport_recovered.html
Er zijn ook zitkussens en lijfvesten gevonden:
[ afbeelding ]
[..]
9/11 was een criminele daad, bij een recherche onderzoek in Nederland geven ze toch ook niet zomaar alle informatie vrij? Dat Bush, zijn regering en overheidsinstanties hebben gelogen en zaken hebben achtergehouden betekent nog niet automatisch dat ze op enigerlij wijze verantwoordelijk waren voor de aanslagen.
Ja goftedomme nou zeg!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:38 schreef Torah het volgende:
[..]
Het gegeven linkje is juist!
Kijk nog maar eens rond tijdstip 19:40 en dan vlak onder het driehoekje wat in beeld verschijnt.
Een hele duidelijke reeks explosies van rechts naar links. Aantallen zijn niet te geven maar het zijn er een groot aantal. Ik zat net ook iets te laag te kijken en zag dus ook niks gebeuren.
De motoren waren helemaal niet weg. Die zijn gewoon gevonden. In totaal is zo'n 95% van het vliegtuig gevonden. Weliswaar niet aan 1 stuk.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:59 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de documenten die ze bij het neerstorten van flight 93 hebben gevonden, het vliegtuig incl motoren waren wel weg, maar papier is overgebleven?
Vast!!
OKquote:Op zondag 20 januari 2008 20:59 schreef wormwood het volgende:
[..]
Blijkbaar weet ik dat niet en jij wel. Dus zeg het eens.
Het vliegtuig was niet weg hoor, ze hebben 95% van het vliegtuig teruggevonden. Foto's:quote:Op zondag 20 januari 2008 20:59 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de documenten die ze bij het neerstorten van flight 93 hebben gevonden, het vliegtuig incl motoren waren wel weg, maar papier is overgebleven?
Vast!!
Ha, ha, dacht al dat je dat ging zeggen: kijk naar de schaduw van de gebouwen, dit is aan de westzijde, dus lichtreflecties zijn uitgesloten.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja goftedomme nou zeg!![]()
Ik zeg lichtreflecties, als de helicopter voorbij de rookwolken is zie je nog eenflits van zijn staartrotor komen.
Een heleboel geld en een heleboel tijd en toch niks overtuigends kunnen presenteren...quote:Op zondag 20 januari 2008 21:01 schreef Torah het volgende:
[..]
OK
LC 1500 dollar
LC2nd 2000 dollar
LCFC 1 miljoen dollar
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef wormwood het volgende:
[..]
Het waren geen ervaren piloten die op een dubbeltje konden landen.
Dat is dan wel heeel erg toevallig, hahaha en dan niet eens de grond raken of een paar meter ernaast en geen vliegtuig te vinden en geen motoren.. vast!!!
[..]
Hoezo hebben ze niet gereageerd?
Ze hebben wel gereageerd maar er was niet genoeg tijd. De meeste vliegtuigen zaten binnen een half uur na de kaping in een gebouw en hadden er ook voor gezorgd dat ze niet makkelijk vindbaar waren.
Je zou toch denken dat ze op hun houden zouden zijn na het eerste vliegtuig dat in het wtc vloog, maar nee, er konden nog 3 vliegtuigen buiten koers blijven vliegen, ik zou doodsbang zijn als ik in amerika zou wonen als dit mogelijk is, want dan kun je dus makkelijk met 4 vliegtuigen amerikaanse gebouwen raken.
[..]
Een stuk beton verpulverd makkelijker dan een dun papiertje.
Euh, er was brand, vliegtuig is ontploft, maar die papiertjes waren nog wel heel, is er bewijs dat er ook paspoorten van andere pasagiers zijn gevonden, als je met dat bewijs kan komen, wil ik je misschien wel geloven.
[..]
Jawel hoor.
Gewoon verder kijken dan je neus lang is en even logisch nadenken.
[..]
Er is helemaal niet zoveel geheimzinnigheid. Dat is iets wat de complot gelovers graag willen doen geloven.
Over de aanslagen en hoe die tot stand zijn gekomen is heel veel informatie te vinden.
I call bullshit. Rotorbladen zijn schuin en kunnen licht afbuigen. Anders is het vast één of ander zoeklicht of taillight geweest. Want wat voor wapen zou er dan in godsnaam in de staartrotor van een helicopter moeten zittenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:03 schreef Torah het volgende:
[..]
Ha, ha, dacht al dat je dat ging zeggen: kijk naar de schaduw van de gebouwen, dit is aan de westzijde, dus lichtreflecties zijn uitgesloten.
haha, en jij kan op die foto's zien dat 95% van het vliegtuig is gevonden?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het vliegtuig was niet weg hoor, ze hebben 95% van het vliegtuig teruggevonden. Foto's:
http://wtc7lies.googlepages.com/flight93page3
Ben jij een kloon ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:11 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
haha, en jij kan op die foto's zien dat 95% van het vliegtuig is gevonden?
Waar dan? Ik zie in ieder geval al geen motoren, das toch al flink wat en de rest is verpulverd en is dus die 95%?
Vast!! En die documenten zijn wel gevonden? Hoe kan papier niet verbranden en motoren wel? Niet logisch wederom.
Ik zeg niet dat ik weet wat er wel gebeurd is, maar het officiele verhaal klopt in ieder geval niet.
Er zijn veel meer dingen dan paspoorten teruggevonden. Een paar voorbeeldenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:07 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
Euh, er was brand, vliegtuig is ontploft, maar die papiertjes waren nog wel heel, is er bewijs dat er ook paspoorten van andere pasagiers zijn gevonden, als je met dat bewijs kan komen, wil ik je misschien wel geloven.
quote:On September 11 2002, one year Anniversary of the death of our son, we were informed that the Recovery team at Ground Zero have found the ATM Bank card of Waleed [Iskandar, passenger on Flight 11] and that it will be mailed to us in Northridge. When we received it, we found it in good condition.
quote:On Oct. 12, it arrived inside a second envelope at Mrs. Snyder's modest white house on Main Street here, and the instant she took it out and saw it, she says, chills just went over me. It was singed and crumpled. A chunk was ripped out, giving the bottom of the envelope she had sent the look of a jagged skyline. Mrs. Snyder's lyrical script had blurred into the scorched paper. The stamp, depicting a World War II sailor embracing a woman welcoming him home, was intact.
Along with the letter was a note: To whom it may concern. This was found floating around the street in downtown New York. I am sorry if you suffered any loss in this tragedy. Sincerely, a friend in New York!
quote:Those items, such as a wedding ring and other jewelry, photos, credit cards, purses and their contents, shoes, a wallet and currency, are among seven boxes of identified personal effects salvaged from the site.
quote:"So what am I getting back?" I asked Miller when he got off the phone.
"A credit card", he said. "It got melted some but it's mostly intact"...
The binder was entitled "Unassociated Personal Effects of Flight 93"... Inside were colour photographs of everything found in Shanksville not clearly linked to a particular person. Jer's wedding ring didn't survive, but seventy other pieces of jewelry did, along with a bewildering variety of scrunchies, hats, belts, bras, dresses, T-shirts, unmatched shoes, and other items that somehow escaped the heat, some virtually unmarred. Then there were keys, books, gift cards, letters, photographs, compact discs, pens, medallions... Some of the shoes were badly mutilated, disturbing evidence of the violence to which they'd been subjected. There was a length of electrical cord, a crumpled cigarette lighter, eighteen toenail clippers in various states of mangling. There were many snapshots of children, most painstakingly glued back together...
I found a pair of his black briefs on the second page of the men's underwear. They were discoloured and savagely torn, but there was no question they were his... At the bottom of the page was an American Express datebook. The cover looked burned and maybe water damaged as well...
Nog wat plaatjes:quote:"During an interview earlier this week, Koch delicately handled eerie mementos of the crash found during cleanup [at the Pentagon]: Whittington's battered driver's license... a burnt luggage tag and a wedding ring lie on a book dedicated to those lost in the events of Sept. 11, 2001. The wedding ring belonged to Ruth's daughter and the luggage tag belonged to one her granddaughters."
Als ik zie wat jij allemaal zegt ben ik ervan overtuigd dat jij veel te weinig weet van 9/11 om te kunnen zeggen of het officiele verhaal wel of niet klopt.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:11 schreef duymelijntje het volgende:
[..]
haha, en jij kan op die foto's zien dat 95% van het vliegtuig is gevonden?
Waar dan? Ik zie in ieder geval al geen motoren, das toch al flink wat en de rest is verpulverd en is dus die 95%?
Vast!! En die documenten zijn wel gevonden? Hoe kan papier niet verbranden en motoren wel? Niet logisch wederom.
Ik zeg niet dat ik weet wat er wel gebeurd is, maar het officiele verhaal klopt in ieder geval niet.
Wel een beetje op de hoogte blijven Terecht! Hani Hanjour hebben ze uiteindelijk maar laten vallen, omdat hij niet kon vliegen. AA77 heeft nu een derde piloot 'aangewezen' gekregen, Al Hamzi:quote:Goede vraag! Het lijkt idd vreemd dat Hani Hanjour zijn vliegtuig in het sterkste gedeelte van het pentagon heeft gevlogen.
Kun je dat soort domme opmerkingen niet gewoon achterwege laten?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef Torah het volgende:
Heb je al een afspraak gemaakt met je huisarts om je burgerchip te laten plaatsen
Een gok vanuit derde hand, heel overtuigend hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef Torah het volgende:
[..]
Wel een beetje op de hoogte blijven Terecht! Hani Hanjour hebben ze uiteindelijk maar laten vallen, omdat hij niet kon vliegen. AA77 heeft nu een derde piloot 'aangewezen' gekregen, Al Hamzi:
http://www.911blogger.com/node/12688
Een betere keus hadden ze niet kunnen maken, Al Hamzi kon nog slechter vliegen dan Hani HanjourDe eerste piloot, waarvoor ze het bewijs hadden gevonden was naderhand nog springlevend en belde vanuit Tunesië vlak na 9/11.
Het wordt wel steeds lastiger voor jou om de officiële leugen van de Bush Administration (sorry Rockefeller Foundation) overeind te blijven houden. Heb je al een afspraak gemaakt met je huisarts om je burgerchip te laten plaatsen
Wie is die Nick Rockefeller eigenlijk waarover Russo het heeft?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef Torah het volgende:
Het wordt wel steeds lastiger voor jou om de officiële leugen van de Bush Administration (sorry Rockefeller Foundation) overeind te blijven houden. Heb je al een afspraak gemaakt met je huisarts om je burgerchip te laten plaatsen
Yeps, dat is een kopie van het 9/11 Commission Report, net als de site 911Myths, waarvan bekend is dat het één grote leugen is en vol staat van de verdraaiingen en weglatingen, om de officiële Amerikaanse leugen te kunnen ondersteunen. Straks komt Terecht nog aanzakken met screwloosechange.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:06 schreef wormwood het volgende:
[..]
Een heleboel geld en een heleboel tijd en toch niks overtuigends kunnen presenteren...
Er zijn zelfs hele sites aan gewijd om alle fouten in LC aan te tonen. http://www.loosechangeguide.com bijvoorbeeld.
Bron?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:32 schreef Torah het volgende:
[..]
Yeps, dat is een kopie van het 9/11 Commission Report, net als de site 911Myths, waarvan bekend is dat het één grote leugen is en vol staat van de verdraaiingen en weglatingen, om de officiële Amerikaanse leugen te kunnen ondersteunen. Straks komt Terecht nog aanzakken met screwloosechange.
Lees hier maar:quote:Op zondag 20 januari 2008 21:30 schreef gorgg het volgende:
[..]
Wie is die Nick Rockefeller eigenlijk waarover Russo het heeft?
Hoe weet je dat die banden heeft met de Rockefeller Foundation?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |