Dan nog. Die Mr. Chen legt er geld op toe met de verzending van zijn goedkope gadgets, dus ofwel hij is een filantroop ofwel hij ontvangt een stevige subsidie van de Chinese overheid.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
kindslaafjes ergens in de achterbuurten van Hongkong...
Paypal is ook mogelijk met een normale bank rekeningquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:13 schreef TheWhiteTiger het volgende:
Netjes.. netjes..
Ik ga zeker wat bestellen..
Nu nog even over PayPal.
Moet je hiervoor een creditcard hebben?
Of kan dit ook gewoon met mijn normale bank rekening?
Ik wou idd ook zo een laser halenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:54 schreef sweboy het volgende:
En wat gaat TS kopen?
Heb zelf een True green laser besteld 30 mW.
200 mW leek me beetje overkill
Woendag besteld? Het komt uit Hong Kong gast, ik begrijp wel dat je het nog niet hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:49 schreef sweboy het volgende:
TheWhiteTiger: Ik heb hem nog niet ontvangen (Woensdag besteld). Maar zodra ik hem heb laat ik het wel weten.
iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:16 schreef sweboy het volgende:
Duhhh. Ik ook wel. Ik geef het alleen maar even door aan whitetiger
Beter dan TellSellquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:16 schreef Wokkel het volgende:
Is dit de nieuwe TellSell?
Super Mini Dice (Colorful 100-Pack) $1.90 Worldwide Free Shipping
[ afbeelding ]
De levertijd is ongeveer 2 weken ofzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:27 schreef Wokkel het volgende:
Hoe kunnen ze die dingen nou gratis verzenden voor die prijs???
Je kunt onmogelijk winst maken als de (werkelijke) verzendkosten hoger zijn dan het bestelde bedrag, dan moet er geld bij.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef TheWhiteTiger het volgende:
[..]
De levertijd is ongeveer 2 weken ofzo.
ze hebben dan zoveel bestellingen, ze maken echt wel winst dan
Ik snap alleen niet waarom sommige shit zo goedkoop kan zijn..
Niet vreemd. Ze zullen wel zo goedkoop mogelijk moeten verzenden om er nog iets aan over te houden. En dan duurt het (veel) langer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
11 januari daar iets besteld nog niet binnen ondertussen..![]()
Van een ander bedrijf in HK 13 januari wat besteld, ging ook via HK post. Vandaag binnen gekomen...
Dus ik vind het enigzins een beetje vreemd dat ik m'n bestelling van dealextreme nog niet binnen heb.
Je kan je order toch tracken? En het verzenden uit HongKong kan 11 tot 14 dagen duren geloof ik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
11 januari daar iets besteld nog niet binnen ondertussen..![]()
Van een ander bedrijf in HK 13 januari wat besteld, ging ook via HK post. Vandaag binnen gekomen...
Dus ik vind het enigzins een beetje vreemd dat ik m'n bestelling van dealextreme nog niet binnen heb.
Waarschijnlijk allemaal in 1 container richting Europaquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:28 schreef Riparius het volgende:
[..]
Je kunt onmogelijk winst maken als de (werkelijke) verzendkosten hoger zijn dan het bestelde bedrag, dan moet er geld bij.
die dingen komen gewoon per postquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal in 1 container richting Europa
idd, alleen die lange verzendingstermijn steekt me een beetje. Geen zin om te bestellen omdat het toch veel te lang duurt. En dan 2 weken later nog eens op die site kijken en bij jezelf denken: "had ik het toen toch maar besteld dan had ik het al in huis gehad"quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:26 schreef Mindstate het volgende:
TVP, voor die prijs kun je sommige dingen eenvoudig weg niet laten liggen
Ik zou het alvast doen, kost een week ongeveer om je geld op je paypal account te ontvangen :squote:Op donderdag 24 januari 2008 10:13 schreef Lexjuuuh het volgende:
tvp, leuke spulletjes voor die prijzen... binnekort maar eens een paypal accountje aanschaffen
Ja ik weet het, maar dat was niet speciaal de reden ervoor. Zoals ik zei kom ik hier wel regelmatig, maar om te lezen hoef je niet geregistreerd te zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Even een paar kleine puntjes waarom ik het dicht gooi ivm spam:Je eerste topic hier is gelijk om je 'site' te 'promoten'
Dat heb ik later inderdaad een keer veranderd. Verwacht niet dat ik hier veel geld mee verdienquote:Daarnaast zijn alle links in je post referals
Dat is inderdaad waar, maar ik vroeg me af of mensen het ook daadwerkelijk nuttig vonden of dat het voor niets was. Dus leek me dit wel een handige/goede manier om daar achter te komen. Ipv dat in dit topic te vragenquote:Er is al een topic over dualextreme dit had je beter daar kunne posten . (Zoals me collega ook al zegt
.)
Kijk als jij hem al niet kunt vinden, dan kan ik hem natuurlijk ook niet vindenquote:Voor de rest goeie info.
EDIT: Als je wilt weten hoe andere over je site denken hebben we hier ook een sitecheck topic, ben alleen de link even kwijt.
Het is voor ons ook lastig om spam er uit te vissen en de legitieme topics er uit te vissen, en dat is idd 1 van de dingen waar we naar kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:51 schreef Markos. het volgende:
Ik quote hem maar even hier
[..]
Ja ik weet het, maar dat was niet speciaal de reden ervoor. Zoals ik zei kom ik hier wel regelmatig, maar om te lezen hoef je niet geregistreerd te zijnmaar ik snap dat het zo over komt
Niks mis mee, maar over het algemeen is het topic waar de site al besproken word imo dan een betere keus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:51 schreef Markos. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar, maar ik vroeg me af of mensen het ook daadwerkelijk nuttig vonden of dat het voor niets was. Dus leek me dit wel een handige/goede manier om daar achter te komen. Ipv dat in dit topic te vragen
Toch nog gevondenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:51 schreef Markos. het volgende:
[..]
Kijk als jij hem al niet kunt vinden, dan kan ik hem natuurlijk ook niet vindenik wist niet eens dat die bestond dat topic..
Begrijpelijk, daar is eingelijk het Het grote Digital Corner FB topic voorquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:51 schreef Markos. het volgende:
Verder no prob, ik vond het al een gewaagde poging om het hier neer te zetten
edit: ik quote hem hier omdat een nieuw topic erover openen een beetje onzin is. En dit topic gaat ongeveer over hetzelfde. En ik wou toch graag even mijn weerwoord doen voordat ik verkeerd begrepen wordt
had het woensdag al besteld. En bij status staat dat alle producten verzameld zijn (vrijdag al) maar het wordt maar niet verzondenquote:Op maandag 4 februari 2008 10:49 schreef sweboy het volgende:
Broodmonkeh: vrijdag bestellen en klagen dat je maandag nog niks hebt? doe eens normaal.
TheWhiteTiger: Had je ook een 30 mW laserpen besteld? ik verwacht mijne deze week, is onderweg
Ik zie niet in waarom niet. Die dingen zijn hier ook vrij verhandelbaar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me alleen of ze zulke dingen bij de Douane in NL doorlaten..
Ik heb een 50mw via ebay gekocht tijdje terug, echt leuke gadget inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2008 14:34 schreef sweboy het volgende:
Overgens leuk met de laser: spuit even met een deo bus, en richt dan de laser op de wolk. Zeer duidelijk te zien.
Zojuist ook in een donkere kamer gedaan, zonder deo. Is de straal goed te zien.
Aangezien je er lucifers mee aan kunt steken, zou ik niet de laser door de deospray halenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:34 schreef sweboy het volgende:
Overgens leuk met de laser: spuit even met een deo bus, en richt dan de laser op de wolk. Zeer duidelijk te zien.
Zojuist ook in een donkere kamer gedaan, zonder deo. Is de straal goed te zien.
Je kan het wel omrekenen, maar Paypal rekend een bedrag voor het omzetten van euro naar dollar.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
vraagje, ik heb nu net paypal, nog nooit gebruikt.
stel, ik bestel voor een X bedrag iets bij dealextreme, maar wil eigenlijk specifiek dát bedrag op m'n paypal overschrijven, omdat ik niet weet of ik het vaker ga gebruiken, hoe pak ik dat het beste aan?
is er ergens een online rekenhulp met de actuele koersen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |