Er zouden indd kruisjes voor moeten staan.quote:
Wat een heksquote:
Ik vraag me altijd af hoe zulk soort mensen hun kont afvegen...quote:
Daar hebben zulke mensen een Personal Assistent voorquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:18 schreef Lllaura het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe zulk soort mensen hun kont afvegen...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:18 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Alleen al je broek losmaken lijkt me een kwelling!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:18 schreef Lllaura het volgende:
[..]
quote:Gerard Depardieu was mesmerized by Sophia Loren's gorgeous bazooms at a film festival in Spain last night. He probably was thinking how he would love to stick his demi-baguette in her gnocchi. Horny old people are so fucking fun!
Twee mooie oude heldenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet zozeer onflatteus, maar meer 'gekiekt op een grappig moment':
[ afbeelding ]
Onderschrift op dlisted:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af ....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:33 schreef milagro het volgende:
maar verder uiteraard, omfg, hoe en waarom ???!!!
ja dat ze uit de kleren gaat om te provoceren lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:49 schreef LeNeHe het volgende:
THe Gossip maakt zulke toffe muziek!(maar da's een ander topic). Volgens mij doet ze het om te provoceren. Ze staat volgens mij deze maand ook naakt op de cover van het blad 'NME'.
Snaveltjequote:Op maandag 21 januari 2008 08:56 schreef Smash-it het volgende:
Net een alientje (vanwege het kleine lijfje vs. grote hoofd) met een snaveltje..
[ afbeelding ]
Lijkt meer op BA Baracus.quote:
bijna een six-packquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:33 schreef milagro het volgende:
geinig hoe je buik zich in vieren deelt bij zoveel vet :_
Huh?quote:Op zondag 3 februari 2008 11:06 schreef milagro het volgende:
[ afbeelding ]
ballonheupen!!!!! op dieet!!!!!!!!!!!! snel!!!!!!!!!!
Op de een of andere manier worden die heupen enorm opgeblazen in dat pakje of op die foto, zo ziet ze er staand namelijk uit:quote:Op zondag 3 februari 2008 11:06 schreef milagro het volgende:
[ afbeelding ]
lekker belangrijk hóe het komt, het is onflatteusquote:Op zondag 3 februari 2008 13:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Op de een of andere manier worden die heupen enorm opgeblazen in dat pakje of op die foto, zo ziet ze er staand namelijk uit:
[ afbeelding ]
Jezus jongens, dit is zo duidelijk gefotoshoptquote:Op zondag 3 februari 2008 11:06 schreef milagro het volgende:
[ afbeelding ]
nee, hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 16:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jezus jongens, dit is zo duidelijk gefotoshopt![]()
Ik vond dat altijd een van de mooiste vrouwen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:11 schreef milagro het volgende:
Ben aan het strijken en om dat te veraangenamen kijk ik naar een recente film met Helen Hunt en ik schrik er gewoon van hoe oud ze eruit ziet, way older dan de 44 jaar die ze is
Even een paar dito recente foto's erbij gezocht , dan zien jullie wat ik bedoel ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien moet zij eens van dat platinablonde af..quote:
Hahaquote:Op zondag 3 februari 2008 16:32 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor
dat pakje is gewoon zo gemaakt, van stug materiaal, met baleinen of zo erin,
dat is op onderstaande foto goed te zien, het is het pakje, niet haar heupen
[ afbeelding ]
maar boeit dat ons? nee, we fikken het af!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |