Ik dacht precies hetzelfde toen ik die foto zagquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:53 schreef Deliah het volgende:
[..]
He, dat lijkt op die afschuwelijke legging die ze bij de H&M in de aanbieding hadden.![]()
[ afbeelding ] Die dus.
Whehehequote:
Oh maar daar reageer ik niet op. Het gaat erom dat iedereen meteen begint te schreeuwen dat het walgelijk en fatsig en smerig is. Wake up, ongesteld zijn is heel normaal hoor, je vrouw/vriendin/moeder/oma/nicht/zus worden het ook. Alsof die nooit doorlekken :pquote:Op zondag 27 januari 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
Misschien omdat het uiterst onflatteus is om met een bebloede slip op de foto gezet te worden en dit topic bestaansrecht ontleent aan celebs die onflatteus gefotografeerd worden?
Zo maar een hersenspinsel.
nou, de meeste vrouwen dragen geen witte slipjes onder een miniscuul rokje als het de tijd van de maand is... dat zou het ook wel eens kunnen zijn...quote:Op zondag 27 januari 2008 14:38 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Oh maar daar reageer ik niet op. Het gaat erom dat iedereen meteen begint te schreeuwen dat het walgelijk en fatsig en smerig is. Wake up, ongesteld zijn is heel normaal hoor, je vrouw/vriendin/moeder/oma/nicht/zus worden het ook. Alsof die nooit doorlekken :p
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op zondag 27 januari 2008 15:00 schreef milagro het volgende:
nou, de meeste vrouwen dragen geen witte slipjes onder een miniscuul rokje als het de tijd van de maand is... dat zou het ook wel eens kunnen zijn...
het is een onaangenaam gezicht gewoon, los van het feit dat iedere vrouw wel eens een ongelukje overkomt, dat is het punt gewoon niet hier, onflatteus op de kiek, dan krijg je onflatteuze reacties.
Wat een goed idee om zo een kapsel te nemen met dat stomme weinige/dunne haar.quote:
het ziet eruit alsof het geen keuze was, het lijkt wel afgebroken (door het vele blonderen of zo)quote:Op zondag 27 januari 2008 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een goed idee om zo een kapsel te nemen met dat stomme weinige/dunne haar.
Ik ken haar van diverse high school films zoals American Piequote:Op maandag 28 januari 2008 08:56 schreef milagro het volgende:
[..]
het ziet eruit alsof het geen keuze was, het lijkt wel afgebroken (door het vele blonderen of zo)
kan iemand me nog eens uitleggen waarom dat mens bekend is? ze kan niet acteren (anders had ik wel van haar in die context gehoord) , ze is niet knap, ze is niet sexy, ze is altijd dronken.
dat laatste dan zeker
quote:Op zondag 27 januari 2008 15:42 schreef Smash-it het volgende:
Een dronken Mischa Barton;
[ afbeelding ]
quote:
Die ogen krijg ik toch niet voor elkaar hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:44 schreef milagro het volgende:
de dochter van een celeb , Bob Geldof, en dit is Pixie dus
[afbeelding]
ja, flauw want 'mid blink' geschoten, dit zijn de foto's die je van jezelf meteen verwijderd cq verscheurd, ik zelf sta negen van de tien keer zo op de plaat [afbeelding] , maar voor anderen geldt "we have no mercy" en plaatsen we hem toch [afbeelding]
Pixie doesn't make a pretty picture.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:44 schreef milagro het volgende:
de dochter van een celeb , Bob Geldof, en dit is Pixie dus
[ afbeelding ]
ja, flauw want 'mid blink' geschoten, dit zijn de foto's die je van jezelf meteen verwijderd cq verscheurd, ik zelf sta negen van de tien keer zo op de plaat, maar voor anderen geldt "we have no mercy" en plaatsen we hem toch
Misschien wel omdat Brit ook aardig verslaafd isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:03 schreef Jerruh het volgende:
ik vraag me bij britney echt af waarom ze er niks aan doet aan de situatie waarin ze nu zit. kijk amy is verslaafd, dan is het vrij moeilijk om er van af te komen, het kan wel, en ze heeft er wel wilskracht voor nodig maar toch. Ik vraag me bij britney de hele tijd af: waarom doet ze weinig voor haar kinderen (aangezien ze telkens niet komt opdagen op een rechtzaak), waarom heeft ze het niet door dat ze met een bebloed slipje op straat loopt te paraderen? waarom heeft ze niet door dat dit een levensstijl is die haar compleet ten gronde ligt? telkens denk ik: ze komt er snel wel uit, maar elke keer die foto's hier, het nieuws op de FP en andere sites, optredens etc... ze lijkt het maar niet door te hebben....
Komt dat ook niet door haar vormeloze sandalen? Volgens mij zou het er al beter uitzien als ze hakken zou dragen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef liesell het volgende:
Mischa Barton accentueert zo wat minder mooi aan haar is; haar ietwat vormeloze benen.
Wel leuk dat ze er niet om lijkt te geven.
[ afbeelding ]
...en als ze een dagje of drie haar benen insmeert met Dove bruiningscremequote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:04 schreef Juweel het volgende:
[..]
Komt dat ook niet door haar vormeloze sandalen? Volgens mij zou het er al beter uitzien als ze hakken zou dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |