Ik dacht precies hetzelfde toen ik die foto zagquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:53 schreef Deliah het volgende:
[..]
He, dat lijkt op die afschuwelijke legging die ze bij de H&M in de aanbieding hadden.![]()
[ afbeelding ] Die dus.
Whehehequote:
Oh maar daar reageer ik niet op. Het gaat erom dat iedereen meteen begint te schreeuwen dat het walgelijk en fatsig en smerig is. Wake up, ongesteld zijn is heel normaal hoor, je vrouw/vriendin/moeder/oma/nicht/zus worden het ook. Alsof die nooit doorlekken :pquote:Op zondag 27 januari 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
Misschien omdat het uiterst onflatteus is om met een bebloede slip op de foto gezet te worden en dit topic bestaansrecht ontleent aan celebs die onflatteus gefotografeerd worden?
Zo maar een hersenspinsel.
nou, de meeste vrouwen dragen geen witte slipjes onder een miniscuul rokje als het de tijd van de maand is... dat zou het ook wel eens kunnen zijn...quote:Op zondag 27 januari 2008 14:38 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Oh maar daar reageer ik niet op. Het gaat erom dat iedereen meteen begint te schreeuwen dat het walgelijk en fatsig en smerig is. Wake up, ongesteld zijn is heel normaal hoor, je vrouw/vriendin/moeder/oma/nicht/zus worden het ook. Alsof die nooit doorlekken :p
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op zondag 27 januari 2008 15:00 schreef milagro het volgende:
nou, de meeste vrouwen dragen geen witte slipjes onder een miniscuul rokje als het de tijd van de maand is... dat zou het ook wel eens kunnen zijn...
het is een onaangenaam gezicht gewoon, los van het feit dat iedere vrouw wel eens een ongelukje overkomt, dat is het punt gewoon niet hier, onflatteus op de kiek, dan krijg je onflatteuze reacties.
Wat een goed idee om zo een kapsel te nemen met dat stomme weinige/dunne haar.quote:
het ziet eruit alsof het geen keuze was, het lijkt wel afgebroken (door het vele blonderen of zo)quote:Op zondag 27 januari 2008 23:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een goed idee om zo een kapsel te nemen met dat stomme weinige/dunne haar.
Ik ken haar van diverse high school films zoals American Piequote:Op maandag 28 januari 2008 08:56 schreef milagro het volgende:
[..]
het ziet eruit alsof het geen keuze was, het lijkt wel afgebroken (door het vele blonderen of zo)
kan iemand me nog eens uitleggen waarom dat mens bekend is? ze kan niet acteren (anders had ik wel van haar in die context gehoord) , ze is niet knap, ze is niet sexy, ze is altijd dronken.
dat laatste dan zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |