een beetje druiven rank levert na 2 jaar genoeg druiven.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang een druivenstruik erover doet om genoeg druiven te produceren om een paar flessen wijn te kunnen maken!![]()
Gefeliciteerd Phluph!!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:59 schreef phluphy het volgende:
Het huis stond nog op dezelfde hoogte, qltel, dus ik neem aan dat de kelder er nog was!![]()
Enneh:
We hebben de sleutel !!! [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem wel een fles wijn meequote:Op woensdag 30 januari 2008 17:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe lang een druivenstruik erover doet om genoeg druiven te produceren om een paar flessen wijn te kunnen maken!![]()
Nou, dan zien we je zaterdag wel weer..quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:38 schreef phluphy het volgende:
Ik bedenk me net: misschien kan ik na vanavond 00.00 uur niet meer internetten hier, ik heb tenslotte per 1 februari opgezegd.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:58 schreef phluphy het volgende:
Het is gewoon super Leonieke, ondanks dat nog niets op zijn plek staat bijvoorbeeld (behalve dan de eettafel, laptop en cd speler)![]()
Het voelt echt als thuis!
We hadden een groot deel van onze spullen in de "oplsag" staan, en verder datgene wat in het chaletje stond waar we de laatste tijd woonden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:24 schreef bl0emetjE het volgende:
Oehhh wat snel is dat gegaan!! Hebben jullie alle spullen in 1 keer overgebracht?
-...-
Nou, verwacht me niet om half 6 's morgens hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 05:33 schreef phluphy het volgende:
Rewimo: u zijt wellekome!
Nou sorry voor de late reactie maar gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:54 schreef phluphy het volgende:
Hoppa !![]()
Alle spullen gearriveerd, én meteen online!![]()
Verhuizen ging soepeltjes en lekker snel.
Het is nu natuurlijk een enorme chaos, dus ga ik maar eens aan de slag!
Wat ga je morgen allemaal klussen dan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:08 schreef phluphy het volgende:
Het gaat nog steeds lekker hier. Vanaf morgen gaan we de meer echte "klus" dingen doen.
Tot nu toe zijn we alleen bezig geweest alles een beetje leefbaar te maken, zodat we kunnen eten, slapen en poepen.![]()
Gisteren de kachel getest. Hij doet het prima, dus het kacheltje zelf mag blijven. De ombouw wordt wel helemaal gesloopt en veranderd.
Zo zag het er gisteravond uit. Gezellig.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succesquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:46 schreef phluphy het volgende:
Thanks bl0emetjE !
@Dash-X, we willen morgen de bakstenen boog gaan sauzen en/of de ombouw van de kachel slopen. En wat bouwmateriaal halen om de houten poort buiten te repareren.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:14 schreef lady-wrb het volgende:caronline je onderschrift !! dat liedje heb ik nog toen ik op school zat geleerd
ik zong het zo weer mee
Wat heb je allemaal ingeslagen bij de ikea en intratuin?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:04 schreef phluphy het volgende:
We hebben niet geklust vandaag, we waren teveel tijd kwijt bij IKEA en Intratuin.![]()
![]()
Maar we hebben nu eindelijk een boel dingen in huis die nog nodig waren.
En met gordijnen ben je zoveel tijd kwijtquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:10 schreef phluphy het volgende:
IKEA: gordijnen + rails, kleerhangers, badmatje, schilderij, burealampje, spaarlampen.![]()
Intratuin: planten en potten, what else?![]()
De schutting/steegje is echt één doffe ellende nu. Ik zal er binnenkort eens wat foto's van plaatsen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:47 schreef Sleeve het volgende:
Ik zie dat de oude bewoners die onderbroek niet hebben laten hangen in de badkamer....hahahaha...
Heb je al enig idee wat je eventueel met die schutting/steegje wil gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |